24 Март, 2016 12:24 5 939 9

Защо трябва да слагаме предпазни колани

  • катастрофа-
  • предпазни колани
Защо трябва да слагаме предпазни колани - 1

Много от водачите на моторни превозни средства, както и пасажерите, возещи се в тях, са на мнение, че предпазните колани са безполезни. Най-вече тези, които седят отзад не използват колани, а тази технология не е измислена напразно.

Дори използването им, както отпред, така и отзад е задължително. Ако питате защо, то можем да кажем, че особено при по-леки сблъсъци, коланите са изключително важни. Освен това при закопчани предпазни колани сработват и страничните въздушни завеси. Как се случва всичко това в реални условия, можете да видите във видеото.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 хладен ум

    0 0 Отговор
    Твърде далече сте от истината. Разбирате от автомобили колкото шимпанзе от ядрена физика. Тези отзад като са без колани нещо случайно да им се случи, или завесата не се отвори , важи само за предните възглавници. Нещо за датчик за присъствие да сте чували , май не. Коланите в града ако се спазват ограниченията са на 90 % безмислени. Повече пречат от колкото помагат.

    Коментиран от #2, #5

  • 2 Бце

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "хладен ум":

    Като захапеш волана и останеш без 5-6 зъба, друга песен ще запееш.
  • 3 Бучо

    0 2 Отговор
    Далечната '03 се изпуках със около 100~110 с ауди B3 1.8м 90 к.с. Извънградски път, зимата, декември, мъгляво през светлата част и после ~ -5, -7(black ice му казват), та изпусна ми колата баш на завоя и се натресох почти челно в канавкатадва пъти по таван и се приземих на гуми. Та целият демидж по мен беше само подута скула (от челния в канавката цунках волана), зъбите си бяха на място, носът и той, (за колегата №2-зависи каква форма ти е волана, някой в носът, някой в зъбите, аз късметлията в скулата), нямах капчица кръв по мен! Като се има в предвид, че бях БЕЗ КОЛАН, мога да ви кажа само, че всичко е относително. При градско и скорост до 70~80 е напълно безмислено и по скоро пречи, както казва колегата пост№1, НО извънградски и по магистралата особено си е предпоръчително. Говоря за шофьорското място, не до него (на мъртвеца)
  • 4 експерта

    0 1 Отговор
    най добре е да си пиян. съзнанието е по отпуснато и повече държиш ;)
  • 5 Йоко

    1 1 Отговор

    До коментар #1 от "хладен ум":

    В градско ти може да спазваш ограниченията, но никога не знаеш на кой му е скимнало да си избива комплексите и да се сили. Роднина на много близък мой приятел си отиде защото на някакъв мърляв м....л с 15 годишна S-ка му било скимнало да вдигне 180 на околовръстен път, естествено на гадния паразит му нямаше нищо, обаче за малко не остави две деца пълни сираци. Моето лично мнение е, че след като го има и работи, по-добре да се сложи, не знаеш на кой дебил какво му е в главата.
  • 6 Сашо

    1 1 Отговор
    Само не разбрах как може коланът да ти пречи ?!?
  • 7 Явор

    1 1 Отговор
    Ей, ако ви срещна на пътя ще ви избия всичките. На единия колана му пречел, за другия в града било 70-80, третия вика, че най-добре е да си пиян. Кога от вас маймуни ще станат хора или първо всички трябва да измрем щото трябва да проверим чия глава как ще срещне волана!
  • 8 Darkbound

    1 1 Отговор
    Аз пък съм свикнал с колан и даже ми е некомфортно когато съм без. (когато шофирам)
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.