„Има нещо поетично и нещо сексуално в
практически гол и разпънат на кръст мъж, чиито
рани кървят“, това заявява тези дни Луиза Чиконе,
известна като Мадона.
Тя знае как да прави пари от скандал – още преди
30 години с албума си „Like a prayer“, с горящи кръстове в клипа на едноименната песен.
Сребролюбието винаги е било причина за много злини. Суетата и славолюбието – също.
А най-голямата злина е погубването на човешката душа.
Няма нищо по-зло в очите не само на изгубващия душата си човек – защото той го вижда, макар и
късно! – но и в очите на самия Господ Бог.
„Нямах избор, защото чух твоя глас“ – пее Мадона в „Like a prayer“, предполагаемо обръщайки се към
Бог.
Но това е лъжа, макар и позитивно представена.
Човек винаги има избор, защото именно Бог ни е дал избор още в Едемската градина.
И този избор винаги е бил пред нас – безумие или спасение.
Смърт или живот!
Изборът е наш.
Автор: Александъr Урумов, urumov.bg
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Макарон
12:03 25.06.2019
2 Гост
Коментиран от #30
12:05 25.06.2019
3 ПРАВОСЛАВЕН ХРИСТИЯНИН
Коментиран от #4
12:41 25.06.2019
4 Госあ
До коментар #3 от "ПРАВОСЛАВЕН ХРИСТИЯНИН":
Подкрепям ! Пошлост и поквара без никакви гласови данни. Капиталистически продукт, който много се продава обаче. Кое е проблема,предлагането или търсенето ? Мисля че и двете.Коментиран от #5
13:13 25.06.2019
5 Не религиозен
До коментар #4 от "Госあ":
А ако има гласови данни ...тогава ?Коментиран от #6, #7
16:03 25.06.2019
6 Госあ
До коментар #5 от "Не религиозен":
Тогава е Фреди Меркюри, който е добър продукт. Най вече заради Брайън Мей, който е започнал PhD по астрофизика,но за съжаление не го е защитил. Това не е капиталистически продукт,щото повечето Университети в света са на социума16:18 25.06.2019
7 Госあ
До коментар #5 от "Не религиозен":
Освен това, тогава бихме могли да говорим и за някакъв вкус на тълпата. Пошлостта е абсолютно безвкусица.Коментиран от #8
16:20 25.06.2019
8 Не религиозен
До коментар #7 от "Госあ":
"Пошлостта е абсолютна безвкусица". Моля? Пак мелиш на едро... Пошлостта не се измерва като безвкусица. Безвкусицата е друга категорияКоментиран от #9
16:36 25.06.2019
9 ГосТ
До коментар #8 от "Не религиозен":
Оффф пак ли ще ми губиш времето. Човек ти обяснява,ама нищо не прихващаш. За какви категории ми говориш,като не правиш разлика между любопитство и любознателност.Коментиран от #10
16:41 25.06.2019
10 Не религиозен
До коментар #9 от "ГосТ":
Ще ти обяснявам, защото това е моята специалност! А ти си толкова ,обременен че само още не си седнал да даваш акъл на хирург, как да направи разрез... Досадно дрънкало. Хайде събери се малко, че наистина ти се налага специфична медицинска експертиза... Пошло и безвкусица са различни категории - запомни!Коментиран от #11
16:55 25.06.2019
11 Госあ
До коментар #10 от "Не религиозен":
Знанието е бреме само за заблудените. Казах че аз ти обяснявам,но не вдяваш. И вземи влез в правата християнска вяра като ще проповядваш. Предполагам харесваш чочона щото се продава добре. Нали това е важното за протестанти или к'вито са там. Но това не променя факта че е пълна безвкусица и опаковка без никаква музикална стойностКоментиран от #23, #25
