Записите от черните кутии на разбилия се руски самолет Ан-148 разкриват тревожни подробности за тежкия авиоинцидент. Записът от пилотската кабина доказва, че пилотите не разбират причините за проблемите, свързани с определянето на скоростта на самолета.
Основната версия на разследващите за катастрофата е свързана със скоростта на машината. Според службите пилотите реално не знаели с каква скорост лети самолетът, което може да е довело до рязката загуба на височина. Устройствата, показващи скоростта, са давали невярна информация, а това може да се дължи на обледеняване на системите.
Пилотите са виждали различни индикации на скоростта на дисплеите. Те се опитват да решат проблема, увеличавайки скоростта и наклонявайки носа надолу. Сблъсъкът със земята се случва под нечленоразделните викове на пилотите, пише „Комерсант“.
Всички 71 души на борда загинаха при инцидента. Властите отхвърлят версията за терористичен атентат. Самолетът падна в Подмосковието няколко минути след излитането си. В района на катастрофата беше предприета мащабна операция по събиране на отломките и идентифициране на жертвите.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 тъпчо
Тук се форсират двигатели мисля!!!!
Коментиран от #2, #6
09:35 16.02.2018
2 правилно име
До коментар #1 от "тъпчо":
Добре си се оприличил в това име... :D09:42 16.02.2018
3 Некомпетентност
Коментиран от #11
09:55 16.02.2018
4 СссереМ
10:07 16.02.2018
5 Гоуст
10:30 16.02.2018
6 JEEP
До коментар #1 от "тъпчо":
Точно така се прави. Заменя се височина за скорост. Ако носът е много вдигнат се губи скорост, а от там следва срив на въздушния поток и самолетът пада.Лично аз не вярвам на версията за скоростта. Те се мери с т.нар тръби на Пито. Те са няколко двойки, които са дублирани за повече сигурност, а самите те имат собствен подгрев, така че да замръзнат всичките нещо не ми се вярва.
Коментиран от #8
10:43 16.02.2018
7 Turimtigo
11:05 16.02.2018
8 НАТО ВЕЦ
До коментар #6 от "JEEP":
Има няколко случая с подобни инциденти в щатите, така че, случват се тези неща.В Аржентина пък, мисля че беше, техниците залепили тръбата на Пито със скоч при обслужването и "ефекта" беше същият.
А по отношение на долният коментар.
Колкото и да си опитен, маже да сбъркаш. Оценката е субективна.
Коментиран от #10
11:19 16.02.2018
9 FUCK OFF
КОЛКОТО И ОПИТНИ ДА СА ПИЛОТИТЕ,ВИНАГИ МОГАТ ДА СБЪРКАТ...
А В ЕКСТРЕМНА СИТУАЦИЯ ВСЯКА СЕКУНДА Е РЕШАВАЩА....
Коментиран от #13
11:33 16.02.2018
10 JEEP
До коментар #8 от "НАТО ВЕЦ":
Има случай на оси свили гнездо в една от тези тръби. Има случай на запушване на една от тръбите при градушка или силен снеговалеж до колкото си спомням, но това е било в миналото. Сега са разположени една по посока на движението и една обратно + това са и дублирани. Скоча и това, което казваш е вярно, но това е човешка небрежност и няма нищо общо с обледеняването.Коментиран от #14
11:36 16.02.2018
11 Трибестан
До коментар #3 от "Некомпетентност":
Е ти го гани па лети!!!11:42 16.02.2018
12 БъХъ
11:44 16.02.2018
13 ИЦН
До коментар #9 от "FUCK OFF":
Я за това си недавам москвичо, нема електроника нема нищо.12:15 16.02.2018
14 НАТО ВЕЦ
До коментар #10 от "JEEP":
Никъде не казвам, че е от обледеняването. Него го коментирах отделно, във връзка с другия пост. То има отношение към намаляване на подемната сила основно, а не като допълнителна маса, както някой си мислят.13:48 16.02.2018