Великобритания ще увеличи армията си в Арктика, за да защити Северния фланг на НАТО от Русия, съобщи The Telegraph.
Британският министър на отбраната Гавин Уилямсън посети британските военни във военна база в Норвегия. Той заяви, че Великобритания е разработила 10-годишен план за повишаване на военното си присъствие в Арктика.
Очаква се всяка година в региона да бъдат обучавани до 1000 британски морски пехотинци. Планира се охрана на въздушното пространство от антиподводни самолети Boeing P8.
Така ще бъде ограничена дейността на руските подводници. През миналата година беше съобщено, че Великобритания създава арктическа стратегия за противодействие на Русия.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Random
Коментиран от #4, #27, #72, #105
07:30 18.02.2019
2 СссереМ
Коментиран от #16, #22, #33, #85, #107, #108
07:30 18.02.2019
3 Знам знам🙄
07:31 18.02.2019
4 СссереМ
До коментар #1 от "Random":
Кога да яли бой досега британците,че не се сещам,виж при матушката ти примери без брой?Коментиран от #6, #7, #8, #11, #19, #29, #51, #103
07:32 18.02.2019
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Знам знам
До коментар #4 от "СссереМ":
Ми пише си го и в английската история баце. Двама генерали извън Британската общност ги има там единия е Наполеон а другия генерал Вазов. И тан англетета не скромни чат казват си: Ген. Вазов ни би при Дойран на тупан.Коментиран от #37
07:35 18.02.2019
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Кикимора
07:44 18.02.2019
11 mediator37
До коментар #4 от "СссереМ":
В исторически план много бой са яли англичаните от когото си поискаш през феодализма. За новата история ти давам два примера: 1. Освободителната война и създаването на САЩ, където войските на нейното величество ядат бой от колонистите, бият ги години наред, многократно; 2. Дюнкерк 1940г., когато Вермахтът обкръжава 320хил. английски експедиционен корпус и благодарение на Хитлер не са избити като кучета, ами зарязват оръжие , муниции и като плъхове плуват ли плуват да се спасят, защото Фюрерът е благороден.07:47 18.02.2019
12 Българина
Коментиран от #13, #26
07:52 18.02.2019
13 12345
До коментар #12 от "Българина":
Е как къде? Искат да колонизират Сибир. Натам гледат всички.07:56 18.02.2019
14 Хохи
08:00 18.02.2019
15 да видим
08:01 18.02.2019
16 Смешник,
До коментар #2 от "СссереМ":
и техните пари, като на американците...08:04 18.02.2019
17 джи пи
Коментиран от #18
08:08 18.02.2019
18 СссереМ
До коментар #17 от "джи пи":
И британците не са Грузия.Коментиран от #23
08:11 18.02.2019
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 Роги
ХА ХА голем смех.
08:18 18.02.2019
21 смяяях
08:18 18.02.2019
22 Гошо
До коментар #2 от "СссереМ":
Да то заради това като падне един пръст сняг и обявяват бедствено положение08:19 18.02.2019
23 Хисторик
До коментар #18 от "СссереМ":
И Хитлер така разправяше ние не сме фините, и по късно го снимаха убит в Берлин.Коментиран от #48
08:20 18.02.2019
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 Българин
До коментар #12 от "Българина":
Руските подлоги никога не са били и няма да бъдат българи!08:25 18.02.2019
27 куку руку ку
До коментар #1 от "Random":
Много искат от остров да станат подводен атракцион...08:26 18.02.2019
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 ТАС
До коментар #4 от "СссереМ":
Най-елементарния отговор е, къде и са колониите на Великобритания. Никой не си дава колониите без да е ял бой. Те за едни острови на другия край на света се биха. Да не говорим за Индия, Пакистан, Южна Африка, САЩ и др.Коментиран от #36
08:32 18.02.2019
30 Kcaniba
До коментар #28 от "Историк":
Рома е тейко ти, а Лавров е с арменсси корени!!Русия е драла неколкократно гендърите!!!
А над 2 пъти ги е отървавала от тотален разплох!!
Сороснята сте болен тумор!!
Вие не лъжите, защото друго не правите!!
Коментиран от #52, #88
08:32 18.02.2019
31 Бесен язовец
08:39 18.02.2019
32 Този коментар е премахнат от модератор.