17:01 25.06.2019
12 Иванов
Коментиран от #13, #94
17:07 25.06.2019
13 Госあ
До коментар #12 от "Иванов":
😂😂😂👍 Съгласих, божествен е само прог рока и хеви метъла. Вагнер и Паганини също !Въпросът е, предлагането или търсенето е проблема. Много казват ами това се предлага,а когато предложиш нещо различно,то не се приема. Не е на добре тая демокрация. Както са казали древните гърци, демокрация на гражданите.И като не се предлагат такива болумачи и вкуса ще се промени. И търсенето ще престане
Коментиран от #14, #15
17:14 25.06.2019
14 Госあ
До коментар #13 от "Госあ":
Друго си е "Judas be my guide" на Брус Дикинсън 🤘17:17 25.06.2019
15 Иванов
До коментар #13 от "Госあ":
Моцарт е най- близо до небето. Редовното му слушане увеличава iq.Коментиран от #17, #18
17:18 25.06.2019
16 Иванов
Коментиран от #29
17:23 25.06.2019
17 Госあ
До коментар #15 от "Иванов":
Определено инструменталната музика увеличава iq'то. Трябва да чуеш Animals as leaders или Planet X. Но мисля че понякога има нужда и вокали, че iq'то много ще порасне 🤯Коментиран от #19
17:26 25.06.2019
18 Госあ
До коментар #15 от "Иванов":
Определено инструменталната музика увеличава iq'то. Трябва да чуеш Animals as leaders или Planet X. Но мисля че понякога има нужда и вокали, че iq'то много ще порасне 🤯Коментиран от #20
17:26 25.06.2019
19 Не религиозен
До коментар #17 от "Госあ":
Преди това трябва да слушаш Бах...Неговата музика лекуваКоментиран от #21, #24
17:31 25.06.2019
20 Иванов
До коментар #18 от "Госあ":
Не, тази музика те свързва с демоничния и асуричен свят. Следва консумация на бира с уиски, на бело и разюздан секс с травестити. Това е ужасно!Коментиран от #22
17:33 25.06.2019
21 Иванов
До коментар #19 от "Не религиозен":
Мдаа, Бах си е Бах!)17:35 25.06.2019
22 Госあ
До коментар #20 от "Иванов":
Иванов, тези момчета дори цигари не пушат,а ти ми говориш за бело и разюздан секс. Бира всеки нормален човек пие !17:50 25.06.2019
23 Не религиозен
До коментар #11 от "Госあ":
Мълчанието е злато, И също така ако си мълчиш, може и да те помислят за умен. Явно рано си свършил работния си ден, а после плачеш , че ти плащат подаяния. Виж какво - разбирам от музика повече от теб и от много други тук. Цял живот това работя. И е безкрайно дразнещо да продаваш краставици на краставичар. Сега ще ти дам безплатна рецензия професионална рецензия за г-ца Чиконе. Тя има гласови данни, има ярко сценично присъствие,владее пластика и танц съвършено...НО, целият талант, който БОГ и е ДАЛ е развила и усъвършенствала в прослава на Дявола. Както казва #2 (Гост) - това е лицето на Луцифер. Нейното изкуство не е пошло, не е безвкусица - то е демонично и завличащо в духовна пропаст. Не харесвам Мадона! Не харесвам и твоите рок идоли. Те са от същата демонична категория. Музикалните им послания водят директно към ада, въпреки виртуозните им изпълнения. Малко познаваш християнството в неговата същност. Нищо не знаеш за различните християнски деноминации ( в т.ч. протестантите) и трябва да внимаваш когато плюеш срещу вятъра...
