Военните учения на НАТО в балтийските страни, Полша, Черно и Балтийско море показват, че Алиансът се готви за широкомащабен конфликт. Това заяви началникът на Генералния щаб на руските сили Валерий Герасимов, предаде ТАСС.
Руският военачалник заяви, че военните действия се увеличават в балтийските държави и Полша, в Черно и Балтийско море. Интензивността на военните маневри расте. НАТО съзнателно се готви да използва своите сили в широкомащабен конфликт, посочи Герасимов.
В същото време Алиансът прокламира тезата за „руската военна заплаха“, разглеждайки действията на Москва за осигуряване на нейната сигурност като заплаха за мира, каза още началникът на Генералния щаб. Той припомни и решенията, взети на последната среща на НАТО в британската столица Лондон.
Алиансът добави Космоса към списъка на своите оперативни полета. Герасимов каза, че САЩ продължават да разгръщат ракетния си щит в Европа. Герасимов все пак подчерта, че „според нас в момента няма индикации, че ще започне широкомащабен конфликт“. По думите му ситуацията в света остава нестабилна, а развитието е все по-непредвидимо. Според него това е така, защото някои страни налагат своите принципи над други суверенни държави. Валерий Герасимов смята, че е налице безпрецедентен политически, икономически и информационен натиск над страни, които се опитват да водят независима политика, включително по отношение на Русия.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Естествено
Коментиран от #6
07:55 18.12.2019
5 Реално
08:00 18.12.2019
6 Рошко
До коментар #4 от "Естествено":
Забрави санкциите от краварите, и пазарлъците с Китай ще има брекзит няма да има брекзит08:02 18.12.2019
7 Добри от Добрич
Коментиран от #77
08:03 18.12.2019
8 Бончо
08:07 18.12.2019
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Знам знам🙄
Коментиран от #20
08:12 18.12.2019
11 Я русский полюционер
08:13 18.12.2019
12 бабаяга
08:15 18.12.2019
13 Руските свине
Коментиран от #65
08:16 18.12.2019
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Наблюдател
08:21 18.12.2019
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Българин
До коментар #16 от "Ей. Това русофобите":
Руската безродна измет така и не разбра, че русофоби не съществуват. Руcoфoб e тeрмин, c кoйтo руcкитe мeрзaвци нaричaт вceки, кoйтo ce прoтивoпocтaвя нa aгрecивнитe руcки импeрcки интeрecи. Руcoфoб, e вceки, кoйтo e прoтив мaниaкaлнaтa идeя, чe руcнaцитe ca уникaлни и имaт някaквa ocoбeнa миcия в cвeтa. Руcoфoб e вceки, кoйтo нe cпoдeля руcкoтo виждaнe, чe cвeтa трябвa дa им ce пoдчинявa и дa им лижe зaдницитe. Тaкa, чe cпoрeд руcкитe примaти цeлият cвят, ocвeн тях и тeхнитe cлуги e руcoфoбcки.Коментиран от #34
08:27 18.12.2019
18 ГОСТ
08:28 18.12.2019
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 Я русский полюционер
До коментар #10 от "Знам знам🙄":
Не си спомням историята да казва, че Париж е бил пленяван някога от ушанките, но пък историята казва, че москва е била опожарена и то два пъти. Наполеон и Хитлер правят една и съща грешка - сбиха се с цяла Европа преди да нахлуят в русия, но ако усилията са били концентрирани конкретно само в нахлуване и захващане на тази територия, нещата са щяли да бъдат съвсем различни.Коментиран от #25, #28, #37, #52, #70
08:30 18.12.2019
21 ДЖОТО
Коментиран от #23, #27, #29
08:34 18.12.2019
22 Иван
До коментар #2 от "Да да":
Эащо да го връща на Иэраел?08:34 18.12.2019
23 Иван
До коментар #21 от "ДЖОТО":
По-добре да прочетат Библията.08:36 18.12.2019
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Иван
До коментар #20 от "Я русский полюционер":
Мухльо,чувал ли си эа генерал Суворов?Коментиран от #38, #40
08:37 18.12.2019
26 IDIL
08:40 18.12.2019
27 Леонардо да Винчи
До коментар #21 от "ДЖОТО":
Хубавото е , че блядовете имаха за съюзници САЩ през ВСВ, защото сега щеше да славиш фюрера!Коментиран от #30
08:40 18.12.2019
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 Иван
До коментар #27 от "Леонардо да Винчи":
А критиките от САЩ щяха да са на немски еэик.08:43 18.12.2019
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 ГОСТ
До коментар #24 от "rasho":
