Американската агенция за контрол на храните и лекарствата добави предупреждение към листовките, които придружават ваксините срещу COVID-19 на компаниите "Пфайзер"/"Бионтех" и "Модерна", с което съобщава за възможен риск от редки сърдечни възпаления след употребата им, съобщи Ройтерс.
За всяка от ваксините информационната брошура за специалисти е допълнена, за да включва предупреждение, че има сведения за усложнения, които навеждат на мисълта за увеличен риск от миокардит и перикардит, особено след втората доза, като симптомите се появяват няколко дни след ваксинацията, съобщава фармацевтичният регулатор на САЩ.
Към 11 юни в американската Система за регистриране на нежелани ефекти от ваксини са съобщени 1200 случая на миокардит и перикардит при общо поставени около 300 милионa от mRNA ваксините.
Изглежда, че случаите са осезателно по-чести при мъже и в седмицата след втората доза. Центровете за контрол на заболяванията са идентифицирали 309 хоспитализирани със сърдечни възпаления, от които 295 вече са изписани.
Здравните регулатори в няколко страни проучват случаи на миокардит и перикардит, най-често при млади мъже, след ваксинация с продуктите на "Пфайзер" или "Модерна", които се основават на mRNA технологията.
Последната промяна в листовките от Агенцията за контрол на храните и лекарствата е направена в петък след подробен анализ на информацията и дискусия на заседание на консултативния комитет по имунизационните практики на Центровете за контрол на заболяванията.
Засега няма коментар от страна на "Пфайзер" и "Модерна".
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Кофти
09:15 26.06.2021
2 Загрижен
Коментиран от #19
09:16 26.06.2021
3 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
Коментиран от #9, #39
09:19 26.06.2021
4 Шопо
09:20 26.06.2021
5 Активист на БКП
09:23 26.06.2021
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Въй
09:27 26.06.2021
8 4646
((Който разбира знае че ваксина не се прави за 1 година..!!!!! НЕ СЕ ПРАВЕТЕ НА ОПИТНИ ЗАЙЧЕТА))
09:27 26.06.2021
9 Гост
До коментар #3 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Ти уж четеш много, как си пропуснал ,,ФАКТА" че това се публикува за не знам кой път . А и Ройтерс го е съобщила преди 15 дни.Коментиран от #16
09:28 26.06.2021
10 Реално
09:32 26.06.2021
11 Загрижен
Коментиран от #14
09:37 26.06.2021
12 До 4646
Моят приятел лежа в болница с перикардит преди 7 години, а беше само на 30. Тогава нямаше такива ваксини. Тогава казаха, че в болницата било пълно с хора с перикардити след прекаран грип
Коментиран от #40
09:42 26.06.2021
13 До Дълбоковиждащ
Коментиран от #18
09:47 26.06.2021
14 Загрижен
До коментар #11 от "Загрижен":
Абе, умник, т'ва ли успя да измислиш? Да пишеш долни лъжи от моя ник? Леееее, колко сте паднали гробаджиите!!!! Пиши си, те хората се информират и е факт, че не са безмозъчни. Няма вече опитни мишлета за ваксинация!!!09:50 26.06.2021
15 Пич
09:55 26.06.2021
16 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #9 от "Гост":
Много добре знам!Исках да им намекна,че не е гот да пишат по този начин!Убеден съм,че Биологичното оръжие НЕЩОТО,те го бяха изкарали още докато бях там миналата година февруари,но доста нахално е да психираш хора!това,че плюя Щабът,основно е за психиране ,от това си отидоха по слабо волеви личности!Има хора,които по една,или друга причина се ваксинират!вчера гледах ,че русия въвежда за някой...задължителна ваксинация-Това си е Фашизъм,сталинизъм !Германците са царе на НЕпринудената Принуда....няма места в детски градини....Лесна работа ще тръгнат на училище от 5г.......Не искат боц,лесна работа...Искаш в кафе,искаш театър боц и тапия...Убеден съм няма да съм жив да видя,ще ми бъдат благодарни НЯкога внучките за земите и другите недвижимости тук...Коментиран от #25
09:55 26.06.2021
17 Диверсант
09:59 26.06.2021
18 Рано е още.......