33 Бесен язовец
До коментар #2 от "СссереМ":
Пиратите нямат ни пари , ни флот който да издържа на ниските температури !08:40 18.02.2019
34 Пичччч
08:46 18.02.2019
35 гост
08:46 18.02.2019
36 СссереМ
До коментар #29 от "ТАС":
Хората дават демократично да изберат свободата си,каква война са водили с Индия или Пакистан?Коментиран от #40, #64
08:50 18.02.2019
37 гост
До коментар #7 от "Знам знам":
Е само тва ли? Фюрера им е потопил целия насран флот два пъти в тонаж. Потапял е повече отколкото са могли да произведат. А и децата знаят как си ги е бомбардирал като не е на кеф. Децата знаят кво е правил с Фау 1 и Фау 2. В Лондон са били гладни като въшки щото гимия не е мосло да мине.Коментиран от #67
08:52 18.02.2019
38 solaris
08:53 18.02.2019
39 Румяна Костова
До коментар #19 от "Кcaniba":
Да ,нужно е да се припомня от време на време на радикалните русофоби,чий съюзник са били англичаните когато руснаците са се биели с турците за нашите земи.08:58 18.02.2019
40 Този коментар е премахнат от модератор.
41 Герги
09:05 18.02.2019
42 ЪРП
09:14 18.02.2019
43 robur
09:17 18.02.2019
44 Румяна Костова
09:18 18.02.2019
45 Румяна Костова
До коментар #25 от "Наблюдател":
Общността със симпатии към Русия е просто по-добре информирани по въпроса за Артика.Коментиран от #56
09:20 18.02.2019
46 123
09:38 18.02.2019
47 Обикновен Бг
09:39 18.02.2019
48 123
До коментар #23 от "Хисторик":
Ако не се бяха обединили СССР, САЩ и Великобритания, Хитлер щеше да си управлява до живот. Добре, че направи глупостта да обяви война на САЩ. А СССР ако не беше агресивната политика на Хитлер, щеше да си остане в границите до 39-та година и щеше да е изостанала и деспотична суровинна страна - нещо подобно на Иран. Не че сега не са изостанали, но не толкова, колкото щяха да бъдат ако не ги беше нападнал Хитлер.Коментиран от #55
09:46 18.02.2019
49 Географ
Този, който е на ЧУЖДА територия, Той е АГРЕСОР!!! Просто и ясно.
Алглотата бесни нападат Святата Рус, а реват срещу нея. ЩО ЗА НАГЛОСТ?! Англия пращала Армия срещу МИРНА Русия (че и се хвали)? И КОЙ Е ВИНОВЕН? КОЙ Е АГРЕСОР?! ИМПЕРИЯТА НА ЗЛОТО - АНГЛО-САЩ, разбира се. Факт.
Коментиран от #50
09:47 18.02.2019
50 123
До коментар #49 от "Географ":
Великобритания има излаз на Севрния ледовит океан чрез Норвежко море, което е част от басейна на този океан. Там Великобритания има острови - Шетландски и Фарьорски острови. Но тук става дума предимно за ангажименти в рамките на НАТО, а няколко страни на НАТО имат територии в Арктика. По-скоро е странно как така почти половината океан Русия го третира като свои териториални води. По силата на какво право и на какъв закон, много ми е интересно....Коментиран от #69, #81
09:54 18.02.2019
51 Дедо Ванго
До коментар #4 от "СссереМ":
Май си забравил за Дюнкерк.Коментиран от #58
09:55 18.02.2019
52 Историк
До коментар #30 от "Kcaniba":
Отново лъжеш повече и от дъртия руски ром Лавров. А колкото до туморите-руската измет оставена в България е най-големия тумор, от който трябва да се освободим.09:56 18.02.2019
53 Симо
Коментиран от #60
09:56 18.02.2019
54 Варната
09:59 18.02.2019
55 Дедо Ванго
До коментар #48 от "123":
Не те знам къде си учил история, но си много, много промит.Коментиран от #57
10:01 18.02.2019
56 Този коментар е премахнат от модератор.
57 Наблюдател
До коментар #55 от "Дедо Ванго":
Много точно го е казал колегата, а на теб ти е тотално изветрял мозъка от руските фалшификации на историята.10:06 18.02.2019
58 СссереМ
До коментар #51 от "Дедо Ванго":
А ти май си забравил битката при Керч.10:06 18.02.2019
59 Цецо
10:09 18.02.2019
60 Този коментар е премахнат от модератор.
61 Бай Благой
10:33 18.02.2019
62 jforfk
10:34 18.02.2019
63 Този коментар е премахнат от модератор.
64 ТАС
До коментар #36 от "СссереМ":
Това че не познаваш историята на Азия и в частност Индия и Пакистан не значи, че не е имало въстания и военни действия.10:51 18.02.2019
65 ооооох
Коментиран от #68
11:08 18.02.2019
66 Този коментар е премахнат от модератор.
