9 Август, 2021 13:34 7 474 18

• русия-
  • германия-
  • големия взрив

Руско-германският космически телескоп потвърди теорията за Големия взрив - 1

Изследванията, извършени от космическия телескоп Spektr-RG, направиха възможно да се получи потвърждение на фундаменталната хипотеза за произхода на Вселената в резултат на Големия взрив. Учените стигнаха до този извод след откриването на квазар, чиято възраст е сравнима с възрастта на Вселената.

Резултатите от научните изследвания бяха представени от секретаря на Руския институт за космически изследвания Андрей Садовски, който докладва за откриването от космическия телескоп Spektr-RG на квазар, образуван при формирането на Вселената.

Руско-германският космически телескоп потвърди теорията за Големия взрив

Теорията за Големия взрив предполага, че образуването на Вселената е започнало преди около 13.8 милиарда години от състояние на материята, характеризиращо се с безкрайна плътност и свръхвисока температура. По времето на Големия взрив се образуват квазари, един от които е открит с помощта на телескопа Spektr-RG.

Стартирането на космическата лаборатория Spektr-RG стана на 13 юли 2019 г. и е резултат от програма за партньорство между руската неправителствена организация, носеща името Лавочкин и германското общество Макс Планк. На борда на космическия кораб са рентгеновите телескопи ART-XC (Русия) и eRosita (Германия). Днес телескопът работи в точката L2 Lagrange, разположена на разстояние около 1.5 милиона км от Земята.

• 1 ТаУмВзе

Реалиите са подчинени на това, което искаш да видиш и това, което не искаш. Ментален конструкт в симулация. Древните описват 7 небеса и 7 подземия. Отново умът е подчинен на Душата. Не в религиозен смисъл. Във смисляне.
  • 2 БОЛШЕВИК 🌟

Със сигурност има живот на други планети и други звездни системи, но разстоянията са космически огромни, и надали някога ще разберем за тях и те за нас.🚀
  • 3 Русия + Германия

Това е Реалният ЕС..
  • 4 Мдааа

Ай сега да обяснят ,тази свръх плътна материя от къде се е пръкнала.

• 5 Нещо като

Гигантска супер нова в гигантски мащаб :Д
  • 6 Грульо

До коментар #4 от "Мдааа":

От нечия тиква се е пръкнала. :D
  • 7 Глокая Куздра

До коментар #4 от "Мдааа":

на теб ли, ти ли ще го разбереш?
  • 8 Hahahah

Е добре де, взривила се някаква свръхплътна материя,. В какво се е взривила, къде се е намирала, в какво се разширява вселената и от къде се е взела тази свръхплътна материя?

• 9 един от стадото

До коментар #8 от "Hahahah":

вселената периодически се взривява. От последния и пореден взрив около 13млрд г. Чувал си за черните дупки, има ги и сега. Първо там после тук докато погълнат всичко. И най голямата всички. И така. После пак взрив и всичко от начало..Питаш кой пали фитила. И Айнщайн с теорията си не може ти каза. Предполага се, че времето и пространството не могат дълго време да се понасят заедно. Та от време на време се делят със лют скандал. И после пак се събират. Цганска работа

• 11 бай Даньо

До коментар #10 от "Без Негри в БГ":

А кой е създателя на Бог?

• 12 Свърх-стара

До коментар #11 от "бай Даньо":

...как кой, ефира... Но него пък клерка от патентното бюро Айнщайн го отмени!?!
  • 13 премъдри

До коментар #8 от "Hahahah":

истината е, че човешкия мозък просто не може да възприеме концепцията за безкрайност и безвремие и търси всевъзможни обяснения. Много и доста по-умни хора от нас са си блъскали главите цял живот, размишлявайки над тези въпроси. Една чудесна теория (лично моя си е) е, че всичко това с разширяването и свиването се случва периодично и всичко се повтаря до най-малката подробност. Остава необяснен обаче въпроса с началото произхода на всичко.

• 14 asan

До коментар #10 от "Без Негри в БГ":

да ти обясни някой щото теб те мързи да четеш ли ?
  • 15 svdd

До коментар #13 от "премъдри":

Започваш добре с "безвремие" и как не ни го побират скромните умове, и после "очовечаваш" въпроса с ... "началото" на нещо си.
  • 16 бай Даньо

До коментар #13 от "премъдри":

По лошо е от това че човешкия ум не разбира безкрайност , но това може и да не е проблема . В крайна сметка не е сигурно че вселената е безкрайна. Проблема на човешкото мислене е че вижда макро ефектите на то материалния свят, а това е илюзия. Истинската същност на света на микро ниво е квантова и вероятностна, а не логична с причинно -следствените връзки между явленията на макро ниво, което единствен разбира човешкия разум. Модерното обяснение за възникването на вселената че е възникнала от нищото защото не е изключено като вероятност в квантовия свят. Изобщо не се и опитвам да обяснявам на религиозен човек който с егоцентричното си мислене вярва че всяко нещо има смисъл и той самия е в центъра на нещата или поне неговия бог ...
  • 17 Кракра

Да бяхте прочели поне какво е точка на Лагранж, а?