Алооо......Тук се пише на кирилица.....Оправи си клавиатурата......08:49 18.12.2019
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 Всичките ти твърдения са
До коментар #17 от "Българин":
Пълни измислици, т.е. лъжи! Няма как да спориш с някой, за когото черното е бяло, а горе е долу! Като ти чета идиотщините, ми става ясно, че нито знаеш какво е русия, нито жив руснак си виждал. Но плещиш ли, плещиш....Коментиран от #36
08:51 18.12.2019
35 Историк
До коментар #31 от "Иван":
Ако не беше американската помощ блядухите нямаха с какво да пълнят дори патроните бе умник. Нямаше да има алуминий за танковите двигатели, нямаше да има релси и локомотиви. да не говорим за автомобилите. катюшите щяха да ги возят с нокски каруци, защото от единственият руски камион , който може да ги вози са произведени от 41-до 45 година едва 500 бройки.Коментиран от #49, #104
08:52 18.12.2019
36 Българин
До коментар #34 от "Всичките ти твърдения са":
Демонстрираш поведение на руски трол, защитаващ като Матросов мръсната руска кочина. Всичко, което съм написал отговаря на истината а това, че не ти понася си е изключително твоя работа.08:55 18.12.2019
37 Така ли беше че съм забравил
До коментар #20 от "Я русский полюционер":
Я пак си помисли дали руската армия не е била в Париж. И френската дума "Бистро" идва от руското Бьйсто , тогава когато руските войници са подканяли френските кръчмари , много бързо да им сипват пиене. И Москва не е била опожарявана от Наполеон , а от самите руснаци , за да не оставят на французите нищо което да им послужи , като подслон и храна за зимата. Граф Ростовцев дава личен пример , като с факла в ръка , подпалва своето разкошно имение. И Наполеон влиза в горящата Москва , която не спира да гори седмици наред. А германците не опожаряват нищо , ако се изключат неуспешните опити за бомбандировки , спряни са на около 40 км, след което последва безжалостен контраудар ,и целият свят става свидетел на колоните пленени немци, автомашини , танкове , и разпиляната от бягството германска бойна техника. Спешно прехвърлят от Европа дивизии за да запушат фронта , в щаба на армията летят глави , Хитлер изземва функциите на главнокомандващ , от своите генерали.08:55 18.12.2019
38 Този коментар е премахнат от модератор.
39 Помпео
Е НАТО трябва да предприеме контра мерки -нормално е .
08:58 18.12.2019
40 Този коментар е премахнат от модератор.
41 Този коментар е премахнат от модератор.
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 Само че
Коментиран от #45
09:04 18.12.2019
44 Хрониките на Евразия
09:05 18.12.2019
45 Иван
До коментар #43 от "Само че":
Мишел Обама да те шляпне по челото.09:06 18.12.2019
46 262
До коментар #19 от "Еблю":
Значи и Германия трябва да си върне Кьонигсберг ( Калининград ).Коментиран от #53
09:08 18.12.2019
47 Я русский полюционер
Коментиран от #51, #103
09:08 18.12.2019
48 Никой
До коментар #3 от "Русороб":
Помечтай си да не се стига дотам. Хитлер и Наполеон също голям го вадеха.Коментиран от #64, #71
09:09 18.12.2019
49 Иван
До коментар #35 от "Историк":
Историк чалгар.09:09 18.12.2019
50 Алексей Сергеев
09:09 18.12.2019
51 Иван
До коментар #47 от "Я русский полюционер":
Чети Библията......дотогава си говедо09:11 18.12.2019
52 Да влезе следващият
До коментар #20 от "Я русский полюционер":
И Хитлер и Наполеон правят една и съща грешка - ТУК СЪМ ДЪЛБОКО СЪГЛАСЕН С ТЕБ. След като премазват цяла Европа (без Англия) , и стават императори на цялата европейска територия , население , средства за производство ,суровини , и цял интернационал от армии , си помислят ,че могат да направят същото и с Русия . И това се оказва края на техните империи , и руските армии маршируват в Париж , Берлин. Тези инвазии не остават , без последствия и за Русия , която не може да се възстанови десетилетия от чудовищните си загуби. На този фон излиза световен лидер , който войната не е оставила такива дълбоки рани . В първият случай -Английската Империя , вторият случай -САЩ . А Русия си остава само един "обикновен" убиец на империи и гиганти.Коментиран от #55
09:12 18.12.2019
53 Иван
До коментар #46 от "262":
И Сърбия да си върне Бавария.09:14 18.12.2019
54 Този коментар е премахнат от модератор.