Коментиран от #27
17:51 25.06.2019
24 Госあ
До коментар #19 от "Не религиозен":
Да бе, органи ще слушам....за не съм пулмологКоментиран от #26
17:53 25.06.2019
25 Не религиозен
До коментар #11 от "Госあ":
Сега, ако обичаш се скрий за малко! Ако искаш пий си бирата, но не се обаждай, известно време. Ще те направя за смях. Разбра ли?! Има граници! Не ги преминавай!17:55 25.06.2019
26 Не религиозен
До коментар #24 от "Госあ":
Бах е писал НЕ САМО ЗА ОРГАН. Профан!Коментиран от #28
17:56 25.06.2019
27 Госあ
До коментар #23 от "Не религиозен":
Мадона имала гласови данни....права си за мълчанието. А явно от истински рок не разбираш, което не е трагедия за човек занимаващ се с музика (ни може от всичко да разбираш, особено в областта си, защото там са нужни детайли), но не говори добре че нямаш никакво понятие...Коментиран от #35
17:59 25.06.2019
28 Госあ
До коментар #26 от "Не религиозен":
Гледай себе си да не направиш за смях само 😂18:03 25.06.2019
29 Госあ
До коментар #16 от "Иванов":
Урумов отново показва протестантско тесногръдие,меко казано, хващайки се за някаква реплика на тази бездарница. Но добре е нацелил проблема. Продуктите които ни се предлагат и на всичкото отгоре се търсят. Всичките бионсета и риани да не са по различни ?Коментиран от #32
18:15 25.06.2019
30 Луцифер
До коментар #2 от "Гост":
Спокойно няма да побягна.Коментиран от #31
18:56 25.06.2019
31 Луцифер
До коментар #30 от "Луцифер":
Нека не забравяме, че маговете са отговорни пред Соломон. За съжаление.Коментиран от #34
19:04 25.06.2019
32 Иванов
До коментар #29 от "Госあ":
Не са по- различни и също не ги харесвам. Виж, Ваня Костова става.Коментиран от #33
19:05 25.06.2019
33 Госあ
До коментар #32 от "Иванов":
А защо ФСБ да не става. Това че са изплагиатствали от le orme едно парче не бива да бъде повод за вечна анатема. Всички допускаме грешкиКоментиран от #37
19:11 25.06.2019
34 Луцифер
До коментар #31 от "Луцифер":
То аз не мога да избягам.Коментиран от #40, #41, #43, #44, #45
19:11 25.06.2019
35 Не религиозен
До коментар #27 от "Госあ":
Профан! Имам Висше музикално образование ! И съм доказах авторитет! ИзчезвайКоментиран от #36, #39, #51, #56, #92
19:12 25.06.2019
36 Госあ
До коментар #35 от "Не религиозен":
Да не свириш на дудук ? 🤣🤣🤣19:14 25.06.2019
37 Иванов
До коментар #33 от "Госあ":
ФСБ са много добри.Коментиран от #38
19:15 25.06.2019
38 Госあ
До коментар #37 от "Иванов":
Ех ама и ти си един националист, ФСБ са много добри, а Planet X и DT - не. И те имат висше музикално образование. От Бъркли.19:19 25.06.2019
39 Иванов
До коментар #35 от "Не религиозен":
Госпожо, като младеж исках да стана оперен певец. Имам хубав бас и пеех в хор, но Злата съдба не ми позволи да продължа в тази посока.Коментиран от #42
19:19 25.06.2019
40 Луцифер
До коментар #34 от "Луцифер":
Ха ха да това е факт виновен си признай си Иванов19:22 25.06.2019
41 Смотан
До коментар #34 от "Луцифер":
Като си се изджендясал да не съм те карал.19:23 25.06.2019
42 СмотанРа
До коментар #39 от "Иванов":
Спокойно съдбата е направена за да те прецака. Личен опит!19:27 25.06.2019
43 СмотанРа
До коментар #34 от "Луцифер":
Да не те чувам аз тебе повече еби там и мълчи19:29 25.06.2019
44 Този коментар е премахнат от модератор.
