ФАКТИ.БГ

Mercedes пак стана камион на годината

Публикувана: 22 Ноември, 2019 15:51
43 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 7311
Mercedes пак стана камион на годината
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.9 от 22 гласа.

Mercedes-Benz Actros стана Камион на годината за пети път. Журналисти от специализирани издания от 24 европейски държави гласуваха и отредиха на новия модел престижната титла. Историята на успеха на камиона започва през 1997 година, когато първият Actros е пуснат на пазара. С общо девет победи, Mercedes-Benz вече е най-успешната марка в борбата за отличието Камион на годината.

Журито на International Truck of the Year (ITotY) гласува въз основа на иновативните технологични разработки. В съответствие с правилата на конкурса титлата се присъжда всяка година на камиона, който допринася най-много за иновациите в автомобилния транспорт, които са в полза на икономиите, емисиите, безопасността, управляемостта и комфорта на превозните средства. Флагманът на Mercedes-Benz Trucks е водещ със своите присъщи качества: по-голямата част от иновациите са разработени, с цел да осигурят осезаемо подобрение за шофьорите, клиентите и обществото като цяло.

Mercedes пак стана камион на годината

Новият Mercedes-Benz Actros дава отговори на теми като безопасност, ефективност и комфорт. Те се обуславят от множество нови функции, включително MirrorCam вместо външни огледала, частично автоматизирано шофиране с Active Drive Assist, допълнителни усъвършенствани системи за безопасност като петото поколение Active Brake Assist и допълнително подобрената Sideguard Assist.

Журналистите от International Truck of the Year оцениха също разширената функционалност на системата за предсказуемост и контрол на силовото управление, която вече може да се използва по криволичещи маршрути. Също така похвален бе и изцяло дигиталният мултимедиен кокпит, който замени конвенционалния в новия Actros.

Mercedes пак стана камион на годината

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.9 от 22 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Моторист и Тираджия
1 Отговор
Колкото повече джаджи в камионите толкова повече е вероятността да стане грешка но не изключвам и човешката грешка защото вероятността да изключи някоя функция на камиона в неподходящо време на неподходящо място

Оценка:
-3 +18

Голям Слон
2 Отговор
А кой да стане? IVECO ли? Мерцедес може и да не е най-доброто на пазара, но със сигурност е лидер в "цена-качество". На мен лично DAF много ми допада. MAN също. Върху Волво нямам сериозни наблюдения. Но еднозначно Iveco е най-калпавия камион за момента на пазара.

Коментиран от #3, #5, #6


Оценка:
-10 +29

Pompev
3 Отговор

До коментар #2 от "Голям Слон":


Не Iveco,Ho Scania например

Коментиран от #8, #17


Оценка:
-4 +16

Чавдар войвода
4 Отговор
Като стана въпрос за DAF, те ли си произвеждат двигателите

Коментиран от #7, #12


Оценка:
-4 +11

Pompev/Alguns trans - Malmö
5 Отговор

До коментар #2 от "Голям Слон":


DAF e с най голяма кабина за живеене

Коментиран от #24


Оценка:
-11 +14

Николенко
6 Отговор

До коментар #2 от "Голям Слон":


Допада ти, защото не си карал ДАФ . По-голям боклук от ДАФ-а е само ИВЕКО-СТРАДАЛИС .😂😂😂

Коментиран от #9, #10


Оценка:
-12 +21

Pompev/Alguns trans - Malmö
7 Отговор

До коментар #4 от "Чавдар войвода":


ХОЛАНДЦИТЕ си ги произвеждат

Оценка:
-3 +9

Голям Слон
8 Отговор

До коментар #3 от "Pompev":


Това написах! Мисля, че се подразбра, че Мерцедес не са най-добрите в бранша, но със сигурност в цена-качество бият. Сканията е добър камион, но е скъп. Возията еднозначно не им е силна страна :-) А когато си по цял ден в камиона това е важно. С DAF Е5 и Meredes E5 с новата визия имам най-много километри и съответно впечатления. Лично аз предпочитам DAF. Има особености със скоростната кутия, но се свиква. Мерцедес Е5 с новата муцуна вътре ми е много изкуствен и некачествено, но не мога да отрека, че почиващата седалка е изключително попадение. А Ивеко е просто падение. Във всеки един смисъл. Мога да седна да изброявам, но мисля, че не е точното място. Браво на Мерцедес. Само това мога да кажа.