55 Иван
До коментар #52 от "Да влезе следващият":
Да,ама историка чалгар се кълне,че руснаците никога не са превэемали Париж.А эа генерал Суворов не ще и да чуеКоментиран от #76
09:17 18.12.2019
56 джи пи
09:19 18.12.2019
57 Иван
До коментар #54 от "Разрушителят на фактите":
Не раэбрах искате ли да умирате или не искате да умирате?09:20 18.12.2019
58 Иван
До коментар #54 от "Разрушителят на фактите":
И не четете Библията,эащото сте по-силни и по-мъдри от Господ.09:24 18.12.2019
59 Този коментар е премахнат от модератор.
60 боцмана
09:33 18.12.2019
61 калчо
09:38 18.12.2019
62 Отишъл за вълна а се върнал остриган
До коментар #54 от "Разрушителят на фактите":
В момента са достатъчни само 3 батальона монголски войници (не руски) за да стигнат до Берлин . Изпедерастената , наркоманизирана стара Европа , каква война са видели ? Бил ли си на германско летище , да преброиш етническите немци. Слава Богу Русия не е агресивна , има си достатъчно , че иначе за 48 часа танковете и да са излязли на Ла,Манша. Я изброй в твоята родна "Нато-вска армия с какви бойни единици разполага , че да спре, или да напада нещо . НАТО е САЩ и Англия с 20-тина територии- пълнеж за възглавници.09:38 18.12.2019
63 Я русский полюционер
Коментиран от #79
09:39 18.12.2019
64 Русороб
До коментар #48 от "Никой":
Мечтая си да се стигне до там, а за руските местни шумкарчета лично ще се погрижа, Гешев ще ви се стори песен русоробчета.Коментиран от #66, #68, #69
09:48 18.12.2019
65 Ко каза ко
До коментар #13 от "Руските свине":
Като например???09:51 18.12.2019
66 Doko
До коментар #64 от "Русороб":
Няма кво да мечтаеш,такива измекяри като теб още сега мога да им строша вратлетата . Какво ще кажеш да те почвам ли?09:54 18.12.2019
67 100
09:55 18.12.2019
68 Възможност за проява
До коментар #64 от "Русороб":
Мечтите са безплатни , за това не мечтай , а направо отиди в Донбас и трепи на воля , лично . И не забравяй завещанието , че току видиш лично някой" котел" , и" песента" на Град-овете за последно. Ние тука ще те почетем подобаващо , със скромен банкет - Вечер на луканката и червено вино.10:01 18.12.2019
69 Този коментар е премахнат от модератор.
70 Не си спомняш
До коментар #20 от "Я русский полюционер":
Не си спомняш , щото го няма в методичката на ЦРУ ... всъщност в 1814г., руската армия влиза в Париж , а казаците си правят лагер в Булонския лес ... ако не вярваш може да си го провериш.Между другото да те образовам, че руската армия е влизала в Берлин ДВА пъти ... първият е в 1759г., вторият в 1945г. ... във Фашингтон още не е , но продължавайте така и скоро ще има орден "За взятие Фашитгтона" ...ако изобщо си дават труда да го превземат , а не го заличат от лицето на Земята.
Коментиран от #72, #73, #74
10:09 18.12.2019
71 Руските свине
До коментар #48 от "Никой":
също голям го вадеха ама ПСВ капитулираха, преди това 1905 японците ги биха като маче у дувар, а през 1920 година поляците им дадоха да разберат. Да не говорим, как се изнизаха от Афганистан.Коментиран от #82
10:17 18.12.2019
72 БИСТРО вьв франсето се налага
До коментар #70 от "Не си спомняш":
Точно тогава от ушанките които пришпорвали келнерите с ;Бьстра бьстра.....;......Коментиран от #75
10:18 18.12.2019
73 Руските свине
До коментар #70 от "Не си спомняш":
сами ли влязоха в Париж бе отворко? Не бяха ли в съюз с Германия, Австрия и Англия? Или тези подробности ги пропускаш?Коментиран от #80, #83
10:19 18.12.2019
74 Хрониките на Евразия
До коментар #70 от "Не си спомняш":
Руската армия в Париж ...Всеки 3 руски войник е предпочел да остане във Франция ..
