10 Ноември, 2020 15:14 5 307 7

Седем нови мотоциклета Honda

  • honda-
  • мотоциклети-
  • нови модели

Актуализацията обхваща комютърите (модели за всекидневни пътувания), приключенската гама и роудстърите

Седем нови мотоциклета Honda - 1

Актуализациите обхващат шест ключови модела и едно ново име. Това са продуктите на Honda за всекидневни пътувания, приключения и роудстър. Те следват подобренията, които вече са обявени за единадесет други машини, тъй като Honda продължава да разширява своята уникално голяма и разнообразна гама. Така марката се стреми да предложи мощно двуколесно за всички ездачи, независимо от възрастта, опита и стила на каране.

Актуализация на гамата за всекидневни пътувания (комютери)

Широката гама от икономични, екологични и технологично усъвършенствани скутери и малки мотоциклети на Honda вижда, че стилни спортни / GT „sit-in“ скутери като Forza 350 и Forza 125 се нареждат редом с популярните „step-through“ модели от семейството на SH, с фокусирания върху забавлението MSX125 Grom , суперикономичния CB125F и многогодишния хит PCX125.

Актуализациите за три модела, включват:

SH350i


Нов по-мощен двигател 350 куб. см eSP+ в скутера SH350i, който замества SH300i в челото на гамата SH.
В допълнение към увеличения обем са подобренията както на входящия въздушен поток, така и на охлаждането. Те носят още по-рязко ускорение и водеща в класа мощност.
SH350i разполага и с нов LCD дисплей и нови мускулести дизайнерски линии. Сигналите за аварийно спиране и USB порт за зареждане на електронни устройства вече са добавени към Honda Smart Key и Honda Selectable Torque Control за допълнително подобряване на безопасността и практичността.

SH Mode

В другия край на гамата SH е позициониран стилният базов SH Mode, задвижван от нов, по-мощен eSP + двигател за 2021 г. Той осигурява изключителна икономия на гориво от 47,6 км/л. Има и нова, по-лека рамка.
Практичността е подобрена с по-голям под, USB порт за зареждане и Honda Smart Key. Увеличено е пространството за съхранение и така моделът разполага с по-голямо отделение под седалката и нова кутия за ръкавици. Естетическата привлекателност е повишена от новата предна част и LED фара, плюс нови стилни джанти.

PCX125

Вторият най-продаван скутер в Европа за тази година е PCX125. Новият, за 2021 г. е задвижван от по-мощен и икономичен eSP + двигател с четири клапана с водно охлаждане. Сега разполага с Honda Selectable Torque Control (HSTC).

Седем нови мотоциклета Honda


Напълно новата каросерия се отличава с футуристичен облик. Той прелива от преработения LED фар, допълнен от мигачите, към X-образната задна част.
Новата по-лека стоманена рамка насърчава подобреното управление. Тя е съчетана с по-дълги, по-големи двойни задни амортисьори и нови джанти с по-големи гуми за по-удобно и спокойно пътуване. Практичността се засилва допълнително от увеличеното пространство за багаж под седалката с 2,4 литра, като става 30,4 л и USB порт за зареждане.

Подобрения на приключенската гама

След новите цветови схеми, обявени по-рано тази година за CB500X и CRF1000L Africa Twin, другите две машини на Honda от десетте най-продавани „on-off“ мотоциклети - NC750X и X-ADV - получават изчерпателни актуализации за 2021 г.

NC750X

Универсалният и икономичен модел на Honda с отлична проходимост на всички пътища се радва на подобрения в двигателя, шасито, стила и практичността.
Пиковата мощност на 750-кубиковия редови 2-цилиндров двигател с течно охлаждане е повишена до 43 кВт, допълнено е увеличен с 600 об/мин до червената линия и диапазонът на оборотите. Намаляването на теглото с 6 кг и по-късите съотношения за първите три предавки допринасят допълнително за по-спортно усещане. Това е допълнено от по-устремноагресивната дизайнерска линия и по-малките обтекатели.

Три режима за каране по подразбиране (и един програмиран от потребителя) работят чрез Throttle by Wire. Те позволяват на ездача да регулира характера и реакциите на двигателя. Всеки режим - Sport, Rain и Standard е свързан със съответната трансмисия с двоен съединител DCT.
Прословутата практичност на NC750X е допълнително подобрена чрез увеличаване на обема на уникалната централна площ за съхранение до 23 литра, нов екран, пълноцветен LCD инструментален панел, USB порт и 30 мм по-ниска седалка. Настройките на Honda за избор на въртящ момент вече предлагат по-фини нива на контрол. Сигналите за аварийно спиране са допълнителна функция. Икономията на гориво остава атрактивно ниска - 28,3 км/л.