67 Знам знам
До коментар #37 от "гост":
Не бе мой. Просто искам да кажа че е бил такъв як бой че имам чувството че англичаните се гордеят че са го яли. А другите работи дето всички ги изброяват по скоро са описани в английските учебници като временни затруднения, стратегически отстъпление и т. н.Коментиран от #71
11:22 18.02.2019
68 ТОЧКАТА
До коментар #65 от "ооооох":
ЗРРРРРРНННН...Моля заспалите от 18 век/времето на МАРКС/ ДА СЕ СЪБУДЯТ....И ДА СПРАТ ДА БЪЛНУВАТ...Опасно е за света в 21 век....11:26 18.02.2019
69 ТОЧКАТА
До коментар #50 от "123":
По ЗАКОНА на ПЪРВИЯ,С НЕОСПОРВАНО ПРАВО на стопанисване дъъълги години!!!!!АМЕРИКАНСКИ ЗАКОН!!!!!!!А по кой закон Англия окупира Норвегия,Финландия,Швеция РУСИЯ та взема подобни решения???Даже морето е НОРВЕЖКО!!!!Коментиран от #74
11:32 18.02.2019
70 ТОЧКАТА
11:42 18.02.2019
71 Вили
До коментар #67 от "Знам знам":
По време на подводната война в Атлантика през ВСВ, англичаните потопиха към 800 подводници на германците и снабдиделните конвои от кораби можеха свободно да преминават през Атлантика.11:43 18.02.2019
72 Гошо
До коментар #1 от "Random":
И то Биг бой ще ядът11:48 18.02.2019
73 Тодоров
11:53 18.02.2019
74 123
До коментар #69 от "ТОЧКАТА":
Къв е тоя закон на първия, бе? То по тая логика целия Атлантически океан трябва да е на Испания и Португалия. Има си съвременно международно морско право и там си е ясно определено на какви принципи се определят териториалните води на една страна, икономически зони и т.н. Всичко отвъд териториалните води е международно пространство. А това, че Англия владее Норвегия, Финландия, Швеция и т.н. от къде го измисли?Коментиран от #76, #104
11:59 18.02.2019
75 Историк
До коментар #66 от "Kcaniba":
Кога ги е смазала бе путлераст? Смазано ти е подушанковото пространство от руските фалшификации на историята!Коментиран от #77
12:00 18.02.2019
76 ТОЧКАТА
До коментар #74 от "123":
ДААА... правилно!!!СВЕТЪТ БЕ РАЗДЕЛЕН между Испания И Португалия през 16 век!!!!!Правилно..ТЕ СЪЗДАДОХА ТОЗИ ЗАКОН....А ..ОСПОРВАНИЯТА дойдоха доста по-късно ..при възхода на Франция и Англия....и бая кръв се проля....А съвременното,,право,, НЕ е ли същото...ТО ДАВА ПРЕДИМСТВО, ПРАВО И ЗАЩИТА!!!!на саксонците.......За последното---ТАМ има ЧУЖДИ военни бази.....Ти как мислиш---добре ли е чуждите/не на НАТО!!//военни бази да имат по голям потенциал от нашата ,,армия,,?????123---това ли са оценките ти от училище?Яяяясно.Коментиран от #80
12:09 18.02.2019
77 Kcaniba
До коментар #75 от "Историк":
Смазана ти е трабата растараст!Мачкала ви и че ви мачка!!
Соросняяя!!
Рая сте били , рая и ще си останете!!
Коментиран от #79
12:10 18.02.2019
78 историк
Коментиран от #82
12:16 18.02.2019
79 Този коментар е премахнат от модератор.
80 123
До коментар #76 от "ТОЧКАТА":
Ти какво? Искаш да се водят нови войни за разпределение на влияние и територии?13:34 18.02.2019
81 jforfk
До коментар #50 от "123":
Първо Фарьорските острови са датски, а не английски. И ако погледнете картата те са на около няколко стотин км от Арктика. Второ територията на всяка страна се простира на 12 мили /20 км/ от брега. Ако все пак сте виждали карта, в което се съмнявам, като чета коментара Ви, ще видите, че Норвежко море не граничи с Англия. А, че английски кораби могат да отидат в Арктика, никой не ги спира. Но ако приближат по-близо от 200 мили до територията на коя да е държава, вече са в нейната икономическа зона, а на 20 км нарушават държавна граница. А Русия граничи с Арктика. И си има правото, както на 20 км граница, така и на 200 милна икономическа зона. А това се отнася не само до крайбрежието, а и около всеки остров, дето е собственост на както на Русия, така и на Англия. Само дето, доколкото зная, Англия не притежава нито един остров в Арктика.Коментиран от #92
13:49 18.02.2019
82 Този коментар е премахнат от модератор.
83 Вили
14:27 18.02.2019
84 Този коментар е премахнат от модератор.
85 хахахахххаа
До коментар #2 от "СссереМ":
страхотни вицове разказваш деди ,Англия /или по точно нейните остатъци/-военно политическо и икономическо джудже пуснато по пързалката имало технологии ,армия ,буахахахаххахаха ахахаххахаа Направо руснаците са умрели от смях при вида на поредната новина.Коментиран от #91
14:37 18.02.2019
86 Този коментар е премахнат от модератор.
