27 Март, 2024 19:15 2 973 7

BYD отпразнува важно постижение

  • byd-
  • tesla

Компанията е произвела 7 милиона автомобила с плъг-ин или електрическо задвижване

BYD отпразнува важно постижение - 1

BYD постигна значителен етап като първия автомобилен производител в света, който представи седеммилионния си автомобил с възможност за включване в контакт, отбелязвайки това постижение само около четири месеца след отбелязването на шестмилионния си брой. Тези продажби се отчитат от 2008 г. насам.

Приблизително половината от тази седеммилионна цифра се състои от изцяло електрически превозни средства, а другата половина - от хибридни превозни средства с възможност за включване към електрическата мрежа. Към края на февруари 2024 г. BYD е продала около 3,5 милиона изцяло електрически автомобила. Забележително е, че в Китай автомобилите с възможност за включване към електрическата мрежа са категоризирани като нови енергийни превозни средства (NEV), което включва и водородни автомобили.

Изтъкването на BYD на пазара на плъг-ин автомобили е очевидно, като продажбите на нейните леки плъг-ин електромобили отбелязват 62% увеличение на годишна база през 2023 г., достигайки общо над 3 милиона единици, включително 1,57 милиона изцяло електрически автомобила. Освен това износът от Китай надхвърля 240 000 единици, отбелязвайки значителен 337% ръст на годишна база.

Въпреки че по-голямата част от продажбите на електромобили с възможност за включване към електрическата мрежа на BYD идват от собствената ѝ марка, Denza, Fang Cheng Bao и Yangwang допринасят минимално за цялостния бизнес.

Сравненията с Tesla показват сходен темп на растеж на продажбите на изцяло електрически автомобили, като Tesla надхвърля 5 млн. броя в края на 2023 г. и наближава 6 млн. продажби на електромобили, докато BYD е постигнала приблизително 3,5 млн. продажби на изцяло електрически автомобили. Въпреки това, ако се включат и хибридите с възможност за включване в електрическата мрежа, общият брой на BYD достига 7 млн. единици, което я поставя като една от най-бързо развиващите се компании за автомобили с възможност за включване в електрическата мрежа в световен мащаб.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 РЕАЛИСТ

    3 12 Отговор
    Няма страшно - Джо ще ги спре.
  • 2 Джон

    2 20 Отговор
    Кой ги кара тези боклуци.

    Коментиран от #3

  • 3 Франзели

    8 4 Отговор

    До коментар #2 от "Джон":

    То и Киа беше така преди 15 години........
  • 4 Читател

    12 0 Отговор
    И това е само ЕДИН от китайските производители, на който европейските автопроизводители се подиграваха на първия му модел автомобил. Интересното е дали всички европейски автопроизводители взети заедно са произвели много повече от този клас автомобили?

    Коментиран от #6

  • 5 Мдааа

    2 10 Отговор
    Всички знаем, какво е да си купиш китайска стока. Все по некачествено! Вяно е, че по евтино, но ще затрупаме планетата с перални, хладилници, коли и какво ли не! Вземаш и хвърляш, вземаш и хвърляш. До кога ли?

    Коментиран от #7

  • 6 Така е

    5 1 Отговор

    До коментар #4 от "Читател":

    Да не забравяме че и Илон Мъск им се подиграваше, точно в интервюто в което каза, че водородът е глупост и не се притеснява от конкуренцията на toyota и другите производители които залагат на водорода.

    Когато го попитаха дали се притеснява от BYD, попита водещия " вие виждали ли сте ги на какво приличат?" Сега надали продължава да мисли по същия начин.
  • 7 Селянина с колелото

    5 1 Отговор

    До коментар #5 от "Мдааа":

    Много добре знаем какво значи да си купим китайска стока. Най-малкото ползваме телефони Xiаomi. Също така знаем какво е да си купиш пералня или съдомиялна от европейските марки - всички изглеждат еднакво само табелката с надписа е различна - сглобени в Китай на един конвейр и брандирани с италиянски и германски търговски марки.