Властите на Нова Зеландия обявиха, че свързват смъртта на 26-годишен мъж с поставянето на ваксина срещу коронавируса на "Пфайзер", предаде агенция "Ройтерс".
Мъжът е получил миокардит, рядко възпаление на сърдечния мускул, след като му е била поставена първа доза от ваксината. Той е починал две седмици след поставянето на първата доза. За симптомите си на миокардит той не се потърсил консултация с лекар. "С настоящата информация, с която разполагаме, новозеландската Независима комисия за наблюдение на безопасността на ваксините смята, че миокардитът при този човек вероятно се дължи на ваксинацията", се казва в съобщение на комисията. Това е втори подобен случай в страната. През август бе съобщено, че жена е починала след поставени дози от ваксината. Миокардитът е възпаление на сърдечния мускул, което може да ограничи способността на сърцето да изпомпва кръвта и може да причини нарушения на сърдечния ритъм.
Говорител на "Пфайзер" заяви, че компанията е информирана за смъртта на мъжа в Нова Зеландия и че продължава да следи всички информации за евентуални странични ефекти. Но говорителят подчерта, че компанията продължава да вярва, че ползите от ваксината надделяват над рисковете. Новозеландските власти освен това казват, че още двама души, в това число и момче на 13 години, са починали с евентуален миокардит след ваксинациите си. Преди да се свърже обаче смъртта на детето с ваксината, са нужни повече детайли, казва бордът. А при мъжа, който е над 60 години, е малко вероятно смъртта му да е свързана с ваксината, допълва той. Въпреки редките странични ефекти новозеландският Независим борд за наблюдение на безопасността на ваксините смята, че ползите от ваксинацията като цяло надделяват на рисковете.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гаглей
Коментиран от #48, #59
12:39 20.12.2021
2 Господи
Коментиран от #76
12:39 20.12.2021
3 Рошко
12:39 20.12.2021
4 Ваксиниран1403
Коментиран от #16, #41
12:40 20.12.2021
5 Уффф
Коментиран от #97
12:40 20.12.2021
6 случаен
Коментиран от #116
12:41 20.12.2021
7 антиваксер
Коментиран от #74, #132
12:41 20.12.2021
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Boxer EZ 3.0
Всеки си има право да вярва в каквото и да е. Докато не покажат договора между Урсула и Пфайзер, друго освен вярата, не ни остава!
12:42 20.12.2021
10 А123
Коментиран от #57
12:42 20.12.2021
11 млади
Коментиран от #156, #183
12:42 20.12.2021
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Обективно
Коментиран от #161
12:44 20.12.2021
14 Истината-винаги
Коментиран от #37
12:45 20.12.2021
15 Верно ли
Коментиран от #95
12:46 20.12.2021
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Човек
семетвотоми да е добре
12:47 20.12.2021
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Закс
Коментиран от #90
12:48 20.12.2021
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Всъщност
Коментиран от #30
12:49 20.12.2021
22 Пфуйзер
12:50 20.12.2021
23 Лошо
12:50 20.12.2021
24 Ццц
12:50 20.12.2021
25 Историята
Коментиран от #138
12:51 20.12.2021
26 Centyrion
12:53 20.12.2021
27 Дебил
Коментиран от #62, #188
12:54 20.12.2021
28 сирене
12:55 20.12.2021
29 Винкело
Точно така е! Печалба 100 милиарда далеч надвишава платими някога в бъдещето един милиард обезщетения.
Коментиран от #120
12:55 20.12.2021
30 Историята
До коментар #21 от "Всъщност":
Има достатъчно информация в Интернет. Който търси, намира. Много свестни специалисти по света вече се обединяват и организират конференции с достатъчно доказателства за вредата от ваксините след аутопсии. Много от материалите, обаче се изтриват.Коментиран от #40
12:56 20.12.2021
31 Доживяхме да видим
12:57 20.12.2021
32 лумпо
12:58 20.12.2021
33 Смех
12:59 20.12.2021
34 Продължаваме Кражбата
12:59 20.12.2021
35 Guest
12:59 20.12.2021
36 Дими
13:00 20.12.2021
37 мани бегай
До коментар #14 от "Истината-винаги":
Така е....но Кирчо обеща на Мицотакис да ЗАСИЛИ ВАКСИНАЦИЯТА....Тези дни идват ваксини за ДЕЦА...предимно Файзер и Модерна. Това е положението аркадаш!!!!13:00 20.12.2021
38 Пробуждане
Неустойка в размер на 5000 евро на ден грози региона, ако не се спре изискването на документа
13:00 20.12.2021
39 Exanches
Всеки може да ги провери на сайта на ЕМА.
13:01 20.12.2021
40 латекс
До коментар #30 от "Историята":
Но ти явно имаш достъп до информацията и лично присъстваш на конференциите, нали? Специално те канят, за да можеш после да пръскаш истината сред непросветените плоскоземци. Бг панелен тузар, надхитрил лошата международна мафия, която иска точно него да боцне и да го чипира, за да знае кога ходи да ака...Коментиран от #167, #177
13:02 20.12.2021
41 Ваксиниран1403
До коментар #4 от "Ваксиниран1403":
Само дето не съм бил. Този коментар не е от мен. Вероятностна за получаване на миокардит е изключително ниска по няколко случая на милион ваксинирани. Данните от всички страни потвърждават това. Ето в нова Зеландия вижте колко са ваксинираните там се използва само тази ваксина и имат два случая.От статията по важната новина е че човека не е потърсил медицинска помощ и това е довело до смъртта му, но за наивниците това не е важно ваксината им е виновна и толкова.А ако не беше ваксиниран и беше получил миокардит кове щеше да е виновно не се знае нищо че точно корона вируса както и други вирусни заболявания често предизвикват миокардити. Има една много важна подробност , че получилите миокардит и перикардит при подходящо лечение не умират, а много бързо се възтоновят напълно без да имат никакви трайни последици за здравето.Коментиран от #49, #78, #149
13:03 20.12.2021
42 кирилчо
13:03 20.12.2021
43 върхът на Айс
13:03 20.12.2021
44 волен сидеров
13:04 20.12.2021
45 Абсурдистан
13:05 20.12.2021
46 новото нормално
А какво ще се случи след 5 или 10 години?
