ФАКТИ.БГ

Virgin Galactic представи трети космически кораб (ВИДЕО)

Иновацията е наречена VSS Imagine

Публикувана: 31 Март, 2021 15:35
11 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 2443
Virgin Galactic представи трети космически кораб (ВИДЕО)
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:

Един от основните конкуренти на SpaceX на Илон Мъск, Virgin Galactic на Ричард Брансън обяви пускането в експлоатация на нов космически кораб SpaceShip 3, наречен VSS Imagine (VSS - Virgin Space Ship).

Общо Virgin Galactic е поръчала три космически кораба от същия тип с подобен дизайн. Понастоящем корабът VSS Unity е в експлоатация, вторият SpaceShipTwo VSS Enterprise влезе в експлоатация през 2013 г. и се разби по време на тестов полет през октомври 2014 г. поради грешка в системата за управление.

Новият SpaceShip 3 VSS Imagine, разполага с дизайн, подобен на предишните кораби, има уникален корпус с огледално покритие, което ще даде допълнителни естетически усещания на туристическия полет, а също така ще допринесе за по-ефективна терморегулация.

В допълнение към естетиката, инженерите правят някои основни промени в дизайна на т.нар. ракетен самолет. Сега оборудването VSS Imagine ще бъде инсталирано на модулен принцип, което улеснява поддръжката на кораба, както и ускорява процеса на неговата модернизация.

Според плановете на Ричард Брансън космическите туристически полети трябваше да започнат през 2009 г. Катастрофата на VSS Enterprise обаче доведе до отлагането на първия туристически лайнер с пътници на борда за 2022 година.

Към днешна дата основното постижение на Virgin Galactic е изстрелването на космическия кораб VSS Unity VP-03 на височина 82,7 км през декември 2018 г. Такава надморска височина вече е в космическото пространство по стандартите на американската аеронавтика, докато при общоприетата концепция границата се прехвърля на височина 100 км до линията Карман.

Космическите самолети на Virgin Galactic използват въздушни изстрелвания от самолета Scaled Composites White Knight Two, които се осъществяват на височина от 13 до 15 км. Тогава собствените двигатели на кораба се включват и полетът започва с излизане в космическото пространство. Новият VSS Imagine ще бъде тестван през лятото на 2021 г. на космодрума Америка в Ню Мексико.

🤐мълча ..,няма вече....
Абе направо си е еба_о майка_та......

Хйкйгг
Елегантна евтаназия.

ГруЮ
Егати грозотията. Вкусът за дизайн на Брансън явно е заседнал някъде в 60-те години на миналия век. Нещо като от “Петорката на Блейк”.

Алф

До коментар #3 от "ГруЮ":

"Седморката на Блейк", бъркаш се с петимата от РМС или на всеки километър.

Брансън
Поне единия да беше полетял 😂

Абе работете на сигурно
Водкаджиите са без грешка.

ГруЮ

До коментар #4 от "Алф":

Верно? Да не съм се объркал с твои близки роднини по женска линия?

Jacques Yves Moineau
Този кораб на картинка ли е , че не ми се чете статията?

onq s konq
С Електрически двигател ли е ...

Пешак
Ракетна играчка за разходки със суборбитална скорост. Не може да изведе товар в орбита. Може само да надникне в космоса и да се върне. Да се нарича подобно нещо "космически кораб" е твърде пресилено.

Косе Босе до N7 и N10
ГруЮ-о ти да не говориш за руските те телевизори "Електрон",или ЗаЗ-а,за да даваш оценка на дизайн който е далеч от представата ти за дизайн,да не си завършил дизайн в Русия и да не си се учил от дизайнерите на гореспоменати руски марки?Като гледам последователите на дизайнерските ти достижения /последователи/в YOU TUBE,направо ми се завива свят! А за Пешака...когато си неук по дадена тема -замълчи ,не показват незнанието си публично,защото влизаш в графата на глупаците-обикновенно те работят за жълти копейки,а в цивилизованите банки копейките не вървят???.Ще отгатнеш ли защо,ако не можеш попитай някое дете.Ще получиш точният отговор....А на двамата ще ви дам съвет да не взимате отношение по теми за които се иска завършен поне 4 клас.Продължавайте с обучението,може да минете и на рубли,знам ли!!!може и да е вярно.

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.

Георги Дерменджиев