Nokian Tyres представи нов продукт, който е предназначен за всякакви терени и определено заслужава внимание. Става дума за новата гума за всякакви терени, Nokian Outpost AT. Това е всесезонна гума за SUV-та, кросоувъри и пикапи, която предоставя безопасно и стабилно шофиране на всякакъв път - или извън него. Снабдена с характеристики, които помагат на шофьорите да се справят с най-трудните настилки. Според производителя гумата е разработена, за да бъде представянето отлично, а удоволствието оптимално. Най-северният производител на гуми ще продава новия продукт за всякакви терени по цял свят.
Outpost AT помага на шофьорите да преодолеят лимита и с увереност да отидат там където пътешествието повелява.
- Допълнително сцепление на меки повърхности от Summit Sidewalls и раменните ламели
- Canyon Cuts разработени за непредвидими повърхности
- Символа на снежинка с три планински върха, който удостоверява, че гумата е разработена за целогодишна употреба, дори и в зимни условия
- Специална 3D шарка на протектора, разработена, за да се справя във всякакви условия
Outpost AT е снабдена с технология, която предпазва шофьорите дори и в най-трудните за преминаване среди.
- Екстремна издръжливост и устойчивост на пробиви благодарение на технологията Aramid Shield
- Комфортна издръжливост от предпазителите от чакъл, които помагат на гумата да се провира уверено през скалисти и разбити пътища
- Здрава структура, която осигурява висока товаримост
Outpost AT предоставя голям пробег благодарение на специално разработената шарка на протектора, чиято разнообразна шарка е разработена с със защитни характеристики.
- Шарката на протектора с „дълбочина на каньон“ преминава през разнообразни терени в продължение на хиляди километри
- Oвладян разход на гориво благодарение на издръжливата и устойчива каучукова смес с ниско съпротивлението при търкаляне
- Триизмерни ламели преборват сняг и дълбоки локви
- Стабилно пътуване благодарение на опорите за стабилност и повдигащите канали
- Патентованият индикатор за безопасно шофиране (Driving Safety Indicator DSI) ясно показва процента на оставащия протектор.
Иновации:
Екстремна издръжливост. Aramid Shield: издръжливи на пробиви арамидни влакна вградени под протектора и през страницата, осигуряват екстремна устойчивост към дупки, опасности на пътя, труден терен и офроуд препятствия
Върховно сцепление. 3D шарка на протектора: Универсалната шарка на протектора на NOKIAN TYRES Outpost AT позволява на гумата да се справя с всякаква повърхност от кал през пясък, сняг и сух асфалт.
Допълнително сцепление. Summit Sidewalls: „Планинските върхове“ върху страниците се обединяват с раменните ламели, за да предоставят здраво странично сцепление върху меки настилки и да допринесат за агресивния маниер на гумата.
Подобрена защита от пробиване. Предпазители от чакъл: Подсилването на ремъка на протектора позволява на гумата да се движи комфортно и уверено върху скалисти и разбити пътища.
Надеждно сцепление. Canyon Cuts: Там където раменните ламели и шарката на протектора се засичат, канали във формата на X помагат на гумата да има сцепление върху непредвидими повърхности.
Снежинка с три планински върха: Всесезонната каучукова смес предоставя безопасно решение за шофиране, включително зимни възможности.
