Станаха известни най-желаните автомобили на вторичния пазар в САЩ. И изненади няма!

14 Януари, 2025 11:14 1 634 11

  • употребявани автомобили-
  • сащ-
  • пикапи
Станаха известни най-желаните автомобили на вторичния пазар в САЩ. И изненади няма! - 1

Любовта на Америка към пикапите остава непроменена и това се потвърждава от класацията на най-популярните употребявани автомобили в Съединените щати (до пет години), публикувана от анализаторите iSeeCars.

Лидер сред колите на възраст до пет години и тази година стана Ford F-150, който е бестселър в САЩ от 43 години насам. Chevrolet Silverado 1500 и Ram 1500, които също са големи пикапи, заемат второ и трето място в класацията, като последният върна мястото си в челната тройка, изпреварвайки Chevrolet Equinox.

В класацията доминират и SUV-та и всъдеходи, които заемат 65 от 100 места. Chevrolet Equinox е лидер в сегмента, докато Toyota RAV4, Nissan Rogue и Ford Explorer затвърждават позициите си в челната десетка. Сред леките автомобили най-успешни остават Toyota Camry и Honda Civic, които заемат съответно пета и десета позиция.

Електрическите автомобили все още не могат да се конкурират с бензиновите и дизеловите модели по популярност на пазара на употребявани автомобили. Най-добър сред тях е Tesla Model 3, който заема 30-то място, докато Tesla Model Y се класира на 74-то място.

Тези данни, събрани от анализ на повече от 7.7 милиона продажби на превозни средства между една и пет години между 2019-а и 2023 година, още веднъж подчертават стабилността на американските предпочитания и силната позиция на класическите дизелови модели на пазара на употребявани автомобили.

Станаха известни най-желаните автомобили на вторичния пазар в САЩ. И изненади няма!


Поставете оценка:
Оценка 3 от 2 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Да питам, бе

    19 4 Отговор
    И какво ни интересува вторичния пазар в САЩ? Топли ли ни нещо или кво?
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Ко речи?

    14 3 Отговор
    За какво да чета нещо, което не ме интересува?
  • 4 УСАСРА

    10 1 Отговор
    дайте една класация и за елекричките....

    Коментиран от #8, #9

  • 5 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    14 2 Отговор
    Тесльо, сега ще Ви разбие, как това не е вярно и янките са луднали по електрокарите 🤣
  • 6 хаха

    12 0 Отговор
    Тази статистика е леко неточна. Заради квоти за електромобили, изискване от производителя да се продадат определени бройки и подобни неща много дилърства не само в САЩ регистрират автомобили и от там се водят продадени. Пазарът им и паркингите на дилърствата са пълни с "втора ръка" на по под 100км, но стояли средно над година, някои модели като Форда всъщност стоят средно по над 2 години. Да, супер е за купувачите понякога, защото купуват чисто нова кола с гуми и акумулатор за смяна с 30-40% отстъпка, но като цяло е просто ала-бала със счетоводни документи, а не втора ръка.
    По-важни за вторичния пазар са предпочитания за ползвани коли с 50-100 000км пробег, когато наистина купувачът ще гледа дали колата ще държи още много, какво е износването и т.н.
  • 7 така

    6 3 Отговор
    Не познават немските марки и добре правят.

    Коментиран от #10

  • 8 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    12 2 Отговор

    До коментар #4 от "УСАСРА":

    "Почти 50% от собствениците на електромобили в САЩ искат обратно на ДВГ. "
    /26.06 2024. /
  • 9 хаха

    10 0 Отговор

    До коментар #4 от "УСАСРА":

    За електричките е трудно, щото там е мазало. Куп са продадени фиктивно и гният с номера по паркинги на дилъри. Също така вторичен пазар реално няма. Пример- Порше Тайкан купено за 140 000 паунда, сега на 2-3 години. Фирмите за продажба втора ръка и Порше го оценяват на под 30 000 паунда с условие, че е почти непродаваемо. В същото време човекът още дължи по лизинга 70 000 паунда.
    Е, ако има толкова желание за електрички, как точно на 1/4 от цената на топ кола никой не я иска?
    Слагам видеото на човека с поршето за цената. Сега върви и история как заради риск от самозапалване и получено писмо за това от Порше с препоръки до ъпдейт на софтуера съседите го съдят да не паркира колата до къщата, застраховката на къщата му е увеличена тройно.

  • 10 хаха

    7 1 Отговор

    До коментар #7 от "така":

    В САЩ немските марки са внос и много скъпи за подръжка. Затова и рядко ги купуват американците. А и тук са най-масовите все пак. И у нас рядко се купува S класа, нали?
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.