Last news in Fakti

1 Февруари, 2019 14:04 3 663 6

Volkswagen спира опасни зарядни станции

  • volkswagen-
  • electrify america-
  • huber+suhner-
  • зарядна станция-
  • дефект-
  • неизправност
Volkswagen спира опасни зарядни станции - 1

Компанията Electrify America, създадена от Volkswagen Group с цел развитието на мрежа от зарядни станции за електромобили, спря повечето от тях заради проблеми с безопасността. Съобщението до медиите гласи, че крайната мярка се налага в резултат на потенциални неизправности в оборудването за течно охлаждане на терминалите с мощност от 150 до 350 кВт.

Конкретният повод за решението да бъдат спрени всички зарядни станции от този тип е инцидент в Германия, при който е възникнало късо съединение в кабел с охлаждане на швейцарската компания Huber+Suhner. От Volkswagen препоръчват настойчиво клиентите да избягват такива зарядни до отстраняване на проблема.

Electrify America пусна в експлоатация първите си две станции с висока мощност на територията на САЩ в Сан Франциско през декември миналата година.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гост

    5 5 Отговор
    Не е случайно, че на тесла суперчарджърите са по 120квч, а мегачарджъриът им е с мултиплицирани кабели, за да се избегне претоварване на материал и способности на проводимост.
  • 2 Отново претоплена манджа

    2 7 Отговор
    Тази новина толкова остаря, че вече звучи абсурдно предвид реалните факти.Временно затворените DC станции с мощност над 150 кВт са отново на разположение за зареждане.

    На 25 януари беше открит потенциален проблем с нов кабел с течно охлаждане за мощни DC зарядни станции, който вече е установен разрешен и устройствата работят отново.Първоначално проблемът е бил установен в тестова среда и не е засичан на никое от работещите в различните държави устройства. Временното спиране на станциите е стандартна превантивна мярка, докато се направят тестове и сега устройствата функционират както е предвидено.

    Коментиран от #5

  • 3 112

    3 2 Отговор
    Немското качество в действие...
  • 4 Pito

    3 2 Отговор
    Те коли не се научиха да правят...та зарядни за коли.
  • 5 Какво сте нацъкали минусите?

    4 4 Отговор

    До коментар #2 от "Отново претоплена манджа":

    Сигурно ви е кеф, да ви лъжат? Очаквайте тогава скоро новина "СЛЕД ДВА ДНИ Е НОВА ГОДИНА, А СЛЕД ОЩЕ ТРИ ИДВА КОЛЕДА"

    Какъв е смисълът от публикуването на тази новина, няколко дни след като проблемът вече е решен? Поне да бяха писали защо са ги затворили и че вече работят, след като така или иначе са решили да пишат за проблема.
  • 6 гост

    1 3 Отговор
    Ами батериините пакети на станциите са произведени от Тесла, само кабелите и контролерите са немски и те сдали багажа. Немско качество в действие.