BYD Atto 2, който в Китай струва под 13 000 евро, идва в Европа

25 Декември, 2024 11:15 28 211 58

  • byd-
  • auto 2-
  • европа

Евтиният електромобил ще може да изминава 300 километра с едно зареждане

BYD Atto 2, който в Китай струва под 13 000 евро, идва в Европа - 1

Електрическият автомобил, който ще се появи в Европа и най-вероятно и у нас, представлява експортна версия на модела BYD Yuan UP, който в Китай струва еквивалента на 12 800 евро за базовата версия. Това е 4.3-метров градски кросоувър с висока линия на стъклата, подчертан пластмасов бодикит и удължени фарове.

Интериорът на BYD Atto 2 е с оригинален волан, виртуален инструментален панел и с 12.8-инчов сензорен дисплей на централния панел. Европейската версия на модела разполага и с панорамен покрив, електрически седалки, безжично зареждане на смартфони и 17-цолови джанти.

BYD Atto 2, който в Китай струва под 13 000 евро, идва в Европа

Електрическият кросоувър BYD Atto 2 ще се продава в Европа с двигател с мощност 174 к.с. и максимален въртящ момент от 290 Нм. Максималната му скорост е ограничена до 160 км/ч. Вси още не е ясна цената на евтиния китайски електромобил за Европа.

Първоначално новият BYD Atto 2 ще се предлага с капацитет на батерията 42.4 kWh: пробегът му е 311 км. В Китай има и версия на BYD Yuan UP и с по-голяма батерия, която може да измине 401 км без презареждане.

BYD Atto 2, който в Китай струва под 13 000 евро, идва в Европа


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 64 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Абе

    141 8 Отговор
    Това ако стъпи на 30к в лева тук в България, може и да има успех с продажбите!

    Коментиран от #4, #20

  • 2 Пич

    93 17 Отговор
    Електрически автомобил - батерия и ел.двигател ! Никой не може да ти го пробутва като Порше или Ферари и да ти иска такива пари ! Тези от Европа още не могат да стоплят този факт !!!

    Коментиран от #10

  • 3 бен Ходжа

    138 13 Отговор
    Германия фалира!

    Коментиран от #31

  • 4 Що бе с

    54 6 Отговор

    До коментар #1 от "Абе":

    20% ддс и 10% и ще стъпи.

    Коментиран от #39, #40, #55

  • 5 Васил

    45 53 Отговор
    Да бе за малко да повярвам излиза че разхода 13.3 kw/h на 100 километра. Ако електрическите коли реално имаха такъв разход с лекота щяха да минават границата от 1000 километра а за части забравете това са Китайските еднодневки купуваш и хвърлях вторичен пазар няма.

    Коментиран от #18, #51

  • 6 ТИР

    68 19 Отговор
    Като телефоните ще бъде,,,ще кара до време а новата батерия ще е скъпа и нетрайна,,,
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Само питам

    83 11 Отговор
    Авторчето, цената в Китай не ме вълнува. Искам да те видя как го купуваш в Китай за 13 000 евро и го докарваш в България. Тогава а пак пиши колко струва

    Коментиран от #13

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Аз защо

    44 8 Отговор
    С прекарах да си купя С класа 18 употреба незнам
  • 12 Тези

    55 8 Отговор
    300 км като я настъпиш малко стават едва едва 200 ,и можеш да ходиш само до града и евентуално обратно
  • 13 Това и ти можеш да го направиш

    68 8 Отговор

    До коментар #8 от "Само питам":

    Разходите започват като минеш границата. Понеже не си официален вносител, а то такъв няма, ще се наложи сам да си платиш хомологизацията. Ако мине, стискам палци да мине, остава мито, екотакса, ДДС. После пориш с китаеца родния простор до първия ремонт, защото сервизът ти е в Китай. Като страничен ефект ще си понаучил китайски.
  • 14 Логистик

    35 6 Отговор
    От Шенжен до Ротердам с корабчето излиза към 5000 евро.
  • 15 Ми то в Европа

    28 3 Отговор
    Било много хубаво! Хубаво, ама скъпо... Явно трябва да си плащаме за хубавото.
  • 16 Фефя

    17 12 Отговор

    До коментар #9 от "нека да позная":

    Тук при нас ще е с отстъпка за 100 000 рубли. За без пари ще джиткаме с нови коли.
  • 17 Пиперков

    29 8 Отговор
    Малко се палят.