Коментиран от #11


Оценка:
-1 +19

Pompev/Alguns trans - Malmö
9 Отговор

До коментар #6 от "Николенко":


Казва че му допада,значи е карал,а защо ДАФ е боклук

Оценка:
-0 +6

Голям Слон
10 Отговор

До коментар #6 от "Николенко":


Щом казваш - не съм карал значи. Моите впечатления не се базират на камиони, които минават за нови, ако са на 850.000 от европейските мотокъщи и са Евро 5:-) А единствено и само върху чисто нови машини. Нейсе. В спорове с философи избягвам да влизам.

Коментиран от #13


Оценка:
-2 +2

Pompev/Alguns trans - Malmö
11 Отговор

До коментар #8 от "Голям Слон":


Аkтрос аутомат като му падне въздуха,ако е на скорост не пали,голям минус ----

Коментиран от #14, #21


Оценка:
-4 +9

Голям Слон
12 Отговор

До коментар #4 от "Чавдар войвода":


Двата ДАФ-а, които карах, бяха оборудвани с Cummins двигатели, които нямат нищо общо с DAF. Същите Cummins се влагат в няколко американски камиона. Freightliner е единият от тях.

Коментиран от #19


Оценка:
-0 +8

Pompev/Alguns trans - Malmö
13 Отговор

До коментар #10 от "Голям Слон":


В коя фирма си колега?

Коментиран от #15


Оценка:
-0 +3

Голям Слон
14 Отговор

До коментар #11 от "Pompev/Alguns trans - Malmö":


Не ми се е случвало да гася автоматик на скорост, просто защото в общия случай не може това да се случи. При ръчните скорости това не е проблем :-))) Да, без въздух и на скорост няма как да запалиш и е голям филм. Но при автомат - няма как да стане, просто защото не можеш да врътнеш ключа обратно. Освен това има и звукова сигнализация, която и мъртвец ще събуди.

Оценка:
-0 +13

Голям Слон
15 Отговор

До коментар #13 от "Pompev/Alguns trans - Malmö":


В голяма пловдивска фирма бях :-) Повече не мога да кажа. От няколко месеца не съм в бранша след 10 години работа. Напуснах. Имам частен бизнес.

Оценка:
-3 +8

Pompev/Alguns trans - Malmö
16 Отговор
Ok, Старите Аkтроси се гасяха на скорост,и кат падне въздуха ...край,повече не пали ,кажи ако имаш камиони да додем да работим:)

Оценка:
-0 +8

Йордан
17 Отговор

До коментар #3 от "Pompev":


Браво колега. В момента карам Актрос. Много глупав камион. Скалния е най-доброто.

Коментиран от #18


Оценка:
-5 +12

Pompev/Alguns trans - Malmö
18 Отговор

До коментар #17 от "Йордан":


Е мноо ясно... И волвото ,малко не завива ма мноо здрав.Колегата не казва има ли камиони да му работим

Коментиран от #20


Оценка:
-1 +6

Водач
19 Отговор

До коментар #12 от "Голям Слон":


То и Актроса е с куминс мотор

Оценка:
-5 +3

Йордан
20 Отговор

До коментар #18 от "Pompev/Alguns trans - Malmö":


И Волво разбира се.

Оценка:
-1 +4

Даймлер
21 Отговор

До коментар #11 от "Pompev/Alguns trans - Malmö":


Хахах по голяма глупост не бях чел, как точно ще загасиш Актрос автоматик и той ще остане на скорост :)

Оценка:
-1 +4

Даймлер
22 Отговор
Най-слабото място на Актрос Mp4 е ретардера!

Оценка:
-0 +3

българин
23 Отговор
Като гледам само специалисти коментират,затова Мерцедеса като види байра ползва ръчната че му е трудно напред,на всяка колана от камиони винаги се води от МЕРЦЕДЕС затова е номер 1

Коментиран от #25, #26


Оценка:
-5 +9

Да да
24 Отговор

До коментар #5 от "Pompev/Alguns trans - Malmö":


Със сигурност не си се качвал в Мерцедес Евро 6, че даже и в МАН! А каква е разликата в кабината на ДАФ евро 5 и 6?