До коментар #13 от "До Дълбоковиждащ":
Оръжието работи със забавено действие-ефекти със сигурност ще получат абсолютно всички *ваксинирани* - а те са мутации в организма и атака на собствените им имунни системи върху собствените им клетки, считани вече за вражески-нещо повече професор КАХИЛ разработвала тия оръжия за масово поразяване твърди че почти всички ще умрат по един или друг начин-съгласно опитите правени с животни и наличните резултати!Коментиран от #20
10:03 26.06.2021
19 Тредстоун
До коментар #2 от "Загрижен":
Ами то е казано колко са редки , не си мисли че и там няма гладни за сензации мисирки , всеки случай който даже е подобен де като от ваксина се пищи колкото може. 1200 на 300 000 000 , или 0,0004%.Сравнено с това какъв е процента на смъртност при ковид , колко требе да си глупав че да не си направиш сметката . От тия 1200 300 са стигнали до болница 295 са вече изписани , ти смятай тома неверни.
Коментиран от #24
10:05 26.06.2021
20 Torbalan
До коментар #18 от "Рано е още.......":
Така е , ето руснаците ни отровиха 1986 и сега почнахме да мрем с по бързи темпове. Но пък сега се изложиха със спутник , много бързо взеха да мрът , той по отровен от новичок ще да дойде10:08 26.06.2021
21 Не са редки а масови......
10:10 26.06.2021
22 ама друг път
10:14 26.06.2021
23 ####
10:20 26.06.2021
24 Гост
До коментар #19 от "Тредстоун":
Че повече от 95 процента от ковид позитивните са безсимптомни или с леки симптоми бе. От тея 4-5 процента с тежки симптоми умират малко, оздравителните са повече. Че Защо да се ваксинирам? СЗО има статистика, дето показва че вероятнистта да умрат под 70годишните от ковид е 0,05 процента. Защо да се осакатявам зорлем с такава неизпитана ваксина?Коментиран от #30, #49
10:29 26.06.2021
25 един от стадото
До коментар #16 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
сигурно е така. Руска рулетка не бих играл по принуда. Принуда не е точната дума, може би условия, знам ли.. Но след ваксинация имаш по- вече въпроси, от колкото успокоение. Стискай палци. Стореното сторено от твоите близки..Дано всичко е на ред10:30 26.06.2021
26 Алфа Ромео
10:38 26.06.2021
27 До Тредстоун
Коментиран от #41
10:39 26.06.2021
28 Антиваксър
10:41 26.06.2021
29 Диверсант
10:47 26.06.2021
30 Тредстоун
До коментар #24 от "Гост":
Абе какво ме интересува какво ще правиш с живота си , тук говорим за факти , факт е че имаме 18000 не ваксинирани ковид трупа от ваксина , колко .... Дали ще го изкараш леко или не е хазартно малко , при положение че можеш да не разчиташ на късмета. Ваксините са спасили човечеството , чети , не се отдавай на конспирации и стадното блеене.Коментиран от #33, #38, #71
10:48 26.06.2021
31 Госあ
10:50 26.06.2021
32 Загрижен
Не рекламирам ваксини и не съм ваксинирам, само предупреждавам, че има и други вируси и дори тези, които карат грип само с леки болки в мускулите, хващат перикардит. Напоследък случаите са много чести, а перикардитът се среща и при деца и при млади хора.
Стойте си невежи. В България има най-много починали от сърдечни болести и рак и ще има още много, без да е имало такива ваксини. Не всичко е коронавирус, нищо че е модерно.