По добре ратай на французите , отколкото роб в Русия ..
10:20 18.12.2019
75 Истината
До коментар #72 от "БИСТРО вьв франсето се налага":
Това са само митове и легенди. Популярна версия е, че думата идва от руските войски, които окупират Париж след Наполеоновите воини. Тази етимология е отречена като нелогична,] заради разликата от 69 години между предполагаемия произход и първото срещане на думата.Коментиран от #102
10:22 18.12.2019
76 Само питам
До коментар #55 от "Иван":
Защо лъжеш повече и от рускиият ром Лавров, бе путлераст?10:24 18.12.2019
77 Бачо Киро
До коментар #7 от "Добри от Добрич":
Ежедневни статии в РУСКИЯ печат? Ти тъй освен тук друго четеш ли? Това са ежедневни статии във всички печати... Едните сочат с пръст Русия, другите сочат САЩ / НАТО... Далавера да има, нали трябва да се дават милиардчета за оръжия, що си мислите, че има нещо случайно... От десетилетия лаят един срещу друг, дори след като Горбачов им предаде СССР... От мир не се печели толкова добре...10:28 18.12.2019
78 Казуар
10:30 18.12.2019
79 Неква странна
До коментар #63 от "Я русский полюционер":
Имаш неква странна джендърска логика - В Русия ,често нахлували чужди армии , затова те не ставали за войници ... а според мен това означава ,че те са миролюбиви и тъпаците около тях, мислейки, че тази им миролюбивост произтича от слабост винаги решават през период от 100 години да се пробват да ги мандръсат ...като краен резултат винаги са измандръсани тарикатите ... от монголите, турците, тевтонците, поляците чак до Наполеон и Хитлер...като им позараснат халките пак се пробват ...пък може и да им е харесало да ги онождат... знае ли човек ... с тия педерастки конвенции дето ги приемат.Коментиран от #81
10:32 18.12.2019
80 Чудовището от Корсика
До коментар #73 от "Руските свине":
А ти забравяш ,че в армията на Наполеон в инвазията срещу Русия , освен целият интернационал армии , е имало пруска армия . въпроса е - всички тези съюзници къв" член" държаха в Европа та я загубиха , и оставиха на Наполеон , че и на Хитлер . И ,ако тези "велики" императори не си го намериха в Русия , още щяха да са империи , а Англия в най-добрият случай , изолирана на острова. Чакат някой да разжалва императора , след което идват на парада за победата.10:32 18.12.2019
81 Оцелял от инвазията в Русия
До коментар #79 от "Неква странна":
Е ся Первьй раз, не < пе де раз> , вторьй раз как первьй раз , потом привьйкаеш.10:42 18.12.2019
82 А случайно да
До коментар #71 от "Руските свине":
А случайно да знаеш, че Брест Литовския договор не е капитулационен ... Ленин и болшевиките изваждат Русия от войната, за да си довършат революцията, като всъщност за това и Германия е финансирала Ленин ... по договора няма капитулационни клаузи , няма репарации и няма обезщетения за кръвнина ... това е.А когато Централните Сили губят войната / в това число и ние /, Временното Правителство на Руската Република , денонсира Договора от Брест - Литовск , тъй като е воювала на страната на Антантата ...така че , като пишеш нещо не е лошо и да прочетеш преди това .
Като пишеш как са ги били японците , виж чии са Курилските острови и за колко часа самураите са поискали примирие в Халхин Гол , след като пристигнали руснаците и им наритали дирниците, кат на бити пед . али.
В 1920г., добре, че били французите и англичаните пред Варшава и добре, че Тухачевски е допуснал грешката да не дочака подкрепленията, а влязъл в атака директно ...иначе щяхте да сънувате "Чудото на Висла", както го наричат ш ляхтите ...иначе полската армия е била мачкана от Минск до Варшава и е бягала , като бит .едал, а Пилсудски си е дъвчел мустаците , като Наакашвили - вратовръзка.