45 СмотанРа
До коментар #34 от "Луцифер":
Одарил го на курорт.19:36 25.06.2019
46 Електрошок
Коментиран от #47, #54, #57
19:43 25.06.2019
47 СмотанРа
До коментар #46 от "Електрошок":
Музиката музиката това е свято нещо само тогава летя по да не казвам по кои улици, че Урумката ще ме укошари.Коментиран от #49
19:45 25.06.2019
48 СмотанРа
19:56 25.06.2019
49 Електрошок
До коментар #47 от "СмотанРа":
Няма да летиш по улиците,а някъде високо над всичко!19:59 25.06.2019
50 Иванов
20:05 25.06.2019
51 зъркел
До коментар #35 от "Не религиозен":
Мадона го е ударила на садо-мазо, щом вижда сексуалност в разпънат човек и кръв.20:08 25.06.2019
52 Госあ
Коментиран от #53
20:12 25.06.2019
53 Иванов
До коментар #52 от "Госあ":
Като напиша Planet X, ми излизат само мойте Хора от Небиру...Коментиран от #91
20:53 25.06.2019
54 Не религиозен
До коментар #46 от "Електрошок":
Благодаря, не се съмнявам, че е добро парче. Предполагам, че е кавър на "Фюр елизе" от Бетховен...Не бих искала да останеш с впечатлението, че слушам само "скучна" музика. Харесвам и слушам различни жанрове, но разбира се майсторски изпълнени. не съм "всеядно" животно като твоят госТ...Обичам стилните неща. Много се дразня от посредствеността със самочувствие, а напоследък тя все повече доминира и се опитва да ни внушава, че е гениално проявление. Музиката е единственото доказателство, че има Бог. Да!и Сатана, който беше пръв помощник при Бога, преди да бъде изгонен, знае това. Но нали сам той искаше да мери слава с Бога, оттогава прави своите "копия", с които "омайва", търсещите свобода...и бунта срещу ш....я живот. Сам Сатана така започна - с бун, който е обречен на крах
Коментиран от #55
21:04 25.06.2019
55 Иванов
До коментар #54 от "Не религиозен":
Ти кажи, можеш ли да пееш?21:06 25.06.2019
56 Прав Слав
До коментар #35 от "Не религиозен":
Малии колко си смешен. Айде стига самоинсценеровкаКоментиран от #59
21:14 25.06.2019
57 Не религиозен
До коментар #46 от "Електрошок":
По-лесно е да си "бунтар", вместо да се пребориш със себе си. По-лесно е за кратко под въздействие да те изстрелват там -далече от всичко! Без да се чувстваш греховен и виновен, а свободен...СВОБОДЕН, но за кратко. До следващото "зареждане" Измамна свобода! Истински свободен е човекът, който е познал личността на Бога и станал негов "приятел". От опит знам.Коментиран от #60, #62
21:26 25.06.2019
58 Електрошок
Коментиран от #61, #63
21:30 25.06.2019
59 Не религиозен
До коментар #56 от "Прав Слав":
Не ми се налага да се само инсценирам. Знам, какво имам и мога.Коментиран от #86, #90
21:31 25.06.2019
60 Иванов
До коментар #57 от "Не религиозен":
Попитах те нещо и не се шегувам, имам добър текст. Писан е пред лицето на Бездната.Коментиран от #68
21:31 25.06.2019
61 електрошок
До коментар #58 от "Електрошок":
Солвейг!!!21:32 25.06.2019
62 Електрошок
До коментар #57 от "Не религиозен":
Нямам причина да се боря със себе си!Вменяването на вина и нуждата от изкупление е много мръсен номер!Християнството ни лепва тази дамга още от рождение!Ти си мислиш,че си познала личността на бога,понеже си в хармония със себе си(дай боже всекиму),но това е плацебо ефект.Същият резултат е щял да се получи и с друго познание,ако беше на друго място и в друго време.Коментиран от #75
22:00 25.06.2019
63 Не религиозен
До коментар #58 от "Електрошок":
Няма лошо. Мотивацията може да бъде различна, като се започне от "префасониране" на класически пиеси в по-достъпен вид за тяхното популяризиране и се стигне до майсторските импровизации върху тях. ВАЖЕН Е ДУХЪТ в произведението! Понякога и комерсиалност се намесва , търсене на сензация, привличане на публика...Коментиран от #64
22:12 25.06.2019
64 Електрошок
До коментар #63 от "Не религиозен":
"Духът"на коментара ми беше,че тези "сатанистки музиканти"са нормални хора,много от тях с музикално образование.Коментиран от #66
22:20 25.06.2019
65 Не религиозен
Тази хармония носи свобода., ДАЙ БОЖЕ ВСЕКИМУ, казвам и аз.