    Коментиран от #23

  • 18 Порно

    39 5 Отговор

    До коментар #5 от "Васил":

    Има хора, които се интересуват да карат нова и хубава кола, и не мислят за остатъчната стойност. Като си купя един костюм за 1000 лева, той става за 3-4 официални случая, след това става само за работа. Е, и с колите е същото. Като си купя нов дизел, го карам 8-10 години, 300 000 км и го продавам за каквито пари дадат. За разлика от костюмите, за кола не мога да си позволя премиум, не намирам исмисъл.

    Коментиран от #38

  • 19 Да бе да

    58 3 Отговор
    Що пишете колко струва в Китай? Вие да не публикувате статия за китайци? Какво ме топли да знам цената в Китай, освен че ме дразни и пцувам политиците и митничарите в България, а и в Европа.

    Коментиран от #24, #26

  • 20 мхм

    23 5 Отговор

    До коментар #1 от "Абе":

    По-скоро 45к или 50к
  • 21 То и онова донги

    29 4 Отговор
    Където му викат китайския урус и му се кефят в Китай е 28хил.лв. ама в България е по 2,така че дадена кола в Китай когато струва някакви нормални пари не означава че тука ще стъпи на толкова.На тива отгоре дилъра който ги внася взима поне 20-30% отстъпка.
  • 22 Отдавна казах

    26 2 Отговор
    Европа с тези високи цени не може да е конкурентна и да поддържа високия си стандарт на живот.
  • 23 Джо

    17 9 Отговор

    До коментар #17 от "Пиперков":

    Това, дето излиза от горящата батерия, само малко да вдишаш и си чао. Аз пробих батерията на лаптопа и после цял ден не можех да се оправя, представям си от голяма батерия какво излиза.
  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Край

    40 6 Отговор
    Разбирам че ЕС защитава немското и френското автомобилостроене с протекционистки мита НО не знам за случай в който ЕС подкрепи нещо направено в България. Между другото да знаете че Турция прави повече и по-добър зехтин от Италия Испания и Гърция взете заедно НО е обложен с високи мита за това го няма на нашия пазар.

    Коментиран от #33, #45, #52

  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Българин

    29 12 Отговор

    До коментар #3 от "бен Ходжа":

    Ако Германия фалира в България ще загинем 1ви.

    Коментиран от #47

  • 32 Граф Монче Христов-Дупница

    22 21 Отговор
    Интересно, нашите диванни експерти, които са "антиелектрокарско" настроени, как ще реагират на появата на евтин китайски автомобил. Със сигурност набързо ще забравят предубежденията си, ако колата се окаже с прилично качество и на ниска цена. Има и друга вероятност- Ганчо иска да си кара вехтият 20 годишен дизел-дрънгел, докато е жив.

    Коментиран от #48

  • 33 Гост

    10 3 Отговор

    До коментар #29 от "Край":

    Стига глупостта за зехтина и всичко останало губи смисъл.
  • 34 Гаранция

    9 2 Отговор
    Под 60 няма да бъде.
  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Нова и хубава

    2 6 Отговор

    До коментар #18 от "Порно":

    Какво значи ,китайска ли

    Коментиран от #42

  • 39 АпеЧално

    23 2 Отговор

    До коментар #4 от "Що бе с":

    А печалба на вносител 30% (от които наем салони, осигуровки, застраховки), А пристанищни такси, мита, лесно ви е 30% отгоре и готово, но ЕС е бюрокрация, която иска да изкара 100% от китайската цена под формата на "такси", "налози", "мита" и т.н. ЕС проповядва мързел, чрез "евро проектите", всеки знае че са далавера и никой не се стимулира да работи чрез тях, затова и ЕС закъсва .... защото не работи, а не защото Китай бил лош.
  • 40 Рунтав

    7 3 Отговор

    До коментар #4 от "Що бе с":

    Забравяш мито 30-40%
  • 41 Гад

    32 4 Отговор
    Това ако струва 15 000 € в ЕС и кара 10 години без проблеми ...купувам и хвърлям....не ме интересува никаква вторичен пазар.
    Погледнете си телефоните....това ни очаква и с колите.
    Жална ни майка в ЕС.
  • 42 Съдията Дред

