19 62437

Всесезонната гума за всякакви условия

  • nokian-
  • всесезонни гуми-
  • офроуд гуми

Новата гума на Nokian осигурява превъзходно сцепление и екстремна издръжливост на пътя и извън него

Всесезонната гума за всякакви условия - 1

Nokian Tyres представи нов продукт, който е предназначен за всякакви терени и определено заслужава внимание. Става дума за новата гума за всякакви терени, Nokian Outpost AT. Това е всесезонна гума за SUV-та, кросоувъри и пикапи, която предоставя безопасно и стабилно шофиране на всякакъв път - или извън него. Снабдена с характеристики, които помагат на шофьорите да се справят с най-трудните настилки. Според производителя гумата е разработена, за да бъде представянето отлично, а удоволствието оптимално. Най-северният производител на гуми ще продава новия продукт за всякакви терени по цял свят.

Outpost AT помага на шофьорите да преодолеят лимита и с увереност да отидат там където пътешествието повелява.

- Допълнително сцепление на меки повърхности от Summit Sidewalls и раменните ламели
- Canyon Cuts разработени за непредвидими повърхности
- Символа на снежинка с три планински върха, който удостоверява, че гумата е разработена за целогодишна употреба, дори и в зимни условия
- Специална 3D шарка на протектора, разработена, за да се справя във всякакви условия

Всесезонната гума за всякакви условия


Outpost AT е снабдена с технология, която предпазва шофьорите дори и в най-трудните за преминаване среди.

- Екстремна издръжливост и устойчивост на пробиви благодарение на технологията Aramid Shield
- Комфортна издръжливост от предпазителите от чакъл, които помагат на гумата да се провира уверено през скалисти и разбити пътища
- Здрава структура, която осигурява висока товаримост

Всесезонната гума за всякакви условия

Outpost AT предоставя голям пробег благодарение на специално разработената шарка на протектора, чиято разнообразна шарка е разработена с със защитни характеристики.

- Шарката на протектора с „дълбочина на каньон“ преминава през разнообразни терени в продължение на хиляди километри
- Oвладян разход на гориво благодарение на издръжливата и устойчива каучукова смес с ниско съпротивлението при търкаляне
- Триизмерни ламели преборват сняг и дълбоки локви
- Стабилно пътуване благодарение на опорите за стабилност и повдигащите канали
- Патентованият индикатор за безопасно шофиране (Driving Safety Indicator DSI) ясно показва процента на оставащия протектор.

Иновации:

Екстремна издръжливост. Aramid Shield: издръжливи на пробиви арамидни влакна вградени под протектора и през страницата, осигуряват екстремна устойчивост към дупки, опасности на пътя, труден терен и офроуд препятствия

Върховно сцепление. 3D шарка на протектора: Универсалната шарка на протектора на NOKIAN TYRES Outpost AT позволява на гумата да се справя с всякаква повърхност от кал през пясък, сняг и сух асфалт.

Допълнително сцепление. Summit Sidewalls: „Планинските върхове“ върху страниците се обединяват с раменните ламели, за да предоставят здраво странично сцепление върху меки настилки и да допринесат за агресивния маниер на гумата.

Всесезонната гума за всякакви условия

Подобрена защита от пробиване. Предпазители от чакъл: Подсилването на ремъка на протектора позволява на гумата да се движи комфортно и уверено върху скалисти и разбити пътища.

Надеждно сцепление. Canyon Cuts: Там където раменните ламели и шарката на протектора се засичат, канали във формата на X помагат на гумата да има сцепление върху непредвидими повърхности.

Снежинка с три планински върха: Всесезонната каучукова смес предоставя безопасно решение за шофиране, включително зимни възможности.

Повече безопасност. Индикатор за безопасно шофиране: Шофьорите винаги ще знаят колко протектор остава благодарение на тази патентована характеристика на протектора на гумата.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 33 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 🇧🇬БАЙ Х@Й‼

    25 4 Отговор
    НОВОТО е добре забравено СТАРО‼️
  • 2 от село

    27 14 Отговор
    2000лв. поне 4 гуми .Не благодаря . Колата ми струва толкова !!!!

