Летателният апарат, който заради външния си вид получи прозвището "Куршум" направи първите си реални тестове. Иначе иновационният самолет се казва Otto Aviation Celera 500L и според много експерти именно той ще осъществи малка революция в доста консервативното авиостроене.
Главните особености на Otto Aviation Celera 500L са, че може да излита и каца практически от всяко летище, а управлението му може да се осъществява само от един-единствен пилот.
Освен това разработчиците обещават, че експлоатационните разходи за Celera 500L ще са значително по-малки в сравнение с традиционните самолети, а възможностите за превоз на товари и пътници - по-големи. И ако това наистина се окаже така след извършените тестове, то Celera 500L ще притесни основните играчи на базара за т.нар. бизнес джетове.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 летящ шпек
Коментиран от #2
16:54 20.06.2019
2 Азз
До коментар #1 от "летящ шпек":
Тази перка е там...само за да прави вятър...Коментиран от #9
17:09 20.06.2019
3 Русофилчето
17:55 20.06.2019
4 незнайко
Коментиран от #5, #8
22:09 20.06.2019
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Патето яки
17:01 21.06.2019
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Тос пък..
До коментар #4 от "незнайко":
Ти си ясен! Не можеш да броиш до 10 и това е. Къде ги видя 6?07:15 22.06.2019
9 гост
До коментар #2 от "Азз":
Тя е за климатика само, инак се движи с магнетронен двигател. Еърбъз и Бойнг вече са на успокоителни от тази балонообразна заплаха. Ясно е, че двигател с пропелер е по-икономичен от турбина, но пък за сравнение на скорости не може да става и дума. С тези дълги криле самолетчето няма как да е бързо, а за факта, че можело да каца на всяко летище, то всяко едно самолетче от класа на честна трябва да може да кажа и на най-късото летище, инак е смешно, не говорим за еърбъз 320 например.13:22 24.06.2019
10 Радж Капур
15:47 24.06.2019
11 Експертът в самолетостроенето
17:10 25.06.2019