В социалните мрежи се появи видео на маневра, в която руски изтребител Су-27 отмества изтребител на НАТО, приближил руски правителствен самолет, съобщи „Взгляд“.
Разпространението на видеото е започнало в Twitter. Едно от задълженията на руските Военнокосмически сили е да защитават правителствените самолети от авиоотряд „Русия“. В задачата на изтребителите влиза защитата на поверения правителствен самолет от нападение от въздуха и от земята.
Припомня се, че ако срещу правителствен самолет бъде пусната ракета, пилотът трябва да направи всичко възможно да предотврати удар, дори ако се наложи да сложи своя изтребител пред самолета.
През последните месеци се появиха информации за руски изтребители, които прехващат самолети на НАТО край руските граници.
Су-27 ВКС России оттеснил истребитель НАТО от правительственного самолета РФ. Видео: Fighterbomber pic.twitter.com/rurFqfuqoa
— Ivan O'Gilvi (@o_gilvi) 31 януари 2019 г.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ЕвроЗона
Коментиран от #13, #265, #289
18:12 31.01.2019
2 гост25
Коментиран от #11, #142, #203, #225
18:15 31.01.2019
3 huha
Коментиран от #9, #83, #102, #283
18:15 31.01.2019
4 Meganoob BG
Коментиран от #105
18:16 31.01.2019
5 Рашка с чашка
Коментиран от #12, #52, #68, #87, #284
18:17 31.01.2019
6 БКП ТВ
18:18 31.01.2019
7 112
Коментиран от #208
18:19 31.01.2019
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Сори
18:20 31.01.2019
11 1944
До коментар #2 от "гост25":
толкова назад и вляво и боливуд не може да ни върне.18:21 31.01.2019
12 Borislav Popov
До коментар #5 от "Рашка с чашка":
Ами тръгнал бай натю да си прави селфи до руския правителствен самолет. Ама кукич - не видял Су-то. Абе уж нам кви радари имали западняците - пък корави като къртици.Коментиран от #27
18:22 31.01.2019
13 гейбероседераст козяксоросоид
До коментар #1 от "ЕвроЗона":
Това е фейк,това е хибридна пропаганда!!Ша кажа на дедо шорош !!!И в синагогата ша съ оплача!!Коментиран от #30, #62
18:22 31.01.2019
14 Alpha_Lone_Wolf
Цецо признава, че Йончева е взимала пари, а заглавието е, че правителството си правило
харакири.
Коментиран от #19
18:23 31.01.2019
15 Винету
18:23 31.01.2019
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Франц Кафка
Ако карате Мерцедес, и някоя жигула навлезе във вашата лента и вие ще и направите път, но тя след това няма да стане нещо повече от жигула и ще продължава да тараляска по пътя ..
Коментиран от #33, #177, #273
18:23 31.01.2019
18 БАРС
Коментиран от #253
18:25 31.01.2019
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 Ушанка
Коментиран от #24, #25, #61, #94
18:26 31.01.2019
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 Шойгу
Коментиран от #191
18:29 31.01.2019
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Borislav Popov
До коментар #20 от "Ушанка":
Аха, много въпроси с неизвестни отговори, намирисва яко на евтина сензация !18:31 31.01.2019
25 гост
До коментар #20 от "Ушанка":
Мноо си прос Саше. Да не мислиш, че снимат от на бабати хвърчилото? А щом ти казват, че е натовски значи не е на леляти. А и кой би дръзнал да се завира така освен някой краварКоментиран от #39, #59
18:32 31.01.2019
26 Manitou
Коментиран от #63, #212, #237
18:32 31.01.2019
27 Рашка с чашка
До коментар #12 от "Borislav Popov":
Този натовски самолет нещо много прилича на Миг-29, дали не е от нашите. Със сигурност не е F-15 нито е F-16, някакви предположения?Коментиран от #38, #48, #153, #238
18:34 31.01.2019
28 Шойгу
До коментар #23 от "Не не не мога":
Не бъди толкова сигурен. Руската школа отдавна тренира маневра "таран", включително и нашите ВВС, ако е останало нещо от тях. Целта е с носа да се закачи крилото или опашката, като се нанесат максимални поражения по елероните. Атакуващия самолет най-много да смачка носа с радара, но ще може да кацне. Докато за предния самолет това не е сигурно. Затова натовеца се дръпна като опарен.Коментиран от #72, #204
18:34 31.01.2019
29 Ммм даааа
18:34 31.01.2019
30 1944
До коментар #13 от "гейбероседераст козяксоросоид":
защо ли комунетата толкова обичате доларите на шорош?18:36 31.01.2019
31 КГБ Териер
18:36 31.01.2019
32 Месут
Коментиран от #40, #43, #44
18:36 31.01.2019
33 Borislav Popov
До коментар #17 от "Франц Кафка":
Ай много ги разбираш и ти тия работи ! На видеото се вида как Су-тто направо го отвя в облаците ! Бай натю ако беше мъж - що не си държа курса ?Коментиран от #41
18:37 31.01.2019
34 браво
18:37 31.01.2019
35 Fsb
Коментиран от #166, #202
18:38 31.01.2019
36 Този коментар е премахнат от модератор.
37 Хи их хи
18:41 31.01.2019
38 Borislav Popov
До коментар #27 от "Рашка с чашка":
А в държави на нато - няма ли още действащи руски самолети ? И въпреки това се водят натовски !18:41 31.01.2019
39 Ушанка
До коментар #25 от "гост":
Щом ти казват! Много неща могат да кажат, аз пък ти казвам че това е някакво руско учение. Снимат как Су-27 се сближава с Миг-29 и за малко да се сблъскат, както често им се случва напоследък.Коментиран от #278
18:42 31.01.2019
40 Рашка с чашка
До коментар #32 от "Месут":
Не е Ф-18 защото вертикалните стабилизатори са отвесни, а на Ф-18 са под 45 градуса. Миг-29 си е отвсякъде.Коментиран от #46, #257
18:46 31.01.2019
41 Франц Кафка
До коментар #33 от "Borislav Popov":
Мозъка ти е отвян :)))Ако имат намерение да свалят правителствен самолет , няма нужда да се приближават до него , достатъчно е една ракета изстреляна от 50 км .
Тогава да го видим този Су как ще си изпълни задачата .
А сега виж руснака какво ти е написал - " отеснил" и си го преведи на български !
Или не знаеш руски ?
Коментиран от #47, #56, #258
18:48 31.01.2019
42 балама
18:48 31.01.2019
43 Д'мин
До коментар #32 от "Месут":
Не позна, Ф15 е. Двойната вертикална опашка на Ф18 е под ъгъл, на Ф15 е права. В небето на Европа такъв самолет имат само американците. Иначе го продават само на Израел, Япония и Саудитска арабия.Коментиран от #49
