Руският самолет Ан-148, който се разби в Подмосковието няколко минути след излитане, е бил управляван от опитен пилот, съобщи РИА Новости. Валери Иванович Губанов, роден през 1966 година, е пилотирал пътническия самолет със 71 души на борда.
Информационна агенция RNS обаче разкри, че преди излитането той не е наредил да бъде извършена процедура срещу обледеняване на крилата на самолета. „Командирът на летателната машина реши да не извършва противообледеняване преди излитането“, разкриха източници, близки до разследването.
Губанов е имал над 2800 летателни часа с такъв тип самолети. Властите водят разследване за причините, довели до фаталния авиоинцидент. Няма нито един оцелял. Газета.ру написа, че преди да изчезне от радарите самолетът рязко е загубил височина. „Искам разрешение за аварийно кацане“, са били последните думи на пилота с диспечерската кула.
Руският следствен комитет образува наказателно производство съгласно член за нарушаване на правилата за експлоатация на въздушния транспорт. Междувременно „Интерфакс“ съобщи, че е била намерена втората черна кутия на разбилия се самолет. Състоянието й е задоволително за сваляне на информацията от нея.
Отломките от пътническия самолет Ан-148, който се разби недалеч от Москва, са пръснати на площ от над 300 000 квадратни метра, предаде ТАСС, цитирайки Игор Кутровски, първи заместник-началник на Националния център за кризисни ситуации на Министерството на извънредните ситуации. Той подчерта, че операцията по издирването не спира нито за минута, работят 900 души и над 100 машини. В издирването участват и представители на следствието.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ФАКТ
Коментиран от #10, #16, #36
11:47 12.02.2018
2 Глупости пишете или преписвате
Само информативно: в случая с обледеняването пилотът е девета дупка на кавала. Това зависи от температурата навън, а не от пилота.
Коментиран от #4
11:52 12.02.2018
3 Стоян Спасов
11:59 12.02.2018
4 Повърхностни факти от Факт
До коментар #2 от "Глупости пишете или преписвате":
Обледеняването е ръчна процедура ! Преди да излети се минава покрай една машина,която извършва това обледеняване и докладва на контролната кула,че самолета може да излети ! Пилота не прави избор да ли да..... или не ! Това решават от управление полети !Коментиран от #6
12:06 12.02.2018
5 Станишев
Коментиран от #25, #35, #41
12:26 12.02.2018
6 Гад
До коментар #4 от "Повърхностни факти от Факт":
"Обледеняването е ръчна процедура ! Преди да излети се минава покрай една машина,която извършва това обледеняване"Чуваш ли се кви глупости си писал Последно ръчно с пръскачка или с машина се прави третирането ПРОТИВ обледеняване!!!
Коментиран от #8
12:29 12.02.2018
7 Експерт
Коментиран от #22
12:33 12.02.2018
8 Treti
До коментар #6 от "Гад":
Истината е, че пилотът няма нищо общо с това. Какво би станало, ако каже: "Не, не ща процедура против обледеняване". Ония от техническия екип ще го пусна и ще му гледат сеира на рульошката кака няма да може да излети. :-)))12:35 12.02.2018
9 Петър
Коментиран от #11
12:36 12.02.2018
10 Госта
До коментар #1 от "ФАКТ":
Всъщност пречи на предкрилките, задкрилките, елероните, спойлерите, хоризонталния стабилизатор, елеваторите и вертикалното кормило- ръдър...с две думи на цялата система за управление на самолета...12:41 12.02.2018
11 гост
До коментар #9 от "Петър":
Въобще не зависи от пилота!12:45 12.02.2018
12 гост
Коментиран от #27
12:54 12.02.2018
13 Айде-айде
Погледнах у двора няма изпопадали чаркове от самольта и обитателите му!