Коментиран от #67
22:22 25.06.2019
66 Не религиозен
До коментар #64 от "Електрошок":
Разбира се, че са нормални хора. Не изключвам и добро музикално образование и не знам защо ги определяш като" сатанистки"...Някакво клише ли имаш предвид? Казах, че в музиката е важен духът на посланието. Това да "стържеш" струните съвсем не означава, че е метълКоментиран от #69, #77
22:32 25.06.2019
67 Електрошок
До коментар #65 от "Не религиозен":
Това е една от малкото ни допирни точки.Аз също съм в хармония,само че минорна:)Коментиран от #70
22:40 25.06.2019
68 Не религиозен
До коментар #60 от "Иванов":
Мога, с ангелски глас...Но моят стил не е госпъл. Той е привилегия и природна даденост на една раса и нали знаеш в протестантските църкви. Понякога става много "горещо". Никога не мога да забравя през 1985 г в София на джаз фест. гостуваха Барет систърс… госпел. Залата буквално се нагря до взривяване. Концертът щеше да бъде безкраен, ако управата на залата не бе принудена да изключи електричеството... Това бе духовен пробив в социалистическа България. Четири години преди 1989 г. Бог беше планирал бъдещите събития...,Коментиран от #76
22:43 25.06.2019
69 Елрктрошок
До коментар #66 от "Не религиозен":
"Те са от същата твоя демонична категория"-твой цитат?!Коментиран от #73
22:45 25.06.2019
70 Не религиозен
До коментар #67 от "Електрошок":
Ако замениш малката терца в акорда с голяма, ще получиш МАЖОРНА,и защо не? Звучи по"металически"
Коментиран от #71
22:48 25.06.2019
71 Електрошок
До коментар #70 от "Не религиозен":
А/А7/А6/Д:)))22:53 25.06.2019
72 п.п
Коментиран от #78
22:56 25.06.2019
73 Не религиозен
До коментар #69 от "Елрктрошок":
Не клиширай. Всяка,, музика, всяко произведение има собствено послание. Не мислиш ли, че си служим със стереотипи и автоматични препратки...Например: религиозен - значи : безличен, безхарактерен,плах, "на мравката прави път", може и беден( даже е задължително)". Аз затова си избрах ник " не религиозен", за да не съм клише.
Коментиран от #74
23:01 25.06.2019
74 Електрошок
До коментар #73 от "Не религиозен":
Всички религиозни сте клишета,независимо от ника!Коментиран от #82
23:06 25.06.2019
75 Не религиозен
До коментар #62 от "Електрошок":
Същият резултат е щял да се получи и с друго познание,ако беше на друго място и време...Например?23:12 25.06.2019
76 Иванов
До коментар #68 от "Не религиозен":
Оо, това е чудесно! По- нататък ще ти изпратя текста на фб и ако ти допадне, пей. Бях направил "бягство", но ме намериха и върнаха в плътта. Тогава реших да приключа физически, но имах желание да оставя нещо като писмо. Тогава чух песен от филм на певицата която коментираме, без да зная и дума английски. Изпаднах в абнормално съзнание и го написах. След като го прочетох всичко вече беше различно. След години намерих Евангелието на Мира, част по част, четох го безрезултатно. Чак тази вечер осъзнах, че моят текст всъщност е резюме на това Евангелие и то при положение, че цял ден се дразних, че не мога да достигна до Йешуа.))) Тънка работа! Пиша истината.Коментиран от #84
23:19 25.06.2019
77 Електрошок
До коментар #66 от "Не религиозен":
Срам ме е...,защото и аз съм "стъргал"няколко години на соло китара,както се досещаш по-горе ти написах няколко акорда в AdurКоментиран от #79
23:20 25.06.2019
78 Не религиозен
До коментар #72 от "п.п":
Е,иКоментиран от #80
23:20 25.06.2019
79 Не религиозен
До коментар #77 от "Електрошок":
