8 77912

Автомобилите Hyundai имат сериозни проблеми

  • hyundai-
  • проблеми

Това може да е тиктакаща бомба със закъснител, буквално

Автомобилите Hyundai имат сериозни проблеми - 1

Корейският производител на автомобили, който се бие в гърдите с надеждността на своите автомобили, изглежда не може да се справи с все по-честите проблеми, особено през последната година. В началото на 2021 г. компанията направи една от най-скъпите сервизни акции, като трябваше да изтегли 82 000 електрически превозни средства, включително европейската версия на Hyundai Kona, за потенциални пожари в батерията.

Сякаш това не беше достатъчно лошо, защото малко след това Hyundai се сблъска с ново изтегляне, засягащо близо половин милион коли. И точно когато Hyundai смяташе, че всички проблеми са решени, марката се сбласка с нов проблем - този път свързан с обтегачите на предпазните колани, които могат да експлодират. За щастие изтеглянето сега е в по-малък мащаб от предишните две и засяга само 978 автомобила, включително най-новите Hyundai Elantra , Elantra HEV, Venue и Genesis GV80 и GV70. Информацията е на carbuzz.

По-конкретно проблемът е свързан с това, че предните обтегачи на предпазните колани от страната на водача и пътника могат да експлодират по време на катастрофа. Hyundai потвърди, че засегнатите автомобили имат обтегачи, снабдени с "пиротехнически патрони", които биха могли да експлодират в случай на сериозна катастрофа, което от своя страна може да причини повече щети, а в екстремни случаи дори смърт поради разпръснати метални фрагменти из целия салон, почти като ръчна граната.

В един докладван случай експлодиращите обтегачи детонират по време на инцидент, изпращайки метални фрагменти из цялата кабина, като някои части действително пробиват крака на пътника. Не е ясно колко сериозно е нараняването. Понастоящем Hyundai подготвя дилърите за замяна на дефектната част и се очаква да изпрати уведомителни писма до тези клиенти на 10 декември 2021 г. И въпреки че броят на проблемните автомобили засега е малък, то, според експертите, това може да е тиктакаща бомба със закъснител, буквално.


Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 14 гласа.

Свързани новини

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 СладолДеди

    29 5 Отговор
    то няма лошо, но дали едни брюкселски зелки, не са изскали задължително да се вграждат пиропатрони в коланите. Живеем в толкова лицемерен съюз, че правят клопки постоянно за да режат месо после от хората, които се трудят. Опариха се немците от САЩ и сега искат да вземат загубеното от Корецйите със същата игра. Това е ако ЕС няма политика, не е в състояние и сладолед да произведе и да е конкурентен за продажба на който и да е пазар.

    Коментиран от #4, #9

  • 2 мда

    17 13 Отговор
    глупости това е проблем на поддоставчика не на хюндай

    Коментиран от #11

  • 3 меркантилност

    2 14 Отговор
    има само един истински мощен и здрав хюндай и името му е Йоник

    Коментиран от #12

  • 4 Гост

    17 3 Отговор

    До коментар #1 от "СладолДеди":

    Изискват, както се изискват еърбеци и ABS. Проблемът е на автомобилните концерни които си доставят части от кол и въже. Една и съща част я правят 5 поддоставчика в различни заводи с различно ниво на качество. В понеделник на поточната линия с колите ти монтират частта от ХайКуй, във вторник ти монтират КуйКай.

    Коментиран от #5

  • 5 факт

    20 4 Отговор

    До коментар #4 от "Гост":

    Че основното изисквяне по което се избира поддоставчик е ниската цена да не мислиш че и в "премиумите" на манг ал цедес не е същият критерии всичко вложено вътре е максималният евтинджос който може да се намери на пазара.
  • 6 Че те хюндай

    4 11 Отговор
    И автомобили ли сгабят ...?!?

    Коментиран от #8


  • 7 Онзи

    26 8 Отговор
    Някой немски кочини късат верига на 70 000км.и харчат повече масло отколкото гориво,но там си е ок,немския стандарт го позволява .
  • 8 смех

    6 6 Отговор

    До коментар #6 от "Че те хюндай":

    какво е сгабят бе неграмотен отпа дък
  • 9 onq s konq

    13 5 Отговор

    До коментар #1 от "СладолДеди":

    Ние сме си виновни! Защо ги търпим тези "брюкселски зелки", а .... аааа .... ?
  • 10 Мошеници

    7 8 Отговор
    Качеството и надеждността на колите им са преувеличени. Добри са най-вече в копирането и краденето на технологии от световните производители,подобно на китайците. Правят все по-естравагантен дизайн на новите си модели, за да привлекат повече купувачи,обаче вътре влагат евтини материали,които бързо овехтяват.
  • 11 ДО 2

    4 1 Отговор

    До коментар #2 от "мда":

    Прав си,но кой им е виновен на Хюндай че си избират калпави доставчици?
  • 12 До 3

    7 2 Отговор

    До коментар #3 от "меркантилност":

    Грешиш.Името му е Санта Фе.