Повече безопасност. Индикатор за безопасно шофиране: Шофьорите винаги ще знаят колко протектор остава благодарение на тази патентована характеристика на протектора на гумата.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 🇧🇬БАЙ Х@Й‼
11:03 16.01.2022
2 от село
Коментиран от #15
11:04 16.01.2022
3 🇧🇬БАЙ Х@Й‼
11:08 16.01.2022
4 123
11:12 16.01.2022
5 Херо
11:16 16.01.2022
6 Пернишкия
Коментиран от #13
11:18 16.01.2022
7 Всесезонната гума
Коментиран от #9, #10, #16, #18
11:25 16.01.2022
8 САТЪРА НА ХАНА
11:30 16.01.2022
9 Карачо
До коментар #7 от "Всесезонната гума":
Върви се прегледай, че не си в ред с главата! Това е най-голямата простотия да караш с 2 летни и 2 зимни гуми! Заради такива иди-оти, като теб стават толкова катастрофи.11:39 16.01.2022
10 Иво
До коментар #7 от "Всесезонната гума":
Ще предложа по-добър вариянт на твоята циагания. Целогодишно комплект нови зимни гуми, като първия сезон са истински зимни, след лятото стават всесезоннки и след това летни..11:40 16.01.2022
11 МИСИР.БГ
Коментиран от #28
11:43 16.01.2022
12 Джуган
12:54 16.01.2022
13 Niknay
До коментар #6 от "Пернишкия":
Continental също не е лоша за "Ц" гума ! Качество и цена са ОК ...13:18 16.01.2022
14 Niknay
Коментиран от #34
13:24 16.01.2022
15 Гуми
До коментар #2 от "от село":
Много грешиш...2000лв ще е само 1бр поне,но като гледам за какво хората плащат пи 6-7хил лева за брой гума,тази й давам 10000бр..13:25 16.01.2022
16 Ти си
До коментар #7 от "Всесезонната гума":
Това "всесезонна" гума може да се използва само за градско в град с над 100 хиляди например от таксита , пощи , куриерски служби и хора които изминават по 3 - 4 хиляди километра на година ! Това е само мое лично мнение - компромис сумите нетрябва да се прави , знам го от опит придобит по трудния начин !13:32 16.01.2022
17 Subar4o
14:51 16.01.2022
18 Boxer EZ 30
До коментар #7 от "Всесезонната гума":
При нас с изключение на няколко дни, през годината температурите са от -5 до +25С.За всесезонно време - всесезонни гуми!
(изключение са планинските райони, където без зимни гуми, си за никъде през зимата)
Коментиран от #19
15:54 16.01.2022
19 Boxer EZ 30
До коментар #18 от "Boxer EZ 30":
Да добавя, когато си избирате гуми, гледайте да са с дълбок грайфер! Защото вече чисто новите гуми, често са с плитък грайфер, съответно с малък ресурс за износване, поради печелбарски интереси!Коментиран от #20
16:05 16.01.2022
20 Plameni
До коментар #19 от "Boxer EZ 30":
Хаха гумите винаги са имали някакъв стандарт, няма как лятна гума 21 цола която е с индекс Y да бъде с дълбочина на протектора 11.5мм като тази от статията18:47 16.01.2022
21 Иконом
19:06 16.01.2022
22 Тиражия
19:31 16.01.2022
23 Факт
Коментиран от #24
20:35 16.01.2022
24 Готин
До коментар #23 от "Факт":
Вижда се, че не си наясно нито с евтините, нито със скъпите гуми, а за китайските можеш да се изходиш след като покараш поне веднъж такива. Щот цяла Азия кара с такива и те сигурно са по глупави от нас. Нали!21:37 16.01.2022
25 един от стадото
21:56 16.01.2022
26 оня с коня
01:03 17.01.2022
27 Здравейте разбирачи
06:00 17.01.2022
28 Ицо
До коментар #11 от "МИСИР.БГ":
Още като прочетох заглавието, бях сигурен, че в статията ще става въпрос за Нокиан. Като я отворих и прочетох първия ред, преминах директно на коментарите. Странното е, че в един и същ сайт четем не знам за кой пореден път статия за една и съща марка гуми.08:39 17.01.2022
29 Plameni
12:26 17.01.2022
30 Бриджстоун
10:28 18.01.2022
31 Иво Кънчев
17:11 18.01.2022
32 Смях
09:03 19.01.2022
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 Роко Скиавоне
До коментар #14 от "Niknay":
Желязно дърво има ,използва се корабостроенето09:34 22.01.2022
35 Селчо костов
09:44 22.01.2022
36 Некой си
След 8 години употреба зима и лято във всякакви условия, джипката не мръдва в завой на мокър износен асфалт при 2 градуса целзий.
13:23 27.01.2022
37 Бай Ганьо
10:35 28.01.2022