И защо те е срам? Не разбирам...Свиренето на инструмент дори и да не се достигне професионално ниво обогатява. Изгражда навици, посвещение, приятелство с инструмента( освен ако не е натрапено от родителски амбиции)Коментиран от #83
23:26 25.06.2019
80 Електрошок
До коментар #78 от "Не религиозен":
Какво "е и"!Обърках акорда от написаната по- горе блус схема,която беше неуспешна закачка,да не ме учиш на интервали в предния коментар.Коментиран от #85
23:32 25.06.2019
81 Иванов
23:36 25.06.2019
82 Не религиозен
До коментар #74 от "Електрошок":
Аз НЕ съм РЕЛИГИОЗНА. Аз съм ВЯРВАЩА християнка. Има разлика. Но за да я разбереш трябва да разбиеш стереотипа и да излезеш от клишето. А за това е необходимо анулиране на всяко предубеждение и лично духовно преживяване. За човек, който е свирил на китара няма да е толкова трудно.Коментиран от #88
23:37 25.06.2019
83 Електрошок
До коментар #79 от "Не религиозен":
Лелееее..имам проблеми с изразяването!Срам ме е от твойто определение за стъргането!Коментиран от #95
23:38 25.06.2019
84 Не религиозен
До коментар #76 от "Иванов":
... цял ден се дразних, че не мога да достигна до Йешуа.))) Тънка работа! Пиша истината. Защо ? Много условия ли са необходими ? Защо е тази мъка ? Ами радостта, кога ? Аз достигам до Исус веднага всеки път когато почувствам необходимост да Му кажа нещо. Без приемен час. Вратата винаги е отворена за мен. Защо ти е тази склонност към самоизтезание, драскане и Сизиофовски усилия? За това се чудя - човек който търси БОГА, а все не стига до НегоКоментиран от #96
23:47 25.06.2019
85 Не религиозен
До коментар #80 от "Електрошок":
Не те уча на интервали, а на оптимизъм...И това беше закачка. Ето, че не допускаш, че (не) религиозните могат да се шегуват, да се закачат , да се забавляват...А за "стърженето" имах предвид този изпълнителски похват и нищо обидно не съм вложила в думата.23:55 25.06.2019
86 Прав Слав
До коментар #59 от "Не религиозен":
Госпожо ли сте господин ли сте джендър ли сте, немое се разбере. Пишете за себе си като за жена пък сте с мъжки ник. Вижте си коментарите слагате се в сцена,стига сте парадирали и сте се били в гърдите ко сте и ко можете. Като сте певач или певачка дайте си името да ви чукнем в гугала да ви видим че собствената хвалба не се брой. Аман у тая държава само такива дето аз мога аз знам аз съм аз аз аз то затва на тва положение сме.Коментиран от #87
23:58 25.06.2019
87 Не религиозен
До коментар #86 от "Прав Слав":
А на теб какво ти е...00:08 26.06.2019
88 Електрошок
До коментар #82 от "Не религиозен":
Мисля,че духовното ни общуване се изчерпа.Няма какво да обменим или да си повлияем.Напълно нормален процес!А "божествената искра"съм я срещал в някои хора,но не и в мен!Коментиран от #89, #93
00:09 26.06.2019
89 Не религиозен
До коментар #88 от "Електрошок":
О, да "божествената искра е специален дар за някой хора, но всеки един от нас носи "божествената частица" Нея съм имала предвид. Нека завършим все пак мажорно. И утре е ден....00:17 26.06.2019
90 Госあ
До коментар #59 от "Не религиозен":
нищо не можеш. Нищо полезно. Но защо твоето съществуване трябва да дразни и отблъсква хората от християнството ?Коментиран от #101
02:31 26.06.2019
91 Госあ
До коментар #53 от "Иванов":
Planet X, quantum factor го има в тубата. И концерта им в София го има. Това е един типичен пример как свръх продукт бива затрупан от боклуци (имам предвид музика,а не твойте хора )02:35 26.06.2019
92 Госあ
До коментар #35 от "Не религиозен":
