През август в Съединените щати са купени 23 175 електромобила от трите модела, които Tesla Motors предлага в момента. Само от Model 3 са продадени 17 800 бройки срещу 14 450 за всички BMW-та, взети заедно.
От началото на годината компанията на Илон Мъск е успяла да пласира 55 882 "тройки", с което подобрява абсолютния рекорд за най-много продадени електромобили от 2014 г., когато са купени 30 200 Nissan Leaf. До края на 2018 г. остават още четири месеца и наблюдатели прогнозират, че Model 3 може да удвои резултатите си.
Новата евтина Tesla се очертава като абсолютен хит в гамата на производителя. За сравнение през август са продадени 2 625 бройки Model S и 2 750 - Model X.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Емил
Коментиран от #15, #25
17:24 06.09.2018
2 bum
Коментиран от #13, #22, #35
17:28 06.09.2018
3 Електрошок
Коментиран от #5
17:41 06.09.2018
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 гост
До коментар #3 от "Електрошок":
ПОдготвени за след 2020г. Точно три компании произвеждат сносни електромобили и това са Нисан, ГМ, Тойота и четвъртата още недоказала се наскоро излязла на Ягуар кола. Факт, че се купуваха защото не можеше да се докопаш до Тесла. Питайте ГМ защо са им пълни паркингите с Волт, а не са изкупени щом предлагат конкурент. Нисан се продава в Европа не защото 150км са достатъчно, а защото няма друго достъпно и работещо. През 2020г. когато и Тесла имат завод в Европа дали няма да е същото като с ГМ, пълни паркиги и работа на половин смяна?Коментиран от #43
17:50 06.09.2018
6 Вие си ги карайте...
17:57 06.09.2018
7 омъскаряване
Коментиран от #9, #11, #26
18:07 06.09.2018
8 Електрошок
Тесла ми напомня айфона- появи се с гръм и трясък и повлече след себе си глутницата (конкуренцията)
18:20 06.09.2018
9 Електрошок
До коментар #7 от "омъскаряване":
Хенри Форд не е добър пример.18:25 06.09.2018
10 Я.Петров
Коментиран от #12
18:36 06.09.2018
11 Никой
До коментар #7 от "омъскаряване":
Ще ще ще.. Не говориш рационално с факти, а от чиста злоба. В момента това е положението, ясно че не ти харесва по някаква причина, макар да не си притежавал Тесла. Още чакаме конкуренцията. Засега има един Ягуар и толкова. Мерцедеса ще е на пазара чак следващата година, а другите марки говорят за някакви 2021ва и 2022ра. А Хенри Форд не разбирам къде го слагаш.18:47 06.09.2018
12 Електрошок
До коментар #10 от "Я.Петров":
Браво Петров-чакай!То има и поговорка за чакането.
18:48 06.09.2018
13 Бачо Киро
До коментар #2 от "bum":
Продажби ... В САЩ! Колко БМВ мислиш се продават изобщо в САЩ...Айде като си седнал да говориш за ток срещу петрол да сравним ВСИЧКИ тесли с Ф-сериите на Форд само. Баш икономичните.... Не могат да пръднат даже... Не с бинокъл, ми с телескоп не могат да видят такива числа. Плюс това говорим дори само за пазара там ...
В момента в който решат големите и са го пратили в шеста глуха като почнат електромобилите.... Защо не го правят сега? Че от къф зор? Петрол бол все още, ако всички сменят на ток електромерите за сега не могат пое разликата и тн. А те все пак искат да печелят.