18:49 31.01.2019
44 M. A. G. A.
До коментар #32 от "Месут":
В Испания Ф-18 отдавна е заменен от Еврофайтър, а Финландия и Швейцария не са в НАТО.Коментиран от #194
18:49 31.01.2019
45 Гост
До коментар #36 от "Педерусия":
тичай да ги мачкаш де, защо още си тук? големи сте мачкатори пред монитора...18:49 31.01.2019
46 Д'мин
До коментар #40 от "Рашка с чашка":
И ти не позна! Дори само по окраската трябва да разбереш какъв е!18:51 31.01.2019
47 Доктор Охболи
До коментар #41 от "Франц Кафка":
Ясно е , че знаеш руски, нали си украинче. Оттеснил се пише, грамотния рускознаещ...Коментиран от #51
18:51 31.01.2019
48 Гост
До коментар #27 от "Рашка с чашка":
Със сигурност нищо не разбираш от самолети, но това не ти пречи да пишеш простотии, стига да е срещу Русия! Това е F-15, ама ти откъде да знаеш - нито може да различиш характерните вертикалните стабилизатори, нито може да разпознаеш отличителните въздухозаборници останали взаимствани от F-14! И преди да ме обвиниш в русофилство, ще ти кажа, че съм толкова русофил, колкото ти си умен! Щом казваш на F-15, че бил МиГ-29, то просто става ясно какъв папагал си!Коментиран от #58
18:52 31.01.2019
49 Рашка с чашка
До коментар #43 от "Д'мин":
И ти не позна, прекалено е по-малък от Су-27 за да е Ф-15, това може да е само Миг-29.Коментиран от #50, #53, #71, #75, #264
18:53 31.01.2019
50 Гост
До коментар #49 от "Рашка с чашка":
Спри да тролиш, смешко! МиГ-29 няма успоредни вертикални стабилизатори и има интегрална аеродинамична схема, т.е. въздухозаборнците са под тялото, не отстрани!!!!Коментиран от #277
18:59 31.01.2019
51 Франц Кафка
До коментар #47 от "Доктор Охболи":
Пак с мръсните и долни инсинуации , вместо да го преведеш , ясно що за " човек " си :))))Коментиран от #60
18:59 31.01.2019
52 Соросоид на задна прашка
До коментар #5 от "Рашка с чашка":
Как какво ще прави НАТОвски самолет до руски правителствен самолет — демонстрира, че може да лети!19:01 31.01.2019
53 Този коментар е премахнат от модератор.
54 Чукча
19:02 31.01.2019
55 Смях
Коментиран от #74
19:03 31.01.2019
56 Borislav Popov
До коментар #41 от "Франц Кафка":
Някъде да съм споменал че бай натю ще сваля правителствен самолет ? Говорим за селфи - ако не си забелязал !19:04 31.01.2019
57 Този коментар е премахнат от модератор.
58 Рашка с чашка
До коментар #48 от "Гост":
Абе разбирач, Ф-15 и Су-27 са почти еднакви по размери, а този,, натовски самолет е доста по малък. Су-27, дължина - 21.9 м. размах на крилете - 14.7, Ф-15, дължина - 19.5 размах на крилете - 13.5м. Миг-29 дължина 17м. р. к. - 4.3м.Коментиран от #64, #65, #88, #104
19:05 31.01.2019
59 Borislav Popov
До коментар #25 от "гост":
Нали и аз това ти казвам бе, брат, докато Су-то уж прихваща за маткапа натовския самолет, най случайно на това място се оказва още един самолет, барабар с оператора вътре, та да снима уникалното прихващане ! Евтини сензации брат !Коментиран от #67, #76, #82
19:06 31.01.2019
60 Този коментар е премахнат от модератор.
61 Този коментар е премахнат от модератор.
62 Московский комсомолец
До коментар #13 от "гейбероседераст козяксоросоид":
Иди в синагогата в Москва, аверчето на шеломович- берл лазар да ти завре, 🕎 дето я пали всяка година на ханука отзаде! Знаеш ли, че жужето, всяка година пали най- голямата 🕎 в света на червивия площад? Зер, нали е хазарски евреин!19:09 31.01.2019
63 Обикновен човек
До коментар #26 от "Manitou":
Виж сега 1 няма умен американец камо ли пилот всичко в краварските летящи кочини е на автопилот тях и маймуна може да ги управлява.2 Руснаците пият след като слязат от самолета а не преди да се качат.19:09 31.01.2019
64 Гост
До коментар #58 от "Рашка с чашка":
Абе ти си много зле. Ти за ракурс чувал ли си? Как определи самолетът в далечината, че е по-малък от Су-27? Аз ти обяснявам редица конструктивни разлики, ти пишеш някакви тъпотии. Хайде скрий се, че ставаш жалък!19:09 31.01.2019
65 ОлигУфрен
До коментар #58 от "Рашка с чашка":
Су27-21.9м., Ф15-19.43м. Вертикалните стабилизатори на Ф15 завършват с издадена напред форма, при МиГ29 няма такива елементи. Казаха ти и за въздухонаборниците, казаха ти и за окраската!Коментиран от #85
19:11 31.01.2019
66 gad
Коментиран от #73
19:11 31.01.2019
67 Гост
До коментар #59 от "Borislav Popov":
А ти да беше прочел статията, не само заглавието. Това е правителствен самолет и от него някой е снимал с телефона си, то е много сложно да го проумееш. И аз не умираш по руснаците, но пък такива патологични тролове като вас, направо са нелепи!Коментиран от #78
19:12 31.01.2019
68 Петър
До коментар #5 от "Рашка с чашка":
Ами те правителствените самолети не летят само над Русия бе пич...! Кво се чудиш..?19:12 31.01.2019
69 Borislav Popov
До коментар #60 от "Доктор Охболи":
Знаеш викаш руски, а ? Добре, преведи ми тогава дословно фразата - Всё на мурмулете ... и не се опитвай да я преведеш через гугъл-переводчик, няма да те огрее !Коментиран от #79
19:13 31.01.2019
70 СМРАД В КРАВАРНИКА
Коментиран от #116
19:13 31.01.2019
71 Този коментар е премахнат от модератор.
72 Не не не мога
До коментар #28 от "Шойгу":
Тарана е прийом още от ВСВ масово прилаган като последно средство при свършване на боеприпасите или при усечка на бордовото въоръжение,това е така и съм съгласен с теб,само че в днешните условия това е реакция по-скоро на самоубиец ,отколкото на ас..при съвременните средства за контрол на полетите NATO вецът би трябвало да е прехванат на много километри преди да се доближи до правителствения.....да не забравяме че охраната на такива полети се поема още от излитането до излизането от руско въздушно пространство и съответно се поема от влизането до кацането..по правило охраната се осигурява от двойка самолети,къде е втория на този клип ,как изобщо е допуснат чужд самолет в такава непосредствена близост....изобщо тубата е пълна с такива фантасмагорий като задължително музикалната подложка е на Висоцки за повдигане на бойния дух, но всъщност реалността е съвсем друга...за мен няма по-добри пилоти от руските,но на това няма как да не засмея...19:14 31.01.2019
73 Петър
До коментар #66 от "gad":
Ами някой може и да се кланят,ама все си мисля че по-лошо е да се дупиш,нали имаш опит в това.? Стискаш зъбите,отваряш широко очички и чакаш.А вечер за разнообразие,тролиш по сайтчетата..!19:16 31.01.2019
74 Borislav Popov
До коментар #55 от "Смях":
То краварските все най добрите ??!!! Ф15 най добрия , ф 16 най добрия, ф18 най добрия и т.н. Ама само във Виетнам се скинаха над 3 000 краварски самолета !19:16 31.01.2019
75 Московский комсомолец
До коментар #49 от "Рашка с чашка":
Миналото лято, рашките твърдяха, че са свалили ф15 край границата си! Даже показаха и снимка! Оказа се обаче че когато потърсиш изображението с Гугъл, се показва същата снимка, която като я увеличиш, се вижда зле замаскирана та петолъчка на левия вертикален стабилизатор! Дни по-късно късно признаха, че това е разбил се край Магнитогорск Миг 29....Коментиран от #80
19:17 31.01.2019
76 Този коментар е премахнат от модератор.
77 Шойгу
Коментиран от #103
19:17 31.01.2019
78 Borislav Popov
До коментар #67 от "Гост":
Ааааа, правителствен ?? А премиера Медведев снимал с айфона значи ! Ок, вярвам ти !Коментиран от #96
19:17 31.01.2019
79 Доктор Охболи
До коментар #69 от "Borislav Popov":
Пич, простите задявки си ги остави за себе си...боли ме фара какво е мурмулет. Може би ти като българин ще ми кажеш какво е профундационен истификатор?:)))Коментиран от #91
19:18 31.01.2019
80 Този коментар е премахнат от модератор.
81 1944
До коментар #57 от "El comandante":
ех, комсомолски спомени отпреди педесе години.Коментиран от #84
19:19 31.01.2019
82 Вуте
До коментар #59 от "Borislav Popov":
И още по-случайно - до тях се оказва и правителствения самоклет, "барабар с оператора вътре" !Коментиран от #86
19:19 31.01.2019
83 У лево е Крим
До коментар #3 от "huha":
Ми гледай клипа и ще разбереш. - Ф15 е създаден за въздушно превъзходство, а тук в клипа се вижда, че "въобще не играе" . Видимо, е че няма шанс в близък бой.19:19 31.01.2019
84 Този коментар е премахнат от модератор.
