30 Август, 2021 10:40 7 671 8

Новите Honda CRF 1100 Africa Twin

  • мотоциклет-
  • honda-
  • africa twin

За 2022 моделна година мотоциклетът и неговата приключенска версия CRF1100L Africa Twin Adventure Sports се сдобиват с практични подобрения, по-фини настройки на автоматичната трансмисия с два съединителя (DCT) и нов още по-атрактивен облик

Новите Honda CRF 1100 Africa Twin - 1

Повече от три десетилетия след първото си лансиране в Европа името Honda Africa Twin е синоним на историята на марката. За 2022 моделна година мотоциклетът и неговата приключенска версия CRF1100L Africa Twin Adventure Sports се сдобиват с практични подобрения, по-фини настройки на автоматичната трансмисия с два съединителя (DCT) и нов още по-атрактивен облик.

И двете версии са с подобрени практични характеристики за всекидневието. CRF1100L Africa Twin вече стандартно ще бъде оборудван с нова алуминиева рамка за багаж, а CRF1100L Africa Twin Adventure Sports е със 110 мм по-ниско ветрово стъкло с пет степени на регулиране, което подобрява видимостта и предпазва безкомпромисно от несгодите на времето.

Новите Honda CRF 1100 Africa Twin

Автоматичната трансмисия DCT е усъвършенствана с нови, по-фини настройки, за да осигури по-плавно управление на първите две предавки при старт от място и при ниски скорости. Над 200 000 мотоциклета, оборудвани с DCT е продала Honda на европейския пазар от първото въвеждане на предавателната кутия през 2009 г. с VFR1200F, безспорно доказателство, че трансмисията е изключително добре приета от купувачите.

Освен цитираните подобрения за 2022 г. и двата модела се сдобиват с още по-богата цветова гама и графични декорации. CRF1100L Africa Twin Adventure Sports вече се предлага и с така наречения рисунък тип „напукан терен“ (‘Cracked Terrain’), а CRF1100L Africa Twin е с новия дизайн на уголемената емблема с променена цветова схема, включително и напълно новите странични капаци от черен алуминий, както и дръзката червена странична задна подрама.

Новите Honda CRF 1100 Africa Twin


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 13 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 бравос

    8 8 Отговор
    тез пък.....и на моторите сложиха таблета....нямат спирачки тия модерностти.....губи се тръпка,всчико.....

    Коментиран от #2

  • 2 Hellish

    24 6 Отговор

    До коментар #1 от "бравос":

    Тръпката е извинение за бедните. Хората патуват с тях на дълги разстояния. Искат навигация искат музика,аудиокниги, да им смята разхода. Нямаш нужда от тези неща ако пътуваш Пловдив-Хасково. Ама тръгни от тук до Узбекистан. Защо да закачаш 15 устройства по мотора като може всичко да ти е вградено. Чудна е машината, жалко, че не мога да си я позволя.

    Коментиран от #3, #4

  • 3 6A13TT

    9 0 Отговор

    До коментар #2 от "Hellish":

    Проблема е, че китайския таблет, дето в алиекспреса струва 300 кинта, Хонда ти го продава за 3000.
  • 4 Голям Слон

    12 0 Отговор

    До коментар #2 от "Hellish":

    Интересно ми е в 21-ви век дали си беден, ако слушаш грамофон при всичките платформи, торенти и джаджи, които се навъдиха?! Няма да ти казвам колко струва моя грамофон, нито интерконектите, нито ОТ, нито музикалната апаратура. А също няма и да ти казва какъв и колко струващ мотоциклет притежавам. Просто защото смятам, че би се изтълкувало погрешно. Та, единият ми мотоциклет е 2019-та година. Всичко модерно, което нямаше как да не го купя и може да се изключва - се изключва! Даже и ABS-а. Даже и quick shifter-а в общия случай ми е на OFF :-) Не зная какъв е този стремеж да слушаш аудиокниги и музика по път, когато над 100 вече трудно си чуваш мислите, но да кажем, че за всеки влак си има своите пътници. Повярвай, даже и от дигитален километраж нямам нужда. Не ми трябва нито среден разход, нито средна скорост. Като ми потрябва навигация, закам 7-инчов таблет за 500 лева и има всичко, което би ми потрябвало. Евентуално!
  • 5 ponti

    3 2 Отговор
    Africa Twin първа генерация е уникален мотор! Съчетан с един таблет, в дългосрочен план е в пъти по добро. Тези автоматични трансмисии са ... трагедия. Старата Африка е класика и неубиваема! Още по-добре Варадеро, но е по-шосеен от Африката. Минимална подръжка и ще те надживее.

    Коментиран от #6, #7

  • 6 Голям Слон

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "ponti":

    Скъпичко се подържа Кожодеро ;-)
  • 7 Иванчо l-ви

    0 1 Отговор

    До коментар #5 от "ponti":

    Може пък това да е новата класика 😉 Времето ще покаже.

    Коментиран от #8

  • 8 Голям Слон

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "Иванчо l-ви":

    Няма как нещо да се превърне в класика, ако е лишено от дълговечност. А всичко ново с почти никакви изключения е направено, за да се скапе бързо и сигурно. :-) Защото цели отдели работят върху ресурса на всяка една част от мотора, колата, компютъра.. Нищо ново не ти казвам предполагам.