12:55 12.02.2018
14 Айде-айде
12:57 12.02.2018
15 Вулканизатор
Нека видим кой е бил на борда. Все още разследването продължава, но непосредствено след катастрофата, на място дойдоха много сериозни чинове! Освен губернаторът на Московска област и хора от министерството на черезвичайни ситуации, там беше и самият министър на вътрешните работи! Което не може да не прави впечатление. Това ме навява на мисълта,че на борда е имало важни хора и/или материали, които са могли потенциално да са причината за катастрофата. Самолета е произведен през 2010, т.е не е стар. Техническа проверка преди излизане е нещо, което е отработено до натъртване, което едва ли е истинската причина, ако разбира се някой не е направил нещо целево! Защо? Заради кого? И се оказа, че в самолета са летели хора от Санкт Петербургският военен завод "Арсенал". Един, от които е бил разработчик на програмно осигуряване и един инженер по нови технологии. Дали това може да е причината?
13:17 12.02.2018
16 BILL
До коментар #1 от "ФАКТ":
Обледяването НЕ пречи на елероните. То променя ъгъла на атака на крилото. Оттам се губи подемната сила и самолета пада.13:22 12.02.2018
17 Гост
13:32 12.02.2018
18 совмосфилм
13:35 12.02.2018
19 гост46
От обледеняване може да стане всичко друго, но не и да се пръсне във въздуха.
13:41 12.02.2018
20 Мишев
13:46 12.02.2018
21 Анална брадва
14:24 12.02.2018
22 Ню Експерт
До коментар #7 от "Експерт":
Какви 500 000 $?!? Само толкова? Нямаш представа за мащабите!!!14:42 12.02.2018
23 Анален Злодей
Коментиран от #33
14:46 12.02.2018
24 Именно
От друга страна на видеото от другата новина, на което се вижда че нещо пада и експлоадира ... знам ли може да е 2рия двигател или крило пълно с керосин ...
14:55 12.02.2018
25 САП
До коментар #5 от "Станишев":
300 квадратни метра това са 300 декара или 0,3 квадратни километра.Чети внимателно
Коментиран от #34
14:58 12.02.2018
26 българин
Знаете само да философствате и да плюете!
15:14 12.02.2018
27 Нашенец
До коментар #12 от "гост":
Жалко за загиналите! И не мисля,че тази трагедия е повод за злорадстване! Поставете се на мястото на роднините и близките!15:31 12.02.2018
28 Vasik Atanasova
а вие ми писахте минусчета
15:52 12.02.2018
29 Смолата
16:31 12.02.2018
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 Grammar
До коментар #30 от "гост":
Пише се пунктуация!!!!Коментиран от #32
16:40 12.02.2018
32 Смолата
До коментар #31 от "Grammar":
Прав си, аз за това пиша тук!16:44 12.02.2018
33 ключаря
До коментар #23 от "Анален Злодей":
Що, бе,Руснаците такива, руснаците онагива, да не би те да застреляха Кенеди!Само те правели, каквото си искат с хората, пък в Америка президентите сами се застрелват!
17:43 12.02.2018
34 Иван
До коментар #25 от "САП":
Май и ти трябва да прочетеш какво си написал :) ...18:04 12.02.2018
35 Този коментар е премахнат от модератор.
36 Спиро
До коментар #1 от "ФАКТ":
Обледенението се образува най-вече по атакуващият ръб на крилото... и ако щеш вярвай и на атакуващият ръб на витлата при витловите самолети.Като се наруши т.нар. "Профил на Жуковски" (в англоговорящия свят има друг термин) подемната сила се губи.
21:38 12.02.2018
37 Да ти пръсна джендърското ду
21:57 12.02.2018
38 Реалист
22:25 12.02.2018
39 ахахах
08:28 13.02.2018
40 Тат
08:46 13.02.2018
41 гост
До коментар #5 от "Станишев":
Чети внимателно:за метри става дума10:14 13.02.2018
42 гого
14:48 13.02.2018
43 гого
14:55 13.02.2018