8 Юли, 2021 10:34 13 377 53

Глобиха шофьор на Toyota, инсталирал сателитна антена на колата си

  • toyota-
  • starlink-
  • антена-
  • интернет

Шофьорът се е нуждаел от стабилна интернет връзка, за да прави бизнес директно от колата си

Глобиха шофьор на Toyota, инсталирал сателитна антена на колата си - 1

Миналата седмица полицията в Калифорния спря шофьор на Toyota Prius, който е инсталирал сателитна антена Starlink на капака на колата си. Въпросната сателитна антена е била на компанията на Илон Мъск, предлагаща сателитен интернет във всяка точка на света

По-любопитното е, че антената е била монтирана на предния капак на колата. "Сър, спрях заради визуална пречка на капака ви. Това не пречи ли на гледката по време на шофиране? " - попитал офицерът. „Само при завиване надясно“, честно отговорил шофьорът.

Според CNBC шофьорът на Toyota-та се е нуждаел от стабилна интернет връзка, за да прави бизнес директно от колата си. Вследствие на тази необмислена постъпка водачът на колата е глобен.

Понастоящем сателитната интернет услуга Starlink е в процес на бета тестване, в което участват около 70 хиляди души в 12 държави. Потребителите плащат $ 99 на месец и трябва да закупят чиния Starlink и WiFi рутер на стойност $ 499.

Както отбелязва The Verge, SpaceX не позволява Starlink да бъде инсталиран на движещи се превозни средства, но компанията тества такива възможности за търговска употреба на кораби, големи камиони и пътнически самолети.

Глобиха шофьор на Toyota, инсталирал сателитна антена на колата си


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 15 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 омъскаряване

    32 13 Отговор
    Щот не сте виждали на прайда, сектантите на "свети" Илон, къде си ги инсталират и си играят на "влакчето на Мъск" ха ха
  • 2 дедо

    35 11 Отговор
    По-добре в задното отверстие да си набучи антената. В инструциите пише че така ловят най-качествено сигнала!
  • 3 пешьо

    8 0 Отговор
    Наско СРС-то пак е в акция.
  • 4 Чичо Сам

    21 9 Отговор
    Ми краварска работа
  • 5 Профан

    20 6 Отговор
    Тая тойота е така очукана, все едно се е движила на друга планета. Абе това да не е луноход?
  • 6 Кръндела

    25 6 Отговор
    Като гледам страничните тенекии на този Приус явно я кара някакъв класически IT наркоман, дето не му излиза масура от устата. Такива са способни на всякаква глупост от вселенски мащаб.
  • 7 Димов

    10 8 Отговор
    Публикувано във факти.бг: "Това не пречи ли на гледката по време на шофиране? " - попитал офицерът. „Само при завиване надясно“ -------- Теслар му кажи и повече не го обиждай.

    Коментиран от #9

  • 8 Хъмчо

    10 0 Отговор
    Добре де това наистина е много идиотско. Не можа ли да е на багажника или пък на тавана. Ама не на предния капак.

    Коментиран от #10

  • 9 Антиелектрик му кажи и не го обиждай

    9 9 Отговор

    До коментар #7 от "Димов":

    "Миналата седмица полицията в Калифорния спря шофьор на Toyota Prius"


    Вие май наистина сте функционално увредени и мислите само по инерция? Какъв е тоя теслер дето кара Toyota, най-вероятно само на бензин, защото няма къде да я зарежда по чукарите? Тесла да не би да е купила Toyota без да разбера?

    Коментиран от #14, #16

  • 10 Ами

    5 4 Отговор

    До коментар #8 от "Хъмчо":

    Toyota-джия, сър...
  • 11 Данчо

    3 1 Отговор
    А в България? Едва ли някой ще види чиния за интернет или за телевизия на Булсат?
  • 12 гост

    3 10 Отговор
    Значи първо за да работи в движение тая антена трябва да е с мотор и автоматично насочване и второ не виждам как ще кара и работи с компютър едновременно без автопилот . Нещо на постановка избива тая работа , демек вижте колко опасен е интернета на Мъск , а 5 г на мобилните оператори не е , щото не му трябва антена , хахаха !!

    Коментиран от #13, #30

  • 13 гост

    3 5 Отговор

    До коментар #12 от "гост":

    Най-вероятно тоя "бизнесмен" го е пратил и съответно платил някой от мобилните оператори да търси място без покритие на Старлинк , за да прави после антиреклама , ама само си харчат парите за нищо , хаха !!

