8 Април, 2020 16:11 10 364 17

13-те години без ново поколение на GT-R били плюс за спортния модел

  • nissan-
  • gt-r-
  • жизнен цикъл-
  • нов модел
13-те години без ново поколение на GT-R били плюс за спортния модел - 1

Nissan заяви, че липсата на актуализации за 13 години е основното предимство на GT-R пред пряката конкуренция. Така японската компания намери положителни аспекти в дългия жизнен цикъл на модела. Изказването идва лично от Хироши Тамура, ръководител на проекта GT-R. В изказването си Тамура заяви още, че едно от конкурентните предимства на спортния автомобил е липсата на фундаментални актуализации за последните 13 години.

Специалистът казва, че постоянството на дизайна позволява на компанията да поддържа цените на GT-R ниски. Тамура даде да се разбере, че Nissan ще продължи да се опитва да се придържа към консервативен подход при разработването на спортни автомобили, така че японските модели да останат достъпни за потребителите. Тамура подчерта, че Nissan има еволюционно развитие на спортните автомобили от много години: например „фундаменталната платформа“ на Skyline R32 и R34 е непроменена, въпреки че първият модел дебютира в края на 80-те, а вторият е произведен малко преди 2000 година.

Премиерата на прототипа Nissan GT-R R35 се състоя през 2005 г., а дебютът на производствената версия стана факт през 2007 година. За 13 години на монтажната линия моделът е преминал няколко рестайлинга. В момента Nissan GT-R с 570 конски сили струва почти на половината от цената на Porsche 911 Turbo S 991.2, което е съпоставимо по мощност. Цените за японски спортен автомобил в САЩ започнат от 113,5 хиляди долара, а немското купе струва минимум 192 хиляди долара. Факт е обаче, че въпреки че Nissan се опитва да търси положителни резултати в дългия жизнен цикъл на модела, продажбите на GT-R намаляват.

Така например през 2019 г. в Япония са реализирани 766 спортни автомобила, което е с 26 процента по-малко от 2018-а, а продажбите в Съединените щати за същия период намаляват с 43 процента. Трябва да отбележим също и, че работата по новото поколение на GT-R е вече в ход. Японската компания обаче не предоставя подробности, нито за техническата архитектура на новия GT-R, нито за датата на неговата поява на бял свят.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 15 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 jар

    44 8 Отговор
    Японците не са глупави.Щом модела се продава успешно толкова време не е нужно да правят разходи за да разработват нов.

    Коментиран от #2

  • 2 Марио

    19 10 Отговор

    До коментар #1 от "jар":

    Ето, че пише в статията, че вече не се продава толкова добре.
  • 3 Филибяс

    36 5 Отговор
    Най-добрия достъпен, за мен спортен кон. И Ламбо-та удря в земята

    Коментиран от #4

  • 4 Така е

    21 14 Отговор

    До коментар #3 от "Филибяс":

    но има и чипосани Голф-ове 1.9ТДИ с турбо от камион дето наказват всичко живо а изработката им струва горе-долу колкото годишния данък на Ламбо-то.

    Коментиран от #5, #6, #10, #13

  • 5 Капитан Америка

    32 6 Отговор

    До коментар #4 от "Така е":

    Само дето на такъв голф му правиш ревизия на мотора след всяка втора гонка, а с ламбото караш и свиркаш
  • 6 qwerty

    4 1 Отговор

    До коментар #4 от "Така е":

    Колега, еднин 300тд взема турбина от Сканиа. 123 или 124
  • 7 Гост

    7 5 Отговор
    Я да видим колко успещно се продава модела:

    2014 1,436
    2015 1,105
    2016 698
    2017 578
    2018 538
    2019 331


    Продажбите паднали 5 пъти за 5 години
  • 8 Бай Ганьо

    44 3 Отговор
    Харесва ми как четем статия за върха на японското инжинерство, но в коментарите пишем са голф 4 дизел и Мерцедес 124 или Скания. Сега няколко нека всички се скараме и евентуално сбием, защото според едни Бмв е36 е по добре от Ауди а4, щото едното 30 годишно били по-надеждно от другото, когато му сложиш дюзи от кораб и турбо от самосвал. Хубав ден на всички.

    Коментиран от #9

  • 9 Коmapak

    7 4 Отговор

    До коментар #8 от "Бай Ганьо":

    Нищо не разбираш от чипосване на прогнили немски баракуди! 😂😂😂😂😂Един познат преди близо 10години смени Астън Мартин за Нисан Гтр видях го миналата година и каза, че е уцелил десятката...
  • 10 Е Така ..де ..Но

    5 3 Отговор

    До коментар #4 от "Така е":

    Турбо-то смачква мотора, особено на бензиновите мотори, Обаче Кефа цена няма.
    За дизелите "спортните" -тавана го държат ВМВ на около 250 000 км., и се почват "болестите"!Мерцедеса и френските са дори под този пробег! (Коментара е за до-надути и изстискани дизели) Иначе,сеатче-та , голфо-ве, Летят ..е има доста черен дим и пушек ..но това е положението в България.
  • 11 Митко

    3 3 Отговор
    Преди години гледах някаква статистика в която GTR беше на първо място по неудволетвореност от страна на собствениците.
    Тоест огромен процент от закупилите GTR са останали разочаровани от покупката.
    Не е лично мнение, казвам каквото съм чел. GTR съм карал само веднъж за няколко километра. Лично аз го харесвам, ама не съм го плащал.
  • 12 Съдията Дред

    3 1 Отговор
    Тия май са решили да отнемат рекорда на Жигулито, дето руснаците му викат копейка. Няма да е лесно, но японците са упорити, особено ако се заинатят.
  • 13 ами беги беги бързо

    2 1 Отговор

    До коментар #4 от "Така е":

    Мани ги тия табуретки. Говорим за ниски,широки спортни коли, не са табуретки дето стърчат над пътя като навигация над табло.
  • 14 Путкин

    3 1 Отговор
    Абе от 0 до 100 може и да бие някое дърто ламбо, но след 100км/ч вече е гроб и до 200км/ч повечето спортни коли го бият.
  • 15 Ставри

    0 1 Отговор
    Учат се от "Порше".
  • 16 Готин

    1 0 Отговор
    Това е автомобил, който не е разочаровал никога тези които са го подкарвали. Истината обаче е, че почти няма първи Собственик навъртял повече от 70 хил. км. Това не е защото автомобила е лош, а защото не е рентабилно да го имаш.
  • 17 Бай Ставри папахата

    0 0 Отговор
    Тунингованите голфове , сивици и разни таралясници са за безпарични гъзари, които не могат да си позволят истински автомобили.кой нормален човек кара 100 годишна кола с извадени задни седалки. Прават ги бързи на права линия, и на един куфар ако му сложат двигател с голямо турбо и той ще ускорява за 2 сек до 100.