ФАКТИ.БГ

13-те години без ново поколение на GT-R били плюс за спортния модел

Публикувана: 8 Април, 2020 16:11
17 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 8475
13-те години без ново поколение на GT-R били плюс за спортния модел
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.4 от 15 гласа.

Nissan заяви, че липсата на актуализации за 13 години е основното предимство на GT-R пред пряката конкуренция. Така японската компания намери положителни аспекти в дългия жизнен цикъл на модела. Изказването идва лично от Хироши Тамура, ръководител на проекта GT-R. В изказването си Тамура заяви още, че едно от конкурентните предимства на спортния автомобил е липсата на фундаментални актуализации за последните 13 години.

Специалистът казва, че постоянството на дизайна позволява на компанията да поддържа цените на GT-R ниски. Тамура даде да се разбере, че Nissan ще продължи да се опитва да се придържа към консервативен подход при разработването на спортни автомобили, така че японските модели да останат достъпни за потребителите. Тамура подчерта, че Nissan има еволюционно развитие на спортните автомобили от много години: например „фундаменталната платформа“ на Skyline R32 и R34 е непроменена, въпреки че първият модел дебютира в края на 80-те, а вторият е произведен малко преди 2000 година.

Премиерата на прототипа Nissan GT-R R35 се състоя през 2005 г., а дебютът на производствената версия стана факт през 2007 година. За 13 години на монтажната линия моделът е преминал няколко рестайлинга. В момента Nissan GT-R с 570 конски сили струва почти на половината от цената на Porsche 911 Turbo S 991.2, което е съпоставимо по мощност. Цените за японски спортен автомобил в САЩ започнат от 113,5 хиляди долара, а немското купе струва минимум 192 хиляди долара. Факт е обаче, че въпреки че Nissan се опитва да търси положителни резултати в дългия жизнен цикъл на модела, продажбите на GT-R намаляват.

Така например през 2019 г. в Япония са реализирани 766 спортни автомобила, което е с 26 процента по-малко от 2018-а, а продажбите в Съединените щати за същия период намаляват с 43 процента. Трябва да отбележим също и, че работата по новото поколение на GT-R е вече в ход. Японската компания обаче не предоставя подробности, нито за техническата архитектура на новия GT-R, нито за датата на неговата поява на бял свят.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.4 от 15 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
jар
1 Отговор
Японците не са глупави.Щом модела се продава успешно толкова време не е нужно да правят разходи за да разработват нов.

Коментиран от #2


Оценка:
-8 +44

Марио
2 Отговор

До коментар #1 от "jар":


Ето, че пише в статията, че вече не се продава толкова добре.

Оценка:
-10 +19

Филибяс
3 Отговор
Най-добрия достъпен, за мен спортен кон. И Ламбо-та удря в земята

Коментиран от #4


Оценка:
-5 +36

Така е
4 Отговор

До коментар #3 от "Филибяс":


но има и чипосани Голф-ове 1.9ТДИ с турбо от камион дето наказват всичко живо а изработката им струва горе-долу колкото годишния данък на Ламбо-то.

Коментиран от #5, #6, #10, #13


Оценка:
-14 +21

Капитан Америка
5 Отговор

До коментар #4 от "Така е":


Само дето на такъв голф му правиш ревизия на мотора след всяка втора гонка, а с ламбото караш и свиркаш

Оценка:
-6 +32

qwerty
6 Отговор

До коментар #4 от "Така е":


Колега, еднин 300тд взема турбина от Сканиа. 123 или 124

Оценка:
-1 +4

Гост
7 Отговор
Я да видим колко успещно се продава модела:

2014 1,436
2015 1,105
2016 698
2017 578
2018 538
2019 331


Продажбите паднали 5 пъти за 5 години

Оценка:
-5 +7

Бай Ганьо
8 Отговор
Харесва ми как четем статия за върха на японското инжинерство, но в коментарите пишем са голф 4 дизел и Мерцедес 124 или Скания. Сега няколко нека всички се скараме и евентуално сбием, защото според едни Бмв е36 е по добре от Ауди а4, щото едното 30 годишно били по-надеждно от другото, когато му сложиш дюзи от кораб и турбо от самосвал. Хубав ден на всички.

Коментиран от #9


Оценка:
-3 +44

Коmapak
9 Отговор

До коментар #8 от "Бай Ганьо":


Нищо не разбираш от чипосване на прогнили немски баракуди! 😂😂😂😂😂Един познат преди близо 10години смени Астън Мартин за Нисан Гтр видях го миналата година и каза, че е уцелил десятката...

Оценка:
-4 +7

Е Така ..де ..Но
10 Отговор

До коментар #4 от "Така е":


Турбо-то смачква мотора, особено на бензиновите мотори, Обаче Кефа цена няма.
За дизелите "спортните" -тавана го държат ВМВ на около 250 000 км., и се почват "болестите"!Мерцедеса и френските са дори под този пробег! (Коментара е за до-надути и изстискани дизели) Иначе,сеатче-та , голфо-ве, Летят ..е има доста черен дим и пушек ..но това е положението в България.

Оценка:
-3 +5

Митко
11 Отговор
Преди години гледах някаква статистика в която GTR беше на първо място по неудволетвореност от страна на собствениците.
Тоест огромен процент от закупилите GTR са останали разочаровани от покупката.
Не е лично мнение, казвам каквото съм чел. GTR съм карал само веднъж за няколко километра. Лично аз го харесвам, ама не съм го плащал.

Оценка:
-3 +3

Съдията Дред
12 Отговор
Тия май са решили да отнемат рекорда на Жигулито, дето руснаците му викат копейка. Няма да е лесно, но японците са упорити, особено ако се заинатят.

Оценка:
-1 +3

ами беги беги бързо
13 Отговор

До коментар #4 от "Така е":


Мани ги тия табуретки. Говорим за ниски,широки спортни коли, не са табуретки дето стърчат над пътя като навигация над табло.

Оценка:
-1 +2

Путкин
14 Отговор
Абе от 0 до 100 може и да бие някое дърто ламбо, но след 100км/ч вече е гроб и до 200км/ч повечето спортни коли го бият.

Оценка:
-1 +3

Ставри
15 Отговор
Учат се от "Порше".

Оценка:
-1 +0

Готин
16 Отговор
Това е автомобил, който не е разочаровал никога тези които са го подкарвали. Истината обаче е, че почти няма първи Собственик навъртял повече от 70 хил. км. Това не е защото автомобила е лош, а защото не е рентабилно да го имаш.

Оценка:
-0 +1

Бай Ставри папахата
17 Отговор
Тунингованите голфове , сивици и разни таралясници са за безпарични гъзари, които не могат да си позволят истински автомобили.кой нормален човек кара 100 годишна кола с извадени задни седалки. Прават ги бързи на права линия, и на един куфар ако му сложат двигател с голямо турбо и той ще ускорява за 2 сек до 100.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


ТОП 5