Сигурно си спомняте робота ASIMO, който дори преди години посети България? Е, днес на ход е ново произведение под знака на Honda, чието име звучи по подобен начин – eSYMO (съкращение от e-Step Young Mobility). Модерният скутер пристига тази седмица и е идеално решение за градския трафик.
Чист е като сълза, защото работи на електричество и с едно зареждане (отнема 3 часа) пробегът му достига до 25 километра. Толкова е и максималната му скорост – 25 км/ч. Предлага най-добрия в класа на високотехнологичните тротинетки комфорт и ще се справи дори и с неособено равните улици на София.
Освен това неговата управлявана с лост спирачна система осигурява отлична безопасност. Докато маневрирате по тъмно, ще разчитате и на преден фар и стоп-светлина отзад. Осветен електронен дисплей информира „ездача“ за околната температура, заряда на батерията, както и за различните режими на управление.
Допълнително предимство на eSYMO e възможността да променяме скоростта само с няколко клика. Скутерът остава абсолютно стабилен, когато не е в движение и е сгънат частично. От 1 799 лв. с ДДС започват цените на новата двуколесна Honda.
Характеристики:
- Големите колела, комбинирани с предно и задно окачване, осигуряват плавна езда и високи нива на комфорт
- Електронният дисплей показва ключовата за „ездача“ информация
- Спирачна система с допълнителен лост за максимална безопасност
- Лесен за съхранение, дори и у дома благодарение на интуитивния механизъм за сгъване
- Регулируеми по височина ръкохватки
- Лесно достъпен порт за зареждане
Спецификации:
Маса: 12 кг
Макс. натоварване: 100 кг
Пробег с едно зареждане: 25 км
Време за зареждане: 3 ч
Задни светлини
Ръкохватки: 900 - 1085 мм
Размери сгънат: 105x14,5x32 см
Платформа:
430 мм, алуминий
Колела: отзад 200 мм, безвъздушни гуми
Режими:
Пешеходен: 6 км/ч, 250 Вт
Екологичен: 20 км/ч, 300 Вт
Стандартен: 25 км/ч, 400 Вт
Спортен: 25 км/ч, 500 Вт
Настройки на скоростта: 6 / 20 / 25 км/ч
Макс. мощност: 500 Вт
Thumb контрол на ускорението (с палец)
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ха ха
16:38 24.09.2020
2 дедо
Коментиран от #13
16:41 24.09.2020
3 YAMAHA 50cc
16:42 24.09.2020
4 КСХ
17:02 24.09.2020
5 123
Коментиран от #10, #17
17:35 24.09.2020
6 qwerty
17:35 24.09.2020
7 СТОЙО
18:30 24.09.2020
8 Куку руку ку
Коментиран от #9
18:36 24.09.2020
9 Куку руку ку
До коментар #8 от "Куку руку ку":
Скутер18:36 24.09.2020
10 8944
До коментар #5 от "123":
Xiaomi трябва да се понапънат за да извадят същото качество като Хондата, която като гледам е с амортисьори. Колега е е запален тротинеткаджия и ми се оплака от неговото шаоми - моделът, който наводни пазара. Друсало, усеща се всяка неравност като да ти изпадат пломбите. Нашите пътища не са пригодени за тия търтонетки. Кормилото се разлуфтвало след два месеца употреба, ходели при стругари да им правят втулки, че от Китай се чакало месец. Казва ми, "често горели контролни модули. И като си изсипал 800 лв, отново да се качиш на автобуса. Как да не те хване яд." Аз мисля, че да караш тротинетка в София е самоубийство.19:36 24.09.2020
11 незнайко
19:47 24.09.2020
12 hmhmhm
21:06 24.09.2020
13 2222222
До коментар #2 от "дедо":
Кола за 1200 лв не може да се купи ,купили сте си купчина метал не кола , цената на що годе нормална кола е около 11-15 хил лв , и престанете с тази заучена фраза нещо като струва от 500 до 2-3хил че ще си купите кола.Не сте оригинални .Написах за колко се купува кола.Коментиран от #15, #16, #19, #20
21:16 24.09.2020
14 Патето яки
21:26 24.09.2020
15 Hellish
До коментар #13 от "2222222":
Не говори глупости. Аз си взех БМВ за 1700 което няма точка ръжда не гори масло работи на газ и бензин. Ако ми се наложи върви с двеста, климатроника бачка, вози комфортно стои чудесно на пътя. Качвам се ходя на работа прибирам се. Въртя по 12-14 хиляди на година. До момента единственият проблем беше спукан маркуч, което отстраних на пътя за 5 минути.Кажи ми в този тържествен момент, какво ми липсва в моя здрав механичен автомобил, което го има е една пластмасова повърня наблъскана с електроника на която като и светнат лампите и умира. Или и ти си комплексар болен на темата имидж? Човека който оплюваш може да си е купил изряден стар автомобил който му върши работа.
Масово на запад коли на 30 годишна възраст са по 8-10 хиляди евра, говоря за нормални модели в добро състояние. Ти за нео класика чувал ли си? Дали хубава лъскава Е34 не е по-гъзарска от някое тъпо пластмасово Рено или Дачия за 15 хиляди. Дали няма да ги убие и на комфорт и на пътно поведение за използваните материали в салона въобще няма да говоря.
Кое е по добре 3.5-4 литров двигател от 80-те или 90-те или трицилиндров коптор 1.2.