Или викате, който оцелее до тогава ще му мисли?
Новината в случая не е че един здрав и млад човек си е заминал нелепо заради вакса, новината е, че въобще влиза е медиите.
13:05 20.12.2021
47 престъпна симфония
13:05 20.12.2021
48 Даже
До коментар #1 от "Гаглей":
Е доста често срещано при млади и здрави хора.13:06 20.12.2021
49 да бе да
До коментар #41 от "Ваксиниран1403":
Много ниска вероятност да те гръмна, казал бандидта и взел да си играе на руска рулетка с живота ти.А колко е ниска тази вероятност, ще трябва да верваме на тия, които продават инжекциите ли?
Че те и цигарите са били рекламирани като полезни 50 години, преди да се разбере, че са вредни и то много.
А ваксата изглежда в пъти по-опасна от лулите и пурите.
Коментиран от #56
13:07 20.12.2021
50 gggw
13:08 20.12.2021
51 Карло
Възмездието идва и нищо неможе да го спре!
13:08 20.12.2021
52 жнжн
Коментиран от #55
13:10 20.12.2021
53 Баш майстора
13:12 20.12.2021
54 Именит
Коментиран от #196
13:12 20.12.2021
55 не могъл
До коментар #52 от "жнжн":
по простата причина, че ритнал камбаната преди бустера.Светла му памет!
Поредната жертва на човешката алчност. Милиарди са като него.
13:12 20.12.2021
56 Ваксиниран1403
До коментар #49 от "да бе да":
Да се страхуваш от ваксинация е все едно да се страхуваш да пътуваш с кола, автобус, влак или самолет поради риска да катастрофираш. Риск във всичко винаги има включително и докато вървиш по улицата да ти падне керемида върху главата, но въпроса е какъв е този риск? И какъв е риска при алтернативно действие? Риска да загинеш в катастрофа е милиони пъти по-голям отколкото заради ваксинация, въпреки това хората непрекъснато пътуват, но се страхуват да се ваксинират. На това му се вика не рационално поведение вследствие на насаждани страхове чрез целенасочена манипулация.Коментиран от #60, #81, #182
13:13 20.12.2021
57 Иглата
До коментар #10 от "А123":
Е, нали викат в нормалните държави, а ония ги мачкат.13:14 20.12.2021
58 мдаа
а лаборантите къде са?
13:14 20.12.2021
59 Информиран
До коментар #1 от "Гаглей":
Новината ще е когато Файзер пуснат ваксина срещу миокардит догодина13:16 20.12.2021
60 ще те светна
До коментар #56 от "Ваксиниран1403":
Да се натискаш за експериментална ваксинация, е все едно да отидеш на зъболекар да ти чегърка здравите зъби.Е, някой вадят опасни зъби, преди да ги заболят. Въпрос на нагласа. За радост това не е задължително.
Както и бягането сутрин, диетите и други полезни по принцип неща.
Свободата ни е важна!
Апропо:
Пандемията си отивеа по естествени причини през 2022.
Коментиран от #71
13:17 20.12.2021
61 Госあ
13:18 20.12.2021
62 ДАааааааааа
До коментар #27 от "Дебил":
Абсолютно си прав, само да напомня, че Нова Зеландия бяха половин година в локдаун. За един случай на един милион си голям проблем стана.Младежа , ако е ограничил фитнеса и физически натоварвания още да е жив. Този сайт е антиваксърско сборище и мисирките само това чакат.Вашите коментари са храна и стотинки за тях.Коментиран от #75, #158
13:20 20.12.2021
63 Д-р Рекиджозев
13:21 20.12.2021
64 Комон Сенс
Същата работа с грипа. За да елиминираме непознат риск от 1 на 10 000 ние сме готови да нарушим основни права и свободи и дори рискуваме здравето на хората в по-голяма стевпен, но от познат риск.
Всъщност, готови ли сме да потънем в тази лудост, или сме от другите общества - свободните?
13:21 20.12.2021
65 Еми ...
13:22 20.12.2021
66 Балами
13:22 20.12.2021
67 ВирОсолог
ЗАЩО СЕ "в@ксинирате" ❓❓❓
13:23 20.12.2021
68 Алхимикът на НОЩ
Точно така е, само дето ползите са за Pfizer🤑 , рисковете са за нас 💉
13:24 20.12.2021
69 Този коментар е премахнат от модератор.
70 Доктора
13:26 20.12.2021
71 Ваксиниран1403
До коментар #60 от "ще те светна":
Никога няма да си отиди. Ако ставаше така отдавна грипа щеше да е изчезнал по естествен път от земята и нямаме всяка година да има епидемии и хората нямаше да се ваксинират срещу него преди всеки пореден грипен сезон. Експериментална беше ваксинацията докато ваксините бяха в клинични изпитания. Между другото вече това са най-масово използваните ваксини в човешката изтрия и след милиарди дози и най малките подозрения за нещо са раздухани на дълго и широко от противниците им. Статистическите данни говорят,че проблеми няма и всичко е една истерия без никакви основания.Коментиран от #165
13:28 20.12.2021
72 ок, но...
До коментар #69 от "голяма работа 1 на 1 000 000":
Тези 2 на 100 са доста съмнителна работа.Например, колко са младите под 30 като процент? Не са ли и те 1 на 100 000? И защо да увеличаваме броя на погубените малди хора с някакви инжекции?