    Коментиран от #15

  • 3 🇧🇬БАЙ Х@Й‼

    33 7 Отговор
    За неекстремни водачи ЯВНО не е изгодно да имаш ОСЕМ гуми и на всеки четири години да хвърляш пари за още ЧЕТИРИ гуми на гумажиите‼️
  • 4 123

    47 5 Отговор
    От много години карам внимателно и спокойно, слагам само бюджетни зимни гуми, след 4 години (30 - 40х. км.) ги сменям. Нямам никакви проблеми.

  • 5 Херо

    17 10 Отговор
    Има джипове гуми Нокиан пълен таша к са.
  • 6 Пернишкия

    21 7 Отговор
    те сега започват, най добри са Гудиър, имат дългогодишен опит, най добро съотношение, цена/качество!!

    Коментиран от #13

  • 7 Всесезонната гума

    21 38 Отговор
    е еднакво лоша и през лятото в сравнение с лятна и през зимата в сравнение със зимна. Ако искате да икономисвате карайте със предно и две летни и две зимни гуми Лятото летните отпред, зимата зимните отпред. Това само ако сте във финансово затруднение. Ако имате възможност обаче никога не спестявайте от гуми. Това е все едно да си играете с късмета. Летните гуми зимата стават твърди като пластмаса и стават ски. Зимните гуми през лятото се топят. Каучукът става на дъвка и се плъзгаш като на кънки. Няма начин да направиш от каучук материал, които да остава с еднакви характеристики и в температурен диапазон -20 до + 40 градуса.

    Коментиран от #9, #10, #16, #18

  • 8 САТЪРА НА ХАНА

    12 5 Отговор
    АЛО СЕЛЯНИНА , АКО РАЗБИРАШЕ ОТКОЛИ ИЛИ АНГЛИЙСКИ ЩЕШЕ ДА НАПИШЕШ ЧЕ "АТ" ОЗНАЧАВА АЛЛ ТЕРРАЙН .... ДЕМЕК ГУМА ЗА ВСЯКАКВИ ТЕРЕНИ .... А ФИНЛАНДЦИТЕ ПРАВЯТ ГУМИТЕ В РУСИЯ И ИМ СЛАГАТ КАТО И НА ГУМИЧКИТЕ ЗА ХХХ НАФПИС НОКИЯ :)))
  • 9 Карачо

    41 9 Отговор

    До коментар #7 от "Всесезонната гума":

    Върви се прегледай, че не си в ред с главата! Това е най-голямата простотия да караш с 2 летни и 2 зимни гуми! Заради такива иди-оти, като теб стават толкова катастрофи.
  • 10 Иво

    25 4 Отговор

    До коментар #7 от "Всесезонната гума":

    Ще предложа по-добър вариянт на твоята циагания. Целогодишно комплект нови зимни гуми, като първия сезон са истински зимни, след лятото стават всесезоннки и след това летни..
  • 11 МИСИР.БГ

    30 1 Отговор
    Радо, предполагам, че гумата наистина е читава, ама трябваше да пишеш, че е платена реклама статията. И както винаги, да беше я прочел, да беше я редактирал малко, вместо да копи-пействаш двапъти едно и също.

    Коментиран от #28

  • 12 Джуган

    17 3 Отговор
    Много информация тип “булю булю”. Гуми Аll Terrain обикновено са по шумни, така че е интересно да се спомене шума в децибели, както и разбира се другите стандартни данни като спирачен път и пр,
  • 13 Niknay

    8 4 Отговор

    До коментар #6 от "Пернишкия":

    Continental също не е лоша за "Ц" гума ! Качество и цена са ОК ...
  • 14 Niknay

    8 10 Отговор
    Това което се описва в статията са параметри на офроуд гума с още по-дори показатели в зимни условия ! Такова нещо всесезонна гума има колкото всесезонен кожух или дървено желязо...