В Афганистан нЕма кво да си приказваме - избиха 3 000 000 / три милиона / джихадета + английски, американски и израелски инструктори ... рандемана е 1 съветски войник за 54 джихадета и инструктор ...мисля ,че е добре и още щеше да е добре , ако не беше дошъл педала с белега...но нищо ...всичко се връща.
Коментиран от #85
10:47 18.12.2019
83 Точно в 1814
До коментар #73 от "Руските свине":
Точно в 1814г. , не са били съюзници ... т.нар. Свещен съюз е сключен на 26 септември 1815г. ...по- известен е като „Акт за взаимна помощ на християнските монарси“.Пак ти казвам ... не е лошо да четещ, преди да пишеш.
10:54 18.12.2019
84 Руските свине
11:03 18.12.2019
85 Руските свине
До коментар #82 от "А случайно да":
Колкото и да лъжете руските роби на 3 март 1918 година Русия капитулира пред Германия, Австро -Унгария , Османската империя и България.Коментиран от #87
11:04 18.12.2019
86 соросоид дебил
Коментиран от #90
11:11 18.12.2019
87 Кофти баце
До коментар #85 от "Руските свине":
Кофти баце ...колкото и да си мечтаете Русия да е загубила в ПСВ , това не е така, просто защото не е така.Ще ти го обясня по - простичко та дано вденеш - договорът за капитулация включва три задължителни елемента - Деклариране на безусловна капитулация, репарации в териториален аспект, и контрибуции / обезщетения / ... допълнително се договарят ограничения за военните сили на победената страна и т.н.
Колкото и да ти е мъчно в Брест - Литовския Договор няма нито един от тези три задължителни компонента за да твърдим, че имаме капитулация или загуба.
Сори , но незнанието не е оправдание за тъпо.тията , която си написал.
Коментиран от #88, #107
11:41 18.12.2019
88 Руските свине
До коментар #87 от "Кофти баце":
и Втората щяха да загубят, ако не бяка САЩ. Затова винаги фалшифицират историята си и карат робите иси да рапространяват лъжите им.Коментиран от #99
11:56 18.12.2019
89 В тила на нато е най трофейно
11:57 18.12.2019
90 Путлерастът олигофрен
До коментар #86 от "соросоид дебил":
Руските хомосексуалисти в армията обикновено посягат на наборните войничета и изобщо не мислят за война!11:58 18.12.2019
91 руската нация е най гнусната нация
12:09 18.12.2019
92 Санчо
До коментар #3 от "Русороб":
Споко пич, и ти няма да си жив12:24 18.12.2019
93 Хахха
13:21 18.12.2019
94 Лобут за кочината Рассия
Джуджето за това ходи в сортира с 6 човека охрана ,да могат да го замият
Коментиран от #96
13:35 18.12.2019
95 Я русский полюционер
13:42 18.12.2019
96 Този коментар е премахнат от модератор.
97 Този коментар е премахнат от модератор.
98 Лобут за кочината Рассия
До коментар #96 от "Я русский полюционер":
Тапата му я слагат Кадиров и Ердоган ,Ма не е баш тапа а си е масивен ЧепКоментиран от #100
14:10 18.12.2019
99 Е не си струва
До коментар #88 от "Руските свине":
Е не си струва да вдигаш такъв шум за нещо , което е представлявало 2 до 4 % от разходите на СССР за ВСВ ... както и за разходката до Нормандия от юли 1944г., на която кой знае защо и викат десант ... не се напъвай , всички са наясно,че обикновено се насирате от страх, после чакате да видите кой ще победи / обикновено в 90% от случаите това е Русия / и след това се присламчвате към трапезата ... този път обаче нЕма да ви мине номера ...Путин ви го каза на прав текст , цитирам : "Аз съм руснак , за какво ми е свят в който няма Русия."
Щото сте тъ.пи ще ви го опростя ....човекът ви каза "Ако се опитате да унищожите Русия , няма да има панета на която да живеете".
Това е ... лично аз не съм възхитен от перспективата, но явно на Фашингтон не му пука ...
Коментиран от #101
15:10 18.12.2019
100 Ма като
До коментар #98 от "Лобут за кочината Рассия":
Ма като гледам Чечня е част от Русия , а Ердоган тичка до Москва , би си челото у плочника на Красная площад и вика на чист руски "Извините ".15:13 18.12.2019
101 сори
До коментар #99 от "Е не си струва":
Грешка ...лапсус калами - да се чете :"Щото сте тъ.пи ще ви го опростя ....човекът ви каза "Ако се опитате да унищожите Русия , няма да има пЛанета на която да живеете".