Ако беше толкова недвусмилена информацията, колкото я представяш, ти щеше да си прав. При 1 на 1млн нежелан ефект се допускат лекарства. Ама нието едната цифра ти е верна, нито другата.
Коментиран от #83
13:28 20.12.2021
73 Йййй
Коментиран от #87
13:30 20.12.2021
74 Гост
До коментар #7 от "антиваксер":
Миокардит може да се получи и от силна настинка..Не винаги човек почива от него!13:30 20.12.2021
75 Дебил
До коментар #62 от "ДАааааааааа":
Дали дрога ,алкохол, фитнес добавки прав си не и ваксината.Трета доза тъщата нищо и няма още ни трови живота .13:31 20.12.2021
76 Отец Дионисий
До коментар #2 от "Господи":
Дяволът в най-силен и доволен, когато чадата божии, сами му пристанат, доброволно. Както е с ваксините13:34 20.12.2021
77 Хаджи Генчо
13:36 20.12.2021
78 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #41 от "Ваксиниран1403":
Ако не си дупчен-вероятноста от миокардит е 13/100000 или0,013%.Ако си Дупчен с Пфайзер 2игла вероятноста от развитие на миокардит е 0,117%!това е статистика от Руски сайт.На тях вярвам повече от англосаксонските брътвежи.Преди дни бях писал,но вие изтрихте внимателно всичко......Коментиран от #80
13:37 20.12.2021
79 GTRD
13:37 20.12.2021
80 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #78 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
тази статистика се отнася за Момчета и Млади мъже.При момичета не е открита аномалията13:38 20.12.2021
81 Хммм
До коментар #56 от "Ваксиниран1403":
Аз не се страхувам от ваксини! Имам такива! Но имам ваксини! А това не са ваксини! Дори в сайтовете на Пфайзер и Модерна си поше, че. Е са ваксини а генна терапии! Една ваксина за са се направи са необходими от 5-10 години, това го потвърждава и изобретателят на ПНК "ваксините", т. е. това е така наречен тестов период, в който участниците в тестовия период са доброволци, които рискуват здравето си срещу, разбира се заплащане! Така, че... това, че ти си доброволец да тестват на теб новите си продукти е твой избор. Но приеми, че не всеки желае да експериментират нови продукти в/у организма му!Сега схвана ли какво е антиваксър?
Аз не съм антиваксър, но не желая да участвам в тестов период!
Коментиран от #91
13:38 20.12.2021
82 .......
13:39 20.12.2021
83 Ваксиниран1403
До коментар #72 от "ок, но...":
Изобщо не са малко младите и здрави хора които си заминаха заради ковид. Някои са обречени други даже не разбират, че са носители други го карат като настинка. Много е индивидуално и точно това е най-коварното. Много трудно е някой които го е изкарал безсимптомно или леко да повярва че това е болест която може да е опасна, но релно за някои тя е точно такава и убива.Статистиката за общата смъртност сравнена с данните за същата от предишни години дава отговор за истинския проблем до койо води това заболяване.Коментиран от #92
13:40 20.12.2021
84 Норге
Имам високо кръвно също.
И двете дози Пфайзер ги поставих.Няма ми нищо,фа чукна на глава и да не чуе рогатия.
Всичко е божия работа.Дали ще си или не.
Ако направят една статистика колко народ във бг умира от алкохолизъм и наркомания,ще ударим в топ 10 със сигурност.
Лекувайте се с ракия.Аз много вече изпратих на оня свят,където им се услаждаше.
Аз приключих и с цигари и с алкохол отдавна.И то не само заради здравето.А защото съм зависим.И до каквото се докосна,прекалявам.
Болест е това.Тежка и прогресивна.Баща,тъст ,чичовци,познати..много си заминаха от пукницата.Никой от тях обаче не осъзна че има проблем.Аз го направих.АА член съм.
13:41 20.12.2021
85 no name no face no number
13:42 20.12.2021
86 Киро ваксината
13:42 20.12.2021
87 Алхимикът на НОЩ
До коментар #73 от "Йййй":
Steven R Gundry от Международния институт по кардиология и пулмология в Палмс Спрингс не е съгласен с теб. Не са съгласни с теб и редакторите на научния журнал на Американската асоциация на кардиолозите, които са публикували статията на Gundry "иРНК ваксините срещу COVID чувствително увеличават ендотелните възпалителни маркери и риска от остър коронарен синдром" (mRNA COVID vaccines dramatically increase endtholelial inflammatory markers and ACS risk as measured by the PLUS cardiac test: a warning) — намери си публикацията по заглавието13:43 20.12.2021
88 Продълж@в@ме подмян@та
13:45 20.12.2021
89 гост
13:46 20.12.2021
90 Тра-ла-ла
До коментар #19 от "Закс":
👍😂😂😂😂😂😂🍾🥂13:49 20.12.2021
91 Ваксиниран1403
До коментар #81 от "Хммм":
Но участващ в една огромна манипулация без дори да го съзнаваш.Всички доводи които изтракваш са напълно неверни и манипулативни твърдения които се разпространяват чрез “достоверните източници на информация” като социални мрежи и сайтове за видео споделяне Вземи повери всеки един от доводите които си написал, но без да използваш споменатите и сам че се убедиш в това че всичките са манипулативни или неверни.
Коментиран от #94
13:49 20.12.2021
92 Хммм
До коментар #83 от "Ваксиниран1403":
Няма млад човек заминал си от ковид, освен.... от страх да е влязъл в болница и там са му изгорили дробовете! А иначе.... преди 20 години мой колега на 32 години почина от грип, но беше астматик!Коментиран от #96
13:56 20.12.2021
93 Механик
13:57 20.12.2021
94 Този коментар е премахнат от модератор.