85 Този коментар е премахнат от модератор.
86 Този коментар е премахнат от модератор.
87 У лево е Крим
До коментар #5 от "Рашка с чашка":
Неясно е само за теб! - Това е Ф15. Извън САЩ има само няколко държави, които разполагат с Ф15. По това дори може да се определи през или около коя територия са минавали руснаците.19:23 31.01.2019
88 Лупи
До коментар #58 от "Рашка с чашка":
Човече ти наистина имаш май умствена недостатъчност.19:23 31.01.2019
89 Московский комсомолец
19:24 31.01.2019
90 BARBOSS
Коментиран от #227
19:24 31.01.2019
91 Borislav Popov
До коментар #79 от "Доктор Охболи":
Аз те питам сериозно, а ти се бъзикаш ! Като не знаеш руски добре, не се хвали поне ! Мурмулет е разбира се жаргон, но всеки един руснак, знае какво означава ! Значи ти руския го знаеш повърхностно, но не и много добре, както ти се изразяваш !Коментиран от #99, #100
19:25 31.01.2019
92 Лупи
19:25 31.01.2019
93 морко
Коментиран от #95, #97, #98
19:26 31.01.2019
94 У лево е Крим
До коментар #20 от "Ушанка":
И на теб да кажа: - Това е Ф15. - Върви карай някой куРс по военна подготовка,че барем научиш това онова.Коментиран от #111
19:26 31.01.2019
95 Лупи
До коментар #93 от "морко":
Лошото е, че няма с какво да разсъждаваш. Ако имаше, щеше да знаеш че това не е МиГ-29 ама за съжаление нямаш необходимото да го разбереш.19:29 31.01.2019
96 Гост
До коментар #78 от "Borislav Popov":
Да бе, то в правителствения самолет лети само Медведев и няма обслужващ персонал. Пък за да снимаш с телефон, се изискват някакви супер професионални умения, нали? То ако искаш не вярвай и, че Земята е кръгла, въпрос на интелект е!19:30 31.01.2019
97 У лево е Крим
До коментар #93 от "морко":
- Ф15 е момче. Няма синхрон и т.н. Вече ми е почти странно, че обяснявам елементарни неща. А бе тук има ли някой, който е ходил в казармата и е имал часове по въоръжение на НАТО и старият източен блокКоментиран от #234
19:31 31.01.2019
98 Гост
До коментар #93 от "морко":
Смени никчето, за да продължиш с тъпотиите ли? Да кажеш на F-15, че е МиГ-29, крещи за изключително непознаване на военната авиация. Като не разбираш, поне не бий тъпана да показваш колко си некомпетентен!19:33 31.01.2019
99 Този коментар е премахнат от модератор.
100 Доктор Охболи
До коментар #91 от "Borislav Popov":
Давай тогава, кажи какво е на жаргон мурмулет...Коментиран от #107
19:34 31.01.2019
101 Франц Кафка
Но Казанският авиазавод така и не можа да усвои производството на основните съставни части електрониката , крилете, кила и т.н.
Язък товарищи болгаришки , отнеха ви още един повод за гордост .
Затова ще продължавате да се надувате със самолети от миналият век ..
Коментиран от #108, #266
19:36 31.01.2019
102 Този коментар е премахнат от модератор.
103 Два часа
До коментар #77 от "Шойгу":
казваш...хм,,,нещо не се връзва....и през тези два часа е оставен да си разиграва коня до степен че да си разменят автографи с пилотите на правителствения....19:37 31.01.2019
104 Този коментар е премахнат от модератор.
105 Николай
До коментар #4 от "Meganoob BG":
Су-27 е многоцелеви, суперманеврен руски изтребител от 4-то поколение, създаден по времето на СССР за директно противопоставяне на тежките американски изтребители от 4-то поколение. Ние имаме Су-25.19:42 31.01.2019
106 Голем смях
Коментиран от #109, #110, #115, #267
19:43 31.01.2019
107 Borislav Popov
До коментар #100 от "Доктор Охболи":
Всё на мурмулете - Всё в порядке, всичко е наред, всичко е бомба, всё ок и т.н. Тук следва да си призная,че дори и не всички руснаци го знаят, може би 7-8 човека от 10 ще те разберат, но ти каза, че го знаешруския по добре и от хохола и аз просто реших да те изпитам, нищо лично.
Коментиран от #113, #114
19:43 31.01.2019
108 Доктор Охболи
До коментар #101 от "Франц Кафка":
Тая новинка в цензор ли я прочете?Коментиран от #119
19:44 31.01.2019
109 Лупи
До коментар #106 от "Голем смях":
В реални бойни условия маймуно проста, нямаше да има правителствен самолет с ескорт в тая зона. То бива да си куха на гъбено семе ама твойто е чак смешно.Коментиран от #128
19:45 31.01.2019
110 веселяк
До коментар #106 от "Голем смях":
Су27 свалян ли е в битка, мормон ньеден?Коментиран от #117
19:47 31.01.2019
111 Хитър Петър
До коментар #94 от "У лево е Крим":
Ако това е Ф-15 и са го допуснали да се мотае толкова близо и толкова много време до правителствения самолет на Русия, пилотите на ескорта са вече уволнени. Какъв е смисъла от тях.Коментиран от #158
19:49 31.01.2019
112 Този коментар е премахнат от модератор.
113 Доктор Охболи
До коментар #107 от "Borislav Popov":
Ок, но аз не живея в Русия, за да знам, че мурмулет, освен това, което прочетох в нета за него, е и това. Плюс това, незнаенето на жаргонни думи съвсем не означава, че не знам руски. Ако имах познати сибиряци и те питах за някоя думичка типично сибирска, и ти щеше да се чудиш.Както и да е.Коментиран от #129
19:49 31.01.2019
114 Московский комсомолец
До коментар #107 от "Borislav Popov":
Това не е ли съкращение на самолета им "Иля Муромец"?19:50 31.01.2019
115 падналия ангел
До коментар #106 от "Голем смях":
1982 год. над Бекаа, сирийски Миг23 свалят шест Ф16 и два Ф15, израелски. Вярно е, че евреите казват, че са попиляли тогава 23 сирийски самолета. Но все пак твърдението ти е невярно!Коментиран от #122, #130
19:52 31.01.2019
116 Голем смях
До коментар #70 от "СМРАД В КРАВАРНИКА":
Ти представяш ли си как два часа в правителствения са се насирали от страх,докато наближи руската граница и да се дотътри това корито су 27.19:52 31.01.2019
117 M. A. G. A.
До коментар #110 от "веселяк":
Не, не е свалян в битка, но така е и с останалите самолети, които не са участвали в битка.Коментиран от #120, #124
19:52 31.01.2019
118 Московский комсомолец
До коментар #112 от "ТОЧКАТА":
Много ти е малък номера на обувката бре лаладжия! Моят е Boeing x 47!19:53 31.01.2019
119 Франц Кафка
До коментар #108 от "Доктор Охболи":
Тази новина я гледах по руската телевизия и с още нещо се похвалиха :През 2020 година , космическите сили на Русия , ще подпишат договор за доставката до 2025 година , на 13 самолета Су - 57 , по 2 самолета на година ...
Тези пропагандисти ме учудват , не дават на Су- 57 спокойно да умре !
Че толкова , за руската безаналогова авиация !