10:50 26.06.2021
33 Госあ
До коментар #30 от "Тредстоун":
Ваксините срещу РНК'ови високо мутиращи вируси не е най умното нещо. Иначе, разбира се че ваксините са едно от безспорните достижения на цивилизацията, когато се използват за медицински цели, а не за печалба на простолюдието.Коментиран от #55, #62
10:53 26.06.2021
34 абг
10:55 26.06.2021
35 Факт е
На този етап хората трябва да бъдат само информирани за съществуването на ваксина и да са наясно, че ако се ваксинират стават участници в медицински екперимент, защото все още няма доказателства за безопасността на ваксините.
10:59 26.06.2021
36 Хахаха
Изходът от този свят за всички е един, важното е да не живеете в страх от смъртта.
Краят ви е предопределен още от раждането.
Коментиран от #43
10:59 26.06.2021
37 Изненада
През това време колкото повече се ваксинират, толкова по-голяма става вредата.
11:05 26.06.2021
38 Тцтцтц
До коментар #30 от "Тредстоун":
Добре,готин ваксинирай се,боди се по три пъти в месеца,не сваляй маската,спи снея,гледай зомбивизора и бъди нормален! Знам,че за теб всички антиваксъри сме ненормални. Утре на теб може да ти наредят и гащите да си свалиш и пак ще бъдеш нормален.11:13 26.06.2021
39 Альооо мурзил
До коментар #3 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
от Мухоср?нск Сибир ли дращиш??!!И в България, както и в целият ЕС сертификатите за ваксинация се "ТЕГЛЯТ ОТ ИНТЕРНЕТ"!!!!!!!!!!!!11:19 26.06.2021
40 4646
До коментар #12 от "До 4646":
Познати имам във фармацевтиката и държа на това че ваксина не се прави за една година. А познати починали нямам просто се информирам..11:20 26.06.2021
41 Просветен
До коментар #27 от "До Тредстоун":
Да те питам ,умнико,кой от ваксините съдържа вирус на КОВИД19.Просвети простолюдието.Коментиран от #44, #46
11:30 26.06.2021
42 Тепърва ще..........
Коментиран от #45
11:33 26.06.2021
43 👍👍👍👍👍👍👍👍👍
До коментар #36 от "Хахаха":
Много си прав,колега! Аз съм зъл противник на т.нар."ваксини"и някой наивник,дето днес се ваксинира,а утре го блъсне кола,дакажем и каква ли му е ползата от ваксината?11:35 26.06.2021
44 Ами съдържат............
До коментар #41 от "Просветен":
Намери в интернета примерно в Сенегал където са масово ваксинирани показват именно Ковид зараза след това, същото важи и за редица болници в САЩ където ваксинирани из старчески домове и болници показват всички позитивни Ков, тестове след това! Следователно именно чрез ваксините разпространяват Ковида и именно ваксинираните са носителите на мутациите му които се образуват при тех и именно ваксинираните са опасни за околните!11:39 26.06.2021
45 Тцтцтц
До коментар #42 от "Тепърва ще..........":
Те за това ни подготвят още от сега за 4,5,6,7,8,9....1000...вълна,пък за зимата какво са намислили пак предстои да видим...и така в един омагьосан кръг...11:40 26.06.2021
46 Госあ
До коментар #41 от "Просветен":
Всъщност, по безопасните. И не, отдавна вече не се използва живак за пълното деактивиране.11:41 26.06.2021
47 Ваксиниран1403
Да се притесняващ от ваксинация заради странични ефекти е все едно да се страхуваш да пътуваш с кола, автобус, влак или самолет поради риска да катастрофираш. Риск във всичко винаги има включително и докато вървиш по улицата да ти падне керемида върху главата, но въпроса е какъв е този риск? И какъв е риска при алтернативно действие? Риска да пострадаш при катастрофа е милиони пъти по-голям отколкото да имаш сериозни странични ефекти от ваксинация, въпреки това хората непрекъснато пътуват, но се страхуват да се ваксинират. На това му се вика не рационално поведение вследствие на на
