С 21% се срина печалбата на авиопроизводителя Boeing през първото тримесечие на тази година. Основната причина са двете катастрофи със 737 МАХ. За първите три месеца на текущата година печалбата е едва 2.15 млрд. USD. За сравнение, през първото тримесечие на миналата година тя е възлизала на 2.48 млрд. USD. Спад от 2% се регистрира и при продажбите. В парично изражение те възлизат на 22.92 млрд. USD.
От Boeing уточняват, че кризата със спрените от полети самолети и прекратяването на договори за доставка на въпросния модел им е струвало до момента 1 млрд. USD. Според анализатори в авиационния бранш тази сума мое да нарасне до 3 млрд. USD. Тук влизат обезщетенията на роднините на загиналите, авиокомпаниите и доставчиците.
Boeing също така сви прозиводството си от 52 на 42 машини на месец. В следствие на това компанията има и по-нисък паричен поток, който възлиза на 350 млн. USD през първото тримесечие на тази година. Към момента производителят има поръчки за 5600 машини на обща стойност 399 млрд. USD. За сравнение, през последното тримесечие на миналата година техният брой е бил 5900 на обща стойност 412 млрд. USD.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Рошко
Коментиран от #8
18:13 24.04.2019
2 Пешо
18:17 24.04.2019
3 Който се заяжда с хуавей
18:17 24.04.2019
4 Ernesto Guevara
18:33 24.04.2019
5 Философ
Коментиран от #10
19:22 24.04.2019
6 outlander
20:31 24.04.2019
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Borislav Popov
До коментар #1 от "Рошко":
Алоуууу, чети бе каскет, ти нерамотен ли си...!? : Към момента производителят има поръчки за 5600 машини на обща стойност 399 млрд. USD. За сравнение, през последното тримесечие на миналата година техният брой е бил 5900 на обща стойност 412 млрд. USD ) Когато става въпрос 400 милиарда долара, 10-15 мидиарда пролет или зима не правят бе, каскет !Коментиран от #13
22:10 24.04.2019
9 Кондофрей
23:55 24.04.2019
10 Венцислав
До коментар #5 от "Философ":
Например?00:47 25.04.2019
11 Българин
06:50 25.04.2019
12 чеп за зеле
07:02 25.04.2019
13 Рошко
До коментар #8 от "Borislav Popov":
Не може да фалират ,щом печатат ш,,,,,е си долари на поразия де факто той не струва нищо ,що за свят и ще ме учат на демокрацияКоментиран от #14
07:13 25.04.2019
14 Borislav Popov
До коментар #13 от "Рошко":
Кой ги печата бе каскет, Боинг ли ?? Хората не се занимава т печатно дело, а самолети правят !Коментиран от #15
11:41 25.04.2019
15 Рошко
До коментар #14 от "Borislav Popov":
Ся като си мн умен ше ми кажеш ,че и боинга не се субсидира от правителството не бомбе ,да не ги субсидират с тоалетна хартия или лукчета ,то и без това ш,,,,я долар има ли някакво покритиеКоментиран от #16
15:56 25.04.2019
16 Borislav Popov
До коментар #15 от "Рошко":
Не не се субсидира, ако знаеш или си чел някъде, че се субсидира, дай линк.Коментиран от #17
17:27 25.04.2019
17 САП
До коментар #16 от "Borislav Popov":
Директно не се субсидира, но политически със сигурност. Натиск да се купува от Боинг.Коментиран от #18
18:35 25.04.2019
18 Borislav Popov
До коментар #17 от "САП":
Дори и да н така, какво лошо има в това, че ги субсидира държавата ? Ти кого искаш да субсидират тебе ли, знаеш ли колко пари наля руската държава в АвтоВаз ?? Милиарди и милиарди, понеже ако не бяха да им помогнат щяха 100 пъти да фалират и хората от цял един град с 600-хилядно население, като Толияти щяа да останат без работа ! Но, дори и товане им помогна, та накрая руснаците като им писна да наливат пари в тази бездънна яма, кандисаха и продадоха ВАЗ-а на Рено-Нисан и чак тогава те започнаха да работят на някаква печалба. Та, не мога да разбера, какво вие тук така сте се развалнували, дали американците субсидирали Боинг или не ?? Компанията си е американска и хората сами си решават проблема, какво толкова ви е.ат вас техните проблеми !?Коментиран от #19
19:16 25.04.2019
19 Този коментар е премахнат от модератор.