Коментиран от #125
19:55 31.01.2019
120 Московский комсомолец
До коментар #117 от "M. A. G. A.":
Самолетът получава бойното си кръщение в небето над Близкия изток. Израелските ВВС получават първите си F-15 през 1976 г. През 1979 г. по време на патрул по северната граница на Израел, пилотът Моше Маром-Мелник сваля вражески самолет.[6] В периода 1979 – 82 г. F-15 участват в операции над Ливан. По време на бойните действия израелските изтребители многократно влизат в масови въздушни боеве срещу сирийски МиГ-21, МиГ-23 и дори МиГ-25. Данните, които се изнасят от двете воюващи страни за точния брой свалени самолети са противоречиви. Няма обаче официална, потвърдена информация за свален F-15 във въздушен бой. Крайният резултат при срещи на изтребители МиГ и F-15 над Близкия изток, са завършвали с победа на втория. През 1986 г. саудитските ВВС свалят два ирански F-4 Phantom II.[7] По време на Войната в залива през 1991 г. саудитските F-15 свалят два иракскиКоментиран от #123, #140
19:56 31.01.2019
121 Хихихихи
19:57 31.01.2019
122 Голем смях
До коментар #115 от "падналия ангел":
Върви да го духаш.От създаването си ,че до ден днешен няма свалени ф15 и ф16 във въздушен бой,а камо ли от допотопен ..какво беше миг 23.Това нещо какво е и къде лети ..И не е твърдение ,а истина.Сега трябва да се обеснявам че нямам сестра ли.А твоето са измислени простотии от рода на ..аз чух,някъде говорят ,ама руснаците казаха ,ама сирийците ..Я ни светни откъде да прочетем тази новост ,която никой освен тебе не я е чувал.Коментиран от #127
19:57 31.01.2019
123 Московский комсомолец
До коментар #120 от "Московский комсомолец":
Според ВВС на САЩ, техните F-15C имат 34 потвърдени победи над иракски самолети по време на Войната в Залива през 1991, главно с използването на ракети въздух-въздух.[9] Това са пет МиГ-29, два МиГ-25, осем МиГ-23, два МиГ-21, два Су-25, четири Су-22, един Су-7, шест Mirage F1, един Ил-76 товарен самолет, един Pilatus PC-9 и два хеликоптера Ми-8. Тъй като въздушно превъзходство на практика е постигнато в първите три дни на конфликта, много от иракските самолети прелитат в Иран, вместо да опитват противопоставяне срещу американците.[9]F-15C на Американските ВВС свалят четири югославски МиГ-29 с ракети AIM-120 по време на интервенцията на НАТО през 1999 г. в Косово.[9]
Коментиран от #152
19:58 31.01.2019
124 веселяк
До коментар #117 от "M. A. G. A.":
Е на това видео американеца можеше да накара Су-то да влезе в битка, нали? Ако му стискаше де!Коментиран от #137
20:00 31.01.2019
125 Доктор Охболи
До коментар #119 от "Франц Кафка":
И къде в новинката , която си видял по телевизията, са казани простотиите ти? Фейкомет си ти, пепинчо.Коментиран от #133
20:01 31.01.2019
126 Дългият
Коментиран от #131, #146
20:02 31.01.2019
127 падналия ангел
До коментар #122 от "Голем смях":
Недей се обЕснявай, че тази дума измислена от теб май е с корен-обесване!20:03 31.01.2019
128 Голем смях
До коментар #109 от "Лупи":
Ебалник плосък,става дума за реален бой ,а по-скоро до бой като шкембе у дирек на съветското корито.Къде навираш правитерствен самолет там.Говорим хипотетично за среща на най-добрите от НАТО и остарялата съветска техника,не руска,защото руска все още няма.20:03 31.01.2019
129 Borislav Popov
До коментар #113 от "Доктор Охболи":
Тази думичка нито е сибирска, нито е алтайска, нито е кубанска, употребява се във всички руски региони. Аз също не живея в Русия, но дълго време съм работил с руснаци и по руски говоря и пиша прилично, но никогаш тук не съм се хвалил, че го зная много добре, още по вече пък и по добре от някой бивш съветски гражданин, за когото руският език е роден !Коментиран от #136
20:03 31.01.2019
130 Статистика
До коментар #115 от "падналия ангел":
За тези работи си има официална статистика с номер на самолета, от коя ескадрила е, кой го е пилотирал и къде и кога се е случило събитието. За F-15C, победи - загуби е: 102-0. Кой какво е заявил не е важно.Коментиран от #139
20:05 31.01.2019
131 Голем смях
До коментар #126 от "Дългият":
Не е фрашкан,а просто са няколко мурзилки рубладжии ,които плюят България и отварят гъзове за матушката.Сайтът е руски и се финансира от руското посолство .Иди в истинските български сайтовеи ще видиш реалното отношение на българите към руските монголи.20:07 31.01.2019
132 Този коментар е премахнат от модератор.
133 Този коментар е премахнат от модератор.
134 Само питам
Коментиран от #200
20:09 31.01.2019
135 ХА ХА ХА
20:11 31.01.2019
136 Доктор Охболи
До коментар #129 от "Borislav Popov":
Не те знам с какви руснаци си говорил, но явно не и с интелигентни такива. Да ми изтъкваш, че някой бивш съветски гражданин знае по-добре руски от човек, който го е учил, все едно да кажеш, че бай гунню от долно нанагорнище знае по-добре български от някой учител по български само поради причината, че знае някоя диалектна думичк, дето другия я не знае...или по твойта логика, азкато не знам жаргона на наркоманите, например, не знам български? Смешно е. Да си общуваш с руснаци на битови теми е едно, другото си е друго.:)))Коментиран от #141
20:12 31.01.2019
137 Московский комсомолец
До коментар #124 от "веселяк":
Нали се сещаш, че буквално час след битката, щяха да летят стратегическите балистични ракети с ядрени, термоядрени, химически и бактериологични бойни глави?20:13 31.01.2019
138 Доктор Охболи
До коментар #133 от "Франц Кафка":
А бе пор непоръбен Публикувано във факти.бг: Но Казанският авиазавод така и не можа да усвои производството на основните съставни части електрониката , крилете, кила и т.н. Къде го има това в новината ти?! Пускаш една истинска новина и покрай нея си пускаш и бълвочите.Коментиран от #143
20:14 31.01.2019
139 падналия ангел
До коментар #130 от "Статистика":
Сего остана само да ми дадеш официалната статистика, кой израелски самолет, от коя ескадрила е участвал в боевете над Бекаа през 1982 година! Чакам, и ще ти повярвам!Коментиран от #149
20:17 31.01.2019
140 M. A. G. A.
До коментар #120 от "Московский комсомолец":
За Ф-15 много добре знам. Въпроса беше за Су-27, за него казвам че не е участвал в битка. Освен ако не се брои участието на Су-27 в конфликта между Етиопия и Еритрея, но там не са имали въздушни противници.20:19 31.01.2019
141 Borislav Popov
До коментар #136 от "Доктор Охболи":
Бившия съветски гражданин (имах предвид тези които са със славянски произход) разбира се го знае по добре от теб и от мен ! Не визирам разните, кавказки народи и тези от средна Азия, те руският го знаят точно както нашите цигани, (особанно тези, които почти не са ходили на даскало) знаят български.Коментиран от #144
20:21 31.01.2019
142 Джони
До коментар #2 от "гост25":
Вие да..20:23 31.01.2019
143 Франц Кафка
До коментар #138 от "Доктор Охболи":
Бълвоча е в главата ти !Когато модернизират тази антика от миналият век , ми се обади !
Толкова са предвидими , че даже човек с двуцифрено IQ вече си има понятие - как , защо и поради каква причина !
Ще те призная IQ , ако ми кажеш защо руската армия ще подпише договор след 2 години за доставката на 13 броя Су - 57 през 2020 , а не сега ..
Коментиран от #145, #147
20:23 31.01.2019
144 Доктор Охболи
До коментар #141 от "Borislav Popov":
Не ми се спори с теб. Не си прав просто. Не те знам какъв си по професия, но явно не знаеш, че един чистокръвен руснак, който е със средно образование, няма как да знае по-добре руски от един българин с висше филологическо. Пак ти казвам - не може един човечец с основно образовани, българин дори да е, да знае по-добре български от Лютви Местан , например, койт е завършил българска филология. Стана ли ти ясно сега?20:25 31.01.2019
145 Доктор Охболи
До коментар #143 от "Франц Кафка":
Кой си ти да ми признаваш каквото и да било? Анонимен "експерт" по всичко. И защо ще подпише руската армия чак тогава? Сигурно си вътре в нещата и знаеш отговора?20:27 31.01.2019
146 Московский комсомолец
До коментар #126 от "Дългият":
Вярно е, тук е пълно с много и верни слуги на Кремъл! Като матросовци се хвърлят пред амбразурата с MG 42!20:27 31.01.2019
147 Този коментар е премахнат от модератор.