Коментиран от #48, #53, #54
11:47 26.06.2021
48 Провери
До коментар #47 от "Ваксиниран1403":
С тези "подозрения", вече допълниха листовката на ваксините.Коментиран от #50
12:00 26.06.2021
49 Ваксиниран1403
До коментар #24 от "Гост":
Опасността може да не е толкова голяма за всички, но за някои е огромна Това че 80% не разбират даже, че са носители останалите 15% го карат като лека настинка 4.5% го карат тежко 0.5% умират прави вируса много по- страшен от един грип защото се разпространява мълниеносно през без симптомите или леко болните и стига до милиони. Вируса е опасен не защото е много смъртоносен, а защото е неконтролируем. Такъв ефект няма как да се постигне с обикновен грип макар че статистически той може да предизвиква усложнения в много повече хора. Просто грипа не е с толкова ефективно разпространение и далеч, не заразява цялото население всяка година. Освен това когато хората са болни от грип им е трудно да станат от леглото и не сеят вируса сред всички със седмици. При този вирус е точно така 80% не разбират даже, че са носители, но заразяват масово всички около себе си и вируса стига до всички. При смъртност 0.5% от 7000000 са 35000 жертви за България.0.5% от 7000 000 000 са 35 000 000 за света. А ако процента не е 0.5%, а е 5%?
Кое е приемливото ниво на жертвите. Ако ти или твоите близки са в тези бройки тогава дали е безопасен? Хората се ваксинират най-вече не за защото са застрашени от смърт, а защото не искат да има епидемия повече. Когато има пик на епидемията здравната ситемна блокира. Медицинска помощ отсъства и спокойно можеш да си заминеш от инфаркт инсулт или нещо друго, защото няма кой да ти обърне каквото и да внимание. Ако има епидемия следва и икон
12:03 26.06.2021
50 Ваксиниран1403
До коментар #48 от "Провери":
Защото са длъжни да го направят, както го правят и със всички други лекарства. Ако имаше по-серозен проблем това нямаше как да остане скрито.Дори и аспирина има страшни странични ефекти, да не говорим за по сериозните лекарства, но те се използват и никои не прави сензация от това.
За сравнение ето нежелателните лекарствени реакции на аспирина нека да ги сравним с тези на ваксината и да видим кое по опасното.Много чести (>1/10); Чести (>1/100 до
Коментиран от #51, #52
12:10 26.06.2021
51 Ваксиниран1403
До коментар #50 от "Ваксиниран1403":
Много чести (>1/10) Чести (>1/100 до12:11 26.06.2021
52 Ваксиниран1403
До коментар #50 от "Ваксиниран1403":
Стомашно-чревни нарушенияЧести: коремна болка, стомашно-чревна болка;
Редки: стомашно-чревно възпаление, стомашно-чревна язва;
Много редки: стомашно-чревно кървене и перфорация.
Чернодробни нарушения
Много редки: нарушение на чернодробната функция (повишение на трансаминазите).
Нарушения на дихателната система
Чести: задух;
Редки: хрема (ринит), назална конгестия (запушване на носа).
Нарушения на нервната система
Виене на свят и шум в ушите, които обикновено се дължат на предозиране.
Сърдечни нарушения
Много редки: нарушения в сърдечната функция.
Нарушения на кръвта и лимфната система
Чести: кървене (периоперативна хеморагия, хематоми, епистаксис, кървене в пикочо-половите пътища, кървене на венците);
Много редки: стомашно-чревно кървене, мозъчен кръвоизлив.
Кървенето може да доведе до остра и хронична постхеморагична анемия /желязо-дефицитна анемия (дължаща се например на прикрито кървене).
Нарушения на кожата и подкожната тъкан
Редки: обрив, уртикария, сърбеж.
Нарушения на имунната система
Много редки: анафилактични реакции, оток на лицето, езика и гърлото (едем на Квинке), анафилактичен шок.