95 аф еа
До коментар #15 от "Верно ли":
ползата е да умреш от ненужна ваксина14:04 20.12.2021
96 Ваксиниран1403
До коментар #92 от "Хммм":
За огромно съжаление има и за още по голямо съжаление те са много повече отколкото от тези загинали от грип. Само в Българи публични известни личности които са млади и без заболявания които умряха заради ковид има няколко, а за другите неизвестните да не говорим. Около 5% от всички починали официално регистрирани с тест са под 60г. . Далеч не от страх влизат младите хора в болница повечето от тях до последно не вярват, а от зор и то обикновено е доста късно което още сваля шансовете им. А тази глупост с изгорените дробове е повече от уникална тъпотия тя е нещо като черешката на невежеството и наивносттаКоментиран от #105, #108
14:08 20.12.2021
97 Коко Н
До коментар #5 от "Уффф":
Тоя Д.Д. търси новината,като сърфист вълната.
Ще стане "Пулицър"носител,
но за нас е обикновен любител.
14:10 20.12.2021
98 Да бе
Коментиран от #107
14:12 20.12.2021
99 Ай Аман от антиваксъри
14:12 20.12.2021
100 Знаещ
14:12 20.12.2021
101 Компанията
14:13 20.12.2021
102 Този коментар е премахнат от модератор.
103 В България
14:19 20.12.2021
104 Ваксиниран1403
До коментар #94 от "Хммм":
Изискванията за оценяване на ваксина не са свързани с времеви срокове а , с етапи в изпитанията които трябва да мини тя.Одобрените ваксини са минали през същата процедура която се прилага за всички други ваксини. За колко време се случва това вече зависи от интереса и вложените средства и поетия финансов рис при разработването на ваксината. Всеми първо почети какво е генна терапия после се запознай с механизма на действие на ваксините и после вярвай на изказания. И такава нещо не пише на никои от сайтовете на производителите. Ваксините не са никаква генна терапия и не могат да бъдат.Коментиран от #113, #114, #121
14:21 20.12.2021
105 Този коментар е премахнат от модератор.
106 Ваксиниран1403
До коментар #105 от "Хммм":
Това го знам, но аз вече се прецаках и колкото повече хора се прецакат като мен, ще съм по спокоен14:25 20.12.2021
107 Ваксиниран1403
До коментар #98 от "Да бе":
На базата на това, че основният им източник на “достоверна” информация са социалните мрежи и сайтове за видеосподеляне, а дори и незнаят как работят самите те. Те си живеят в своя информационен балон и ватветно са убедени във всичко, и дори нямат достъп до алтернативен поглед върху нещата.14:28 20.12.2021
108 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #96 от "Ваксиниран1403":
В поста ви има много неверни данни!Написали сте ги със замах.Първо починалите не знам ""какви си"" не са 5% под 60г,а 13,7% за бг.Но ПОЧТИ ВСИЧКИ, огромна част са починали от Основните си Тежки заболявания.Второ ,докато се смеехте за написаното от мен за РНК-дупченето все повече надделява мнението ,че това е Експирементална ипжекция за лекуване на Рак във всякаква форма.Това,което ви пускаха преди..ракът ще се лекува с инжекция....Е на път да стане.3то,за в.б. или острова за него нямада говоря...там говори "НЕЩОТО"........14:28 20.12.2021
109 Фаро
14:28 20.12.2021
110 Viewer
14:28 20.12.2021
111 Ники
14:29 20.12.2021
112 Живот в България
14:31 20.12.2021
113 За мен
До коментар #104 от "Ваксиниран1403":
Ваксиниране през 4 месеца не е никаква опция, дори ваксините да са абсолютно безопасни. Който желае е напълно свободен да се ваксинира колкото пъти желае.Коментиран от #118
14:31 20.12.2021
114 Този коментар е премахнат от модератор.
115 Ваксиниран1403
До коментар #105 от "Хммм":
Първо изказването е фалшиво. Второ всеки уважаваш себе си човек формира своето мнение на базата на информация и аргументи, а не на вътрешно чувство или изказвания на други хора които не мога да бъдат защитени с логика и аргументи, а само твърдят, че нещо е по определен начин. Аз приемам всяко мнение което може да бъде защитено и доказано, но голи твърдения от които и да са изказани не приемам за достоверни по никакъв начин. Когато твърдиш нещо трябва най-малко да можеш да кажеш защо го твърдиш. Защото така ми харесва или защото еди си кой го казва, а той е най-великия не е аргумент. Специалисти има, но те си служат с аргументи и могат да защитят своите изказвания, а ако не могат дори и да са специалисти значи просто спекулират и правят самореклама и пропаганда.Коментиран от #126, #134, #152
14:36 20.12.2021
116 Селяк
До коментар #6 от "случаен":
Лъсва там в Нова Зеландия където медиите и институциите не са платени и работят в полза на народа за да бъде максимално информиран за всичко.Коментиран от #125
14:36 20.12.2021
117 Още може
14:37 20.12.2021
118 Ваксиниран1403
До коментар #113 от "За мен":
За мен е много добра опция и съм я приел, защото алтернативата е боледуване през 5-6 месеца и за мен тя е много по-лоша опция.Коментиран от #124, #129
14:39 20.12.2021
119 ррр
Коментиран от #163
14:42 20.12.2021
120 Pena
До коментар #29 от "Винкело":
ДА ВЗЕМАТ 3/4 ОТ ПЕЧАЛБИТЕ НА ФАРМАЦЕФТИЧНИТЕ КОМПАНИИ, ПРОИЗВЕЖДАЩИ ВАКСИНИТЕ И ДА ГИ ДАДАТ ЗА ХРАНА И ПОДОБРЯВАНЕ НА ЖИВОТА В АФРИКА.Коментиран от #191
14:43 20.12.2021
121 Ей така Сталин е жертвал част от
До коментар #104 от "Ваксиниран1403":
Народа си пускайки в мините полета бойци да стъпват върху мините за да минат после танковете му.14:46 20.12.2021
122 рядко
14:46 20.12.2021
123 Малеее
Коментиран от #127, #130
14:47 20.12.2021
124 АКУ ЩЕШ И С КРАСТАВИЦА
До коментар #118 от "Ваксиниран1403":
Са ваксинирай а......бал....но.ИЗБОРА Е ТВОЙ.НИКОЙ НЯМА ДА ТИ ДЪРЖИ СМЕТКА...14:48 20.12.2021
125 Ваксиниран1403
До коментар #116 от "Селяк":
И какво точно е лъснало. Двама човека на поставени над 8 милиона дози ваксина. Ами това е прекрасно доказателство за изкупителната безопасност на ваксината.Няма за какво друго да се хванат и изтъкват смътния случаи, на човека който не е потърсил лекарска помощ и затова е умрял. А ако беше лекуван своевременно щеше да е жив напълно здрав за неловко дена. Миокардита е опасен единствено ако не се лекува навременно и адекватно. Това е възпаление на сърцето и се предизвиква от много вирусни заболявания сред които е и обикновения грип.Коментиран от #150
14:50 20.12.2021
126 Този коментар е премахнат от модератор.