    Коментиран от #15

  • 14 Димов

    7 3 Отговор

    До коментар #9 от "Антиелектрик му кажи и не го обиждай":

    Публикувано във факти.бг: Въпросната сателитна антена е била на компанията на Илон Мъск, -------- Доуточнявам: Теслар без пари.

    Коментиран от #17, #19

  • 15 гост

    5 4 Отговор

    До коментар #13 от "гост":

    После ще има клипчета на "назависими инфлуенсъри" из социалните мрежи обясняващи колко лош и ненадежден е Старлинк и как е сто пъти по-добре да си плащаш на старите оператори , айде холан ,знаем си номерата !!!
  • 16 Димов

    4 2 Отговор

    До коментар #9 от "Антиелектрик му кажи и не го обиждай":

    Доуточнявам дори повече: Ти също си Теслар, въпреки, че караш Рено.

    Коментиран от #20

  • 17 гост

    3 4 Отговор

    До коментар #14 от "Димов":

    Всички такива антени са "на компанията на Мъск" , само че тя не ги подарява , а продава и може да си ги купи ВСЕКИ !!!!! Дори конкуренцията , о изненада !!! Да припомням ли защо Мерцедес , Порше и всички останали си купуваха Тесла и за какво ги ползваха после ???

    Коментиран от #18

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Антиелектрик му кажи и не го обиждай

    6 3 Отговор

    До коментар #14 от "Димов":

    И къде видя Тесла в цялата история? Антената е на компанията Старлинк, която в най-лошия случай може да бъде свързана с компанията spacex, но по никакъв начин с компанията Тесла. Все едно ако някой е любител на китайската huawei, да му кажеш че е мерцедесаджия, защото китайците са акционери в Mercedes горе-долу колкото е делът на Илон Мъск в Тесла. Егати логиката навърза!

    Коментиран от #22

  • 20 Антиелектрик му кажи и не го обиждай

    4 3 Отговор

    До коментар #16 от "Димов":

    Като няма факти и започва да си ги измисля! Никога не съм имал Рено на мое име, тоест това да ми е било личния автомобил, който аз карам, въпреки че съм имал в семейството и във фирмата. И въпреки това не разбирам как това трябва да бъде обида? Забелязваш ли как се опитваш да обиждаш хората заради марката автомобил, която карат? Ти харесваш ли lamborghini? А ferrari? McLaren? Колко от тях имаш в гаража? Ако нямаш, това лоши автомобили ли са и ако кажеш, че ти харесват и им се възхищаваш, това причина ли е за подигравка?

    Коментиран от #23, #24

  • 21 ЧИТАТЕЛ

    0 2 Отговор
    ТОВА Е ИСТИНСКА ДЕМОКРАЦИЯ.
  • 22 Димов

    3 5 Отговор

    До коментар #19 от "Антиелектрик му кажи и не го обиждай":

    Интерсното е, защо ТИ не успя да я навържеш?
  • 23 Димов

    4 4 Отговор

    До коментар #20 от "Антиелектрик му кажи и не го обиждай":

    Къде видя да обиждам? Б'си тирадата, която сътвори, само защото споменах Рено. И после аз съм си бил измислял!?
  • 24 Димов

    3 5 Отговор

    До коментар #20 от "Антиелектрик му кажи и не го обиждай":

    Ти май много се обиждаш от Реното си. Това поражда интересни въпроси и заключения.

    Коментиран от #26, #31

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Дрън-дрън

    4 3 Отговор

    До коментар #24 от "Димов":

    Не можеш да ме обидиш нито на Рено нито на Тесла, защото нямам нито едното, нито пък някога съм казвал, че съм имал, но ми стана интересно защо споменаваш конкретна марка, при положение че многократно съм заявявал че ще си карам турбодизел поне още пет години, докато си купя електромобил. Нищо чудно следващият ми автомобил да е Рено, защото нищо лошо не мога да кажа за тази марка, нито пък ме бърка какво мисли някой като тебе. И да не е Рено със сигурност ще е дизел. А електромобилът почти сигурно няма да е Тесла. За разлика от тебе, аз не се притеснявам публично да заявя че харесвам Ферари, но не мога да си го позволя. Мога да си позволя porsche, но не желая да го поддържам, защото както казах, не плащам данък обществено мнение като тебе.

    Купувам автомобил само, ако ми изпадне изгодно, независимо от марката, за да мога след като го покарам да го продам на печалба или поне на парите които съм го купил, ако съм го карал повече време.

