25 Юни, 2018 13:25 11 462 28

Велосипед без верига и с предно предаване

  • bicymple-
  • nuvo-
  • велосипед
Велосипед без верига и с предно предаване - 1

Иновационният велосипед е дело на компанията Bicymple, която го промотира като градски. Името му е Nuvo, а основната му характеристика е, че няма верига. Въртящият момент от педалите се предава на предното колело, което е 36-инчово.

Велосипед без верига и с предно предаване

Задното е по-малко. То е с размер 24 инча. Късата рамка е снабдена и със скоростен механизъм с две предавки. При предварителна поръчка цената на версията с една скорост е $1 099, а тази на варианта с две предавки - $1 499. Вижте повече.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Morgoth

    62 0 Отговор
    Преди време си имахме Балканчета - те се сгъваха. След това велосипедите спряха да се сгъват и сега има иновативни и много скъпи модели които се сгъват. Възможно най-първите модели велосипеди са без вериги и с голямо предно колело със статични педали. Нещо ми се губи иновативността в тези случаи.

    Коментиран от #4

  • 2 Алфа Ромео

    22 3 Отговор
    Голямо падане ша има от това колело, особено ако караш с него по черни пътища, пълна глупост, не струва.
  • 3 ссдр

    26 3 Отговор
    Едно от най тъпите колела които съм виждал.
  • 4 толерантен

    31 0 Отговор

    До коментар #1 от "Morgoth":

    "Nuvo"-то е просто (не съвсем)добре забравено старо.
  • 5 пУзитивен

    8 4 Отговор
    Определено, поддръжката ще е по-лесна и евтина.
  • 6 !?!?

    3 4 Отговор
    Не виждам какво налага, задното колело, да е по-малко!?!?

    Коментиран от #7, #8

  • 7 аврамъ бакалинъ

    9 1 Отговор

    До коментар #6 от "!?!?":

    до-!?!?- Ако задното колело не е по малко крачетата ти няма да стигат педалите, все пак не идиоти са го конструирали само че е малко скъпо незнайно защо..?!

    Коментиран от #13, #14

  • 8 аврамъ бакалинъ

    2 6 Отговор

    До коментар #6 от "!?!?":

    А освен това е компактно и баш градско в този вид и даже се избягва нагъзването при карането КАКТО НА ОБИКНОВЕННИТЕ КОЛЕЛА което го прави и елегантно И БЕЗОПАСНО ПО УЛИЦИТЕ НИ..!
  • 9 Именно

    12 0 Отговор
    "с една скорост..." - това не значи ли без скорости?
    или има вариант и без задвижване изобщо? ;)
  • 10 Prost

    4 6 Отговор
    Диаметъра не се мери в инчове, а в цола!

    Коментиран от #11, #17, #20

  • 11 Боян

    1 1 Отговор

    До коментар #10 от "Prost":

    Важно уточнение, благодарим!
  • 12 123

    11 0 Отговор
    И кое му е иновативното? Това е копие на велосипедите от 19 век.
  • 13 !?!?

    2 2 Отговор

    До коментар #7 от "аврамъ бакалинъ":

    И с какво голямото задно колело ще попречи седалката да си остане в същата позиция.
    Я се опитай да помислиш, малко.
  • 14 !?!?

    4 0 Отговор

    До коментар #7 от "аврамъ бакалинъ":

    Само че с малко колелце ще ти се надруса задника. По българските улици.
    Трябват си две големи с пружини и амортисьори.
  • 15 САП

    10 1 Отговор
    Поредната претоплена идея от преди 100 и повече години.

    Въобще не са решили проблемите на системата. Твърде висок център на тежестта. От там твърде лесно прехвърляне през кормилото при среща с препяствие . Между краката си имаш въртящо се колело със спици, при завой много лесно закачане на панталони в по-лекия случай, а в по-лошия кожа от вътрешната страна бедрата и прасците. Проблеми със завиването(опитай те се да се катерите по нагорнище и да завивате и ще разберете за какво става въпрос) краката са много по силни от ръцете. Всички стандартни предавки на велосипедите са намаляващи(обороти за сила ) и постепенно се вдигат със скоростидо изравняване, а тук директна и то с по голям диаметър на колелото определено трябва да си много здрав в крака да го караш. За преминаване през локви след дъжд изобщо не ми се мисли.

    Въобще става само за плаца да се правиш на интересен.

    Коментиран от #19

  • 16 Жено

    2 4 Отговор
    Направете нещо и тогава дрънкате.

    Коментиран от #28

  • 17 Random

    3 0 Отговор

    До коментар #10 от "Prost":

    1 инч = 1 цол
  • 18 fhghfghgd

    5 0 Отговор
    първия велосипед от по миналия век стана иновативен !!!
  • 19 Бай Шиле

    3 1 Отговор

    До коментар #15 от "САП":

    Хайде бе - я помисли малко по-сериозно. Точно обратно са нещата. При съвременните велосипеди предната зъбчатка е по-голяма от задната, с едно завъртане на педалите задното колело прави няколко оборота.
  • 20 Бай Шиле

    3 0 Отговор

    До коментар #10 от "Prost":

    Тц. Три грешки:
    - инч(англ.) и цол(нем.) са едно и също, както и дюйм(хол.) - 25,4mm
    - диаметърът на велосипедните капли често се означава и в милиметри - напр. 622mm, 700mm и пр.
    - неправилно членуване на подлога - в случая е правилно да се напише с пълен член, а именно - ”Диаметърът...”

    Коментиран от #22

  • 21 Мара

    1 1 Отговор
    Решила Мара, да се побара. Тоя миндил откри велосипеда.

    Коментиран от #27

  • 22 Прост

    1 1 Отговор

    До коментар #20 от "Бай Шиле":

    След думата диаметър можеш да сложиш всякаква мярка за дължина,но като се каже цол винаги това означава диаметър.Аман от писарушки!
  • 23 Коко

    0 1 Отговор
    С този висок център на тежестта ще отвратително за каране в завой .

    Коментиран от #25, #26

  • 24 незнайко

    0 0 Отговор
    Завръщат се първите велосипеди !!! Явно конструкцията е била правилна !!!
  • 25 Измисляч44

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "Коко":

    Ще се увеличи дължината.
  • 26 Измисляч

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "Коко":

    Трябва малко да се покара и се свиква....
  • 27 Измисляч

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "Мара":

    Не е открил нищо.Просто е добра комбинация от вече открито...
  • 28 Измисляч

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "Жено":

    Направил съм такова но на 3-и колела.Всъщност то е модулно.Може с 2-е колела,с верига или с предно задвижване.Когато е на 3-и има и задна скорост.Ако е на две с верига може да има скорости.Измислих го така за да мога да го събера в колата.