127 ПРАВ СИ ОТ ГЛАД МИЗЕРИЯ
До коментар #123 от "Малеее":
Умират тука.ЩОТ ЧОВЕК ПЪЪЪРВО ГЛЕДА ДА ХАПНЕ НЕЩО ДА СТОИ НА ТОПЛО ........14:50 20.12.2021
128 Няма начин !
14:52 20.12.2021
129 Хммм
До коментар #118 от "Ваксиниран1403":
Теб ти се е увредил (м) озъка от тия експерименти, дето си правят с теб! Видно е!14:54 20.12.2021
130 Ха ха ха ха ха
До коментар #123 от "Малеее":
Умират от глаааааад.....14:55 20.12.2021
131 васик атанасова
15:06 20.12.2021
132 васик атанасова
До коментар #7 от "антиваксер":
НА 26 ГОДИНИ ПРЕКЛОНА ВЪЗРАСТ ЛИ Е ?15:08 20.12.2021
133 отговорност
15:12 20.12.2021
134 Аватар
До коментар #115 от "Ваксиниран1403":
От всичките ви постове оставам с впечатление,че вярвате на корпоративната наука.Мерките,предприети срещу коронавируса трябва строго да бъдат свързани с болестта без да се смесват с политически и икономически интереси,както е в момента .Ваксинирана западна Европа налага карантина,изолация и ограничава свободите на гражданите си ,защото имат процент неваксинирани население. В списание Lancet е публикувана статия "Covid-19 : заклеймяването на неваксинираните не е оправдано"-. 20.11.2021 г.Други френски учени твърдят,че шипчестият протеин,който се използва в тези ваксини,сам по себе си е токсин и наричат себе си антиспайкъри.Икономиката на Европа е счупена,средната класа е почти унищожена,млади и здрави спортисти умират пред публика от сърдечен арест,като преди това са приели ковид ваксина,увеличава се броя на самоубийствата.Това не ви ли безпокои?Не мислите ли,че е време да говорим за етика на икономиката,политиката и медицината?Грижата на правителствата е да гарантират медицинското обслужване на населението,а не да пазят от претоварване болниците.Това не става с призиви за ваксинация,особено когато има епидемия.Коментиран от #151
15:26 20.12.2021
135 7777777
15:27 20.12.2021
136 Провинция
15:36 20.12.2021
137 Гил Бейтс
15:38 20.12.2021
138 Ха ха
До коментар #25 от "Историята":
Ето,доказаха го .Човека никога няма да срещне Омакарона.15:38 20.12.2021
139 А някой знае ли
15:39 20.12.2021
140 изроди
само, че мисирките мълчат като все едно са обезглавени и опечени !!!
15:41 20.12.2021
141 Този коментар е премахнат от модератор.
142 Този коментар е премахнат от модератор.
143 Този коментар е премахнат от модератор.
144 А колко неваксинирани хвърлиха топа
Коментиран от #148
15:54 20.12.2021
145 Този коментар е премахнат от модератор.
