Американската компания ONE представи прототип на своята батерия Gemini, която поставена в Tesla Model S може да увеличи двойно пробега на електромобила. По време на тестовете на пътя, Tesla-та е изминала 1210 километра, спрямо 652 километра, които са предписани от хората на Мъск.
Това е постигнато с подмяна на батерията, а вместо стандартната 103.9-кВч батерия, инженерите от ONE са поставили различен тип батерия с капацитет от 203.7кВч и същите размери.
По време на теста, електрическият автомобил се е движил със средна скорост от 88.5км/ч, а по време на тест на дино, колата е успяла да постигне завидния пробег от 1419 километра.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Директора
Коментиран от #13
19:37 05.01.2022
2 Експерт
Мозък, сър!
19:39 05.01.2022
3 Взимаш
Коментиран от #17
19:40 05.01.2022
4 дея
Коментиран от #32
19:44 05.01.2022
5 Е тя
19:45 05.01.2022
6 ФИЛИП ЕЙДЖИ
19:53 05.01.2022
7 Чакаме да видим
19:55 05.01.2022
8 Варненец
Коментиран от #68
20:01 05.01.2022
9 DrivingPleasure
20:03 05.01.2022
10 Тити
20:06 05.01.2022
11 Едмонд Дантес
Коментиран от #14, #15
20:18 05.01.2022
12 Behemoth
Коментиран от #26
20:21 05.01.2022
13 лгкшуг
До коментар #1 от "Директора":
88 средна скорост бе пич!20:28 05.01.2022
14 йгъиух
До коментар #11 от "Едмонд Дантес":
Задръстването плаши ДВГ-то, за елките бавната скорост вдига пробега.Коментиран от #64
20:32 05.01.2022
15 9544
До коментар #11 от "Едмонд Дантес":
To защото е пълна глупост ,затова всички водещи компании вече се насочват в тази посока нали ? На кой да вярваме ?! На най-големите компании за автомобили които буквално знаят всичко или на някакъв анонимем и неук трол като теб в коментарите във факти.бг ?Коментиран от #48
20:40 05.01.2022
16 Ender
Коментиран от #18
20:55 05.01.2022
17 Жоро
До коментар #3 от "Взимаш":
София - Варна без спиране е 66 км/ч , многознайко.. С нормално каране21:21 05.01.2022
18 Доналд Дъмб
До коментар #16 от "Ender":
Мечтай си.. Явно си изпуснал акциите на Тесла по 150 кинта и сега ревешКоментиран от #22
21:23 05.01.2022
19 дявола
21:25 05.01.2022
20 Браво!
Коментиран от #23
21:34 05.01.2022
21 Хахахаха
Коментиран от #67
21:36 05.01.2022
22 Че кък
До коментар #18 от "Доналд Дъмб":
Ти незнайш ли, че тази пирамида рухва от 10 години! Нашти ринат под пирамидата, чакат да рухни! Ма явно основите здрави!21:38 05.01.2022
23 Нещо бъркаш
До коментар #20 от "Браво!":
Те не спират даже и след 2 хиляди километра! Тях ги зареждат в движение от съседна цистерна, за да не спират! Така карат 24/7 без почивка. Ще те запиша на уроци при тях, но трябва да си бърз да скачаш в колата, щото и на червено рядко спират!22:03 05.01.2022
24 Климбо
Коментиран от #30
22:18 05.01.2022
25 Пешо
22:29 05.01.2022
26 Геро
До коментар #12 от "Behemoth":
Защо технически изправна дизелова кола да е кенеф ?На дядо ти магарето парфюмираше ли ?