148 Балканец
Коментиран от #172
20:34 31.01.2019
149 Статистика
До коментар #139 от "падналия ангел":
Не ми се занимава да ти ги търся кои самолети са участвали в битката при Бекаа през 1882, но най-вероятно са били Ф-4. Първите Ф-16 в Израел са доставени горе долу по това време и едва ли ще ги използват веднага в битка.Коментиран от #151
20:36 31.01.2019
150 Доктор Охболи
До коментар #147 от "Московский комсомолец":
Стефчо, това че знаеш и за доктор Дулитъл е похвално, но явно не знаеш, че историите за Айболит са издадени като ПРЕРАЗКАЗ на историята Дулитъл. Нищо откраднато няма. После героите си заживяват самостоятелен живот. Пак ти напомням какво да направиш с беретата. Повярвай ми, добър съвет е.:)))Коментиран от #155
20:36 31.01.2019
151 Статистика
До коментар #149 от "Статистика":
1982 година имах предвид, разбира се.20:37 31.01.2019
152 Голем смях
До коментар #123 от "Московский комсомолец":
В свалянето на югославските самолети участват два холандски и два американски самолета Ф16.До ден днешен няма случай на свален американски самолет от руски във въздушен бой.Или пилотите са слепи или самальотите нещо не са у ред.Коментиран от #268
20:39 31.01.2019
153 Граф Игнатиев
До коментар #27 от "Рашка с чашка":
Може да е Румбата. Нали е Натовски генерал.20:40 31.01.2019
154 !?!
20:42 31.01.2019
155 Московский комсомолец
До коментар #150 от "Доктор Охболи":
Доктор Айболит, Беретата ми е поверена, за да вардя американска техника,която строи руския турски поток! Не бих се поколебал да я използвам срещу някой, който наруши огражденията на митническата зона, която охранявам!20:42 31.01.2019
156 Франц Кафка
До коментар #147 от "Московский комсомолец":
Почти позна , но не е .Даже руските военни не доверяват на Су - 57 , двигатели за тях ще има не по -късно от 2020 година , затова , когато успеят да направят двигател за него ,тогава и ще подпишат .
А сега разкарват два прототипа с един подобрен с голям труд двигател , за да му правят реклама , белким се намерят балами да си поръчат " . Но даже ВКС на РФ не подписва , без да види напълно готов самолет .
Коментиран от #269
20:50 31.01.2019
157 Бари
Коментиран от #160, #171
20:52 31.01.2019
158 У лево е Крим
До коментар #111 от "Хитър Петър":
Нормална практика е когато даден самолет не отговаря или е с изключен транспондер да се осъществи визуален контакт. Когато се преминава през чужда територия или около нея също е нормална практика самолетите на чуждата страна да бъдат ескортирани от ВВС на страната, чиято територия е най- близко.20:53 31.01.2019
159 onq s konq
Коментиран от #162, #164, #248
21:00 31.01.2019
160 Голем смях
До коментар #157 от "Бари":
Вата,сегашния болгарский президент е правил тази ковра с Миг 29 ,а тази смешка е детска игра за Ф22.Коментиран от #270
21:01 31.01.2019
161 Бай Конур
На ученията в Украйна резултатът между Ф 15 и Су 27 е 6-0
Коментиран от #174
21:02 31.01.2019
162 на коня под опошката
До коментар #159 от "onq s konq":
А ти гледа ли видеото?Коментиран от #163
21:05 31.01.2019
163 onq s konq
До коментар #162 от "на коня под опошката":
Честно казано НЕ,защото нещо не тръгна при мен.Само не ми казвай че първо да го гледам и тогава да говоря,защото предполагам какво ще видя,а подобни клипове за "стълкновение" между самолети на двете Суперсили ги има дори в излишък но както виждаш "войната се отлага" засега.Коментиран от #169
21:16 31.01.2019
164 Бай Конур
До коментар #159 от "onq s konq":
Така е ,да . Това е една жестоко комплексирана нация . От някаква безобидна ,рутинна операция се опитват внушения да правят ,като че кой знае каква победа са постигнали. А истината е простичка - Су 27 срещу Ф 15 няма шансове.21:18 31.01.2019
165 ЕЕЕ
21:19 31.01.2019
166 Поп Кочо
До коментар #35 от "Fsb":
Висоцки Владимир21:30 31.01.2019
167 гнида
Коментиран от #168
21:35 31.01.2019
168 onq s konq
До коментар #167 от "гнида":
Безспорен факт си е че както Европа,така и Америка се е съобразявала с Русия.Това обаче става единствено когато мнението на руснаците СЪВПАДА СЪС ЗАПАДНОТО:)21:41 31.01.2019
169 на коня под опошката
До коментар #163 от "onq s konq":
Публикувано във факти.бг: Само не ми казвай че първо да го гледам и тогава да говоря.... Интересна концепция имаш! А лекарска помощ търсил ли си?21:43 31.01.2019
170 арнеб
21:45 31.01.2019
171 Този коментар е премахнат от модератор.
172 368
До коментар #148 от "Балканец":
На такива коптори като тебе ,трябва да им се спира интернета.Кажи ни как тази летяща сергия СУ-27 се била доказала през годините ? Този самолет има няма 5-6 битки,докато Ф-16 има 76 победи и 1 загуба в битките.Преди да обесняваш небето ни колко сигурно би било с руските таралясници ,първо трябва разбереш ,че няма руски самолет с положителна статистика срещу американски.Просто руските кошници не виреят пред американските ,а направо припадат.Коментиран от #189
21:55 31.01.2019
173 СУ 57
21:57 31.01.2019
174 666
До коментар #161 от "Бай Конур":
От къде измисли този виц! Американски пилоти никога не са влизали в двубой с руските ВВС(може би във Виетнам,но там знаем резултата)Единственият учебен бой който американците се решават да участват е преди 15години,най добрите американки асове с Ф15 срещу индиичега с Су30(на принципа 2от3 и с много условности от страна на американците) .....циганеата от Индия ги попиляеат........представи си ако в тези самолети са руснаци.....равностойна битка 10Ф15 срещу 2СутаКоментиран от #180, #183, #186
22:09 31.01.2019
175 Франц Кафка
Тази безумна идея с възторг беше приета от слугинажа му .
Днес министър
Мантуров заяви , че само за проектирането му са нужни 7 години .
А двигателите на старият Ту-160 въобще не подхождат . Трябват други , но няма .
Че такива са авиационните смехории по онези ширини ..
Коментиран от #230
22:10 31.01.2019
176 Д'мин
До коментар #171 от "Московский комсомолец":
В интерес на истината първи правят Кобрата американците с Ф14. Но както и тогава, така и на твоя клип Ф22 прави фигурата под ъгъл не повече от 90 градуса. При Суто фигурата се изпълнява при ъгъл от 110 градуса и самолета лети така да се каже с двигателите напред. Въпреки всичко Раптора е наистина уникална машина! Не случайно американците не го продават на никой!Коментиран от #206
22:13 31.01.2019
177 Яверт
До коментар #17 от "Франц Кафка":
Не знам кафка ли си или проста чафка. Ама коментара е просто. - ъъъъ....?!?.!Коментиран от #179
22:16 31.01.2019
178 Вили
22:19 31.01.2019
179 Франц Кафка
До коментар #177 от "Яверт":
Аз не съм виновен , че вожда ви е палячо !Друг си търсете , на този вече му е изтекла гаранцията .