146 Ваксиниран1403
До коментар #126 от "Хммм":
Това, че гледаш видео с някой които казва нещо, не доказателство, че той го е казал. Отдавна има софтуери които много успешно с справят с манипулирането на видеото и прехваля не на думите на друг човек върху лицето на говорещия. Още преди години имаше доста нашумели случаи с такива клипове на Обама. Без специална експертиза доказваща автентичност всяко видео трябва да се подлага под съмнение. Колкото до въпроса на кога да вярвам отговора е много пост на никои. Съмнявай се в изказванията на всеки, и си търси сам доказателствата за всичко без да приемаш нищо на доверие само защото някои го е казал.Ваксините не са генни терапии. Вместо да гледаш изказванията на този и онзи по-добре вземи да четеш научна информация и ще се запознаеш много п- добре и няма да вярваш така лековерно. Ограмоти се какво е генна терапия и как точно действат ваксините.16:08 20.12.2021
147 11112222
16:09 20.12.2021
148 ПомпаЗаГуми
До коментар #144 от "А колко неваксинирани хвърлиха топа":
Хайде сега, стига остроумие! По-важното е, че има един починал от ваксина: Факт, достатъчен за неуморния трол с помпата за плюсове да напише сто коментара за "масово измиране, причинено от ваксините".16:11 20.12.2021
149 ivan
До коментар #41 от "Ваксиниран1403":
наистина ли не е твоя коментар,за това си полу4ил толкова много плюсове зна4и хаахахахах16:18 20.12.2021
150 ivan
До коментар #125 от "Ваксиниран1403":
хаахахах не се напъвай бе,над 30000 умрели и над 3милиона с увреждания само за ЕС по официални данни на ЕМА,обориме беКоментиран от #154
16:21 20.12.2021
151 Ваксиниран1403
До коментар #134 от "Аватар":
Във вашия пост повдигате доста и важни въпроси.По тях трябва да се разсъждава много, но ще се опитам на кратко. Ако трябва да ви отговаря кратко в науката вярвам винаги съм вярвал и винаги и ще вярвам. Колкото до това че нещата не трябва да се смесват много добре знаете от историята, че това никога не е било възможно и сега е още по-малко възможно. Зад всичко има интереси безспорно.Ако нямаше интереси в самото начало още в първите месеци на 2020 щяха да се вземат адекватни мерки в целия свят и всичко щеше да приключи за месец. Колкото до ваксинираната западна Европа първо трябва да уточним како значи ваксиниран. Защото още в края на лятото в Израел доказаха, че след повече от 4-5 месеца от ваксинацията ефективността на защита спада бързо и е необходима реваксинация. Европа вместо да започне още тогава с масовата реваксинация како винаги попиля месеци наред и ситуацията сега е повече от логична и очаквана.Реално ако трябва да се коректни ефективно ваксинирани са единствено хоро които са били ваксинирани или реваксинирани преди по-малко от 20-28 седмици. Ако имаме в предвид това процента ваксинирани в Европа релно е около 30-30. Страните които подържат повече от 60% ваксинирани или реваксинирани през последните 5-6 месеца нямат проблеми с епидемията. Проблемите настъпват след като процента спадне с напредване на времетоКоментиран от #153
16:41 20.12.2021
152 Bbb
До коментар #115 от "Ваксиниран1403":
Вашите аргументи в полза на "ваксинацията",какви са?Въз основа,на каква информация,пропагандирате това.сиг.сте микробиолог,химик...или най обикновен трол?16:48 20.12.2021
153 ЕХЕЕЕЕЕ ТИ ЦЯЛ ДЕН СИ
До коментар #151 от "Ваксиниран1403":
В ЗАЩИТА НА БОЦКАНИЯТА.МАЙ НЯМАШ ДРУГА РАБОТА.....16:51 20.12.2021
154 Ваксиниран1403
До коментар #150 от "ivan":
Вие сериозно ли повдигате въпроса за 30 хиляди докладвани потенциално свързани с ваксинацията смъртни случая. Докладвани случаи и доказана връзка са две много различни неща. При над 1.5 милиарда поставени дози ваксини в ЕС са докладвани 30 хиляди смъртни случаи с потенциално възможна връзка с ваксинацията, а не на случаи с доказана причинно следствена връзка с ваксинацията. За 95% от всички докладвани случаи се доказва, че нямат никаква връзка с ваксинацията освен времевото съвпадение. Дори и за момент да приемем, че всичките докладвани случаи са заради ваксината което изобщо не е така това прави вероятност за смърт от 40 човека на милион. Хайде да сравним тази потенциална вероятност за смърт с вероятността за смърт след заразяване с корона вируса. Например в Франция починалите от корона вируса са повече от 121 хиляди при 8,5 милиона заразили се или това прави 11 267 починали на милион заразили се. Сравнението 40 към 11 хиляди не е нужно да се коментира мисля. И това при направеното допускане, че всеки докладван смъртен случи е причинен от ваксинацията с релно доказаните случаи ще говорим за под 2 на милион срещу 11 хиляди на милион. Много са случаите само в антиваксърските глави.Казано с пости думи някои да умре заради ваксинацията е около 5500 пъти по-малко вероятно от това да умре след заразяване с вируса. Тоест ползата е много по-голяма от риска.Коментиран от #155, #157
17:03 20.12.2021
155 Ннн
До коментар #154 от "Ваксиниран1403":
Плащат ли ти?Да знаеш,че незнанието ,не е оправдание а си е съучастие!17:13 20.12.2021
156 Щом от ваксина са починали най-вероятно
До коментар #11 от "млади":
нямаше да изкарат болестта на крак и твърде вероятен би бил леталният изход и при заразяване. Но все пак можеше да си обърнат повече внимание на здравето ако се бяха заразили. Миокардитът може да се лекува в доста от случаите ако се вземат навременни мерки.17:13 20.12.2021
157 ivan
До коментар #154 от "Ваксиниран1403":
ти сериозен ли си бе,над 3 милиона с увреждания бе,за6то не ги коментира6 беКоментиран от #159
17:14 20.12.2021
158 Жалко за младежа, но в Нова Зеландия
До коментар #62 от "ДАааааааааа":
жертвите на ковид са 49,а не над 30 000 като в България. Имат над 70%ваксинирани там, а населението е около 5 милиона души. Стига антиваксърски лозунги. Аз познавам 32 годишна жена, която почина от ковид и остави малко детенце. Не беше ваксинирана. Нямаше и придружаващи заболявания. Случват се такива неща за съжаление. При милиони ваксинирани са възможни подобни случаи. А дали при заразяване този конретен младеж пак не би направил миокардит? Кой би могъл да знае.17:34 20.12.2021
159 Ваксиниран1403
До коментар #157 от "ivan":