12:12 26.06.2021
53 Неваксиниран 1221
До коментар #47 от "Ваксиниран1403":
Специалисте ти си се "ваксинирай" и всеки месец ако искаш,нас ни остави на спокойствие!..........12:20 26.06.2021
54 Ти изобщо видел ли си ........
До коментар #47 от "Ваксиниран1403":
Таблиците? В ЕС по данни на лъжците и мошениците bbc, dw и др. вече са инвалиди над 400000 хиляди и над 10000 мъртви, още по новите резултати показват че смъртността на ваксинираните е 7 пъти по висока от тази на неваксинираните! Така че не ми плямпай глупости щото редица лекари с Нобелови награди а не лекеите на Бил Гейтс заявиха че цифрите са толкова високи че е нужно незабавно прекратяване на експеримента иначе трагедията е сигурна, а оттам и съдебните екзекуции не са далече, та ще видим същите тия сега многознайковци дето пробутват отрови къде ще се крият след това!Коментиран от #56
12:26 26.06.2021
55 Ваксиниран1403
До коментар #33 от "Госあ":
Защо да не са най-умното нещо. Защото не предизвикват доживотен имунитет ли? Ами то и преболедуването на такъв вирус също не създава доживотен имунитет.Или се ваксинираш два пъти всяка година или боледуваш по два пъти на година. Въпроса е в това, че не се знае как ще го понесеш боледуването. Някои хора първия път го изкара леко корона вируса, а втори много по-тежко, даже някои и не го проживяха втори път. Не е най-умното нещо да имаш ваксина и да не я използваш. Вирусите мутират докато се разпространяват. Колкото по-малко разпространение толкова по малко мутации. Най-доброто което може да се направи за да се спре разпространението на мутиращ вирус е да се ограничи максимално неговото разпространени и да се извърши масово високо скоростна ваксинация на всички. Ако вируса успее да изпревари ваксинацията и мутира достатъчно нова адаптирана ваксина и повторна имунизация на всички докато процеса на ваксинация изпревари мутациите избягващи имунитета създаден от ваксините.
Коментиран от #57
12:31 26.06.2021
56 Ваксиниран1403
До коментар #54 от "Ти изобщо видел ли си ........":
Глупости и манипулацииВаксинираните в света към 24.06.2021 с поне една доза са 1 758 545 333 или 22.5% от населението на земята тези с две дози са 805 726 662 това е 10.3% от населеното. Само ми кажи къде са умрелите от тях? Колко милиона са? Къде се крият толкова трупове?
Коментиран от #58
12:41 26.06.2021
57 Госあ
До коментар #55 от "Ваксиниран1403":
По умно ми се струва да се спазват противоепидемични мерки и мониторинг на заболяването, като се прилага навременно лечение на заразените с доказани препарати. Според наличната информация за короните и много други РНК'ови вируси, вирулентността им естествено намалява. Освен това, лично аз, веднага бих се ваксинирал с конвенционална ваксина с деактивиран вирус или още по добре с протеинова. Просто не съм съгласен с пропагандата на търговците с експерименталните ваксини от които единственият плюс са печалбите, а минуси има много. Тази новина е именно такава.Коментиран от #67
12:57 26.06.2021
58 Госあ
До коментар #56 от "Ваксиниран1403":
Чакай, чакай. Ваксинирани с една доза в Китай са милиард вече. Само че става дума за истинска ваксина. Идеята на ККП е,че по добре да се направи масова ваксинация с изпитана технология и безопасна ваксина с по ниска ефективност, отколкото по ограничена ваксинация с ваксина с по висока ефективност. А за тези ефективности на файзер и модерна,въпросът съвсем не е приключил, както и този за тяхната безопасностКоментиран от #59
13:03 26.06.2021
59 Ваксиниран1403
До коментар #58 от "Госあ":
Махни един милиард от Китай останалите хич не са малко и те гонят милиард. В почети всички развити страни се използва основно ваксини на рнк технология, а масовото измиране дето го предвиждаха ”специалистите” го няма и няма да го има.То защото има ниско ефективни ваксини затова положеното в Чили и Англия е такова, но не е такова в Изриел и САЩ въпреки че варията на вируса е един. Използването на ниско ефективна ваксина при наличие на високо ефективна е престъпление. Не случайно не малко страни изобщо отказаха да използват такива ваксини. Токова е правилното и отговорно поведение, но за съжаление не всички го приложиха.
