Last news in Fakti

5 Януари, 2022 19:28 9 376 69

Американци изминаха 1210 километра с Tesla с експериментална батерия

  • tesla-
  • model s-
  • батерия

Средната скорост е била 88.5км/ч

Американци изминаха 1210 километра с Tesla с експериментална батерия - 1

Американската компания ONE представи прототип на своята батерия Gemini, която поставена в Tesla Model S може да увеличи двойно пробега на електромобила. По време на тестовете на пътя, Tesla-та е изминала 1210 километра, спрямо 652 километра, които са предписани от хората на Мъск.

Американци изминаха 1210 километра с Tesla с експериментална батерия

Това е постигнато с подмяна на батерията, а вместо стандартната 103.9-кВч батерия, инженерите от ONE са поставили различен тип батерия с капацитет от 203.7кВч и същите размери.

Американци изминаха 1210 километра с Tesla с експериментална батерия

По време на теста, електрическият автомобил се е движил със средна скорост от 88.5км/ч, а по време на тест на дино, колата е успяла да постигне завидния пробег от 1419 километра.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 37 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Директора

    34 27 Отговор
    Да, сигурно километрите са засичани, докато е била вдигната на стенда!

    Коментиран от #13

  • 2 Експерт

    28 10 Отговор
    ...колата е успяла да постигне завидния пробег от 1419 километра в час.

    Мозък, сър!
  • 3 Взимаш

    21 41 Отговор
    Кой кара с 88 бе ?

    Коментиран от #17

  • 4 дея

    35 19 Отговор
    Интересно, при каква температура е направен теста, и с какви включени консуматори, по принцип електрокарчетата са летни коли за града.

    Коментиран от #32

  • 5 Е тя

    50 9 Отговор
    Стандартната батерия струва колкото нов автомобил средна класа, значи представям си колко ще струва пък тая !
  • 6 ФИЛИП ЕЙДЖИ

    34 5 Отговор
    То и немския дизел беше еко ама....
  • 7 Чакаме да видим

    27 2 Отговор
    Колко зареждащи цикъла има!
  • 8 Варненец

    33 9 Отговор
    О, чудо, това истинският Никола Тесла, го беше направил оше миналия век, цяла седмица се е придвижвал с кола, без да зарежда, но корпорациите са го отрязали.

    Коментиран от #68

  • 9 DrivingPleasure

    40 12 Отговор
    От де намериха иляда километра нанадолнище бе? Ей тва е постижението :D
  • 10 Тити

    26 5 Отговор
    1000 километра никак не е зле.
  • 11 Едмонд Дантес

    41 24 Отговор
    Да се направи тест зимата . Включени фарове, чистачки , радио , парно , фарове , отопление на задно стъкло и др . Недаи боже задръстване по време на път от няколко часа , малки деца в колата . Пълна глупост е електрическият автомобил. Само за градски условия .

    Коментиран от #14, #15

  • 12 Behemoth

    33 18 Отговор
    Абе друго си е издъненият нафтов ке.н.еф на който пише БМВ....

    Коментиран от #26

  • 13 лгкшуг

    33 2 Отговор

    До коментар #1 от "Директора":

    88 средна скорост бе пич!
  • 14 йгъиух

    26 11 Отговор

    До коментар #11 от "Едмонд Дантес":

    Задръстването плаши ДВГ-то, за елките бавната скорост вдига пробега.

    Коментиран от #64

  • 15 9544

    29 21 Отговор

    До коментар #11 от "Едмонд Дантес":

    To защото е пълна глупост ,затова всички водещи компании вече се насочват в тази посока нали ? На кой да вярваме ?! На най-големите компании за автомобили които буквално знаят всичко или на някакъв анонимем и неук трол като теб в коментарите във факти.бг ?

    Коментиран от #48

  • 16 Ender

    15 22 Отговор
    Теслата е пирамида за трилиони, която ще рухне скоро!