Но за клоун още става , да ни весели :))
Коментиран от #182, #195
22:21 31.01.2019
180 русофилска подлога
До коментар #174 от "666":
Всички руски барутници са с отрицателна статистика срещу американските си аналози.Просто руските самолети НЕ СТАВАТ.На думи са силни ,но в битките са пълен потрес.Не случайно никой вече не иска руски изтребители.22:23 31.01.2019
181 Русофил
Коментиран от #185
22:31 31.01.2019
182 Московский комсомолец
До коментар #179 от "Франц Кафка":
В една карикатура, руснаците го определят като Буратино (еййййй, пак копирано от Пинокио), чийто нос от лъжите е станал като кулата в останкино! Що ли точно нея- ами щото там лъжите са най- много!22:32 31.01.2019
183 Този коментар е премахнат от модератор.
184 Франц Кафка
този във Виетнам ,но той имаше английски двигатели
, след като ги смениха на руски , се превърнаха в летящи ковчези .
Следващите Миг - 21 и Миг - 29 , са яли бой от всички западни Торнада и Миражи през 6 дневната египетска война .
Много свалени , някой и с руски пилоти , изпратени от Брежнев там .
А на Садам Миг-вете 29 , нито се чуха , нито се видяха :))))
22:33 31.01.2019
185 Московский комсомолец
До коментар #181 от "Русофил":
Зареди я с дърва и даже и ще плава! Виж самолетотрошача кузя- на дърва е, пък плава бе! Само дето на средата на Средиземно море, му свършиха дървата, та се наложи да го буксираха! Нищо, то ладата е свикнала все да я дърпат!22:35 31.01.2019
186 бай Конур
До коментар #174 от "666":
Учебно тренировъчни боеве имаше в Украйна есента на 2018 г. На същите учения една спарка Су 27 падна ,двамата пилоти ,един украинец и един американец загинаха.Коментиран от #192
22:36 31.01.2019
187 СЪДИЯТА
Коментиран от #188
22:40 31.01.2019
188 Московский комсомолец
До коментар #187 от "СЪДИЯТА":
Искаш да започне Трета световна война ли? Това само изкукали русофилистици могат да го желаят!22:44 31.01.2019
189 Балканец
До коментар #172 от "368":
Ама туй баба ти ли ти го каза или ти си го измисли.Точно тоя самолет е карал краварските ти генерали да ахнат на авио изложението. Никой щатски контейнер не смее да излезе в битка срещу него и случаят от статията го доказва.Точно няколко щатски издания за бойна авиация определиха Су27 за един от най-опасните самолети в небето.Амерците много се фукат по филмите си ама като не е на сцена а на живо се подмокрят и се вижда колко им е заешко сърчицето.И ще продължи да е така всеки път като срещнат Су в небето.Просто ще се отказват веднага щом го разпозаят.Ясно им е, че не могат да се мерят с него.Този самолет всява респект само с вида си.Да не говорим за снаряжение и ТТ данни.Почети малко книжки, преди лягане.Коментиран от #205
22:50 31.01.2019
190 Мали
Иначе сте големи капацитети
23:01 31.01.2019
191 Баце
До коментар #22 от "Шойгу":
Не 10 тина, а точно 8. Така еденичната цена става по-дебела. Ама за богата страна с богат народ това не е проблем.23:02 31.01.2019
192 666
До коментар #186 от "бай Конур":
Точно. Това са първите учебни боеве след 2005 сори но ме избива на смЕх,от една страна са украинците със старата модификация на СУ 27,срещу тях са националната гвардия на США(разбирай,най добрите им пилоти) с последната модификация на Ф15 резултата предполагам го знаеш,тотален погром за американците,разбира се замаскиран зад безобидното официални изявление-Су27 е по маневрен и по добър в близък бойКоментиран от #197
23:05 31.01.2019
193 Този коментар е премахнат от модератор.
194 Груз 200
До коментар #44 от "M. A. G. A.":
Не си в час пич. Испания има ескадрили ф18. Азживея на канарските острови и тук имаме Ф18.23:16 31.01.2019
195 Яверт
До коментар #179 от "Франц Кафка":
Къде го чукаш къде се пука. Ти си си само достатъчен.23:18 31.01.2019
196 no name no face no number
23:23 31.01.2019
197 хааааааа
До коментар #192 от "666":
И нашите ги бият с МиГ 29, и германците, и поляците, и пак идват и тренират! Мазохисти ли са? Не мисля, а ти? Мислиш ли въобще?Коментиран от #201
23:24 31.01.2019
198 Ало
До коментар #193 от "Ууууууу":
Между другото не е за първи път подобно нещо се случва. Миналата година полски самолети направиха същото със самолета на Шойгу, който отиваше в Калининград и летеше над Балтийско море, имайки впредвид, че за полета му предварително бяха информирани поляците. За мен с наглостта си търсят белятаКоментиран от #199
23:25 31.01.2019
199 хаааааа
До коментар #198 от "Ало":
Всеки би постъпил така, руснаците правят същото! А поляците ги обичат много, почти двеста години робство са това!23:32 31.01.2019
200 Груз 200
До коментар #134 от "Само питам":
Това са пълни глупости. В съвременния въздушен бой не се стига до визуален контакт. Всичко е радари и добри ракети. Разни там маневри и лупинги, това е за пропаганда. Истината е че руските самолети ще търсят близък бой, защото им е слаба електрониката и им куцат ракетите и системите за насочване на огъня и помощ от тип Ауакс. Нямат и победи над американските самолети именно за това. Ако руските самолети бяха добри, то без съмнение и израелците биха се въоръжили с тях. Но евреите имат акъл... И за това никой не ще да им купува рашистанските самолети, защото падат като круши. Дори и индийците им биха шута...Коментиран от #215
23:33 31.01.2019
201 Уааааа
До коментар #197 от "хааааааа":
Нашите ги бият с миг29! Туй нЯщо кога го сънува?!23:38 31.01.2019
202 Ало
До коментар #35 от "Fsb":
Висоцки. Баллада о борьбе23:39 31.01.2019
203 Българин
До коментар #2 от "гост25":
Нямам и никакво намерение да ги стигам, пич.23:42 31.01.2019
204 Геро
До коментар #28 от "Шойгу":
Ти си бил блестящ тактик и маневрист бе, Шойгу.Що не вземеш да отвориш някоя школа, че и ние нещо да научим.
Заври му се ти на предния самолет с носа в опашката или елероните и като попаднеш в реактивната струя, сигурно Физиката ще се съобрази с това, че си със руски трошляк и ще ти прости...
23:47 31.01.2019
205 Този коментар е премахнат от модератор.
206 Голем смях
До коментар #176 от "Д'мин":
Отивам за ъгломер ,че да меря градусите.Ай се беше килнал малко,ай отиваше за скраб този ф 22.За спиртомера е ясно .23:54 31.01.2019
207 Този коментар е премахнат от модератор.
208 Ако баба ти беше мъжка
До коментар #7 от "112":
От теб артист не става .Правиш се на глупав лошо .00:10 01.02.2019
209 стоян георгиев
Коментиран от #211, #213, #220
00:50 01.02.2019
210 vasik atanasova
ТОЙ ДВА ПЪТИ ПО ГОЛЯМ
АМИ ТАКЪВ САМОЛЕТ НИ ТРЯБВА
АМА ВСИЧКО Е ПОЛИТИКА
БЛИЖЕМ ЗАДНИКА НА ТРЪМП
БОЙКО ИСКА САМОЛЕТ КОЙТО ДА ВЛЕЗЕ В БОЙ И ДА ПОБЕДИ
АМИ ЕТО ГО САМОЛЕТА
НО СЕ ИСКА И ДОБЪР ПИЛОТ И МАЖКАРАЛЪК ЗА ДА СЕ УПРАВЛЯВА
02:24 01.02.2019
211 Този коментар е премахнат от модератор.