    Вие си робувайте на марки и хорско мнение, оставяйки други да определят какъв автомобил ще карате вие, спрямо това как мислите, че изглеждате в очите им.

    Коментиран от #27, #50

  • 27 Turbo

    3 3 Отговор

    До коментар #26 от "Дрън-дрън":

    С парите ог наемите,който са чист доход според теб хахахаха би трябвало да стигнат за Тесла втора употреба.Има доста изгодни в mobile.bg

    Коментиран от #32

  • 28 Ленка

    5 0 Отговор
    абе тоя не е ли могъл да си инсталира антената отзад на капака - при всички случаи е по-добре да вижда отпред, отколкото отзад :-)
  • 29 9329

    3 0 Отговор
    Това е Ricky от TPB… 100%!
  • 30 :чинията

    2 0 Отговор

    До коментар #12 от "гост":

    е важно да се позиционира...а човекът може пък да няма покрив...на къща, разбира се...
  • 31 Димов

    3 2 Отговор

    До коментар #24 от "Димов":

    ...изглежда тука някои се познават...по колите, които карат, разбира се :-)

    Коментиран от #51

  • 32 Не става въпрос за пари

    4 6 Отговор

    До коментар #27 от "Turbo":

    Можеш ли да събереш 2000 лв утре в кеш? Предполагам няма да ти е проблем. Би ли си купил с тях часовник? Е защо няма да си купиш? Нямаш толкова пари ли? Точно по същата причина не бих си купил Тесла на този етап. Няма особен икономически смисъл и би било емоционална покупка. Скъпа емоционална покупка.

    Коментиран от #35, #36, #52

  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Точно така

    7 4 Отговор

    До коментар #32 от "Не става въпрос за пари":

    Сиромахът си мечтае за някаква екзотична кола и си казва “Аз ако имах пари щях да си купя Ферари” и недоумява как богатия все още не си е купил Ферари въпреки че може да си го позволи, а е избрал да кара да речем TLC. Като собственик на Порше 911 споделям че го карам само по определени, малко на брой маршрути където пътната настилка е що-годе нормална, а в повечето случаи предпочитам да си карам японския джип.
  • 36 Turbo

    6 0 Отговор

    До коментар #32 от "Не става въпрос за пари":

    Този въпрос сме го коментирали много пъти.Купувам си кола според финансовите си възможности и нуждите.Електромобила ми идва два пъти по скъп от нормална кола.При изравняване на цените бих се замислил.Ако се пусне в производство лекотоварна електрическа кола с цена близка до моите възможности бих си купил.Разбира се и с достатъчно голям пробег с едно зареждане.За сега такава няма.
    Часовник не нося повече от 20 години,на телефона си имам,защо да нося втори.

    Коментиран от #37

  • 37 Ето че накрая сме на едно мнение

    1 5 Отговор

    До коментар #36 от "Turbo":

    Единствения недостатък на електромобилите към момента е цената. Ако оправят само този недостатък, електромобилите ще станат масови и зарядната инфраструктура ще се изгради за нула време с темпове изпреварващи навлизането на електромобилите. Само до преди няколко месеца нямаше нито една бърза зарядна станция над 100 киловата до морето с изключение на зарядната на Тесла в Пловдив, а преди месец като проверих вече имаше пет броя, някои от които 120 кв. Сега може и да са повече. Останалото при електромобилите са само предимства с все по-малко изключения.

    Коментиран от #38, #39, #53

  • 38 Turbo

    6 0 Отговор

    До коментар #37 от "Ето че накрая сме на едно мнение":

    Само дето цените на електромобилите не падат.А Тесла даже ги вдигна няколко пъти.Изравняването на цените на коли с двг и електромобилите няма да е скоро.
  • 39 Turbo

    5 0 Отговор

    До коментар #37 от "Ето че накрая сме на едно мнение":

    Само цената ли проблема?А пробега?Ако направят пробега с едно зареждане 1000 км,ще може да се зарежда само евтино вкъщи за каране в България и ще се удължи живота на батерията.В противен случай електромобила е само за градско.Ако ще пътуваш в Европа,вече няма как да караш без бързи зарядни и батерията ще е за смяна преди 200 000 км.Май проблемите са повече хахахахаха

    Коментиран от #41, #42

  • 40 6A13TT

    1 0 Отговор
    Американски дебил
  • 41 Тези проблеми са само в главата ти

    0 5 Отговор

    До коментар #39 от "Turbo":

