3 Ноември, 2017 06:02 2 572 2

НАСА още търси извънземни цивилизации (ВИДЕО)

• наса-
  • кеплер-
  • телескоп-
  • космос-
  • koi-7923.0-
  • извънземни

Учени откриха 20 потенциално обитаеми екзопланети

НАСА още търси извънземни цивилизации (ВИДЕО) - 1

Учени на НАСА откриха с данни от телескопа "Кеплер" още 20 планети извън Слънчевата система, на които може да има живот, съобщи в. Independent.

Откритието показва, че потенциално обитаемите светове са повече, отколкото мислехме първоначално.

Някои от новооткритите планети приличат на Земята. На много от тях годините са подобни на нашите. Това избягва проблема с "късите" години, които често са неблагоприятни на други планети. Температурите им също изглеждат подобни на земните.

Най-обещаваща за живот изглежда KOI-7923.0. Годината там продължава 395 дена. Размерът на планетата е 97% от земния, но тя е малко по-хладна, защото е по-далече от звездата си, а и тя не е толкова гореща. Разликата обаче не е огромна и означава, че по-топлите части на планетата приличат на студените на Земята.

Учените от екипа са убедени, че планетите са скалисти. Това може да бъде потвърдено само с допълнителни наблюдения. Телескопът "Кеплер" обаче се повреди и вече не се вижда толкова ясно с него.

• 1 Да го кажем направо

Най-бързо ще ги намерят в американският Сенат и в Б.Дом....

• 2 И на криво да го кажеш се е селско

До коментар #1 от "Да го кажем направо":

Те ги търсят по месторождение, а не по местонахождение!

Виж какво става в София по празниците - чак Парламента се саморазпуща! В Ст. град остават само охранителите на дискотеки, за да пазят футболистите да не си скочат един на друг...