В последната година редица компании се активизираха в това да търсят различни технологии за сменяеми батерии, като по този начин намалят времето за тяхното зареждане до минимум и направят пътуванията доста по-бързи в сравнение с тези ако трябва да чакате на зарядни станции.
Изглежда, че тази технология не е нова, а от Mercedes си спомниха за това как те са го правили преди близо 50 години. Профилът на марката във Facebook сподели снимка на електрически бус LE306 на която се вижда как работник сменя батерийните елементи.
В публикацията се казва, че смяната отнема само няколко минути, равна на времето, което отнема за зареждане на конвенционалните автомобили с гориво. От снимката можем да видим, че смяната се извършва чрез специален подемник, който вкарва батериите през страничната част на возилото.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Немска мъка
Коментиран от #3, #4, #8, #10
16:30 22.06.2021
2 сектант
Коментиран от #11
16:48 22.06.2021
3 Ъммии
До коментар #1 от "Немска мъка":
от братята ти руснаци всичко е откраднато от де толкова ум у немецо !16:51 22.06.2021
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Батерия тим електрокар..
17:31 22.06.2021
6 по рано
17:49 22.06.2021
7 Ти да видиш!
Коментиран от #9, #21
17:59 22.06.2021
8 МЕ 262
До коментар #1 от "Немска мъка":
НЕМЦИТЕ НЕ КРАДАТ ДРУГИТЕ КРАДАТ ОТ ТЯХ ТЕХНИЧЕСКИ ПОСТИЖЕНИЯ /ВИЖ 2 РАТА СВЕТОВНА ВОЙНА/Коментиран от #12, #13, #14
18:38 22.06.2021
9 ТОЛКОЗ
До коментар #7 от "Ти да видиш!":
1958 40 - 50 КМ18:39 22.06.2021
10 симо
До коментар #1 от "Немска мъка":
откраднаха го от СССР все пак една от най-технологичните държави " най-силната икономика".18:40 22.06.2021
11 dimata
До коментар #2 от "сектант":
сега са пред фалит .18:41 22.06.2021
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Немска мъка
До коментар #8 от "МЕ 262":
Стига вика бе окраднаха ракетата от американеца Готард19:05 22.06.2021
15 😁😲😆😅
23:12 22.06.2021
16 Бяха жълти на цвят
Коментиран от #17
23:15 22.06.2021
17 Съдията Дред
До коментар #16 от "Бяха жълти на цвят":
Изкарваха 8 часова смяна, но минаваха не повече от 10 км. То повече и не трябваше, един курс беше до 500 метра, но влачеха понякога и 2 ремаркета. Като студент съм бачкал с такъв електрокар. Нощната смяна беше 8 часа, но се бачкаше реално 3, макс 4. от 1 до 4 и половина спиш.11:53 23.06.2021
18 Вълко Червенков
на електрическият стартер,наред с ниската цена на бензина изиграва своята роля за техният залез.Сега обаче взимат окончателен и необратим реванш.
15:00 23.06.2021
19 бай Мирчо
Коментиран от #20
15:43 23.06.2021
20 таратор
До коментар #19 от "бай Мирчо":
Тоз “БатериЙ” , не беше ли от римските императори??:))17:53 26.06.2021
21 гост
До коментар #7 от "Ти да видиш!":
50км са му били достатъчни. Щом ги сменя за заряд, не го бърка толкова разстоянието, стига да се връща на мястото на заряда. Например в рамките на завода да разкарва хората, техните заводи са големи, една обиколка може да е 5-6км. Може и повече км да е изкарвал, не се знае, ако е бил достатъчно лек, все пак навремето един голф със 110кс беше 800кг, а сега е 1300кг., теглото е много важно в случая.15:37 28.06.2021
22 Лелеее
11:41 13.08.2021