Най-големият проблем досега беше, че не всички гуми отбелязани като зимни са подходящи за всички зимни условия. Гумите проектирани за зимата в Централна и Източна Европа са напълно различни от тези за зимите в Скандинавия или други северни райони.
Сцеплението за мокра настилка и това за лед са взаимоизключващи се характеристики; потребителят може в крайна сметка да закупи грешните гуми, ако информацията на етикета от ЕС не е достатъчно разбираема и изчерпателна.
Маркировката за сцепление на лед първоначално ще се използва при гуми за леки автомобили, докато маркировката за сцепление на сняг се предлага и за миниванове, лекотоварни камиони, камиони и бусове.
Маркировките се определят от международни стандарти и регулации. Тестовете за сцепление на лед са в процес на стандартизация от Международната организация за стандартизация (International Organization for Standardization, ISO), а сцеплението на сняг е отнесено към регулациите на Икономическата комисия за Европа на Организацията на обединените нации (ИКЕ на ООН).
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Очуден
Коментиран от #5
11:32 28.02.2021
2 qwerty
Коментиран от #8, #11
11:40 28.02.2021
3 всесезонни
11:45 28.02.2021
4 Бен Хур
Коментиран от #16
11:50 28.02.2021
5 Бен Хур
До коментар #1 от "Очуден":
Защото ти предстои да си купиш летни гуми ;)11:51 28.02.2021
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 кокиче
13:00 28.02.2021
10 Борис Герев
6бр. Гуми и винаги един и същ дефект, балон по целият протектор...
Ако сте самоубиец, вземете си летни Nokian.
14:39 28.02.2021
11 Plameni
До коментар #2 от "qwerty":
Fakti само Nokian знаят. Учудващо че цяла зима нищо не писаха за Nokian16:42 28.02.2021
12 Тъп съм
18:42 28.02.2021
13 Анонимен
22:32 28.02.2021
14 Хойкк
06:59 01.03.2021
15 Един
10:10 01.03.2021
16 Иван
До коментар #4 от "Бен Хур":
Само шест думи .... а две грешки ...08:11 03.03.2021