    Коментиран от #34


  • 15 Гуми

    1 10 Отговор

    До коментар #2 от "от село":

    Много грешиш...2000лв ще е само 1бр поне,но като гледам за какво хората плащат пи 6-7хил лева за брой гума,тази й давам 10000бр..
  • 16 Ти си

    4 12 Отговор

    До коментар #7 от "Всесезонната гума":

    Това "всесезонна" гума може да се използва само за градско в град с над 100 хиляди например от таксита , пощи , куриерски служби и хора които изминават по 3 - 4 хиляди километра на година ! Това е само мое лично мнение - компромис сумите нетрябва да се прави , знам го от опит придобит по трудния начин !
  • 17 Subar4o

    8 7 Отговор
    ....аз пък използвам TOYO Open Country AT+ 70 db шум. Сухи, всесезонни има маркировка М+S или кал и сняг. Взех ги преди 3 год. за 136 лв бройката. 215/65/16. Вулканизатор не съм посещавал никога. Не нося резервна гума ,а само един спрей и малък компресор на ток.
  • 18 Boxer EZ 30

    18 3 Отговор

    До коментар #7 от "Всесезонната гума":

    При нас с изключение на няколко дни, през годината температурите са от -5 до +25С.
    За всесезонно време - всесезонни гуми!
    (изключение са планинските райони, където без зимни гуми, си за никъде през зимата)

    Коментиран от #19

  • 19 Boxer EZ 30

    14 4 Отговор

    До коментар #18 от "Boxer EZ 30":

    Да добавя, когато си избирате гуми, гледайте да са с дълбок грайфер! Защото вече чисто новите гуми, често са с плитък грайфер, съответно с малък ресурс за износване, поради печелбарски интереси!

    Коментиран от #20

  • 20 Plameni

    3 3 Отговор

    До коментар #19 от "Boxer EZ 30":

    Хаха гумите винаги са имали някакъв стандарт, няма как лятна гума 21 цола която е с индекс Y да бъде с дълбочина на протектора 11.5мм като тази от статията
  • 21 Иконом

    3 1 Отговор
    Е добре де, пясък и чакъл и бронировка. А защо не се споменава за сезони лято, зима а?
  • 22 Тиражия

    4 4 Отговор
    Ся ша питам мая шеф шо.не си е сменил 12 те гуми на Мерса и Кронето?
  • 23 Факт

    5 6 Отговор
    500 лв гумата и като минеш през някоя арматура на пътя в нашата мила родина извинявай. Взимам най-евтините не китайски гуми и ги карам макс 5 сезона.

    Коментиран от #24

  • 24 Готин

    5 5 Отговор

    До коментар #23 от "Факт":

    Вижда се, че не си наясно нито с евтините, нито със скъпите гуми, а за китайските можеш да се изходиш след като покараш поне веднъж такива. Щот цяла Азия кара с такива и те сигурно са по глупави от нас. Нали!

  • 25 един от стадото

    0 2 Отговор
    рязко намалих личното, че и служебното пътуване последно време. По малко гуми и гориво разход, по малко контакти с хора. Служебните минаха само на зимни, и аз на личната втори зезон останах на зимни гуми. И да ви кажа сякаш се чувства разликата, не във возията и поведението на колите, а в парите
  • 26 оня с коня

    7 6 Отговор
    НАй - после да прочета тук едно умно предложение- да караме Кола с предно !и с 2 зимни и 2 летни гуми.Липсва обаче ЗАВЪРШЕКЪТ на Предложението,който АЗ се налага да направя ,а той е че РЕЗЕРВНАТА Гума трябва да е Всесезонна!А това е мн. важно,защото като стане Сакатлъка/а той дебне зад ъгъла/ и се спука гума,то Всесезонната ще пасва на всяка една от двете двойки!
  • 27 Здравейте разбирачи

