Volkswagen се оказа в тежка финансова ситуация, но компанията активно търси начини за преодоляване на кризата. За справяне със ситуацията се залага на обновяването на моделната гама и вече има конкретни планове в тази посока. Съвместното предприятие FAW-Volkswagen обяви, че ще представи 19 нови продукта през следващите 20 месеца, предимно нови модели автомобили.
Предстоящите премиери обещават да бъдат мащабни. През март се очаква дебютът на новия Tayron L, един от най-популярните кросоувъри на компанията на пазара. През третото тримесечие на тази година обновеният седан Sagitar L ще бъде пуснат в продажба, запазвайки репутацията си на надежден автомобил от среден клас.
През този период се очаква и представянето на новото Audi A5 и още пет модела на марката Audi. Jetta VS8, нов кросоувър, насочен към младежката аудитория, както и пет други нови продукта под марката Jetta, са добавени към тази серия.
През 2026 година FAW-Volkswagen възнамерява да се съсредоточи върху производството на хибридни автомобили, по-специално plug-in хибриди. Въпреки глобалната тенденция към електрификация обаче, компанията не планира напълно да изостави автомобилите с традиционни двигатели с вътрешно горене. Това решение е насочено към поддържане на конкурентна позиция на различни пазари, където търсенето на ДВГ остава високо.
Освен това FAW-Volkswagen планира да разшири географията на своето присъствие. Сред новите целеви пазари са страните от Близкия изток, Африка и Южна Америка. Това решение е част от дългосрочна стратегия за разнообразяване на източниците на доходи и намиране на нови възможности за растеж в региони, които демонстрират положителна динамика на автомобилния пазар.
Едно от последните издания на компанията беше луксозният Volkswagen Magotan , който подчертава желанието за премиум модели. Magotan се отличава с висококачествени материали, модерни технологии и богато оборудване, което го прави достоен конкурент в сегмента на бизнес класа.
Като цяло тези планове сигнализират за намерението на Volkswagen да се адаптира към предизвикателствата чрез поддържане на баланс между електрификацията и традиционните технологии, както и разширяване на присъствието си на международните пазари.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ЕСССР
Коментиран от #11
10:44 12.01.2025
2 Мицо кокоски
10:47 12.01.2025
3 Фриц
10:50 12.01.2025
4 ауди в Китай
Коментиран от #5
10:53 12.01.2025
5 е4р5т6ъ7у8йи
До коментар #4 от "ауди в Китай":
В общи линии всички вагени в момента се дават с отстъпка от $18 000 до $22 000 в Китай... И пак не ги иска никой... За средата на февруари са планирани още намаления- до $37 000 за големите модели само за да опразнят складовете и паркингите...И нищо не може да спаси тоя китайски клон на вагените- заводът е на FAW и вагените по същество си плащат да им произведат колите и чистата печалба не е нищо особено...
Коментиран от #7
11:03 12.01.2025
6 Спасете ги
На запада камък главата да си строши ,не се дава.
11:52 12.01.2025
7 факт
До коментар #5 от "е4р5т6ъ7у8йи":
Китайците си напрявиха собствени марки Европа им вдигна митата и няма къде да ги продаватбосвен в Китай. Китайскиятбпазар е залят от коли няма кой да купува вагенските щайги. Освен това има огромни задръствания там не е ясно дали и от колимима смисъл камо линот премиум боклутси като маготан.А че в Латинска Америка и Близкия изток никой няманда ги купи е повече от сигурно там са ячонци корейци италианцини французи.
Коментиран от #9
11:52 12.01.2025
8 Оги
12:09 12.01.2025
9 Анубис
До коментар #7 от "факт":
И ние имаме собствени буквари, вземи си купи!Коментиран от #10
12:53 12.01.2025
10 факт
До коментар #9 от "Анубис":
като нямаш кво да кажеш педирасов по добре замълчи за да те небухам13:09 12.01.2025
11 Така де
До коментар #1 от "ЕСССР":
Във Ватия не се прозвежда нищо технологично ,дори и гвоздей внасят.13:19 12.01.2025