212 Мазна шваба
До коментар #26 от "Manitou":
Високоплатения е добре,ама тия високоплатените взеха душата на народа с чието име се кичиш...04:30 01.02.2019
213 Момчил Петков
До коментар #209 от "стоян георгиев":
Прилича на ф 1504:30 01.02.2019
214 Момчил Петков
04:34 01.02.2019
215 Момчил Петков
До коментар #200 от "Груз 200":
Приятел Русия е в космоса в средствата за радио електронна война ,когато Сухой 35 прелети в Сирия американските самолети кацатКоментиран от #216
04:38 01.02.2019
216 Този коментар е премахнат от модератор.
217 Момчил Петков
До коментар #216 от "Московский комсомолец":
Приятел има чудесни видеа от ежегодното авиошоу в Бурже , ако те интересува можеш да видиш реакциите за су 27 а това беше преди години ... сега има су 35 и су 35 с който просто няма аналог в много отношения . Все пак дълбоко се съмнявам че ще опиташ да се осведомиш по повдигнатите въпроси06:16 01.02.2019
218 Този коментар е премахнат от модератор.
219 US ARMY
07:08 01.02.2019
220 Трол
До коментар #209 от "стоян георгиев":
Деса-Стоян-То, само това ли успя да измислиш? Видеото го има по-ясно и подробно в You Tube. Тука беше даден и линк към него, но е изтрито, докато линка за Ф22 си стои, но това е решение на модераторите. Та гледай го там клипчето, за разлика от коментара на руския журналист в стил "Комсомолская правда" и объркате му, че това е Ф16, клипа е супер!07:27 01.02.2019
221 1245
08:06 01.02.2019
222 Вуйчо
09:20 01.02.2019
223 Чипът
09:29 01.02.2019
224 Чипът
09:44 01.02.2019
225 Живял в Петербург
До коментар #2 от "гост25":
Не можеш да си представиш за каква мизерна държава става въпрос, това че савоенна сила не значи че са много напред. Тук сме си рай в сравнение с РусияКоментиран от #228, #262
09:55 01.02.2019
226 Чипът
10:01 01.02.2019
227 НЕ СЛЕПЕЦ
До коментар #90 от "BARBOSS":
Звяра !!! Ти живееш в някаква измислена реалност... "Звяра" в смисъла който влагаш в изказването си е на Изток, а на запад е голямото говорене, или по американско-английски "bla- bla "10:25 01.02.2019
228 заяждач
До коментар #225 от "Живял в Петербург":
И кога живя в Петербург, през 95-а ли? Аз съм бил в началото на 2000-те...2004-а. Сигурно съм сляп.А наскоро, преди около 2 години имаше филм на някаква руска телевизия с кадри от София - показваха реалността, т.е. колко сме зле в сравнение с тях дори. Че някои се и обидиха, като видяха през очите на другите в каква кочина ни првърна Запада за 30 -ина години.
Коментиран от #231
10:29 01.02.2019
229 Московский комсомолец
Коментиран от #232
10:31 01.02.2019
230 Петър
До коментар #175 от "Франц Кафка":
Само не разбрах защо двигателите на един боен самолет-тежък бомбардировач трябва да стават за пътнически самолет...? Не е и нужно,щом най-големите компании за пътнечиски самолети Boing, и. Airbus имат заводи в Русия..!Явно производството им там е по-ефтино и бизнеса е на първо място пред политиката..!10:33 01.02.2019
231 Московский комсомолец
До коментар #228 от "заяждач":
Русия не е само Питер и Москва бре! Аз съм бил в малките им градчета , пътувах с корабите! Видях що жизнь живеят тия туземци! Благодаря се на Бога , Роналд Рейгън, Маргарет Тачър и Хелмут Кол, че ни отърваха от тая пияна болшевишка пасмина!Коментиран от #239
10:35 01.02.2019
232 Ей...фантазьор..
До коментар #229 от "Московский комсомолец":
Теб те научихме вече какъв капацитет си с „достоверната информация”...! Колкото и да се напъваш,все тая..!10:35 01.02.2019
233 Московский комсомолец
https://m.youtube.com/watch?v=ttD0HasYqYw&t=114s
Коментиран от #241
10:38 01.02.2019
234 Този коментар е премахнат от модератор.
235 Московский комсомолец
https://m.youtube.com/watch?v=rmgdhwW64pc
10:46 01.02.2019
236 Guest
11:44 01.02.2019
237 Мммм
До коментар #26 от "Manitou":
Да бе високо насран ти е краварският пишман пилот,като е толкова ербап що не се одърви на руснака или памперса вече му е бил препълнен. Дървен философ си нямаш и най-малка представа за маневрата. Ако не се бе отдръпнал насраният кравар щеше да е тараниран и последиците неизвестни.12:02 01.02.2019
238 Мммм
До коментар #27 от "Рашка с чашка":
С написаното си показваш колко нямаш най-малка представа за самолетите. Самолета от видеото,който бе изхвърлен,като кебапчииски котарак е Ф 15,а не МиГ 29. Когато не си компетентен дори малко е по-добре да не коментираш,защото ставаш за смях в очите на другите.Коментиран от #240
12:06 01.02.2019
239 заяждач
До коментар #231 от "Московский комсомолец":
да де, ама нашата столица упорито гони малките им градчета по разруха и скоро ще ги надмине. А пък нашата провинция е такава трагедия, че не ми се говори. Въпросните, дето им благодариш, отдавна са в ада, където им е мястото. ( не съм комунист само да уточня, а прогледнал реалист. Щото вие западофилите много ги бъркате понятията... )12:10 01.02.2019
240 Guest
До коментар #238 от "Мммм":
мърльо какво са изхвърлили .. пилота на Ф15 се отдръпна .. никой не е търсил въздушен бой .. по скоро агресивната намеса на руския пилот можеше да доведе до катастрофа с два свалени самолети .. и за какво ? нали не смяташ че в реален бой Ф15 ще му стои така .. и ще чака .. много си наивен и не понзаваш нищо в авиацията .. съмнявам се даже да си се качвал на самет изобщо .. в една реална битка това руско Су няма никакъв шанс .. и тук не става дума за маневреност просто ще бъде едно сляпо пиле .. самолети като Ф22 и Ф35 далеч изпреварват самолетите от 4 и 4++ поколение това Су изобщо няма да разбере че в зоната лети Ф22 или Ф35 .. докато се усети руския пилот ще виснал на парашутите си .. а колкото до тая прослувута маневреност на малка височина .. това не ти помага кой знае колко много по ред причини .. въздушния бой вече не е това което беше пред първата и втората световна война една ракета като AIM-9X особенно послените поколения изобщо не е и необходимо Су то да е предната полусфера на Ф-ката .. ще го тресне и през рамо .. така че този руски пилот в подобни ситуаци може да си маневрира колкото си иска показвайки лоялност пък начланиците си .. но в реалния бой ще е лесна цел ..Коментиран от #271, #282, #287
12:18 01.02.2019
241 Този коментар е премахнат от модератор.
242 Стенли
12:23 01.02.2019
243 Този коментар е премахнат от модератор.
244 Този коментар е премахнат от модератор.
245 Пешо
Коментиран от #246
13:14 01.02.2019
246 ОлигУфрен
До коментар #245 от "Пешо":
Това дето го пишеш е предъвкано 244 пъти! Да идеш да се прегледаш!13:53 01.02.2019
247 Този коментар е премахнат от модератор.
248 Иван
До коментар #159 от "onq s konq":
Както винаги, когато не се шегуваш, логичен и смислен коментар.Но само не разбирам на кого го пишеш и кого ще научиш. В БГ тъпанарите са над 80% и стават и все повече и това им харесва.
За съжаление това не ме кара да се чуствам приятно, че съм българин.
По тъпотия и простотия могем да се сравняваме само със сърбите.
14:37 01.02.2019
249 Московский комсомолец
14:44 01.02.2019
250 Оламесо
14:47 01.02.2019
251 Московский комсомолец
14:48 01.02.2019
252 Този коментар е премахнат от модератор.
253 До барс
До коментар #18 от "БАРС":
Страха не е уважение. Уважаваш някого заради качествата му , уважение означава че имаш висока оценка за него. Само при недоразвитите личности двете неща се смесват.14:53 01.02.2019
254 Този коментар е премахнат от модератор.