    Коментиран от #18

  • 17 Жоро

    26 6 Отговор

    До коментар #3 от "Взимаш":

    София - Варна без спиране е 66 км/ч , многознайко.. С нормално каране
  • 18 Доналд Дъмб

    13 5 Отговор

    До коментар #16 от "Ender":

    Мечтай си.. Явно си изпуснал акциите на Тесла по 150 кинта и сега ревеш

    Коментиран от #22

  • 19 дявола

    17 18 Отговор
    И 2000 КМ ДА МИНЕ ТЕЗИ КОНСЕРВИ НЕ СТРУВАТ И НЕ СИ ЗАСЛУЖАВА ДА СЕ ВЛАГАТ ПАРИ ВЪВ ТЯХ.
  • 20 Браво!

    19 4 Отговор
    Сега остана да я направят да се зарежда за десетина минути и турбо, дизела, антиелектрика и компания ще си купят по една защото това чакаха. Автомобил с 1000 км пробег с едно зареждане и десетина минути зареждане.

    Коментиран от #23

  • 21 Хахахаха

    19 5 Отговор
    Виждам Driving pleasure скоро с Тесла! Вече започнаха да минават над 1000 километра и ще купува. Каза, че като ги направят да минават по 1000 километра и купува! Скоро още една Тесла в България!

    Коментиран от #67

  • 22 Че кък

    19 6 Отговор

    До коментар #18 от "Доналд Дъмб":

    Ти незнайш ли, че тази пирамида рухва от 10 години! Нашти ринат под пирамидата, чакат да рухни! Ма явно основите здрави!
  • 23 Нещо бъркаш

    5 10 Отговор

    До коментар #20 от "Браво!":

    Те не спират даже и след 2 хиляди километра! Тях ги зареждат в движение от съседна цистерна, за да не спират! Така карат 24/7 без почивка. Ще те запиша на уроци при тях, но трябва да си бърз да скачаш в колата, щото и на червено рядко спират!
  • 24 Климбо

    9 18 Отговор
    Голямо хвалене на тия американски боклуци!

    Коментиран от #30

  • 25 Пешо

    16 2 Отговор
    И 5000 км да минава, все тая, няма как хората да си я купят масово, защото цената със сигурност е над 100 хил.лв. Виш друго си е чопнат голф Хаха!
  • 26 Геро

    13 5 Отговор

    До коментар #12 от "Behemoth":

    Защо технически изправна дизелова кола да е кенеф ?
    На дядо ти магарето парфюмираше ли ?
  • 27 PlimP

    8 3 Отговор
    и това за скромната сума от ??????? едвали ще ги дават по 2 за лев
  • 28 Теслин

    2 6 Отговор
    Че няма да караме масово Тесла е ясно. Очаквам с нетърпение момента, когато ще е достъпно конвертирането на стар автомобил. Е да, няма да имам 15 дисплея в таблото, ще рева и ще карам, хаха
  • 29 Алфа Вълкът

    14 2 Отговор
    Те батерии колко искаш, ама колко презареждания издържат! Това е най-важното нещо!
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Смешници

    5 5 Отговор
    А Путин прави ракети
  • 32 kkk

    15 3 Отговор

    До коментар #4 от "дея":

    Тестът е правен през декември в Мичиган при темп. около 0-та като са карали единствено по магистрала на автопилот БЕЗ употреба на допълнителни консуматори и БЕЗ нужда от подгряване или охлаждане на батерията- тоест при ИДЕАЛНИ условия... В реални условия едни 30% от тока ще отиват за отопление и други неща.