22:34 05.01.2022
27 PlimP
22:47 05.01.2022
28 Теслин
23:09 05.01.2022
29 Алфа Вълкът
02:00 06.01.2022
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 Смешници
05:26 06.01.2022
32 kkk
До коментар #4 от "дея":
Тестът е правен през декември в Мичиган при темп. около 0-та като са карали единствено по магистрала на автопилот БЕЗ употреба на допълнителни консуматори и БЕЗ нужда от подгряване или охлаждане на батерията- тоест при ИДЕАЛНИ условия... В реални условия едни 30% от тока ще отиват за отопление и други неща.Иначе казано- постигнали са едно огромно НИЩО. Разбира се като удвоиш "резервоара" ще си осигуриш и двойно повече пробег преди да свърши "горивото". Реалният проблем пак си остава- къде и колко бързо ще заредя за следващите 1000км.? ТеслЪ еС с големата батерия се зарежда минимум 3 часа на бързичко зарядно от 10 до 100%- тука просто нямаме суперчарджери и ще гледаме реалността. При двойно по-голямата батерия на тези ще имаш 1000км. пробег, но зареждането му ще става за 6-7 часа. Всяка дизелова кола при такива условия ще даде разход до 5/100 или общо 60л. за 1200км. и като човек каращ автомобил с 85л. резервоар и редовно зареждащ по 60-70л. наведнъж мога да гарантирам, че това упражнение заема максимум 5-6 минути... Не е като 6-7 часа, нали
Коментиран от #33, #35, #36, #42
08:58 06.01.2022
33 Хмммм
До коментар #32 от "kkk":
Как ги смятате тези проценти бе, пич! Направо режете и готово? Ми не е така! За отопление винаги се харчи една и съща енергия и колкото батерията е по-голяма, процента винаги е по-малък! Ако имаш разход на енергия за отопление 2 кВч, на един Лийф с 24 кВч батерия, то за час ще изразходи 10 процента от енергията, а тук за час е един процент от енергията, защото батерията е 200 кВч! Ясно ли е или не? Съвсем спокойно може да си мине 1000 километра, защото разход от 20 кВч на 100 за Тесла Модел С е реален разход! Даже при рекорда с 40 км/ч където измина 1078 километра, с тази батерия ще измине над 2000 километра с тази скорост!09:35 06.01.2022
34 Хах
Коментиран от #37
09:45 06.01.2022
35 Няма как да грешиш повече
До коментар #32 от "kkk":
Всичките ти сметки са с главата надолу. Вече са ти обяснили, че нуждата от подгряване е все една и съща. Аз се отоплявам с подов климатик, който харчи един киловат и отделя 4 киловата топлинна енергия и спокойно отоплява и охлажда 40 квадратни метра помещение. С оригиналната батерия на Тесла той може да се захранва четири денонощия на пълна мощност, а с тази от статията осем денонощия.А ти твърдиш, че 30 процента от капацитета отива за подгряване? Тоест за няколко часа движение по магистралата смяташ, че тази Тесла ще се нуждае от повече енергия за отопление, отколкото 40 квадрата всекидневна с френски прозорци за три денонощия?
Коментиран от #41
10:46 06.01.2022
36 Няма как да грешиш повече
До коментар #32 от "kkk":
А за зареждането пак всичко ти е наопаки. Батерията на Тесла може да се зарежда за 15 минути от 0 до 50%. Тоест при същото съотношение и подходяща мощност, тази батерия може да зарежда 600 км за 15 минути. Знам че ти е трудно да отделиш 15 минути за спиране на всеки 7 часа шофиране, ама животът е гаден и понякога трябва да идеш до тоалетна и да се храниш.На всяка от шестте "бавни" 120kW зарядни от София до морето за всеки 10 минути зареждаш по 100 километра пробег. Тоест за цитираните от тебе минимум 3 часа за зареждане на модел 3, за 180 минути ще заредиш за 1800 км
Не знам дали осъзнаваш, че 3 часа зареждане със 120 киловата, означава че си заредил 360 киловатчаса, а тази огромна батерия в статията е 200 киловатчаса? Даже не осъзнаваш какви глупости говориш.
