Русия, Индия и Иран имат план за създаването на алтернатива на Суецкия канал, съобщи ТАСС.
Трите държави планират да създадат логистика в азиатския региона и да открият нов международен търговски коридор. Очаква се коридорът да бъде алтернативен на Суецкия канал.
На 23-ти ноември се планира среща между лидерите на трите страни. На нея ще се обсъжда пускането на международния транспортен коридор „Север – Юг“. Коридорът трябва е с дължина от 7200 км. и да свързва Индийския океан с Русия и Европа.
Между 2014 и 2017 г. бяха проведени тестове на въпросния маршрут. През новия коридор товарите от Индия ще се отправят към иранското пристанище Бандар Абас, което се намира на брега на Персийския залив. От там те ще се отправят към пристанището на Каспийско море Бандар Анзали, след което ще потеглят към Атрахан, а от там с железница ще бъдат транспортирани към Европа.
Очаква се транспортирането на стоки по този коридор да се до 30 или 40% по-евтино и значително по-бързо от това през Суецкия канал. Очаква се времето за транспорт между Мумбай и Москва да се съкрати с около 20 дни.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 гост
16:19 01.11.2018
5 гост
16:32 01.11.2018
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Иван
Коментиран от #12, #17
17:01 01.11.2018
8 И така
17:04 01.11.2018
9 Йкбйлк
Коментиран от #24
18:29 01.11.2018
10 Гошо
Коментиран от #11, #21
18:34 01.11.2018
11 Гошо
До коментар #10 от "Гошо":
Доларови цена = доларови цента (извинявам се)18:36 01.11.2018
12 гост
До коментар #7 от "Иван":
В интерес на истината , поредния невеж , опитващ се да преоткрие топлата вода в интерес на любимците си !!!!! Водния транспорт е около три пъти по-евтин от влаковия , който пък е също около три пъти по-евтин от този с камиони !!!! Като добавиш разходите за 8 (ОСЕМ) ПЪТИ товарене - разтоварване , ако ще и да е на контейнери и получаваш "най-изгодната" схема за транзитен транспорт , хахаххахахах !!!! Те затова тъпите китайци карат с кораби от Китай чак до Германия и пак им излиза три пъти по-евтино от влак с който е два-три пъти по-късо разстоянието до там , ама щом ти си казал , ще плащат тройно и четворно на любимците ти , щото "имали какво да предложат насреща" !!!! Пък за Индия да не говорим , дето оттам до суецкия канал е два дена път !!! Те "неграмотните" европейци едно време като Иран беше техен и можеха да си правят каквото искат в него не са се сетили , че през него е "по-изгодно" от суецкия канал , та затова са направили него , а не "ирански" канал , айде стига глупости на търкалета !!!!!Коментиран от #18
18:44 01.11.2018
13 Българин
18:56 01.11.2018
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 При взривилите се
До коментар #3 от "Къде е курск ?????":
и изгорели краварски совалки - таралясници.20:34 01.11.2018
17 гост
До коментар #7 от "Иван":
Още по времето на СССР , когато руснаците имаха някаква възможности финансово и не се опитваха да крият истинските си цели е имало години преговори с Иран на държавно равнище и все пак Иран се е отказал по една единствена причина , руснаците са искали ЕКСТЕРИТОРИАЛНОСТ за "канала" , тоест Иран сам да се откаже от правото си на управление на суверенна своя територия !!!20:57 01.11.2018
18 Коприна
До коментар #12 от "гост":
А защо китай толкова натиска за новия път на коприната и прати влак до англия...Коментиран от #19
21:25 01.11.2018
19 гост
До коментар #18 от "Коприна":
" Става въпрос за различни транспортни коридори от Китай към Запада: през Русия и Беларус, през Централна Азия, Азербайджан, Грузия и Турция или през Пакистан до Индийския океан, а оттам - по море. Пекин открива за себе си нови коридори. И ще може да избере най-изгодните, като се възползва от противоречията между страните по протежение на новия "Път на коприната". " И китайския влак тръгва от Китай и се разтоварва направо в крайния получател , а не да се претоварва сто пъти на хиляда различни вида транспорт през хиляда посредника !!! И става въпрос за северен Китай и за ограничени товари !! Ако чакаш основния поток от южните пристанища да спре или даже да намалее , има бая да си почакаш !! Просто имат пари за инвестиране , които им дават влияние в страните които инвестират !!! А Русия и Иран къде ще инвестират и на кого ще влияят , на самите себе си ?? И какво ще транспортират най-вече , чужди товари които могат да минат от пет други места ?? Стига сте си въобразявали неща дето само на вас ви изнасят !!00:26 02.11.2018
20 До : Кочината ру
Платените повтаряте ,че Русия умира и че е кочина.Имате ли някакви официални факти,защото аз чакам маса време да видя това потъване и умиране,ама нещо го няма.В замяна ,от официални източници ,чета друго.За третото тримесечие,суперавит в бюджета им е над 20 милиарда долара.До края на годината ще е почти 100 милиарда.Това са приходи предвидени над бюджетните предвиждания.Капиш?
07:43 02.11.2018
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 незнайко
До коментар #2 от "Кочината русия е на дъното !!!!":
Те няма да строят канал за плавателни съдове. Четете внимателно !!!Публикувано във факти.бг: (алтернатива на Суецкия канал.) СУХОПЪТНА !!!Коментиран от #23
10:03 03.11.2018
23 незнайко
До коментар #22 от "незнайко":
Транспортен коридор в Иран, от Бандар Абас до Бандар Анзали.10:07 03.11.2018
24 1944
До коментар #9 от "Йкбйлк":
руснаците изкопаха беломорканал, ама от него нищо не стана. нашите руски г.золизци пък щяха да правят пристанище в софия...21:42 04.11.2018
25 петер
15:53 07.11.2018