87 ще ще ще
До коментар #86 от "Историк":
ще ще ще, докато ЩЕ , от запада останаха усмивки от старите ленти и няколко бананови слона на дървени трупчета и още няколко пияни комарджии изгубили всичко на комар. За това е този вой, ред сополи, пак сълзи и пак вой от ъгъла.15:05 18.02.2019
88 Kcaniba
До коментар #30 от "Kcaniba":
Прекалено си арогантна.!!!!!!16:02 18.02.2019
89 Анонимен
До коментар #84 от "Kcaniba":
Нещо се бъркаш, Русия и Великобритания са най верни съюзници до 1917. Наполеон напада Русия защото тя отказва да се присъедини към блокадата, санкциите срещу Британската империя.16:07 18.02.2019
90 Този коментар е премахнат от модератор.
91 Анонимен
До коментар #85 от "хахахахххаа":
Великобритания е петата най-голяма икономика в света...пред нея са само САЩ, Китай, Япония и Германия.16:23 18.02.2019
92 123
До коментар #81 от "jforfk":
Шетландските острови са на границата между Норвежко и Северно море, така че не е като да няма никаква връзка на Великобритания с Норвежко море. За фарьорските острови, да, грешката е моя, датски са. И никъде не съм твърдял, че Англия има територии в Арктика, а, че има излаз на Норвежко море, коуто е част от басейна на Северния ледовит океан. Относно 20 милната зона, както и икономическата зона, аз точно за нея пиша, но зоната на Русия в Северния ледовит океон, върху която те властват е много над ограниченията на тези зони. Ако имате карта, вижте кои райони от океана обхваща руското континентално крайбрежие и островите и го сравнете със зоната от океана, която те контролират. Ще видите значителни разлики....Коментиран от #100
16:24 18.02.2019
93 Този коментар е премахнат от модератор.
94 Ушанката
16:57 18.02.2019
95 хаха
16:59 18.02.2019
96 Ивана
До коментар #28 от "Историк":
Брей голям простак си бил...17:39 18.02.2019
97 Този коментар е премахнат от модератор.
98 Този коментар е премахнат от модератор.
99 Този коментар е премахнат от модератор.
100 jforfk
До коментар #92 от "123":
Не оспорвам правото на страните които непосредствено граничат с Арктика. Но Англия не е между тях. Колкото до Вашата връзка тя е много крехка. Шотландия граничи със Северно море и може би ЮЖНАТА част на Норвежко море което НЕ Е СЕВЕРНАТА. Демек ингилизите да си гледат собствената паничка. Колкото до останалото наистина Русия изгражда военни бази в Арктика. Но на собствена територия. На острови които и принадлежат. А както споменах и в предният коментар Англия няма никаква територия там.Коментиран от #102
19:42 18.02.2019
101 Kcaniba
Мрете рая бритпендилскъ!!
21:23 18.02.2019
102 123
До коментар #100 от "jforfk":
Да, Великобритания няма територии в Арктика, но явно военните й ангажименти в региона са по линия на НАТО. И не само по линия на НАТО. Норвегия е страна традиционно проанглийски ориентирана. С Дания също имат близки отношения. Да не говорим за Канаса като част от британската общност...22:32 18.02.2019
103 Зулу
До коментар #4 от "СссереМ":
Ами например британците са яли бой в битката при Исландуана където въоръжени с копия и щитове зулуска армия, размазва британският корпус, въоръжен с карабини Хенри Мартин, артилерия и ракети...кво шИ кажеш за това ?00:24 20.02.2019
104 Не грухти бе
До коментар #74 от "123":
Не реви бе, джендър, още от времето на СССР , Северно море е признато международно, като вътрешен воден път на руснаците... причината беше , че само те могат т.е. само те са на такова ниво на зимното корабоплаване, че да го ползват целогодишно..има инфо по въпроса и вместо да грухти глупости, вземи та прочети.00:43 20.02.2019
105 Димитърдд
До коментар #1 от "Random":
Ей руско зомби пишеш за една от победителките от втората световна война. Хитлер не можа да покори тази велика държава Англия , камо ли Русия. Те са една от страните които официално имат ядрено оръжие. Във военно отношение те са на едно от първите места. Да припомня ли че по време на фолклендската криза, аржентинците духаха супата. Англия е прекалено голяма лъжица за Русия.16:27 25.02.2019
106 мислещ
12:08 16.04.2019
107 Дедо Ванго
До коментар #2 от "СссереМ":
Кривата представа за възможностите на Русия и схематичните подходи към нея е лош, ама много лош съветник. Справка-Наполеон, интервентите, Хитлер.17:32 14.06.2019
108 Този коментар е премахнат от модератор.