Коментиран от #16, #17, #19, #20
19:13 06.09.2018
14 КАЛАШНИКОВ
19:23 06.09.2018
15 Антиелектрика
До коментар #1 от "Емил":
Абе от къде ги вадите тези лозунги? Поне сменете плочата, че вече взе да се изтърква това за светлото бъдеще и прогрес. Прогрес и бъдеще със стари технологии ми приличат много на едни други оксиморони, които се развяваха по манифестации, от рода на "Проверката е висша форма на доверие". То май глупостта няма изкореняване. Нека Мъск си продава електричките, които са поръчани преди 2 години - аз лично нямам нищо против. Имам обаче много против глупостта и невежеството!Коментиран от #18
19:32 06.09.2018
16 Да да
До коментар #13 от "Бачо Киро":
Елколите са невероятно полезни за електропреносната мрежа. Зареждайки се през ноща, когато потреблението е много ниско, ще спомогнат за изравняване на натоварването през цялото денонощие. Това означава равномерно натоварване на електроцентралите, а по-високата дневна консумация ще се покрие от фотоволтаиците. Не е за пренебрегване и факта, че ако има авария, може да захраниш дома си от колата! Когато се изградят умни ел. мрежи дори колите ще могат да поемат пиковите нативарвания на мрежата! Единсвения проблем е недостатъчното производство и може би 20% по-ниска цена. До 2020 мисля че ще има сериозни промени в пазара19:39 06.09.2018
17 гост
До коментар #13 от "Бачо Киро":
Не те знам къв си бачо , а пък Киро ти отива на простотията , ама що така пред всички трябва да я ръсиш ?? Първо САЩ е най-големия пазар на БМВ извън Европа и по-голям от Германия примерно !!! 14 450 коли за месец са 180 000 годишно !! Мерцедес е малко повече , Ауди и Порше са по-малко !! Тоест Тесла е минала по продажби ВСИЧКИ европейски "премиум" производители , това малко ли ти се струва ?? И какви пикапи те тресат не разбрах , като пусне Тесла пикап , тогава сравнявай пикапи !!! И това е след 4-5 месеца производство на Модел 3 , като стигнат 10 000 седмично са 500 000 годишно , плюс Ес и Х ще станат 600 000 , а още има да пускат три модела поне , любимия ти Форд кога ще произведе , да не говорим продаде толкова електрички , щото ще го накарат и да не иска , не се надявай на друго , хахаххах !!!19:46 06.09.2018
18 Да да
До коментар #15 от "Антиелектрика":
Ами спри с глупостите си и се информирай малко! Човека е прав, единственото допълнение е че може да се измени формата и съдаржанието на батерии. Двигателите ще с ел поне докато не открият друг вид а по-високо КДП, по-лесен начин за управление и по-висока надежност! Кога смяташ че това ще се случи? Мислиш ли че ДВГ е способен на това? И пак да те попитам - защо модерните влаковете са на ток и електромагнити, а не с ДВГ, най-новата ти технология? Пълен идиот си, дано не ми изтрият коментара.!Коментиран от #28
19:47 06.09.2018
19 Гост
До коментар #13 от "Бачо Киро":
То си е написано бе галфон - Само от Model 3 са продадени 17 800 бройки срещу 14 450 за всички BMW-та, взети заедно. Разбрали ? Всичкото BMW що се продава в САЩ. Ти не мисли за тока,до 2020 добиваната енергия от възобновяеми източници в ЕС трябва да е 20%. Та ,то к бол.19:57 06.09.2018
20 Електрошок
До коментар #13 от "Бачо Киро":
А така Кире!А гадината Илончо иска да ни пре..бе електромерите.20:33 06.09.2018
21 asddsa
Коментиран от #23
20:36 06.09.2018
22 асддса
До коментар #2 от "bum":
Мъск е продал 23 000 коли, не ги е доставил. А БМВ са продали вече произведени коли.20:37 06.09.2018
23 Да да
До коментар #21 от "asddsa":
И велосипедите да им включим, все тая. Бърка Масло и Вода е пътник, засега в САЩ скоро и в Еврозоната. Още един турбо-дизел-бензин гей и ще им забранят производството, не само продажбите ;ддддд20:43 06.09.2018
24 селянин
20:52 06.09.2018
25 цистит
До коментар #1 от "Емил":
абе може да е може и да не е ама бих се радвал ако е защото ще спреме в българия с неща от типа на "опа тука виждам че ремъчето ти е за смяна" или "скоро ще трябва да го махаме тва катализаторче, нали знаеш?" или любимото ми "абе, я си виж дюзите колко са омаслени, тръгнали са да заминават"21:14 06.09.2018
26 Гоуст
До коментар #7 от "омъскаряване":
Пълен идиот. Форд с фиеста, фокус и мустанг са едни от най-продаваните в цял свят. От Хенри Форд се учат и икономистите и склададжии и всякакви мениджъри, основоположник на много неща.21:18 06.09.2018
27 CL500
Коментиран от #34
21:31 06.09.2018
28 Антиелектрика
До коментар #18 от "Да да":
Добре де, ти къде видя в коментарът ми да си позволявам да обиждам някой? След като си позволяваш непредизвикано да ме наричаш пълен идиот, единственото което може да очакваш е да те намеря и да смажа от бой, неграмотен комплексар! И какво общо имат тук влаковете като самолети и кораби са с ДВГ? Ама какво да се занимавам с теб, като освен бой, друго не заслужаваш, щом на връх националния празник си направил 5 правописни грешки в 9 реда!22:27 06.09.2018
29 Radara
Истината е една Тесла и Нисан ги хванаха със свалени гащи.
Аз също бих искал да има конкуренция но няма, няма и да има поне до 5 години поради една много проста причина.
Няма БАТЕРИИ.
22:50 06.09.2018
30 Radara
22:56 06.09.2018
31 Язе
23:13 06.09.2018
32 Икономист
1.Във всяка страна се поддържа своето, така е в Корея, Япония,Германия,Италия,Феанция,Чехия...