    10 4 Отговор
    Декември си купих 4 Нокиян Ветпрофф- летни и жуля с тях. Стабилни са на сух и особено мокър път. Не карам в снега защото няма.Като дойдоха ги пипнах и изглеждаха пластасови. Май летните гуми ги правят от пластмаса а в зимните слагат малко каучук. Преди много години карах Московец с гуми Вида в сняг и лед и се държаха отлично. Тогава не съм чувал за летни/зимни гуми!
  • 28 Ицо

    5 2 Отговор

    До коментар #11 от "МИСИР.БГ":

    Още като прочетох заглавието, бях сигурен, че в статията ще става въпрос за Нокиан. Като я отворих и прочетох първия ред, преминах директно на коментарите. Странното е, че в един и същ сайт четем не знам за кой пореден път статия за една и съща марка гуми.
  • 29 Plameni

    2 1 Отговор
    ФАКТИ с поредната реклама колко са добри Nokian, но тестовете показват друго
  • 30 Бриджстоун

    1 2 Отговор
    Само Bridgestone. Японецо знае най-добре! Они имат и снег и жега и дъжд. Дрифтят яко у планините, а градовете са им като спагети от мостове и тунели
  • 31 Иво Кънчев

    3 0 Отговор
    През последните години производителите са повишили значително качествата на всесезонните гуми.Материалите, които са вложени вече са много по-качествени в сравнение със всесезонните гуми от преди няколко години и пробегът е увеличен.При тестове премиум всесезонните гуми се представят даже по-добре от повечето зимни гуми в зимни условия.Единственият проблем при движение на сняг е когато се прави рязък завой на деветдесет градуса, но в такава ситуация трябва да се внимава и със зимни гуми.При летни условия премиум всесезонните гуми имат съвсем леко удължен спирачен път, но лятото рядко се стига до екстремно спиране.Така, че които не иска да подържа 8 гуми и 8 джанти и да плаща есен и пролет на гумаджии може да си кара със премиум всесезонните гуми и да бъде винаги подготвен за всички условия.
  • 32 Смях

    3 1 Отговор
    Ще караш SUV ("символът" на престижа в БГ и Европа), пък ще си купуваш всесезонни гуми. Нещо Nokian не са си направили добре сметката. Всесезонната гума е бюджетна гума за хора, които не могат да си позволят финансово постоянно да купуват нови летни и зимни гуми. При всесезонната гума винаги има компромис с представянето на пътя. Точка.
  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Роко Скиавоне

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "Niknay":

    Желязно дърво има ,използва се корабостроенето
  • 35 Селчо костов

    1 0 Отговор
    Имах на комбито едни всесезонни,първата зима като паркирам на полянката до нас,на задна не мога да тръгна ,колата е с предно движение и запопва едно боксуване.Говорим за тиня не за сняг и лед и тогава видях минуса на тия гуми.Втората зима си купих 4 чисто нови зимни и сега си излизам от същоти място дето преди неможех.Сегашните дето ги взех са некви hankook общо за 4 броя 420 лв 185/65/14 дита е 2021.Доволна работа,не ми пука пе колата е стара и платих 800лв за нея а гумите струват половината.И преди имах едно старо бмв и пак си бех купил чисто нови Континентал летни.Някои хора ми казваха ела ше ти дам некви за по 30 лв гума и са много добри нищо че са ползвани.въобше не ме притеснява ,че колата неструва колкото 4 нови гуми,предпочитам сигурност на пътя
  • 36 Некой си

    0 0 Отговор
    Няма по-добра АТ гума от Toyo OC MT 255/85/16.
    След 8 години употреба зима и лято във всякакви условия, джипката не мръдва в завой на мокър износен асфалт при 2 градуса целзий.
  • 37 Бай Ганьо

    0 0 Отговор
    А ве ей... все сезона гума ниама!! Запумнете го това нешто! Бадете грамотни и са интересуваите!