X-ADV


Със своя здрав стил и приключенски дух, X-ADV създаде уникално пространство в могообразието от мотоциклетни сегменти след появата си през 2017 г. За 2021 г. X-ADV получава основни подобрения в двигателя и шасито, съчетани с по-остър нов външен вид и нови технологии.
X-ADV споделя много от актуализациите на NC750X. За по-спортно каране мощността е увеличена с 3 кВт до 43 кВт, оптимизирани са предавателните числа, преработена е рамката. Намалено е теглото с 3 кг, а също е подобрена технологията, като има и нови режими на езда. Те работят чрез Throttle by Wire и усъвършенстваната трансмисия DCT и настройките на Honda Selectable Torque Control.
Подобренията на дизайна се изразяват в по-здрав цялостен външен вид. Мотоциклетът разполага с нови двойни LED дневни светлини, а практичността също е повишена. Това е възможно благодарение на новото ветрово стъкло, осигуряващо по-добрата защита от атмосферни влияния, в оборудването е добавена и 1,2-литрова кутия за ръкавици, както и по-голямо отделение за съхранение под седалката (22 л). Сега то разполага и с USB порт за зареждане.

Седем нови мотоциклета Honda


X-ADV ще включва и новата система за гласов контрол на смартфон (Honda Smartphone Voice Control) като част от стандартното си оборудване. Технологията, която се появи за първи път на новата Forza 750, позволява на ездачите да използват превключватели на кормилото и чрез слушалки с микрофон да подават гласови команди за управление на важни функции на своя смартфон, включително повиквания, навигация, музика и съобщения с помощта на специално приложение. Цялата информация се показва на новия 5-инчов TFT екран.

Нейкид линията - гамата Neo Sports Café се развива

Гамата Neo Sports Café внесе свежа идентичност в голата (нейкид) фамилия мотоциклети на Honda през 2017 г. Тя дойде с уникална комбинация от café racer стил и перспективен ултра-минималистичен външен вид.
След вече обявените подобрения за CB650R в средна категория, още два мотора от семейството са значително променени за 2021 г.

CB1000R и CB1000R Black Edition


Флагманът на гамата Neo Sports Café, CB1000R, се отличава с нов, още по-минималистичен и устремен напред дизайн. Характерният за мотоциклета кръгъл фар, монтиран вече в рамка с формата на сълза, е наклонен назад. От него погледът се насочва назад, покрай по-малките странични капаци към преработената и повдигната нагоре, наклонена подрамка. Специфичните и забележителни нови колела със седем спици подчертават спортната естетика на модела.
Новото издание CB1000R Black Edition се отличава с още по-агресивен облик и индивидуалност. То допълва гамата с ръчно изработен „персонализиран“ външен вид, благодарение на цветовата схема Deep Graphite Black. Фарът му е обрамчен от черна рамка, черното преобладава като акцент върху вилките, капаците на радиатора, капаците на въздушната кутия, има го и в детайлите на ауспуха.
Четирицилиндровият редови двигател на CBR1000RR Fireblade осигурява по-плавна доставка на мощност и по-бърза реакция благодарение на преработените настройки за впръскване на гориво. CB1000R и CB1000R 'Black Edition' разполагат със системата Honda Smartphone Voice Control. Тая е свързана с новия, най-съвременен, пълноцветен 5-инчов TFT дисплей.

CB125R


През 2021 г. CB125R се сдобива с нов двигател с 4 клапана с течно охлаждане. Той осигурява максималните 11 кВт за мотористи от категория А1. Моторът е с увеличен с 1,2 Нм въртящ момент. За първи път в света на 125-кубиков мотоциклет са монтирани вилки „Separate Function front fork Big Piston“ (SFF-BP) USD на Showa като част от стандартното оборудване. Допълненията при най-високо ниво на обзавеждане са LED светлини, LCD дисплей и ABS система, работеща чрез IMU. Спирачките са с 296-милиметров плаващ преден диск, държан от радиално монтиран 4-бутален апарат.


Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 10 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Торашко

    17 1 Отговор
    Хонда за мотор е № 1 . Имах Хорнет 2000 г. модел, взех го на 83 000,00 км по табло, обаче на колко е бил само той си знае. Грам масло не гореше. Маслото на смяна не почерняваше. Изключително здрав двигател.

    Коментиран от #2, #3

  • 2 ицо

    10 5 Отговор

    До коментар #1 от "Торашко":

    Мога да кажа същото и за автомобилите им. Карам Хонда Сивик 1999 от 11 години и не ми е създавала никакви грижи. Само смяна на консумативи и това е.
  • 3 Ивайло

    9 0 Отговор

    До коментар #1 от "Торашко":

    Подкрепям те!!! И аз съм имал Хорнет 2004 година, с острата опашка!!! Супер здрав мотор, много удобен за каране, а и на визия е супер!!! Имаше спортно гърне MIVV и звука му при свален заглушител бе просто брутален!!! А новия CB1000R, както и "Black edittion" са супер яки като дизайн!!!
  • 4 ддд

    9 1 Отговор
    имам цб 1300 на 150000 ми те колите не държат толкова немските де
  • 5 Николай

    3 0 Отговор
    Имам CBR1100XX Blackbird на 100000 по километраж, много здрава машина. Страхотен мотор, не стъпва на земята като го сриташ 😃
  • 6 Jack Bauer

    2 0 Отговор
    Започнах преди доста години с Honda CB500, после Hornet, сега съм на CB650R. HONDA е МОТОРЪТ!
  • 7 RD07

    2 0 Отговор
    За приключения Африка ,много здрав,сравнително бърз и удобен мотор. Можеш да отидеш на всякаде