Те и у нас се опитаха да ни пробутат ниско ефективна ваксина. Хубаво, че този замисъла пропадна поради международни фактори и сега има и от ефективните. Рнк ваксините са бъдещето и от тук нататък срещу вируси скоро друга ваксина никои няма да поизрежда изобщо. Рнк технологията ще промени и медицината и лечението на много заболявания от тук нататък тя ще се използва все по-масово и това е сред най-великите и добри постижения на човечеството за поне един век. Противо ракови лекарства на базата на тази технология вече са в клинични изпитания и ще започнат да навлизат все по-масово на пазара. Епидемията и ваксините направиха технологията икономически изгодна и достъпна това един от малкото плюсове от всичко което се случи през изминалата година и половина.
Коментиран от #60, #61
13:35 26.06.2021
60 Госあ
До коментар #59 от "Ваксиниран1403":
Ще ти повторя, тази ефективност която обявяват американците е лъжа. Безопасността също. Ето чети по горе. Аман от шмекери и шарани.13:47 26.06.2021
61 Госあ
До коментар #59 от "Ваксиниран1403":
Ах ти даваш за пример израел и сащ ? Да, отличен пример! :)))Коментиран от #64
13:49 26.06.2021
62 Бронхилда
До коментар #33 от "Госあ":
Достижения са, но само на тези, които поне няколко години са изследвани, а не ваксини приготвени на юруш...Коментиран от #63, #65
13:59 26.06.2021
63 Госあ
До коментар #62 от "Бронхилда":
Ами аз казвам същото. Особено за нова експериментална технология и особено за експресията на протеин, който сам по себе си е доказано токсичен. Ефективността им е абсолютна лъжа, а смъртните случаи на възрастни в Израел повече отколкото от вируса.Коментиран от #66
14:03 26.06.2021
64 Ваксиниран1403
До коментар #61 от "Госあ":
Лъжа е във вашите очи, защото ви се иска да е така. Статистиката показва нещо съвсем друго. Аз бих казал аман от наивници вярващи на глупости и нелепости, но упорито отказващи да разсъждават самостоятелно и обективно.Примера съм го дал не случайно, защото това са страните които винаги гледат първо своя интерес и са готови на всичко за да го защитят. Така направиха и сега, а другите както е било винаги ще са на опашката и ще плащат.
14:06 26.06.2021
65 Ваксиниран1403
До коментар #62 от "Бронхилда":
Ваксините не са разработени и изпитани за 1 година. За една година те са адаптирани към новия вирус. Разработката им е започнала още при възникването на първата корона вирусна епидемия преди повече от 10 години. Но именно поради липсата на пазар те не са използвани извън лабораторните изследвания тогава.Самата технология се развива от повече от 20 години. Всяка година се прави адаптирана противно грипни ваксини с този вирус не е нещо по различно.14:09 26.06.2021
66 Ваксиниран1403
До коментар #63 от "Госあ":
В Изриел смъртността е от преди овладяването на епидемията и в момента нямат никаква завишена смъртност. За поседналите 15 дни има починал само трима човека от корона вирус.Не така стояха нещата преди ваксинацията обаче. Но за вас това няма значение всички факти които не обслужват нелепите теории в които вярвате са лъжа, а верни са само тези които могат да потвърдят вашите вярвания и страхове насадени ви чрез манипулация, заради пет минути слава на някои “виден експерт”.Коментиран от #68
14:21 26.06.2021
67 Ваксиниран1403
До коментар #57 от "Госあ":
Аз се ваксинирах с рнк ваксина без нито грам съмнение или колебание. Лично аз никога не бих се ваксинирал с ваксина с дезактивиран вирус или с векторна ваксина. На първо място заради много по-ниската ефективност на тези ваксини. При тези ваксинни реално има вирус. Това има макар много малак потенциал да има последици, защото все пак съдържа нещо живо което ако тръгне да се размножава не е сигурно какво може да се случи. В една 100% синтетична и изкуствена ваксина в която няма никакви вируси такава дори и теоретична вероятност не може да и съществува. Между другото именно това е причината при векторните ваксини да има много повече и по-силно изразени странични ефекти след ваксинация спрямо рнк ваксините.Инак за протеинова ваксина по-принцип нататък при следващата ми ваксинация може и да се замисля, но само ако има достатъчно висока ефективност над 90 процента. При протеиновите ваксини по-трудно се изгражда добър клетъчен имунитет. При протеиновите ваксини и алергичните реакции обаче са много и те със сигурност са противопоказни за всички дори и с минимални алергии.