Какви увреждания става дума за докладвани потенциално възможно свързвани с ваксинацията сериозни странични реакции. Докладвани случаи и доказана връзка са две много различни неща.Когато ваксинираш стотици милиони винаги ще имаш милиони хора с състояния които може да свързани с ваксината и те се докладват по всички правила, ако нямаше такива тогава щеше да е притеснително. Защото щеше да означава, че се крие информация или че е създадена ваксина е срещу всички заболявания на земята и осигурява безсмъртност. Защо ти не коментираш трайните увреждания на хора преживяли ковид които понякога продължават с месеци и реално превръща хората в непълноценни полу инвалиди.Коментиран от #166, #170
17:35 20.12.2021
160 Циганин
17:35 20.12.2021
161 Хайде стига простотии. Искаш да кажеш,
До коментар #13 от "Обективно":
че един на всеки 6 ваксинирани умира ли? Аз познавам поне 50-60 ваксинирани и всички са си живи и здрави. Някои имаха леко неразположение за кратко и толкова.Всеки сам прави избора си дали да се ваксинира или не. След като за 2 седмици загуби майка си и брат си заради ковид, а жена му едва оцеля мой познат отиде и се ваксинира, въпреки че доскоро не искаше и да чуе за ваксина.17:41 20.12.2021
162 За съжаление децата се заразяват и
До коментар #94 от "Хммм":
заразяват. Не агитирам въобще за задължителна ваксинация, но моя близка роднина, която е детска учителка се зарази от дете в детската градина. Зарази се и лелката в същата група. По-лошото е, че те пък пренесоха заразата в домовете си и двама техни роднини починаха. Позната се зарази от внучката си, която беше с ковид(пак от детската градина пипнат) и имаше доста усложнения, но слава Богу оцеля. Така че децата определено пренасят заразата, но трябва въпреки това изключително внимателно да се подхожда към тяхната ваксинация. За децата са доста по-опасни грипните вируси, отколкото ковид. Грипът води до миокардити, енцефалити и т. н. при това много по-често, отколкото ковид ваксините, или самия коронавирус при деца обаче.17:58 20.12.2021
163 Вълни имаше и когато нямаше ваксини,
До коментар #119 от "ррр":
умнико. Първата заради прекомерните мерки на НОЩ в България не я усетихме, но втората през ноември, декември 2020 ни разтърси здраво. Нямаше нито един ваксиниран у нас по това време, а общата смъртност точно тогава имаше абсолютен връх въобще в дългогодишната статистика. През март 2021 у нас имаше пренебрежимо малък брой ваксинирани и да доста тежка трета вълна. Така че въобще не са ви проблем ваксините и не те качват смъртността. Не отричам, че при някои хора са възможни сериозни усложнения от ваксините срещу ковид, но така е било и при всички ваксини досега. Но най-вероятно същите хора биха получили тежки усложнения и при заразяване, а без мерки и ограничения заразяване неминуемо би се случило.18:12 20.12.2021
164 Ццц
19:13 20.12.2021
165 Голям праз
До коментар #71 от "Ваксиниран1403":
Не знам, защо "ваксинираните" се притеснявате за неваксинираните, нали няма да умрете от вируса, вече е ясно, че може да го пипнете и да заразявате други хора, така че не ни налагайте своето виждане. Всеки си решава сам, а кой е прав, времето ще покаже.Коментиран от #168
20:04 20.12.2021
166 Този коментар е премахнат от модератор.
167 Що теб
До коментар #40 от "латекс":
канят ли те или просто толкова можеш да мислиш сам?20:11 20.12.2021
168 Ваксиниран1403
До коментар #165 от "Голям праз":
Защото всичко ще продължава така като сега до без кай.Между другото точно за да може това е да е така се създаде истерията около ваксините. Просто се прилага доброто старо "разделяй и владей". Ваксините трябва да се подават завинаги, а не еднократно така е замислено всичко.Малко са хората които се усещат за това обаче.Коментиран от #171, #173
20:14 20.12.2021
169 Ваксиниран1403
До коментар #166 от "ivan":
Поредната глупост на която вярваш може да разсмива. Не кислорода с който подържат болните е проблема, а болестта която не позволява дробовете да го усвоят. 90% е смъртността при стигналите до интубация, но без нея тя е гарантирано 100%. Здрави хора не ги интубират. Списъка на възможните усложнения след прекаран ковид е доста голям. Лично познавам човек който повече от половин година не може да се възстанови напълно, а дори не е бил от най-тежките случаи които стигат до интубация. Да си бил здрав човек без проблеми, а 6 месеца по късно да не можеш качиш три етажа без да спираш да почиваш си е увреждане и то трайно, дано поне не е доживотно.20:32 20.12.2021
170 Аватар
До коментар #159 от "Ваксиниран1403":
Глобалната база данни на СЗО за докладвани потенциални странични ефекти след covid-19 vaccine са публикувани в VigiAccess.Докладвани случаи -.2 803 086 случая, 1 362 067 от тях са от Европа.Описани са различни странични ефекти,без да се упоменава от кой производител е ваксината.Vaers са по- подробни и статистиката им е от началото на ваксинацията от 2020 г.Описват вида ваксина,всички данни за пациента,симптоми,както и номера на партидата на ваксината .Към 10.12.2021 г.на Vaers са докладвани 20 244 смъртни случая,потенциално свързани с ваксините.Сега ще кажете,че доказана връзка и докладвани случаи са различни неща?Така е,но не съвсем.Преди поставянето на тези препарати хората не са преглеждани,не са им правени кръвни изследвания,с които по- късно да докажат,че преди ваксината са били в добро здраве.Дори не се прави тест дали вече не са заразени.Такива са резултатите от ваксинация под натиск.
Коментиран от #172
20:37 20.12.2021
171 Този коментар е премахнат от модератор.
172 Ваксиниран1403
До коментар #170 от "Аватар":
И това при милиарди поставени дози ваксини.Ами тези данни показват много малко странични ефекти. Да не говорим че огромната част от сериозните случаи са свързани с една конкретна ваксина която вече почети не се използва от развитите страни.Коментиран от #174, #190
20:45 20.12.2021
173 Голям праз
До коментар #168 от "Ваксиниран1403":
Не знам, защо ми изтриха коментара в него нямаше нищо обидно. Така че, накратко- тая история с вируса, ваксините и мерките, смърди яко !По въпроса с твоя познат, проблемът може въобще да не е от дробовете, нека да си провери нивата на хемоглобина и В12. Пиша го от личен опит.
