Last news in Fakti

3 Ноември, 2020 15:23 16 481 26

Най-лесният начин да забравите завинаги за оксидацията на клемите на акумулатора

  • съвети-
  • акумулатор-
  • клеми

Най-лесният начин да забравите завинаги за оксидацията на клемите на акумулатора - 1

Оксидите по клемите на акумулатора се появяват по различни причини, но най-честата е повредата на батерията. Електролитът стига до клемите и незабавно предизвиква силен растеж на отлаганията.

Безполезно е да лепите и поправяте кутията на батерията, всеки пластир веднага ще се откъсне, но можете да направите нещо по-умно. Всички необходими материали за целта се намират много лесно.

И така, да започнем с подготовката: имате нужда от ножица, остър нож, половин чаша моторно масло и две парчета филц, който вероятно е скрит у дома, за да го лепите под краката на вечно скърцащите столове.

След като сте събрали всички съставки, можете да започнете работа. Почиствате вече образувалите се оксиди. Металът трябва да блести. Освен това е важно да имате предвид и двата елемента на веригата - клемите също трябва да бъдат почистени.

След това изрязвате пръстени от филца, напоявате филцовата подложка в моторното масло, можете просто да я спуснете в чаша и да изчакате, оставяйки материала да попие, и внимателно, без пръски, я поставяте в основите на "плюса и минуса" и затягате клемите на на цилиндричните полюси (+ и –). Това е цялата философия.


Поставете оценка:
Оценка 2.4 от 23 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 куку руку ку

    12 15 Отговор
    Ако искате да не се окисляват клемите... не ползвайте бронзови накрайници, а само оловни.
  • 2 Просто наминавам

    71 1 Отговор
    Отиваш си купуваш контактна смазка - грес и си решаваш проблема.

    Коментиран от #11

  • 3 zeus

    27 1 Отговор
    Аз мажа с вазелин, а и става за други употреби после ;)

    Коментиран от #6

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 сектант

    13 9 Отговор
    аз просто се изпикавам на него ама докато колата работи, важно е за самата оксидация
  • 6 Патил

    6 0 Отговор

    До коментар #3 от "zeus":

    само при смазването на клемите да не зацапаш вазелина с киселина щото не е приятно...
  • 7 Шофьор

    17 3 Отговор
    Просто и лесно, намазвате клемите с пчелен мед и забравяте за окислени клеми!
  • 8 Гад

    14 0 Отговор
    Клемите се окисляват когато започне да диша между тях и пластмасата. Маже се само основата там където контактува клемата с пластмасата, няма нужда да клепате цялата клема.
  • 9 Аман

    1 14 Отговор
    ...от дървени философи. Как ще стегнеш филц между мъжка и женска клема? Има друг начин, ама няма да ви споделя. И най-тъпият акумулатор издържа при мен над 6 години.

    Коментиран от #24

  • 10 Аре Бегай

    8 2 Отговор
    Никога не съм имал този проблем, местя гу у лево, но си спомням че беше доста срещан едно време по комунизма когато акумулаторите бяха заляти с асвалт и мажеха клемите с грес или слагаха 5стотинкова монета на клемите.
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 ФауВе

    21 0 Отговор
    Има си причина възпитаници на спортни училища да не стават за журналисти.
  • 14 оня с коня

    9 0 Отговор
    Няма как да се оксидират Клемите на Акумулатора ми,след като РЕДОВНО го свалям за зареждане
  • 15 Пифи

    13 1 Отговор
    Пробие ли електролита, купуваш нов акумулатор за да нямаш проблеми!
  • 16 Пифи

    5 1 Отговор
    Пробие ли електролита, купуваш нов акумулатор за да нямаш проблеми!
  • 17 Пифи

    5 1 Отговор
    Пробие ли електролита, купуваш нов акумулатор за да нямаш проблеми!
  • 18 Пифи

    4 1 Отговор
    Пробие ли електролита, купуваш нов акумулатор за да нямаш проблеми!
  • 19 Пифи

    4 2 Отговор
    Пробие ли електролита, купуваш нов акумулатор за да нямаш проблеми!
  • 20 Анонимен

    4 7 Отговор
    Никога не съм имал този проблем с една марка турски акумулатори но няма да я кажа, защото ще ме изтрият. Спрях да карам с български боклуци преди 10 години и съм много доволен.
  • 21 Много умна статия

    4 0 Отговор
    Браво образовах се мега,много и сега ще знам какво се прави като ми се окислят клемите
    Коефициента на интелигентност вече ми е 00000,1 много съм щастлиВвв
  • 22 Боже....божке ле....

    8 0 Отговор
    !....окислена минусова клема = акумулаторът е за зареждане..........окислена плюсова = презареден.....и трети вариант = купуваш нов,отиваш на автоелектричар,замерва ти ел.инсталацията,динамото и т.н.,ако всичко е о.к.,слагаш новия и газ....
  • 23 Кирил

    2 0 Отговор
    За целта се използва медна грес.
  • 24 Пурко

    6 1 Отговор

    До коментар #9 от "Аман":

    На кое казвате филц. Филц е финни камъчета.

    Коментиран от #25

  • 25 Тои самият

    5 0 Отговор

    До коментар #24 от "Пурко":

    Филц е нещо подобно на кече
  • 26 Филцю

    2 0 Отговор
    Нямам филц, нямам скърцащи столове и клемите на акумулаторите ми не са се окислявали. А имам доста столове и акумулатори.