Оценка:
-0 +4

Да да
25 Отговор

До коментар #23 от "българин":


Прав си! На Мерцедесите винаги им качват най-тежкото, защото тогава се усеща най-много разликата в разхода с другите камиони! Ивекото върви много в баир, ама като му лепна 44 тона тотал(46 т тотал избягваха да им качват) и влиза в авариен режим! Покарайте Евро 6 Мерц, пък тогава пишете истории от 1990 г.!

Оценка:
-3 +2

Зарезан
26 Отговор

До коментар #23 от "българин":


Да бе, като гледам, как хвърчат по баирите Волвата Евро 6......особено жълтите.. Голям страх, да не хвърли турбината.. Всъщност, като се замисля изобщо тея волва могат ли да запалят след 45ч пауза?

Оценка:
-1 +6

Джуган
27 Отговор
Волво е камиона, вече превзе и Америка

Коментиран от #38


Оценка:
-3 +7

The best
28 Отговор
Класата си е класа

Оценка:
-2 +1

Тираджия
29 Отговор
Забелязвам че повечето коментари по горе са писани от хора които или не са тираджии или имат по 10 курса през живота си. Може би някои са чували разни истории от тати. Аз мога да кажа това. Когато се сравняват марки е редно това да бъде между еднакви поколения. Карал съм всички Актроси от евро 3 до 6. Скания R500. Волво Е5 440 и Е6 460. Даф Е6 480. Всички със най големите кабини Вярно е че актроса е тромав но е най якия камион. Здрав , икономичен и с най удобната кабина. Дафа е също със много хубава кабина но дотам нищо повече. Волво Е6 е тотален провал отвсякъде като техника. Сканията е също много хубава за мен но е най скъпия камион и не си заслужава парите. Най много време и километра имам със Актрос. Бил съм на -30 градуса и на +50 със него. Никакви проблеми. И само за инфо да кажа че за година Актрос се продава в света повече отколкото Скания и Ман взети заедно

Коментиран от #32


Оценка:
-2 +2

Тираджия
30 Отговор
ПС. Този който е написал че ще изгаси Актрос автоматик и ще остане на скорост явно го е виждал само на снимка

Оценка:
-1 +3

Rado
31 Отговор
Русофил: Мерцедес се прави в Русия, сами виждате резултата.

Оценка:
-1 +0

Сервиз
32 Отговор

До коментар #29 от "Тираджия":


Много правилен отговор. Има хора, които просто карат и такива, които знаят как да карат. Истината, е, че всеки има различни очаквания от една машина. Едни искат скорост, други мощност, трети ефективност. А всяко нещо е за сметка на друго. Ако искаш мощност, няма да имаш скорост, да не говорим за разходи. Аз залагам на ефективност. Мерцедес на това държат. Българина е такъв, ако не му бръкнеш в джоба няма да започне да мисли. Актроса от години се разработва така, че да се миниманилизират възможностите за човешка грешка, което да довежда до аварий и катастрофи. Всичките тези системи в него са в помощ на водача. В доста от случаите водача дори няма да разбере, че са сработили ако няма индикация на таблото. Примерно стабилизацията при страничен вятър. Колко камиона имат? Колко шофьори са разбрали, че работи. Много ще кажат не ми трябва. Да вярно е, но след двадесет минути или час ръчна компенсация на страничен вятър и си на сопол изморен. После защо заспиват на волана. Ами разхода на гориво? Ако шофьора си плаща нафтата от джоба, малее, с 20 ще кара по наклона. Иначе всички всичко разбират. И да има и системи в полза и на собственика. И нормално никой не иска да му разпиляват парите за глупости и от немърливост или нехайство.

Коментиран от #33


Оценка:
-1 +4

Тираджия
33 Отговор

До коментар #32 от "Сервиз":


Нищо в този занаят не мори шофьора и не вдига разхода повече отколкото страничния вятър. Имал съм случаи цял ден да ме блъска и вечер като спра ме болят ръцете и съм като цяло дроб.