Виж какво ще ти кажа, първо говори лошо,че те помислих за пенсионирана секретарка, а ти си била от шоубизнеса. Второ, освен България има международна сцена, където човек трябва да говори за авторитет и трето във всяка сфера си има йерархия също така. Има голяма разлика между музикалните стилове. Това не ме интересува особено,кой си къде си. Дадох ти отговори на провокациите към мен,че съм бил неграмотен и не съм виждал Европа. Ако човек прегледа дискусиите дотук, несъмнено ще види опитите ти да вървиш и мажеш след мен в отговор на някакво самоизтъкване, което ме въвлече в излишни коментари и разводняване на дискусията. Също така обикновено хората говорят за срещи с Исус пред умирачка, явно много често си в това състояние. Което не го приемам много, защото човек трябва да избере Пътя в абсолютно трезво и необременено състояние. Нелепо и смешно е да говориш за Исус като твой личен приятел. Това не ти е някакъв госпъл. Не смесвай шоубизнеса с вярата и Пътя.Коментиран от #97
04:21 26.06.2019
93 Госあ
До коментар #88 от "Електрошок":
На всеки препоръчвам един проект шедьовър. Във връзка с музикалната препратка от темата. Ще го оцениш. Проекта е на Sherinian,Portnoy, Macalpine, Sheehan- live in Tokyo. Това е съвременна композиторска музика от най високо ниво.04:44 26.06.2019
94 Аз Варна
До коментар #12 от "Иванов":
А бе ти в кой свят живееш?От коя нафталинена ракла вадиш тези вехтории .Те са за архив.И не ми казвай,че са реликви.Моля!06:06 26.06.2019
95 Госあ
До коментар #83 от "Електрошок":
Не знам що за израз е това, да кажеш за някой китарист,че стърже на инструмента си 😂 само някой нафталин като лилето би го направил 😅. Чуй наистина Тони как стърже на инструмента 😂 Самоук е. Завършил е Бъркли, но пиано 😉Коментиран от #98
06:36 26.06.2019
96 Иванов
До коментар #84 от "Не религиозен":
Душите имат различни корени и различен усет. Ти усещаш Йешуа, аз усещам Адонай. При мен Йешуа е нещо много нежно, което ако не внимавам мога лесно да пропусна да отбележа. Докато при Господ Адонай няма такава възможност. Ако си правя оглушки ми набива клинците веднага.)08:55 26.06.2019
97 Не религиозен
До коментар #92 от "Госあ":
Казах ти вече известната фраза, че ако някой си мълчи, може да бъде възприет и за умен. Но ти си като другата известна - Шило в торба не стои. Разбирам - логореята трудно се контролира. Поздрави на Прав Слав.Коментиран от #100
09:17 26.06.2019
98 Електрошок
До коментар #95 от "Госあ":
Тя не може да различи "стърженето"от дисторшън ефекта.!За такива тембровото глисандо е "квакане",макар че и аз не мога да понасям пиано,цигулка,тромпет...Аз се бях амбицирал много и учех сериозно,вадех хармония и мелодия по ноти от радиото.Беше много трудно ония години.После си отрязах палеца и всичко приключи,но не съжалявам,защото знам,че нямам дарба:)Коментиран от #99, #104
09:23 26.06.2019
99 Госあ
До коментар #98 от "Електрошок":
Е, като нямаш дарба, можеше поне като Ингви да станеш ))) Иначе аз харесвам цигулка понякога, Паганини е вдъхновяващ понякога. А за тромпет,чуй Ерик Трюфа. На мен ми харесва. Нека изредим малко музиканти,че да излязат от сянката на великата чочона )))Коментиран от #102, #105
09:37 26.06.2019
100 Госあ
До коментар #97 от "Не религиозен":
А ти пак си в грешка, както обикновено.09:39 26.06.2019
101 Електрошок
До коментар #90 от "Госあ":
Дразни и отблъсква чувството за непогрешимост,липсата на колебание и съмнение.Затова писах,че ми харесва епитафията-"Не разбрах каква е уловката",защото човек си отива учуден."Защо боже"-повтаряше мой близък,когато умираше,но Той мълчеше!!!Коментиран от #103, #106
09:41 26.06.2019
102 Електрошок
До коментар #99 от "Госあ":