2.БМВ не продават много коли в САЩ там са им скъпички да ги сравняват с Тойота.
3. Ясно е че мъск може да продаде колкото си иска щото поръчките стоят с години.
Така или иначе септември започна и с краят му и двата репорта.
Първо деливарито и производството и после финансовият отчет!!
Ако в първият репорт няма числото 6000 а във вторият знакът плюс ще падат глави познайте на кого???
А да за гост 280 говори ли му нещо??? а до март 2019 трябва да е поне 360 щото иначе лошо.
23:14 06.09.2018
33 Да да
Коментиран от #36
01:08 07.09.2018
34 Да да
До коментар #27 от "CL500":
ВМЗ са продали малко над 2 мил. автомобила за 2017г. В САЩ около 200 хил. или 10%! Не е като да не им е важен пазар, а със СУВ, МУВ и счупените Х5/Х6 май гонят 300 000! Ако Тесла продаде 250 000 Модел 3, направо ги убиват! А ВМЗ ще отговори с нова екстра - двойно подгряване на задното стъкло и подгряваща лента на багажника за ръцете на бутащите го!Коментиран от #40
01:31 07.09.2018
35 е drive
До коментар #2 от "bum":
BMW e-drive отдавна е на пазара и по градовете на Европа. За Америка не знам. Но от няколко месеца теслите осезаемо се увеличиха по улиците. Виждат се навсякъде. Говоря за Европа разбира се. В Булгаристан такива не вървят.03:32 07.09.2018
36 Антиелектрика
До коментар #33 от "Да да":
Абе ти нормален ли си? Кога съм твърдял, че Мъск ще фалира или, че електричките замърсяват най-много? Какво изобщо ти се връзвам като си личи, че си неграмотен тираджия и не може да напишеш един коментар без правописни грешки!Коментиран от #37
08:03 07.09.2018
37 Да да
До коментар #36 от "Антиелектрика":
Смени си ника на Обичак елките :D. Признай тяхното предимство! Ти си ти личи от ника какво ти е мнението,, а и тези дети са ти пели постовете преди 5-6 месеца само знаят какво си писал, безгрешни господине :DКоментиран от #39
09:26 07.09.2018
38 гост
Коментиран от #41
10:07 07.09.2018
39 Електрошок
До коментар #37 от "Да да":
Не ритайте падналия!11:11 07.09.2018
40 asddsa
До коментар #34 от "Да да":
Казах ти, нищо не убиват. те не могат да произведат колите които са продали, само взимат депозити. Харчат пари да популяризират електрическата кола и продават, защото няма алтернатива. След няколко години излизат десетки модели на мерцедес, бмв, ауди, порше. Тогава Тесла може да продават фъстъци, защото качеството и производството им е на мноого по-ниско ниво.11:18 07.09.2018
41 е drive
До коментар #38 от "гост":
$40K Tesla ще бъде такава рядкост като онази в космоса. За да му излезе исапа Musk ще прави $70+K Model 3. Достигайки годишен капацитет от 5000 броя той навъртя $1 милиард загуба. Евтини Тесли Модел 3 може и да има, но не сега.11:42 07.09.2018
42 гост
13:03 07.09.2018
43 Българина
До коментар #5 от "гост":
Волт е хибрид, какво ги сравняваш. Хибридите са глупост неземна. Но поне няма да те остави на пътя.. Като електричкитеКоментиран от #44, #45
14:14 07.09.2018
44 гост
До коментар #43 от "Българина":
Волт е хибрид , ама Болт не е !!! Колегата е объркал латиницата и кирилицата , но иначе да, Болт тотално изостава , въпреки че на хартия би трябвало да е напълно конкурентен на Модел 3 , както и Нисан Лийф , БМВ i 3 и т.н. !!! И всички тях може да купиш почти веднага , но се чака САМО за Тесла , колкото и да е неприятно за "стогодишните" !!!!14:24 07.09.2018
45 Антиелектрика
До коментар #43 от "Българина":
Не разбра ли, колегата му е объркал буквите - хахахахаОказа се, че зад ника "гост" стои цял отбор електрофили на заплата към някое НПО.
14:27 07.09.2018
46 Иван
Айде бегайте на село да правите бурканите стига сте плюли по човека.
Направил е нещо, а вие нищо....
23:29 07.09.2018
47 незнайко
17:58 08.09.2018
48 Transporter
Коментиран от #50
22:38 08.09.2018
49 гощо
08:25 09.09.2018
50 Зорлем
До коментар #48 от "Transporter":
Разбирам те напълно! Перефундацията на инжектоплякторите наистина е сериозен проблем пред навлизането на този вид генератори.14:57 09.09.2018