Коментиран от #175
20:50 20.12.2021
174 Голям праз
До коментар #172 от "Ваксиниран1403":
Въпросът е, колко верни са данните?Коментиран от #176
20:56 20.12.2021
175 Ваксиниран1403
До коментар #173 от "Голям праз":
Човека не е спрял да ходи по лекари и да прави изследвания. Дано поне с времето се възстанови, че в противен случай лоша работа ако остане завинаги така.Инак разбира се, че вони работа и се виждат позиращите интереси, но това не променя нещата които са факти.Наивно обаче е да се отрича нещо само защото е очевидно, че от него някой печели страшно много пари. Ако се разсъждава така трябва да се отричат и абсолютно всички лекарства за всичко и никои да не се лекува с тях.Коментиран от #178
21:03 20.12.2021
176 Ваксиниран1403
До коментар #174 от "Голям праз":
Защо да не са верни. Най-показателно е това което човек вижда със собствените си очи около себе си.От всички ваксинирани хора около мен няма никой които да е имал нещо по-сериозно от болка в мястото на поставената ваксина, лека температура за няколко часа или лека отпадналост за един -два дена.21:13 20.12.2021
177 Ако
До коментар #40 от "латекс":
Та набарам ще посетиш гробищата,да си правиш вечни кални бани на кокалите!21:24 20.12.2021
178 Голям праз
До коментар #175 от "Ваксиниран1403":
Дано се оправи!Не ме притеснява, че печелят, а какво искат да спечелят. А за данните, доста често се манипулират, когато някой с много власт има изгода.
Не случайно, едно лекарство или ваксина се тестват няколко години за странични ефекти. Някои се появяват по- късно, има доста такива случаи. И в началото ваксините пазеха да не се разболееш, после не пазеха да ме се разболееш, а сега само да не умреш, но някои умират. Първо едно ваксина стигаше и сертификата беше безсрочен, сега трябва бустерна доза и сертификата важи няколко месеца, апропо каква е тази глупост " сертификат", май само средство за принуда.
А най-новата версия на овчарчета е , че трябва бустерна доза не през 6 месеца, а на 3 месеца. По дяволите някой знае ли, какво става или целта е да знаят само богоизбраните?
Коментиран от #180
21:44 20.12.2021
179 Шампиона
22:15 20.12.2021
180 Ваксиниран1403
До коментар #178 от "Голям праз":
Какво искат да спечелят е ясно много пари и то гарантирани завинаги. С лекарствата е така има странични ефекти които се появяват с времето, но с ваксините няма как страничен ефект да се появи след годините. Историята познава няколко много големи издънки с ваксини, но не познава случай когато това се разбрало много години по-късно. Една ваксина си има определена ефективност и тя се определя за да може тя да бъде одобрена. Вируса обаче с времето заради разпространението мутира и е напълно естествено ефективността да спада и със сигурност ще се появи и вариант срещу ефективността ще е много малка. Лошото е че пак заради интереси не подават за одобрение адаптиран вариант на ваксините, а чакат ефективността да спане много и чак тогава ще го направят. Ако не бяха интереси до сега трябваше да има поне два варианта на адаптираната ваксина съответно за алфа и делта варианта и епидемията вече щеше да е приключила, но както казах целта не е тази а дългосрочната печалба завинаги. Колкото до нуждата от реваксинации тя е повече от очаквана тя се определя не от ваксината а от естеството на вируса.При положение, че имунитета срещу всички респираторни е краткотраен е повече от нормално да има нужда от реваксинация и срещу този вирус.22:47 20.12.2021
181 Този коментар е премахнат от модератор.
182 Този коментар е премахнат от модератор.
183 Kremena
До коментар #11 от "млади":
В повеето случаи са принудени.05:59 21.12.2021
184 незнайко
06:59 21.12.2021
185 Този коментар е премахнат от модератор.
186 незнайко
Това е статия от 7 октомври тази година ! Причината тромбози !!! А защо на мъжете разбирайте сами !!!
08:46 21.12.2021
187 До кога
10:23 21.12.2021
188 Фермер
До коментар #27 от "Дебил":
Защото голяма част от ваксините са плацебо чиста вода,за да може да кажеш ето и Иван се ваксинира и нищо му няма.Жената е имала късмет.10:34 21.12.2021
189 Този коментар е премахнат от модератор.
190 1-20
До коментар #172 от "Ваксиниран1403":
Но сигурно няма да мислиш така ако твой близък се озове в моргата и влезе в статистиката. Гръцкият ветеринар направи 80 милиарда тази година. Догодина още 200 милиарда.15:02 21.12.2021
191 Кремена
До коментар #120 от "Pena":
А бедните българи не заслужават ли? Помощи за Африка, помощи за Афганистан, помощи за xyz. Нашите майки и бащи как живеят с тези мизерни пенсии? Като си платят сметките и лекарствата, гладуват като кучета. Изпитваме състрадание към чуждите а към своите не.19:33 21.12.2021
192 6666
20:08 21.12.2021
193 6666
20:17 21.12.2021
194 А другите?
09:40 22.12.2021
195 Факти
13:43 22.12.2021
196 Антифашист
До коментар #54 от "Именит":
За тях ни осведомяват през час като за нивото на река Дунав в сантиметри. А защо не ни информират за починалите БЕЗ ковид? За миналата година имаме 112 000 починали пенсионера. Поредното черно първо място. Ама не, мизерията, лошото здравеопазване, насажданият страх, псевдомерките и ограниченията, ниските доходи - те нямат значение и не са проблем. Проблем сме, че не искаме да участваме в медицински експеримент. Тая работа ще свърши с нов нюрнбергски процес и Лайен е първата, която трябва да намаже въжето. Фазерите след нея - целия им борд, вярващи в безопасността, която ни отнеха.16:52 22.12.2021