Дори на това бавно зарядно в България, само за час батерията от статията ще се зареди с повече от 50%
Коментиран от #63
10:51 06.01.2022
37 Тези деца не се забавляват там
До коментар #34 от "Хах":
Не ходят в мините да си играят, а предпочитат да рискуват да се разболеят, отколкото да умрат от глад защото няма какво да ядат. Не си мисли че ще им стане по-лесно, когато така или иначе ги лишат от препитанието им, защото повечето производители започнаха да премахват кобалта от батериите си.10:54 06.01.2022
38 Plameni
Коментиран от #39
11:39 06.01.2022
39 Мдааа
До коментар #38 от "Plameni":
А на тази Тесла, багажника и е свободен за ползване!12:53 06.01.2022
40 йоги
15:20 06.01.2022
41 Този коментар е премахнат от модератор.
42 ллл
До коментар #32 от "kkk":
Поставили 2 пъти по-мощна батерия, постигнали 2 пъти по-дълъг преход. ПРАВ СИ ККК.Със сигурност са направили нищо.А и не пише какво е консумирала колата-климатик,ли парно ли ,подгрява ли нещо въобще електрокари в БГ правехме преди 50 години.ССССССССССССЪЪЪЪСС сигурност Мъск още не е бил сформиран в баща му
Коментиран от #45
16:13 06.01.2022
43 Този коментар е премахнат от модератор.
44 Този коментар е премахнат от модератор.
45 Ццц
До коментар #42 от "ллл":
2 пъти по - мощна, но със "същите размери"23:45 06.01.2022
46 И кач пара
11:48 07.01.2022
47 хNх
и втора употреба да е само батерия да трябва да сменяш пак е много за българин, а ресурса на двигателя също е по-ограничен от ДВГ
19:19 07.01.2022
48 Карач
До коментар #15 от "9544":
Купих си е-колело,производителя даваше120-130км пробег на батерията,с моето тегло предположих не повече от 90 км, е да, ама не, с много внимание се изминават едва 70 км, плюс бавното зареждане, а и да не говорим, че капацитета на батерията ти намалява с всяко изминало зареждане. Обема на един резервоар намаля ли след всяко пълнене? А като си с половин резервоар ДВГ-то губи ли половината си мощност? Тия неща никой не ги говори обачеКоментиран от #69
19:29 07.01.2022
49 Този коментар е премахнат от модератор.
50 Този коментар е премахнат от модератор.
51 Този коментар е премахнат от модератор.
52 Този коментар е премахнат от модератор.
53 Този коментар е премахнат от модератор.
54 Този коментар е премахнат от модератор.
55 Този коментар е премахнат от модератор.
56 Този коментар е премахнат от модератор.
57 Този коментар е премахнат от модератор.
58 Този коментар е премахнат от модератор.
59 Този коментар е премахнат от модератор.
60 Този коментар е премахнат от модератор.
61 Този коментар е премахнат от модератор.
62 Този коментар е премахнат от модератор.
63 Язе
До коментар #36 от "Няма как да грешиш повече":
Само ти можеш и знаеш как с 120kWh ще заредиш 120kWh.Има загуби които хич не слагаш в сметката.12:16 08.01.2022
64 Гост
До коментар #14 от "йгъиух":
Вдига грънци. При 40 км в час елките харчат колкото при 110 км в час.20:55 08.01.2022
65 незнайко
11:07 09.01.2022
66 Оня дето слага двойно по-голяма батерия
11:19 11.01.2022
67 нищо няма да си купи
До коментар #21 от "Хахахаха":
този Дривинг пръц най-много да си свали гащите и да седне на теслата на дръжката.00:32 16.01.2022
68 турбо жигули
До коментар #8 от "Варненец":
Друго беше при неговата ама карай да върви, горе-долу си осведомен.04:41 20.01.2022
69 разбирам но
До коментар #48 от "Карач":
Китайците си ги пишат тия мощности и параметри както си искат и ти им се връззваш. Бях купил едни батерий 2400mAh измерих им капацитета ами те горките 480mAh 15-20 снимки и фотоапарата се изключва. Ветрогенераторите им също заявени 2кв а той със зор вади 170 вата имат и качествени истински неща но цените са като " Произведено в Италия" примерно.05:05 20.01.2022