    В реалността не съществуват. Електромобила с най-голям пробег вече наближава милион мили, като е един от първите модели на Тесла с най-гадните батерии. Пробегът на книга е 400 км, но както знаеш в реалността е по-малко и зареждането става само на бързи зарядни станции, за да е възможен въобще такъв пробег. Въпреки това, първия ремонт на батерията е направен след половин милион километра. След като са я отремонтирали само върнали ремонтирана батерия, а не нова на която доказано е навъртял още 700 хиляди км, защото последната публикация на която попаднах миналата година беше на 1 234 567 километра. Двигателя не е пипан вече милион километра, като само за първите 200-300 хиляди километра са сменени два двигателя.

    Сещаш ли се оттогава колко са подобрени и двигателите и батериите? В процеса на експлоатация изникват проблеми, които обаче бързо се идентифицират и биват решавани, като се избягват за в бъдеще. Част от проблемът с високите цени е един вид застраховка за бъдещи такива проблеми, докато се усъвършенства технологията.
  • 42 Щом смяташ че е проблем

    0 5 Отговор

    До коментар #39 от "Turbo":

    Ти за колко години въртиш милион километра? Задавам въпроса отделно защото досега не си ми отговорил нито веднъж. Този въпрос не е само към тебе, а към всички антиелектрици, които смятат, че трябва да сменят батерията често.

    Коментиран от #43

  • 43 Turbo

    4 1 Отговор

    До коментар #42 от "Щом смяташ че е проблем":

    Годишно минавам около 35 х.км,вече за кой ли път ти го пиша.Милионите километри с електромобил са тесларска мечта.Може само,ако сменяш на 160-180 х.км батерии и електромотори, защото толкова им е гаранцията.Порови се във форумите за собственици на електромобили и чети.Стига писа глупости и си измисля.Няма собственик на електромобил,който да не е сменял батерии и електромотори след 200 х км.

    Коментиран от #44

  • 44 Дай да видим

    0 1 Отговор

    До коментар #43 от "Turbo":

    Кажи ми поне едно заглавие което да потърся и да потвърди думите ти независимо на какъв език.

    Коментиран от #45

  • 45 Turbo

    1 0 Отговор

    До коментар #44 от "Дай да видим":

    Напиши форум собственици на електромобили.Приятно четене!

    Коментиран от #46

  • 46 Чекай, чекай малко

    0 3 Отговор

    До коментар #45 от "Turbo":

    Правиш ли разлика между електромобил и Тесла? Не можеш да си правиш генерални изводи от мнение написано от собственик, който кара електромобил с пробег под 100 км и бързо зареждане 22 kW на батерия без охлаждане!

    Теслата за която ти говоря е записана в рекордите на Гинес, а там както знаеш, всичко се проверява. Батерията е ремонтирана на половин милион километра, а по средата на май тази година е била на 1, 333333 милиона километра тоест над 800 хиляди километра с ремонтирана батерия, която кой знае колко километра е навъртяла още преди ремонта, дори да не е неговата, която е навъртяла 400 000 км. Това малко ли ти се струва? Нарочно те накарах да повториш колко километра минаваш годишно. Значи първата батерия е могло да я ползваш 13 години преди ремонта, а вече ремонтираната батерия може да я ползваш 20 и няколко години. Това малко ли ти се струва? Ти по колко години караш един автомобил преди да го смениш?

    Коментиран от #49

  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 Turbo

    2 1 Отговор

    До коментар #46 от "Чекай, чекай малко":

    В България има около 100 Тесли.Потърси форум за собственици на Тесла и чети.Тези милион километра са тесларски фантазии. Собствениците на Тесла съобщават доста по различни данни от обещаните от Мъск.
    Сменям колите си между петата и десетата година.Почнат ли скъпите ремонти,следва смяна.
  • 50 Димов

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "Дрън-дрън":

    И жена не ми се е обяснявала толкова много.
  • 51 Димов

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "Димов":

    И после ми се обяснява, че не се обиждал :)
  • 52 Димов

    1 0 Отговор

    До коментар #32 от "Не става въпрос за пари":

    Нали точно това ти обяснявах още преди 3 години, когато ти критикуваше българите, които не искали да си купят Тесла, нито микро ТЕЦ. Сега почна да пееш моята песен, но я лансираш като твоя.
  • 53 Димов

    0 0 Отговор

    До коментар #37 от "Ето че накрая сме на едно мнение":

    Да, отне ти 3 години да станеш на моето мнение :)