По-полека с тея крайни изказвания, бил си купил купчина метал. Ти за 15 като караш купчина пластмаса много велик ли стана?
Коментиран от #23, #31, #33
00:26 25.09.2020
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 минчо
До коментар #5 от "123":
Не знам дали знаеш че Хонда е японска марка.А ния който ти изброи са от КИТАЙ.РАЗЛИКАТА Е ОЧЕВИДНА.02:05 25.09.2020
18 кинт
08:54 25.09.2020
19 дедо
До коментар #13 от "2222222":
За три години съм сменявал само масло и филтри. Изминал съм около 36000 км. без никакъв проблем...ти ми кажи какво съм си купил, г-н Разбирач.12:23 25.09.2020
20 gufi
До коментар #13 от "2222222":
за 3500 си взех С5 с газова уредба и до сега съм му навъртял 180000 км.За возиятя му да не говорим. Скоро ми се наложи да прибера една Дъфчия сандеро. Тази пласмасерка тропа като селска клюкарка.Жив го ожалих собственика.От 4 години на пазар ходя с тротинетка за 300 лева с оловни акумолатори.С предни и задни амортисьори и седалка. Минава 20-25 км. със скорост до 25 км час.Аз съм 120 кг и малко отгорре и бавно набира, ама после! Ходя и на работа с нея когато времето позволява и има големи тапи по пътищата.Тия километри на 5 -ицата ги навъртях за 5 години.Добре поддържана кола е много послушна.
13:49 25.09.2020
21 Роб на марката Хонда
15:36 25.09.2020
22 svfxdkgh
18:19 25.09.2020
23 дадф
До коментар #15 от "Hellish":
Купил си си морално остаряла кочина, защото нямаш пари. Такива като теб през ден ги дават по телевизията - я в дърво, я в канавката. Може да плюеш колкото си искаш Рено, ама ако се изджасаш в някое ново рено, шофьорът на реното ще слезе и ще се изтупа, а на теб ще ти вадят кормилна рейка от корема.19:21 25.09.2020
24 type-R
Коментиран от #26, #30
20:40 25.09.2020
25 Анализаторр
21:01 25.09.2020
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 сл4л4
Преди седмица-две, един такъв с тротинетка, избръснати до синьо крачета, талибанска брадичка, розови гуменки и слишалки в ушите, от тарикатлък и гъзария така се изпльоска на прав, равен и празен път, та се разхвърчаха слушалки, телефони и една гуменка.
Хората от страни се спуснаха да го свестяват. Хем го питат дали всичко е наред, хем се смеят до пръсване.
Ел-велосипед разбирам, макар и той да не е кой знае какво, дете, тинейджър на тротинетка също бих приел (дето се вика, не се е наиграло още),но мъж метър и 90 да се почекне на такова нещо е меко казано смешно. Говори са сериозни, ментални проблеми.
11:56 26.09.2020
28 iwan
12:22 26.09.2020
29 Пешо
Цената на Хондата е неоправдана и е абсолютно извън пазара. Моята тротинетка е много качествена и не е мръднала за изминати 1200 км. Изчислил съм, че за да си избия парите за тротинетката от икономия на гориво за колата, трябва да мина около 5000 км. Това значи, че трябва да я карам 10 години. Това едва ли ще се случи, защото батерията ще издъхне дълго преди този момент. Тоест тази играчка е просто удобство, а с цената на Хондата е абсолютно невъзможно да се изплати.
12:33 26.09.2020
30 Не го помня, качи мъ зад завоя
До коментар #24 от "type-R":
Те са идеална мишена и за автомобилистите ;) Пък ако ти се играе - слез от колата и му вземи и парите :)00:16 27.09.2020
31 Jonsy
До коментар #15 от "Hellish":
Караш кочина и се самозаблуждаваш!Не неокласика, а неоскрап!
п.п. относно тротинетките - забавление за деца, не са удачни като средство за транспорт, освен, че ще се задушиш с изгорели газове може и да се пречукаш.
10:06 27.09.2020
32 Марката продава
11:52 27.09.2020
33 Голям Слон
До коментар #15 от "Hellish":
Започна да се хвалиш и да сравняваш несравними неща. Какво общо има тротинетката с 30 годишната кола, която притежаваш? Нищо. В прекия и преносния смисъл. Имаш автомобил. Подържаш автомобил. Плащаш застраховки, винетки, обслужване, ремонти, сини зони, зелени зони, седиш в трафик, чудиш се къде да паркираш вечер. С тротинетката такива проблеми нямаш. Да, вали те дъжд, пече те слънце, духа те вятър. Но си спестяваш куп други проблеми. Разбира се, и аз съм на мнение, че 1800 лева е твърде скъпо нещо, когато за същите параметри плащаш 700 в някой магазин за такава техника и си свиркаш. И след 2 години следващата тротинетка. Аз имам такова чудо, но е без батерии :-))) Не ме е страх да се движа. Кеф ми гимнастика, кеф удобства. Когато ми трябва мотоциклет - паля го. Когато искам автомобил - отварям гаража и потеглям. Кара ми се велосипед? Няма проблем... Бъдете мислещи хора, а не прости консуматори, които си мислят, че са излъгали Господ и целия свят с покупка на нещо, което е било автомобил преди още да се родят.13:58 27.09.2020