Nissan заяви, че липсата на актуализации за 13 години е основното предимство на GT-R пред пряката конкуренция. Така японската компания намери положителни аспекти в дългия жизнен цикъл на модела. Изказването идва лично от Хироши Тамура, ръководител на проекта GT-R. В изказването си Тамура заяви още, че едно от конкурентните предимства на спортния автомобил е липсата на фундаментални актуализации за последните 13 години.
Специалистът казва, че постоянството на дизайна позволява на компанията да поддържа цените на GT-R ниски. Тамура даде да се разбере, че Nissan ще продължи да се опитва да се придържа към консервативен подход при разработването на спортни автомобили, така че японските модели да останат достъпни за потребителите. Тамура подчерта, че Nissan има еволюционно развитие на спортните автомобили от много години: например „фундаменталната платформа“ на Skyline R32 и R34 е непроменена, въпреки че първият модел дебютира в края на 80-те, а вторият е произведен малко преди 2000 година.
Премиерата на прототипа Nissan GT-R R35 се състоя през 2005 г., а дебютът на производствената версия стана факт през 2007 година. За 13 години на монтажната линия моделът е преминал няколко рестайлинга. В момента Nissan GT-R с 570 конски сили струва почти на половината от цената на Porsche 911 Turbo S 991.2, което е съпоставимо по мощност. Цените за японски спортен автомобил в САЩ започнат от 113,5 хиляди долара, а немското купе струва минимум 192 хиляди долара. Факт е обаче, че въпреки че Nissan се опитва да търси положителни резултати в дългия жизнен цикъл на модела, продажбите на GT-R намаляват.
Така например през 2019 г. в Япония са реализирани 766 спортни автомобила, което е с 26 процента по-малко от 2018-а, а продажбите в Съединените щати за същия период намаляват с 43 процента. Трябва да отбележим също и, че работата по новото поколение на GT-R е вече в ход. Японската компания обаче не предоставя подробности, нито за техническата архитектура на новия GT-R, нито за датата на неговата поява на бял свят.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 jар
Коментиран от #2
16:15 08.04.2020
2 Марио
До коментар #1 от "jар":
Ето, че пише в статията, че вече не се продава толкова добре.16:20 08.04.2020
3 Филибяс
Коментиран от #4
16:41 08.04.2020
4 Така е
До коментар #3 от "Филибяс":
но има и чипосани Голф-ове 1.9ТДИ с турбо от камион дето наказват всичко живо а изработката им струва горе-долу колкото годишния данък на Ламбо-то.Коментиран от #5, #6, #10, #13
18:34 08.04.2020
5 Капитан Америка
До коментар #4 от "Така е":
Само дето на такъв голф му правиш ревизия на мотора след всяка втора гонка, а с ламбото караш и свиркаш18:59 08.04.2020
6 qwerty
До коментар #4 от "Така е":
Колега, еднин 300тд взема турбина от Сканиа. 123 или 12419:11 08.04.2020
7 Гост
2014 1,436
2015 1,105
2016 698
2017 578
2018 538
2019 331
Продажбите паднали 5 пъти за 5 години
22:23 08.04.2020
8 Бай Ганьо
Коментиран от #9
08:35 09.04.2020
9 Коmapak
До коментар #8 от "Бай Ганьо":
Нищо не разбираш от чипосване на прогнили немски баракуди! 😂😂😂😂😂Един познат преди близо 10години смени Астън Мартин за Нисан Гтр видях го миналата година и каза, че е уцелил десятката...19:29 09.04.2020
10 Е Така ..де ..Но
До коментар #4 от "Така е":
Турбо-то смачква мотора, особено на бензиновите мотори, Обаче Кефа цена няма.За дизелите "спортните" -тавана го държат ВМВ на около 250 000 км., и се почват "болестите"!Мерцедеса и френските са дори под този пробег! (Коментара е за до-надути и изстискани дизели) Иначе,сеатче-та , голфо-ве, Летят ..е има доста черен дим и пушек ..но това е положението в България.
19:59 09.04.2020
11 Митко
Тоест огромен процент от закупилите GTR са останали разочаровани от покупката.
Не е лично мнение, казвам каквото съм чел. GTR съм карал само веднъж за няколко километра. Лично аз го харесвам, ама не съм го плащал.
11:53 10.04.2020
12 Съдията Дред
13:57 10.04.2020
13 ами беги беги бързо
До коментар #4 от "Така е":
Мани ги тия табуретки. Говорим за ниски,широки спортни коли, не са табуретки дето стърчат над пътя като навигация над табло.20:22 10.04.2020
14 Путкин
05:57 11.04.2020
15 Ставри
11:22 11.04.2020
16 Готин
22:15 11.04.2020
17 Бай Ставри папахата
18:38 15.05.2020