Ингви пък му е давано без мярка,но той понякога злоупотребява с бързината.От блус легендите най ми харесва Би Би Кинг,от рока и метъла Волф Хофман,Ричи Блекмор. Напоследък слушам само мазен черен блус:) ей така-за гадост!09:52 26.06.2019
103 Госあ
До коментар #101 от "Електрошок":
Така ги учи църквата. Това получават в замяна на послушанието си. Мислят че е награда,но е изключително лоша услуга. В предна тема бях писал за двамата противника по Пътя. Предлага им се лесна победа над незнанието,но знанието което получават спира развитието,то е крайно. Изпадат в заблудата,че е техен приятел. А в крайна сметка им взема главата от раменете. Освен това, наистина смятам че човек трябва да се обърне към вярата и пътя в разцвета на силите си с най трезвата си мисъл.09:56 26.06.2019
104 Не религиозен
До коментар #98 от "Електрошок":
Тук не водим професионална дискусия и затова използването на термини трябва да бъде сведено до "популярно". Иначе ще се включим в емулсията на госТ-а и ще останем само с високопарни словосъчетания, не разбрани от не посветените. .. Хайде, забавлявайте се...Коментиран от #109
09:58 26.06.2019
105 Електрошок
До коментар #99 от "Госあ":
Не религиозен е прав за Мадона 100%!На мен много ми харесва Доро,а тембърът на Анастейша е уникален.Тука имахме един певец-Вили Кавалджиев,който много приличаше на Джо Кокър.Коментиран от #107
10:04 26.06.2019
106 Не религиозен
До коментар #101 от "Електрошок":
" Дразни и отблъсква чувството за непогрешимост,липсата на колебание и съмнение." Ето още една обща допирна точка, която имаме.. Какво ще кажеш за ГосТ-а и неговия контейнер от духовни ценности.... Самохвалството е присъщо на примитивните и не добре възпитани хора, които нямат стойностна самооценка, а аз не мисля, че съм от тях. Само се наложи да "втвърдя" тона, заради логореята…Хайде, забавлявайте се...както можете
Коментиран от #108
10:11 26.06.2019
107 Госあ
До коментар #105 от "Електрошок":
Никога не съм слушал мадона. не харесвам поп,рап и голяма част от джаза. Хаха наскоро обаче се зарибих яката по една женска вокалистка от една женска поп/рок банда- band maid. Лошото е, че като ги слушам гледам и клиповете и си губя още от времето.10:17 26.06.2019
108 ГосТ
До коментар #106 от "Не религиозен":
Явно не можеш да мислиш. Пей и не се занимавай с несвойствени неща. Остави тази работа на професионалистите 😉10:20 26.06.2019
109 Електрошок
До коментар #104 от "Не религиозен":
Напълно в стила на дружинната ръководителка!Другото определение на дисторшъна е орязване,ограничение на амплитудата на синусоидалния сигнал от адаптера,но темата за електронните ефекти в музиката я има навсякъде.10:38 26.06.2019
110 Иванов
Коментиран от #111
11:41 26.06.2019
111 Госあ
До коментар #110 от "Иванов":
Радвам се, че се заинтересува как трябва да се държи меча ). Има много учения за Пътя на воина,но действително японското е най просто (имам предвид изчистено). Този път, по собствено желание ще говоря лично. Познавам такъв тип жена. За съжаление все още имам контакт,помагам и. И аз не знам защо го правя. Трябваше да замахна решително с меча,но не го направих. Защото въпреки покварата, видях нещо. Преувеличаваш обаче. Такива хора не могат да бъдат национално богатство,и гласът и според много критици не е чак толкова ангелски ( тук не мога да споря,нито разбирам,нито съм я слушал). Но със сигурност това не е от онези таланти, които блестят дори в тинята.Коментиран от #112
12:04 26.06.2019
112 п.п.
До коментар #111 от "Госあ":
Освен това, национално богатство може да бъде само императора )))12:11 26.06.2019