255 Този коментар е премахнат от модератор.
256 Анонимен
15:49 01.02.2019
257 Мммм
До коментар #40 от "Рашка с чашка":
Не е МиГ 29,виж формата на крилата в началото на фюзелажа при МиГ 29 започват плавно и доста преди въздухозаборниците и сравни с Ф 15 на видеото при когото крилата започват от въздухозаборниците.16:07 01.02.2019
258 Мммм
До коментар #41 от "Франц Кафка":
Ако е имал явно намерение да сваля правителствен самолет,повярвай Кляфка,че СУ - то го е засякъл поне от 200 км.,и само заради нахалството на осраният кравар се е случила настоящата случка на видеото,за да му се покаже,че е джендър и няма дори топки за тази работа,защото това не ти е да водиш военни действия срещу някой арабин и да печелиш винаги битка. Руснаците хич не се впечатляват от американците и това е поредното доказателство,както и обратното,на краварите не им стиска срещу по -силните руснаци и затова "кола през г..а и чергата на суджук и чорбаджията друг".Коментиран от #263
16:14 01.02.2019
259 Ввв
16:19 01.02.2019
260 Иван
Коментиран от #280
16:25 01.02.2019
261 Иван
16:26 01.02.2019
262 Този коментар е премахнат от модератор.
263 Анонимен
До коментар #258 от "Мммм":
Ако искаха да свалят правителствен самолет, най-вероятно щеше да стане нещастен ин идент16:32 01.02.2019
264 Мммм
До коментар #49 от "Рашка с чашка":
Спри се да показваш колко си неграмотен по самолетите. Ф 15 е по близо до външни габарити до МиГ 29 отколкото до Су 35. Погледни на МиГ-а вертикалните килове в горният си край са скосени назад ,докато при Ф 15 те са вертикалните килове завършват хоризонтално. Тоест на 100% това е Ф15,а както някой бе писал в Европа с такива разполага само САЩ. Но всъщност видеото може да е и от прелитането на Ту 160 до Венецуела.Коментиран от #281
16:37 01.02.2019
265 Този коментар е премахнат от модератор.
266 Този коментар е премахнат от модератор.
267 Мммм
До коментар #106 от "Голем смях":
Много си истрещял от тази американска помия с която те къпят,за да се навеждаш по -надолу и да ти го цепят по-мазно. Ф 15 въобще не е в категорията на Су 35, а ва краварите не им стиска да се зъбят директно на руснаците,защото знаят,че те не се церемонят и ще има ,както и в случая голямо осиране. А Ф 15 печели само и единствено срещу араби пилоти,а това е доста различно от руските пилоти. З сведение е хубаво да прочетеш сагата за МиГ 21 и по-специално темата във Виетнам,за да разбереш какво руснаците казват за подготовката на виетнамските пилоти,както и за арабите и висока оценка дават единствено на кубинците,това пък за войната в Ангола и ползването на МиГ 23.17:04 01.02.2019
268 Мммм
До коментар #152 от "Голем смях":
Нали знаеш,че приказваш пълни глупости,В примерите които си дал ако си умен,в което се съмнявам можеш да си направиш извод,че винаги става победата на Ф15 от силната срещу слабата страна. Визирам САЩ и Израел срещу Сирия и Югославия.,като за последната сърбите им го вкараха дълбоко със свалянето на супер"невидимия" Фи 117. По твоята логика,че самолета нещо не ставал,мога да ти дам пример,че напоследък зачестиха катастрофите със суперколи от рода на Ферарри Ла Ферарри,Макларен и др. Или и тук май нещо колите не стават или по-скоро задкормилните им устройства. Същото е и със самолетите победи постигнати срещу значително по-слаб противник. Виж войната във Виетнам,където са се сражавали и руски и китайски пилоти,гринговците краваски как са яли дебелия и още им държи влажно и кафяво,като и случая по-горе във видеото.Коментиран от #272
17:37 01.02.2019
269 Мммм
До коментар #156 от "Франц Кафка":
Много ти е остаряла информацията ,Су 57 ще постъпят първите бройки в частите след 1-2 месеца. В началото на пролетта на 2019г. Що се отнася до двигателя да беше но пробните 5-6 екземпляра които ги тестваха в Сирия бяха с новият двигател,затова ти казвам,че инфото ти е остаряло.17:41 01.02.2019
270 Мммм
До коментар #160 от "Голем смях":
Ф 22 не може да направи "Кобрата на Пугачов",по простата причина че няма аеродинамичната схема на МиГ 29, Су от серията 27 до 57,както и отклоняемите във всички вектори сопла. Ф 22 още много неща не може да направи, което могат руските самолети от неговият клас,и ще остане една безбожно скъпа хвърчилка непотребна за нищо и да плаши най-много араби и други от 3-тия Свят включително и нас.17:55 01.02.2019
271 Този коментар е премахнат от модератор.
272 Гост
До коментар #268 от "Мммм":
ЕС със споразумение за свободна търговия с Япония- новина от Европа. А Русия се занимава с това да ,,издухва,, разни неща. Ракети самолети, войни дано всичко това си остане там, на североизток. Как пък една хубава новина не дойде от там, нещо положително.Коментиран от #279
18:16 01.02.2019
273 Баба Вуна
До коментар #17 от "Франц Кафка":
Ти баба, ако си Франц Кафка, аз бабиното съм Джеки Чан! Номерът на обувките ти е по-добре голям от IQ - то ти бабиното!18:43 01.02.2019
274 Този коментар е премахнат от модератор.
275 Бинго
18:55 01.02.2019
276 Fas
20:40 01.02.2019
277 Гражданин
До коментар #50 от "Гост":
Човек, ти го разби с терминология бе. Дай му малко време да асимилира какво му казваш. Макар, че пак не е сигурно дали ще схване.21:13 01.02.2019
278 Петър
До коментар #39 от "Ушанка":
Стига си писал глупости,човек...! Има коментари към видеото от западни телевизии. Ако си поне малко интелигентен,и можеш да работиш с интернет ще си ги намериш.21:38 01.02.2019
279 Петър
До коментар #272 от "Гост":
Ами аз не мога да те разбера...ти като ревеш че само такива „новини” пускат тук за руснаците какво правиш тук и чий го дириш..? Като не ти е кеф,ами не влизай в такива теми бе пич..? И освен това понеже виждам че пишеш за ЕС и свободната търговия с Япония...ами ето намери си тази тема като те вълнува и си драскай там на воля. Щом мислиш че разбираш повече от търговия,кво правиш в тази тема,а.?21:45 01.02.2019
280 Петър
До коментар #260 от "Иван":
Грешиш в правителствения самолет е бил,Шойгу. Връщал се е от международна конференция по въпросите за сигурноста. Срещи с военни министри,в ООН. Ако човек реши,ще намери информация,ама повечето обичате да драскате глупости като гледам.21:50 01.02.2019
281 Този коментар е премахнат от модератор.
282 Спиро
До коментар #240 от "Guest":
Не се нерви толкова.Руснаците публикуваха видео, как изстрелват изтребител от подводница. (!!??)
И този клип е от същата “филмова студия”.
06:51 02.02.2019
283 Този коментар е премахнат от модератор.
284 Вимпел
До коментар #5 от "Рашка с чашка":
Що е ти кво правиш между хората07:15 02.02.2019
285 Гиа
Су27 в сравнение с F-16 e kato Mercedes пред Трабант!
21:45 02.02.2019
286 пилот
08:03 03.02.2019
287 БОГАТИР
До коментар #240 от "Guest":
Наивници-Разбирачи PS-асове ...още верват в шапки невидимки ...f-111...b-2...f-22...f-3515:39 24.05.2019
288 Бачо Киро
17:41 04.06.2019
289 Йонко Понко
До коментар #1 от "ЕвроЗона":
На клипът се виждат два самолета Су и МиГ...15:47 09.06.2019
290 до Борислав Попов
14:02 15.08.2019