BYD Atto 2, който в Китай струва под 13 000 евро, идва в Европа

25 Декември, 2024 11:15 13 449 43

  • byd-
  • auto 2-
  • европа

Евтиният електромобил ще може да изминава 300 километра с едно зареждане

BYD Atto 2, който в Китай струва под 13 000 евро, идва в Европа - 1

Електрическият автомобил, който ще се появи в Европа и най-вероятно и у нас, представлява експортна версия на модела BYD Yuan UP, който в Китай струва еквивалента на 12 800 евро за базовата версия. Това е 4.3-метров градски кросоувър с висока линия на стъклата, подчертан пластмасов бодикит и удължени фарове.

Интериорът на BYD Atto 2 е с оригинален волан, виртуален инструментален панел и с 12.8-инчов сензорен дисплей на централния панел. Европейската версия на модела разполага и с панорамен покрив, електрически седалки, безжично зареждане на смартфони и 17-цолови джанти.

BYD Atto 2, който в Китай струва под 13 000 евро, идва в Европа

Електрическият кросоувър BYD Atto 2 ще се продава в Европа с двигател с мощност 174 к.с. и максимален въртящ момент от 290 Нм. Максималната му скорост е ограничена до 160 км/ч. Вси още не е ясна цената на евтиния китайски електромобил за Европа.

Първоначално новият BYD Atto 2 ще се предлага с капацитет на батерията 42.4 kWh: пробегът му е 311 км. В Китай има и версия на BYD Yuan UP и с по-голяма батерия, която може да измине 401 км без презареждане.

BYD Atto 2, който в Китай струва под 13 000 евро, идва в Европа


Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 39 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Абе

    88 4 Отговор
    Това ако стъпи на 30к в лева тук в България, може и да има успех с продажбите!

    Коментиран от #4, #20

  • 2 Пич

    46 15 Отговор
    Електрически автомобил - батерия и ел.двигател ! Никой не може да ти го пробутва като Порше или Ферари и да ти иска такива пари ! Тези от Европа още не могат да стоплят този факт !!!

    Коментиран от #10

  • 3 бен Ходжа

    80 10 Отговор
    Германия фалира!

    Коментиран от #31

  • 4 Що бе с

    34 2 Отговор

    До коментар #1 от "Абе":

    20% ддс и 10% и ще стъпи.

    Коментиран от #39, #40

  • 5 Васил

    29 31 Отговор
    Да бе за малко да повярвам излиза че разхода 13.3 kw/h на 100 километра. Ако електрическите коли реално имаха такъв разход с лекота щяха да минават границата от 1000 километра а за части забравете това са Китайските еднодневки купуваш и хвърлях вторичен пазар няма.

    Коментиран от #18

  • 6 ТИР

    43 13 Отговор
    Като телефоните ще бъде,,,ще кара до време а новата батерия ще е скъпа и нетрайна,,,
  • 7 Гост

    31 27 Отговор
    Тия ще залят всичко с боклуците си! Вече е бъкано с лошо гледащи драйвери, качили се на китайски луксове за 60 бона. Блях как се променят нещата...., синдрома в първите години на Дачия се повтаря отново....

    Коментиран от #43

  • 8 Само питам

    54 7 Отговор
    Авторчето, цената в Китай не ме вълнува. Искам да те видя как го купуваш в Китай за 13 000 евро и го докарваш в България. Тогава а пак пиши колко струва

    Коментиран от #13

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Аз защо

    30 6 Отговор
    С прекарах да си купя С класа 18 употреба незнам
  • 12 Тези

    33 6 Отговор
    300 км като я настъпиш малко стават едва едва 200 ,и можеш да ходиш само до града и евентуално обратно
  • 13 Това и ти можеш да го направиш

    45 4 Отговор

    До коментар #8 от "Само питам":

    Разходите започват като минеш границата. Понеже не си официален вносител, а то такъв няма, ще се наложи сам да си платиш хомологизацията. Ако мине, стискам палци да мине, остава мито, екотакса, ДДС. После пориш с китаеца родния простор до първия ремонт, защото сервизът ти е в Китай. Като страничен ефект ще си понаучил китайски.
  • 14 Логистик

    24 3 Отговор
    От Шенжен до Ротердам с корабчето излиза към 5000 евро.
  • 15 Ми то в Европа

    17 2 Отговор
    Било много хубаво! Хубаво, ама скъпо... Явно трябва да си плащаме за хубавото.
  • 16 Фефя

    11 8 Отговор

    До коментар #9 от "нека да позная":

    Тук при нас ще е с отстъпка за 100 000 рубли. За без пари ще джиткаме с нови коли.
  • 17 Пиперков

    16 3 Отговор
    Малко се палят.