    Иначе казано- постигнали са едно огромно НИЩО. Разбира се като удвоиш "резервоара" ще си осигуриш и двойно повече пробег преди да свърши "горивото". Реалният проблем пак си остава- къде и колко бързо ще заредя за следващите 1000км.? ТеслЪ еС с големата батерия се зарежда минимум 3 часа на бързичко зарядно от 10 до 100%- тука просто нямаме суперчарджери и ще гледаме реалността. При двойно по-голямата батерия на тези ще имаш 1000км. пробег, но зареждането му ще става за 6-7 часа. Всяка дизелова кола при такива условия ще даде разход до 5/100 или общо 60л. за 1200км. и като човек каращ автомобил с 85л. резервоар и редовно зареждащ по 60-70л. наведнъж мога да гарантирам, че това упражнение заема максимум 5-6 минути... Не е като 6-7 часа, нали

    Коментиран от #33, #35, #36, #42

  • 33 Хмммм

    8 8 Отговор

    До коментар #32 от "kkk":

    Как ги смятате тези проценти бе, пич! Направо режете и готово? Ми не е така! За отопление винаги се харчи една и съща енергия и колкото батерията е по-голяма, процента винаги е по-малък! Ако имаш разход на енергия за отопление 2 кВч, на един Лийф с 24 кВч батерия, то за час ще изразходи 10 процента от енергията, а тук за час е един процент от енергията, защото батерията е 200 кВч! Ясно ли е или не? Съвсем спокойно може да си мине 1000 километра, защото разход от 20 кВч на 100 за Тесла Модел С е реален разход! Даже при рекорда с 40 км/ч където измина 1078 километра, с тази батерия ще измине над 2000 километра с тази скорост!
  • 34 Хах

    8 5 Отговор
    Децата в Конго харесват тази публикация!

    Коментиран от #37

  • 35 Няма как да грешиш повече

    2 7 Отговор

    До коментар #32 от "kkk":

    Всичките ти сметки са с главата надолу. Вече са ти обяснили, че нуждата от подгряване е все една и съща. Аз се отоплявам с подов климатик, който харчи един киловат и отделя 4 киловата топлинна енергия и спокойно отоплява и охлажда 40 квадратни метра помещение. С оригиналната батерия на Тесла той може да се захранва четири денонощия на пълна мощност, а с тази от статията осем денонощия.


    А ти твърдиш, че 30 процента от капацитета отива за подгряване? Тоест за няколко часа движение по магистралата смяташ, че тази Тесла ще се нуждае от повече енергия за отопление, отколкото 40 квадрата всекидневна с френски прозорци за три денонощия?

    Коментиран от #41

  • 36 Няма как да грешиш повече

    4 7 Отговор

    До коментар #32 от "kkk":

    А за зареждането пак всичко ти е наопаки. Батерията на Тесла може да се зарежда за 15 минути от 0 до 50%. Тоест при същото съотношение и подходяща мощност, тази батерия може да зарежда 600 км за 15 минути. Знам че ти е трудно да отделиш 15 минути за спиране на всеки 7 часа шофиране, ама животът е гаден и понякога трябва да идеш до тоалетна и да се храниш.

    На всяка от шестте "бавни" 120kW зарядни от София до морето за всеки 10 минути зареждаш по 100 километра пробег. Тоест за цитираните от тебе минимум 3 часа за зареждане на модел 3, за 180 минути ще заредиш за 1800 км

    Не знам дали осъзнаваш, че 3 часа зареждане със 120 киловата, означава че си заредил 360 киловатчаса, а тази огромна батерия в статията е 200 киловатчаса? Даже не осъзнаваш какви глупости говориш.

