Корейският автомобилен производител смята, че проблемът е свързан с неизправност на хидравличния електронен блок за управление (HECU) в спирачната система. Изтеглянето включва около 180 000 Hyundai Tucson 2019-2021 моделна година.
Hyundai заявява, че съществува риск от пожар, когато превозното средство работи и когато запалването е изключено. Препоръчва се на собствениците да съхраняват автомобилите си на открити площи, докато не бъдат ремонтирани.
Auto News съобщава, че проблемът произтича от потенциално дефектна платка в HECU, която може да доведе до вътрешна корозия и да причини късо съединение с течение на времето.
Говорителят на Hyundai Майкъл Стюарт заяви пред Consumer Reports, че ако потребителите забележат предупредителна лампа на ABS на таблото, те трябва незабавно да се свържат с местния дилър на Hyundai и да изключат 12-волтовата батерия, докато чакат сервиз и ремонт.
Стюарт добави, че това отзоваване не е свързано с другото отзоваване заради ABS, обявено миналата седмица за 600 000 коли на Hyundai. Разследването при него показа, че спирачната течност може да изтече вътре в HECU.
Така потенциално може да се причини късо съединение и да увеличи риска от пожар в двигателното отделение по време на шофиране или паркиране. Прегледаните модели Hyundai Tucson са произведени от 1 септември 2018 г. до 31 юли 2019 г. и от 1 декември 2019 г. до 23 юни 2020 г.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 сектант
14:17 15.09.2020
2 ха ха
Коментиран от #3, #6
14:17 15.09.2020
3 viki
До коментар #2 от "ха ха":
Еднодненвки викаш пък в целия свят гаранцията на Киа е 7 г. или 150 000 км. - А на Хюндай пет години без ограничение в километри!Коментиран от #17
14:20 15.09.2020
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 геро
Коментиран от #10, #25
14:23 15.09.2020
6 vukadin
До коментар #2 от "ха ха":
Да бе, то щото другите са ръчна изработка по поръчка...Коментиран от #26
14:24 15.09.2020
7 вики лексъс
Коментиран от #19, #20
14:24 15.09.2020
8 майстор
14:25 15.09.2020
9 мъсъръ
До коментар #4 от "дд9х":
И аз се чудех какво ли ще да е това ECU с хидравличен привод ама нейсе:) Може пък да са изобретили някакво такова устройство, което да замести бордовия комп14:27 15.09.2020
10 Жоре
До коментар #5 от "геро":
А, късно е, ние вече купихмеКоментиран от #27
14:28 15.09.2020
11 Да ги дават на половин цена
14:35 15.09.2020
12 Миксерите
14:35 15.09.2020
13 Танас
16:07 15.09.2020
14 Гост
Коментиран от #16
16:20 15.09.2020
15 qwerty
17:49 15.09.2020
16 гост
До коментар #14 от "Гост":
В грешка си , от пушилници друго и не чакам , то е ясно !! Виж много е важна днешната реакция на форумната акция за "материали от железарията в Тесла " , хахаххах !!! Та по тоя случай днес имаме ръст от над 45 МИЛИАРДА за Тесла на борсата , повече от цялата капитализация на Мерцедес или БМВ !!! За един ден !! Ей не вдяват тия хора , че Тесла е боклук и това си е , хахаххаха !!! Почвай да ги търсиш поименно да им обясниш , хахаххахахах !!!!Коментиран от #23
18:31 15.09.2020
17 Анонимен
До коментар #3 от "viki":
Като видиш колко неща се броят за консуматив и ще разбереш че тези 7г са си живо набутване у фирмения сервиз. Моя Пасат е с 5г гаранция, но се чудя за какво ми е, но пък и не тръбя по нетаКоментиран от #18
22:13 15.09.2020
18 Гражданин
До коментар #17 от "Анонимен":
Ами консумативите са си консумативи. На моя Тусон му смениха безплатно катализатора.Не са се правили на интересни.
Само за инфо за ФВ-за проблем с климатика бяха фактурирали 7 пълнения, щото изпускал.
Чудо на чудесата.
22:38 15.09.2020
19 123
До коментар #7 от "вики лексъс":
Абе, не ги 'чуваш' нещата на 100%, ама и нещо вярно има!22:55 15.09.2020
20 непознат
До коментар #7 от "вики лексъс":
Не само алфа ромео колега,а и ФИАТ-9 год.гаранция,където тук са много недооценени коли.Във Гърция масово карат фиат,също и във Турция.Mercedes-итe возят меко, ВМW-тата спринтират добре, Mazda са вечни. А пък Fiat-итe постоянно се повреждат. Това е положението! Но идва моментът, в който предразсъдъкът се разпада като къщичка от карти.Фиатите са адски корави машини,а дизела Multijet-безсмъртен е просто.Но българите са нарочили че фиат не става,и това е положението.Коментиран от #24, #28
23:38 15.09.2020
21 непознат
Коментиран от #22
23:43 15.09.2020
22 пилота
До коментар #21 от "непознат":
Нормално за Алфа-умрело.9 години гаранция или 300 хил. и после в кофата за рециклиране. Всички останали коли едва тогава започват жизнения си път в България.00:30 16.09.2020
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 123
До коментар #20 от "непознат":
Има обаче една леека уловка в 9те години гаранция! Стандартно, гаранцията е 5 години, а за 9 се доплаща! Да, доплаща се! Интересен факт е и гаранцията на 2 марки, известни с надежността си, или поне са били, сега не знам как е! Това са Мазда и Хонда, всяка от тях със по 3 години гаранция! За повече, бецален бате! Та, гаранцията е доста спорен елемент от автомобила...15:05 16.09.2020
25 Геро,некомпетентен си
До коментар #5 от "геро":
При съвременното производство на автомобили натъпкани с най-различни електронни и автоматични системи това е неизбежно. Дори Мерцедес,БМВ,Тойота и Хонда понякога обявяват сервизни акции за ремонт. Лесно можеш да направиш справка в интернет.15:18 16.09.2020
26 vukadin,да допълня:
До коментар #6 от "vukadin":
Дори Ролс Ройс и Бентли ги произвеждат на конвейер.Въпреки че част от интериора го правят ръчно.15:20 16.09.2020
27 Жоре,не се отчайвай!
До коментар #10 от "Жоре":
Официалният сервиз на Хюндай си върши работата добре,знам го от опит. И няма такива неща като фиктивна смяна на масло,пробутваме на некачествени резервни части и тема подобни циганки. Каквито съм чувал че се срещат дори и в реномирани сервизи.15:25 16.09.2020
28 Непознат,грешиш
До коментар #20 от "непознат":
Тойота и Хонда са по-качествени и надеждни от Мазда. Виж класациите на сп. Autobild и на други издания за автомобили. Старай се да бъдеш по-компетентен и аргументиран вместо да правиш свободни съчинения.15:31 16.09.2020
29 Cat
23:21 17.09.2020