    Коментиран от #23

  • 18 Порно

    27 3 Отговор

    До коментар #5 от "Васил":

    Има хора, които се интересуват да карат нова и хубава кола, и не мислят за остатъчната стойност. Като си купя един костюм за 1000 лева, той става за 3-4 официални случая, след това става само за работа. Е, и с колите е същото. Като си купя нов дизел, го карам 8-10 години, 300 000 км и го продавам за каквито пари дадат. За разлика от костюмите, за кола не мога да си позволя премиум, не намирам исмисъл.

    Коментиран от #38

  • 19 Да бе да

    35 2 Отговор
    Що пишете колко струва в Китай? Вие да не публикувате статия за китайци? Какво ме топли да знам цената в Китай, освен че ме дразни и пцувам политиците и митничарите в България, а и в Европа.

    Коментиран от #24, #26

  • 20 мхм

    12 2 Отговор

    До коментар #1 от "Абе":

    По-скоро 45к или 50к
  • 21 То и онова донги

    17 3 Отговор
    Където му викат китайския урус и му се кефят в Китай е 28хил.лв. ама в България е по 2,така че дадена кола в Китай когато струва някакви нормални пари не означава че тука ще стъпи на толкова.На тива отгоре дилъра който ги внася взима поне 20-30% отстъпка.
  • 22 Отдавна казах

    14 1 Отговор
    Европа с тези високи цени не може да е конкурентна и да поддържа високия си стандарт на живот.
  • 23 Джо

    11 4 Отговор

    До коментар #17 от "Пиперков":

    Това, дето излиза от горящата батерия, само малко да вдишаш и си чао. Аз пробих батерията на лаптопа и после цял ден не можех да се оправя, представям си от голяма батерия какво излиза.
  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Край

    19 2 Отговор
    Разбирам че ЕС защитава немското и френското автомобилостроене с протекционистки мита НО не знам за случай в който ЕС подкрепи нещо направено в България. Между другото да знаете че Турция прави повече и по-добър зехтин от Италия Испания и Гърция взете заедно НО е обложен с високи мита за това го няма на нашия пазар.

    Коментиран от #33

  • 30 Интересно

    0 3 Отговор

    До коментар #26 от "кй87ъ6трхуй":

    Кои са вашите и кои нашите.

    Коментиран от #35, #36

  • 31 Българин

    14 6 Отговор

    До коментар #3 от "бен Ходжа":

    Ако Германия фалира в България ще загинем 1ви.
  • 32 Граф Монче Христов-Дупница

    9 12 Отговор
    Интересно, нашите диванни експерти, които са "антиелектрокарско" настроени, как ще реагират на появата на евтин китайски автомобил. Със сигурност набързо ще забравят предубежденията си, ако колата се окаже с прилично качество и на ниска цена. Има и друга вероятност- Ганчо иска да си кара вехтият 20 годишен дизел-дрънгел, докато е жив.
  • 33 Гост

    6 1 Отговор

    До коментар #29 от "Край":

    Стига глупостта за зехтина и всичко останало губи смисъл.
  • 34 Гаранция

    6 1 Отговор
    Под 60 няма да бъде.
  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 кй87ъ6трхуй

    3 5 Отговор

    До коментар #30 от "Интересно":

    Вашите са тея дето те шuбат всеки ден, а моите са тези дето скоро ще дойдат да те шuбат... Ти накрая си оставаш все беден, про.т и яко шuбан

    Коментиран от #37

  • 37 Ватмана

    1 1 Отговор

    До коментар #36 от "кй87ъ6трхуй":

    А ма ти не ревеше кат та ши....бах а искаше още още
  • 38 Нова и хубава

    1 1 Отговор

    До коментар #18 от "Порно":

    Какво значи ,китайска ли

    Коментиран от #42

  • 39 АпеЧално

    3 0 Отговор

    До коментар #4 от "Що бе с":

    А печалба на вносител 30% (от които наем салони, осигуровки, застраховки), А пристанищни такси, мита, лесно ви е 30% отгоре и готово, но ЕС е бюрокрация, която иска да изкара 100% от китайската цена под формата на "такси", "налози", "мита" и т.н. ЕС проповядва мързел, чрез "евро проектите", всеки знае че са далавера и никой не се стимулира да работи чрез тях, затова и ЕС закъсва .... защото не работи, а не защото Китай бил лош.
  • 40 Рунтав

    2 0 Отговор

    До коментар #4 от "Що бе с":

    Забравяш мито 30-40%
  • 41 Гад

    2 0 Отговор
    Това ако струва 15 000 € в ЕС и кара 10 години без проблеми ...купувам и хвърлям....не ме интересува никаква вторичен пазар.
    Погледнете си телефоните....това ни очаква и с колите.
    Жална ни майка в ЕС.
  • 42 Съдията Дред

    0 0 Отговор

    До коментар #38 от "Нова и хубава":

    За електричка китайката е за предпочитане, виж, иначе с ДВГ също имат добри страни, но не.
  • 43 Китаец

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "Гост":

    Ти Олигофрен ли си?
    Аз карам китайски боклук лукс и не се чупи за разлика от прехвалените Мерцедес, БМВ, Ауди и Вагони.