15:16 18.12.2019
102 А бе
До коментар #75 от "Истината":
Я сега да ни кажеш етимологичния произход на думата БИСТРО ... щом не е от быстро, от коя френска дума ли ще да се е получила ?15:21 18.12.2019
103 Ей полюционно петно
До коментар #47 от "Я русский полюционер":
запознай се с историята и имперските завоевателски амбиции на Наполеон и Хитлер и тогава бръщолеви простотии. И двамата са искали богатата територия на Русия и двамата си счупиха тиквите кухи.15:58 18.12.2019
104 Тикво зелена
До коментар #35 от "Историк":
въобще не си наясно с помощта по ленд лиз и дали е основна за победата на Германия. Нросто проследи хронологично историческите дати и как на 8 12.1941г. Америка кляка обезсилена от японската атака на Пърл Харбър и търпи поражения и тя и англетата по всички фронтове. По същото време се води първият обрат във войната на източният фронт и това е битката за Москва,която я печелят руснаците,а немците губят и започват постепенно бавно но сигурно отегляне за да се стигне до 09.051945г. в Берлин,а Хитлер на въглен,Мусулини на въжето,да не говорим след това бързото придвижване и освобождаване на Китай от руските войски и опасността да дебаркират в Япония и да превземат Токио,краварите пускат двете атомни бомби над градове в които дори не е имало и военни заводи. Аман от мишоци не знаещи история.Коментиран от #109
16:05 18.12.2019
105 ще хнърчи натовска перушина
16:27 18.12.2019
106 Русофил
До коментар #3 от "Русороб":
Това голямото нещо ще го извадят от твоетоотверстие,за да го пъхнат на ма.ка ти в
отвЪрстието..::;;;;
18:57 18.12.2019
107 Казуар
До коментар #87 от "Кофти баце":
Руснаците са понесли тежко поражение през ПСВ. Германците са вкарали много тежка артилерия и според тогавашни описания са загивали цели руски полкове. Руснаците са напуснали фронта.Коментиран от #108
23:52 18.12.2019
108 АЛОУУ ПТИЧКАТА
До коментар #107 от "Казуар":
Ало птичката австралийска ...тук не спорим дали руската армия е загубила някои битки в ПСВ ...загубила е, също така е загубила и битката в Добруджа ... същината на дискусията беше дали Русия е подписала Договор за капитулация т.е. дали е загубила войната и дали е третирана, като победена в ПСВ ... по -горе съм описал характериситките на капитулационен договор , Брест -литовският не отговаря на нито една характеристика , а официално Русия не е обявена за победена страна в ПСВ ...това е .Брест - Литовския договор е подписан за излизане от войната, подписан е от Ленин и болшевишката власт, който е финансиран от Германия да вдигне революция ... а сети се сега , защо Германия е дала пари на Ленин ...ами просто е - за да извади Русия от войната , а Германия да получи предимство на фронта ... както е видно , не се е получило, но Ленин е изпълнил задължението си срещу което е получил доста кинти за да дойде на власт.
Та така ...повторете си го за да можете да схванете реалното положение - Русия не е победена страна в ПСВ и не е подписвала капитулация.
09:32 19.12.2019
109 Ами както
До коментар #104 от "Тикво зелена":
Ами както и да го гледаме - 2 - 4 % от военните разходи едва ли са решаващи за изхоза на войната - това значи, че от 100 танка , максимум - 4 са произведени или получени по ленд - лийз и т.н. за всичко от връзките на мешките и патроните до самолетите ... та това е.Разбира се руснаците са благодарни за т.нар. " помощ ", щото аз ли„но не смятам, че нещо дето си го плащаш е помощ , но те я наричат така , значи така разбират нещата ...та значи те са благодарни за помощта и го подчертават постоянно, но няма да позволят някой грозно да се пише победител на тяхно място ...нещо което в последните години бая държави се опитват да правят, че чак смешниците от Канада и Австралия, като че ли краварята не са достатъчно смешни в напъните си за величие.
10:37 20.12.2019
110 Този коментар е премахнат от модератор.