Повече от три десетилетия след първото си лансиране в Европа името Honda Africa Twin е синоним на историята на марката. За 2022 моделна година мотоциклетът и неговата приключенска версия CRF1100L Africa Twin Adventure Sports се сдобиват с практични подобрения, по-фини настройки на автоматичната трансмисия с два съединителя (DCT) и нов още по-атрактивен облик.
И двете версии са с подобрени практични характеристики за всекидневието. CRF1100L Africa Twin вече стандартно ще бъде оборудван с нова алуминиева рамка за багаж, а CRF1100L Africa Twin Adventure Sports е със 110 мм по-ниско ветрово стъкло с пет степени на регулиране, което подобрява видимостта и предпазва безкомпромисно от несгодите на времето.
Автоматичната трансмисия DCT е усъвършенствана с нови, по-фини настройки, за да осигури по-плавно управление на първите две предавки при старт от място и при ниски скорости. Над 200 000 мотоциклета, оборудвани с DCT е продала Honda на европейския пазар от първото въвеждане на предавателната кутия през 2009 г. с VFR1200F, безспорно доказателство, че трансмисията е изключително добре приета от купувачите.
Освен цитираните подобрения за 2022 г. и двата модела се сдобиват с още по-богата цветова гама и графични декорации. CRF1100L Africa Twin Adventure Sports вече се предлага и с така наречения рисунък тип „напукан терен“ (‘Cracked Terrain’), а CRF1100L Africa Twin е с новия дизайн на уголемената емблема с променена цветова схема, включително и напълно новите странични капаци от черен алуминий, както и дръзката червена странична задна подрама.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 бравос
Коментиран от #2
10:51 30.08.2021
2 Hellish
До коментар #1 от "бравос":
Тръпката е извинение за бедните. Хората патуват с тях на дълги разстояния. Искат навигация искат музика,аудиокниги, да им смята разхода. Нямаш нужда от тези неща ако пътуваш Пловдив-Хасково. Ама тръгни от тук до Узбекистан. Защо да закачаш 15 устройства по мотора като може всичко да ти е вградено. Чудна е машината, жалко, че не мога да си я позволя.Коментиран от #3, #4
12:48 30.08.2021
3 6A13TT
До коментар #2 от "Hellish":
Проблема е, че китайския таблет, дето в алиекспреса струва 300 кинта, Хонда ти го продава за 3000.13:11 30.08.2021
4 Голям Слон
До коментар #2 от "Hellish":
Интересно ми е в 21-ви век дали си беден, ако слушаш грамофон при всичките платформи, торенти и джаджи, които се навъдиха?! Няма да ти казвам колко струва моя грамофон, нито интерконектите, нито ОТ, нито музикалната апаратура. А също няма и да ти казва какъв и колко струващ мотоциклет притежавам. Просто защото смятам, че би се изтълкувало погрешно. Та, единият ми мотоциклет е 2019-та година. Всичко модерно, което нямаше как да не го купя и може да се изключва - се изключва! Даже и ABS-а. Даже и quick shifter-а в общия случай ми е на OFF :-) Не зная какъв е този стремеж да слушаш аудиокниги и музика по път, когато над 100 вече трудно си чуваш мислите, но да кажем, че за всеки влак си има своите пътници. Повярвай, даже и от дигитален километраж нямам нужда. Не ми трябва нито среден разход, нито средна скорост. Като ми потрябва навигация, закам 7-инчов таблет за 500 лева и има всичко, което би ми потрябвало. Евентуално!20:29 30.08.2021
5 ponti
Коментиран от #6, #7
23:01 31.08.2021
6 Голям Слон
До коментар #5 от "ponti":
Скъпичко се подържа Кожодеро ;-)19:41 01.09.2021
7 Иванчо l-ви
До коментар #5 от "ponti":
Може пък това да е новата класика 😉 Времето ще покаже.Коментиран от #8
22:51 07.09.2021
8 Голям Слон
До коментар #7 от "Иванчо l-ви":
Няма как нещо да се превърне в класика, ако е лишено от дълговечност. А всичко ново с почти никакви изключения е направено, за да се скапе бързо и сигурно. :-) Защото цели отдели работят върху ресурса на всяка една част от мотора, колата, компютъра.. Нищо ново не ти казвам предполагам.08:42 08.09.2021