    Дори на това бавно зарядно в България, само за час батерията от статията ще се зареди с повече от 50%

    Коментиран от #63

  • 37 Тези деца не се забавляват там

    3 0 Отговор

    До коментар #34 от "Хах":

    Не ходят в мините да си играят, а предпочитат да рискуват да се разболеят, отколкото да умрат от глад защото няма какво да ядат. Не си мисли че ще им стане по-лесно, когато така или иначе ги лишат от препитанието им, защото повечето производители започнаха да премахват кобалта от батериите си.
  • 38 Plameni

    6 4 Отговор
    Аз изминах 4000км без да зареждам, ама в багажника бях сложил 200 литров варел

    Коментиран от #39

  • 39 Мдааа

    6 4 Отговор

    До коментар #38 от "Plameni":

    А на тази Тесла, багажника и е свободен за ползване!
  • 40 йоги

    7 2 Отговор
    колко тежи с тези нови батерии и колко ще издържат гумите на това натоварване а дали може да сприра толкова бързо с новите батерии
  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 ллл

    4 4 Отговор

    До коментар #32 от "kkk":

    Поставили 2 пъти по-мощна батерия, постигнали 2 пъти по-дълъг преход. ПРАВ СИ ККК.Със сигурност са направили нищо.
    А и не пише какво е консумирала колата-климатик,ли парно ли ,подгрява ли нещо въобще електрокари в БГ правехме преди 50 години.ССССССССССССЪЪЪЪСС сигурност Мъск още не е бил сформиран в баща му

    Коментиран от #45

  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 Ццц

    4 1 Отговор

    До коментар #42 от "ллл":

    2 пъти по - мощна, но със "същите размери"
  • 46 И кач пара

    1 0 Отговор
    тази батерия бре?
  • 47 хNх

    1 1 Отговор
    и 400 500 реални километра пробег да са, да стане реално превозно средство, за тази цена малко хора ще си я позволят
    и втора употреба да е само батерия да трябва да сменяш пак е много за българин, а ресурса на двигателя също е по-ограничен от ДВГ
  • 48 Карач

    4 2 Отговор

    До коментар #15 от "9544":

    Купих си е-колело,производителя даваше120-130км пробег на батерията,с моето тегло предположих не повече от 90 км, е да, ама не, с много внимание се изминават едва 70 км, плюс бавното зареждане, а и да не говорим, че капацитета на батерията ти намалява с всяко изминало зареждане. Обема на един резервоар намаля ли след всяко пълнене? А като си с половин резервоар ДВГ-то губи ли половината си мощност? Тия неща никой не ги говори обаче

    Коментиран от #69

  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 56 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 59 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 63 Язе

    3 1 Отговор

    До коментар #36 от "Няма как да грешиш повече":

    Само ти можеш и знаеш как с 120kWh ще заредиш 120kWh.Има загуби които хич не слагаш в сметката.
  • 64 Гост

    1 1 Отговор

    До коментар #14 от "йгъиух":

    Вдига грънци. При 40 км в час елките харчат колкото при 110 км в час.
  • 65 незнайко

    0 0 Отговор
    Това наистина е огромно постижение като се вземе под внимание и средната скорост . За жалост не се казва теглото на батерията като е споменат само габарита . Тенденцията е 1 Кв. да струва 100 долара което ще рече 100 Кв. батерия ще струва 10 000 долара или 17 000 лева, което автоматично ще поевтини електричките !
  • 66 Оня дето слага двойно по-голяма батерия

    1 1 Отговор
    Нормално е да се измине двойно повече, след като поставиш двойно по-голяма батерия. Уаууу. Това е толкова яко. Никога нямаше да се сетя.
  • 67 нищо няма да си купи

    0 1 Отговор

    До коментар #21 от "Хахахаха":

    този Дривинг пръц най-много да си свали гащите и да седне на теслата на дръжката.
  • 68 турбо жигули

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "Варненец":

    Друго беше при неговата ама карай да върви, горе-долу си осведомен.
  • 69 разбирам но

    0 0 Отговор

    До коментар #48 от "Карач":

    Китайците си ги пишат тия мощности и параметри както си искат и ти им се връззваш. Бях купил едни батерий 2400mAh измерих им капацитета ами те горките 480mAh 15-20 снимки и фотоапарата се изключва. Ветрогенераторите им също заявени 2кв а той със зор вади 170 вата имат и качествени истински неща но цените са като " Произведено в Италия" примерно.