    8 3 Отговор

    До коментар #38 от "Нова и хубава":

    За електричка китайката е за предпочитане, виж, иначе с ДВГ също имат добри страни, но не.
  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 оня с коня

    4 3 Отговор

    До коментар #29 от "Край":

    Само за Инфо,макар и не по темата:Турция независимо че не е член на ЕС търгува БЕЗМИТНО с Европа според специални разпоредби,а със САЩ има Статут на "Най-облагодетелствена страна",което също й отваря пътя към Амер. Пазар преференциално.
  • 46 С подписването

    12 7 Отговор
    на "цифрови пактове" от страна на България 2018, пактове към ООН и пактове на ЕС ни чака махане на ДВГ, цифрово евро и услуги, електронни идентификации. Ток ще поскъпва, защото дигиталните услуги харчат ток като лами, много професии ще изчезнат, касиери, таксиметрови шофьори, банкови служители, фармацевти. Въвеждането на цифрови валути и добиването на крипто, харчат ток колкото цели държави за една година. За повече информация Нина Ламбова "Цифровизация, дигитализация, ИИ, Пакт за бъдеще на ООН". Никой не знае какво е подписала България в ООН и ЕС, няма изслушвания на представителите ни в НС. Чака ни много тъмно бъдеще и още поскъпване на ток.
  • 47 ганю

    13 10 Отговор

    До коментар #31 от "Българин":

    защото не работите а Путин ви предупреди
    че сте свързани като свински черва
    и ще идете курбан всички.
    Приятно духане на супата
  • 48 Тцъ

    6 4 Отговор

    До коментар #32 от "Граф Монче Христов-Дупница":

    Сбъркал си в комбинацията евтин + китайски + електромобил. Това, че в Китай е 13 евра далеч не означава, че тук ще е толкова. Пусни го ти на цена 25+ евра и чакай някой да преглътне липсата на сервиз, съмнителното качество и нулевия вторичен пазар.
  • 49 Само да спомена

    1 2 Отговор
    В САЩ всички коли произведени 2026 ще бъдат с устройство, което да спира автомобила извън него, дистанционно. На печелившите честито! Автомобил от Китай ще е с минимум 50% по-висока крайна цена.
  • 50 Бойко Борисов ОТ ЗАТВОРА

    3 1 Отговор
    за политическото си бъдеще
    “ Няма лесно да се дам да ми отрежат главата , КВО КАТО СЪМ ТЪПАНАР „
  • 51 Хе хе...

    2 1 Отговор

    До коментар #5 от "Васил":

    Леле, ама много кисело туй грозде, а баце?
  • 52 Ерсте банк

    4 2 Отговор

    До коментар #29 от "Край":

    Турция отдавна си оплете кошницата и митата за ЕС са смешни - от порядъка на 0,5%. Е, ДДС и акцизи се плащат, но пак не е толкова скъпо.

    Освен това за лична употреба могат да се вкарат редица стоки, което масово се прави.
  • 53 Ерсте банк

    7 4 Отговор
    На мен не ми пречи, че е електричка, стига цената й в ЕС да не е по-висока от €20,000. Ползвам десетина години, вероятно ще измислят и ремонтни комплекти за сравнително малко пари.

    Примерно нова батерия за 30% от цената с монтажа и гаранция 4-5 години си е съвсем поносимо.

    Засега обаче ще си карам старата каруца и нямам никакво намерение да я сменям още дълго.
  • 54 Е на това е!

    4 4 Отговор
    Ел. автомобилът за България трябва да изминава поне м/у 500 и 600 км. с едно зареждане!!!
  • 55 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 56 Ноуей

    3 3 Отговор
    300км, но реални 200 сега зимата на късмет, демек и до друг областен град да отидеш ще ти е мъчно... Когато направят масата Ел мобилни да минават минимум 600-700км зимата ще си взема ако мога да си позволя, като гледам няма да е по рано от 10 години, дотогава ще си карам К9К-то дето ми харчи 5 нафта и това е
  • 57 Слон

    1 0 Отговор
    Не знам какво е качеството,но е факт че китайските автомобили имат само две години гаранция за перфорация(ръжда) ;)
  • 58 Почитател

    0 0 Отговор
    Оригинален волан същото като оригинални дънки от едно време ли означава?