Нискобюджетните авикомпании са поставени пред въпроса, дали ще могат да останат такива. Това се казва в анализ на Уолстрийт Джърнъл.
Към момента инвеститорите са наясно, че рано или късно нискобюджетните авиокомпании ще бъдат подкрепени пред традиционните конкуренти. Трафикът на къси дистанции ще се възстанови преди международния.
Пътуващите по-работа вероятно ще бъдат по-малко и ще имат повече съображения спрямо цената. Средно акциите на нискотарифните превозвачи почти възстановяват своите равнища от преди година.
За да отговорят на прогнозите на фона на предоставените големи отстъпки, вероятно те ще трябва да правят повече печалби с по-малко продажби. Те трябва да се изправят пред предизвикателството да намалят структурните си разходи.
Много компании намалиха своите оперативни разходи, но постъпленията спаднаха още повече. При възстановяване на трафика продажбите отново ще надвишат разходите, като въпросът е с колко.
Анализаторите смятат, че нискотарифните превозвачи могат да постигнат комбинацията от контрол на разходите, докато навлизат в нови пазари.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Те банкрутират много от тях
16:02 04.02.2021
2 ганчо
Коментиран от #3
16:15 04.02.2021
3 И аз веднъж
До коментар #2 от "ганчо":
пътувах така. Беше средата на септември 1995 година на път за България... Оттогава само TAV (La freccia rossa и Italo, Roma-Milano 3 часа, Roma-Torino 4 часа) и самолети извън Италия.16:49 04.02.2021
4 Русофил
17:37 04.02.2021