Оценка:
-0 +2

Малии
34 Отговор
...кви глупости само,малии...
От 5г. карам само северна Норвегия ,чат пат Швеция и от личен опит Волво 540/2014г/ Е6/тандем 3ос,550/2017г/Е6 3ос,Скания R580/2015г/ E6 3ос, сега Скания s650nextgen/2019г/ Е6 3ос/света не познава по-добър камион.уникално удоволствие зад волана/.
Шефа има навика след 400к км и нов.
От15г си вадя хляба зад геврека и карах кво ли не и класирам марките така:
1.Скания
2.Волво
3.Ман
4.Мерцедес
5.Даф
6.Рено/новите изп.мн възли и агрг. От Волво но са прът/
7.Ивеко-Какъв китюк само...

Коментиран от #35


Оценка:
-1 +3

Тираджия
35 Отговор

До коментар #34 от "Малии":


Значи само като прочетох къде караш и си ми ясен. Ти не си тираджия а по скоро тракторист. Не трябва да си смяташ стажа в километра а на мото часове. Като гондоладжиите в България. Ходил съм в тая е...ана държава както и в Швеция и Финландия с камион и знам какво е. На 3 ферибота се качвах само в Норвегия вътре. Станах моряк. Това там ако е транспорт аз съм космонавт. И как се представя даден камион там изобщо не е показателно. На всеки камион който пътува там има 100 които пътуват в Централна и Южна Европа. Демек хората които ги проектират сети се кои условия взимат в предвид. С тая Скания И с тия 15 години на геврека недей да се хвалиш защото нищо не значи това. Аз имам 21г тираджийство в Европа, Азия и Северна Африка и ти казвам че мерцедеса го ценят навсякъде. Сканията освен в Северна Европа никъде другаде не я броят за камион. И като тръгна от Хамбург за Лисабон всеки втори камион с вдигната кабина е скания или даф

Коментиран от #36, #39, #41


Оценка:
-4 +2

Разбирач
36 Отговор

До коментар #35 от "Тираджия":


И като тръгнеш на баир и хоп изпреварят те сканиите пък ти думнеш 38-40 разход с актросчето,ама щом си те кефи,твой си проблем :)

Коментиран от #42


Оценка:
-1 +6

Шофьор
37 Отговор
Страхотен е,на 2000 км камерите се бъгнаха,на 8000 км се бъгна тотално и изписа 12 грешки,успех с новия Актрос

Оценка:
-1 +3

някой си
38 Отговор

До коментар #27 от "Джуган":


На последък тук в Америка относно качеството Volvo доста се излагат !

Оценка:
-0 +0

39
Този коментар е премахнат от модератор
Pompev/Alguns trans - Malmö
40 Отговор
Аве колега от Норвегия,кажи им ,че по старите Актроси като им падне въздуха на автомата,тряя да ти дадат въздух да върне на неутрал. Тоя дет го е написал,е пропуснал тоя модел

Коментиран от #43


Оценка:
-0 +0

Pompev/Alguns trans - Malmö/montior
41 Отговор

До коментар #35 от "Тираджия":


Значи da дадеш такава оценка за най силната държава в света,си е чиста проба наглост.И ако не знаеш че автомата актрос не връща в неутрал начи имаш propuski i neznsniq

Оценка:
-0 +0

Да да
42 Отговор

До коментар #36 от "Разбирач":


От тая глупост, по-голяма не прочетох досега! Хората са направили една класация и са, сравнили камионите по разхид с 24 т. товар на едно и също трасе! Освен нафта, се гледа и разхода на адблу! Няма по-икономичен от 1845 Актрос! А за вътвене в баир има един бутон, пише Роwer на него или ползваш ръчен режим, който работи от 1-а та до 12-а скорост! За размер на кабина и странични джобове е срамно да се правят сравнения на Актрос Е6 със всички останали сапунерки!

Оценка:
-0 +0

Да да
43 Отговор

До коментар #40 от "Pompev/Alguns trans - Malmö":


С единсвен камион който ми е искал въздух, защото му блокират скоростите са казва ДАФ Е5! На ДАФ Е6 ми блокираха, но някакси, чрез откачане на, акумулаторите се оправи! На ДАФ имам 200 000 км., на Актрос 500 000 Е5 и Е6!

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

-->
Ловци на бисери
Кънчо Стойчев
Коментар на Кънчо Стойчев - заместник-председател на УС на АИКБ и председател на Съюз "Произведено в България"
Правенето на бизнес в България е като да плуваш в басейн със сярна киселина."

Още бисери