Коментиран от #70
15:42 26.06.2021
68 хайко
До коментар #66 от "Ваксиниран1403":
Съгласен на 100%. Обаче ганю е тъп и упорит.Иначе нямаше да е ганю. Предпочита да умре от вируса, но не и да се ваксинира и да предпази себе си и семейството, приятели и колеги.
Срам ме е и ми е обидно, че съм част от това племе... :(
Коментиран от #69, #75
15:45 26.06.2021
69 Този коментар е премахнат от модератор.
70 Госあ
До коментар #67 от "Ваксиниран1403":
Значи протеиновите ваксини са опасни за алергии, а РНК'овите - не ? Хахахаха Без повече коментари по темата.Коментиран от #72
17:27 26.06.2021
71 Счупи тъпомера
До коментар #30 от "Тредстоун":
А дали са ковид никой не може да каже със сигурност.Коментиран от #73
17:31 26.06.2021
72 Ваксиниран1403
До коментар #70 от "Госあ":
Не просто по,а много по. Това не е нещо ново и е валидно и за всички други протеинови ваксини . От всички видови ваксини риска за алергична реакция при протеиновите е най-големия, но за здрави хора без алергични проблеми преди този риск си е нищожен. Просто хора с алергии, не трябва да се ваксинират точно с тях. При рнк ваксините единствената опасност за алергия е към някои от помощните вещества. И при двете одобрени имаше такива случи единични на милиони ваксинирани главно при хора с тежки алергични реакции и по-рано. При адекватно действие от медицинския екип и бързо приложение на анти алергична терапия това е състояние което се овладява. Това си е отразено като противопоказание след ваксинация в характеристики им.17:44 26.06.2021
73 Ваксиниран1403
До коментар #71 от "Счупи тъпомера":
Няма значение дали някои може да каже дали са от ковид със ковид или без.Важното е че хората не са живи и че миналата година при пиковете на епидемията смъртността беше рекордна.Само официално регистрираните жертви у нас наближават 18 хиляди. Ако се сравни смъртността от всичко през измитата година спрямо тази от предходните години се вижда че само за изминалата година има 20 хиляди. повече починали при 8 хиляди официално регистрирани починали с ковид. Тоест скрита смъртност е била 2.5 по-голяма от официалната. Тоест ако се направи обоснованото предположение, че това съотношение се е запазило и в началото на тази година излиза че жертвите са 2.5 Х 18 = 45. Тоест от началото на епидемията освен нормално умиращите хора са умрели и още едни 45 хиляди човека. Това е населението на един град като Казанлък за теб може жертването на един град да не значи нищо, но това са хора животи съдби които значат много за други хора. За теб може щом не са умрели милиони да няма проблем, но за радост много други хора не мислят като теб.
17:51 26.06.2021
74 Този коментар е премахнат от модератор.
75 Този коментар е премахнат от модератор.
76 Този коментар е премахнат от модератор.
77 Боли ме шперца
01:13 27.06.2021
78 фурми 2020
07:15 27.06.2021