Групата компании "Калашников" и руското вътрешно министерство подготвят договор за компактния пистолет "Лебедев" за замяна на пистолета "Макаров". Това информира РИА "Новости", позовавайки се на пресслужбата на "Калашников".
"Сега клиент на пистолета "Лебедев" е Министерството на вътрешните работи, именно там компактния пистолет "Лебедев" трябва да замени пистолета "Макаров". В настоящия момент е към края си изпитателната експлоатация на "Лебедев" в МВР, "Калашников" и МВР се подготвят за сключване на договор", уточниха от компанията.
Темпът на превъоръжаване на служители на Министерството на вътрешните работи на Русия от "Макаров" към "Лебедев" "ще бъде определен от клиента". Общо сега в силовите структури на страната има около 100 хиляди пистолета "Макаров".
Освен това, според "Калашников", руското военно министерство също е проявило интерес към "Лебедев", "но е твърде рано да се говори за конкретика".
Групата компании е готова да участва в утилизацията на старите "Макаров", ако държавните клиенти са заинтересовани от това. Този въпрос все още не е бил обсъждан.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Боци
Коментиран от #3, #9, #12, #29, #36, #77
18:42 23.08.2021
2 Закъсняха
18:44 23.08.2021
3 Гърмял съм и с двата
До коментар #1 от "Боци":
И с Валтер,Збройовка,Маузер и пр.Жалко че не беше наблизо..Коментиран от #6
18:45 23.08.2021
4 Перо
18:46 23.08.2021
5 От руски боклуци
Коментиран от #22
18:46 23.08.2021
6 Ей смешка
До коментар #3 от "Гърмял съм и с двата":
Само дето аз имам разрешително и КНО + 3 броя ловни пушки, две гладкоцевни и една нарезна полуавтоматична.Какво си гърмял ти плюмка смешна, внимаваш кого заплашваш!!!
Коментиран от #8
18:50 23.08.2021
7 ДРУГИЯ С КОНЯ
Коментиран от #42, #45
18:51 23.08.2021
8 Не те заплашвам
До коментар #6 от "Ей смешка":
само казвам че си глуповатичък.Поне руснаците не учи коя "гърмялка" е по по най..18:53 23.08.2021
9 Иво
До коментар #1 от "Боци":
Аве и ТТ една класа ум да ти зайдеИ двата са скапани
Коментиран от #10
18:54 23.08.2021
10 Кое му е скапано на ТТ пред Макаров
До коментар #9 от "Иво":
Боеприпаса, че има ефективна далекобойност 50м пред 25 за Макаров и щети на 200м, че има плаваща цев или бутон за бърз смяна на пълнителя ?Макаров дебела ютия да ти падат гащите.
Някакви мишки тука са се събрали дето са виждали оръжие на картинка.
Коментиран от #14, #16, #17, #26
18:58 23.08.2021
11 валтер
Коментиран от #90, #91
18:58 23.08.2021
12 Луд
До коментар #1 от "Боци":
За самозащита Макаров е по-подходящ от ТТ точно заради по слабия патрон.Куршума прониква и рядко напуска тялото ,докато ТТ си минава като в масло и има поразяващо действие и след това.Лошо оръжие няма .Макаров ми харесва ,защото съм луд,защото е безотказен,защото е класика и го обичам.Ходил съм на доста състезания по-здрави и най-точния стрелба съм правил с Байкал който ти е Макаров но с 6 бразди.Коментиран от #13, #20
18:59 23.08.2021
13 ТТ е заменен от Макаров
До коментар #12 от "Луд":
в милицията именно заради боеприпаса понеже 9х18 има стопиращ ефект и се счита по безопасен в градски условия, но за военни или ловни цели ТТ е за предпочитане.Много картечни пистолети са базирани на ТТ.
Коментиран от #15
19:02 23.08.2021
14 Луд
До коментар #10 от "Кое му е скапано на ТТ пред Макаров":
Макаров има поразяващо действие 300 м И си мисля ,че на ТТ трябва да е повече и точно това е лошото.Това е оръжие за близко разстояние ,а на 300 м със сигурност ще удариш някой който няма нищо общо със ситуацията.19:02 23.08.2021
15 Луд
До коментар #13 от "ТТ е заменен от Макаров":
Така е ,но в България КНО не се използва за лов.Коментиран от #19
19:04 23.08.2021
16 Виталия
До коментар #10 от "Кое му е скапано на ТТ пред Макаров":
Е аз в един стрелбищен комплекс гладих с него в далечната 2004. С тоя изместен център ми се размести сачмата направо...19:04 23.08.2021
17 Голяма "знайковщина" си
До коментар #10 от "Кое му е скапано на ТТ пред Макаров":
Ама като стане напечено едва ли ще се сетиш за тези "знания".Напред и бегом,устата раззината и дърветата ти стават храсти..19:05 23.08.2021
18 волен сайдер
19:07 23.08.2021
19 Прочети закона
До коментар #15 от "Луд":
КНО е разрешено за лов сиг от 2-3 години...Говорим за разрешително за лов с КНО, не разрешително за самоотбрана.Коментиран от #21, #41
19:07 23.08.2021
20 ДРУГИЯ С КОНЯ
До коментар #12 от "Луд":
Ако в средния Запад в Америка се дуелираха с Макаров,нямаше да има нито един убит Дуелиращ се и щети основно в Публиката.....хаххаТва 70 години да не можеш да измислиш с Пияната си глава един пистолет като Хората,а искаш да си Империя.....Е,как да стане????Коментиран от #23, #24
19:12 23.08.2021
21 Луд
До коментар #19 от "Прочети закона":
Може,да си прав.Не съм ловджия и за това не следя ,но преди не можеше.Военен съм и съм стрелял с всичко от тръбичка за фунийки до Зу-23-2.Обичам си ги тея работи.19:14 23.08.2021
22 Еееее. Че са хубави, хубави са
До коментар #5 от "От руски боклуци":
Обаче амджиците им вонят повече от на циганка-проститутка на обяд през лятото до дунав мост. Много гнусна гледка са.Коментиран от #25
19:15 23.08.2021
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Ходя понякога да стрелям
До коментар #20 от "ДРУГИЯ С КОНЯ":
Идват едни момчета да се упражняват. Работят някъде и си носят макаровите. Най-вероятно служебно оръжие. Аз съм с глок. Не се упражнявам често а и пистолетът не се слави с голяма точност, но е лек и ми допада, но от 25 метра имам към 90 процента попаднали в мишената. Те от десет метра имат по малко от 50. По добре да им раздадат прашки. По точни са.Коментиран от #30, #33, #34, #37
19:20 23.08.2021
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 гост
До коментар #10 от "Кое му е скапано на ТТ пред Макаров":
Като прибавим и несъразмерно широката ръкохватка( на Макаров), не остана нищо в негова полза.Коментиран от #27
19:27 23.08.2021
27 Виталия
До коментар #26 от "гост":
Ръкохватката си е екстра, бега му центровката и е за спецразбирачи, като баретата Михайлов Кимбата. Пробвах да го имитирам, ма не се получва защото съм Жена явно!19:30 23.08.2021
28 The Pest
19:42 23.08.2021
29 Бибоци
До коментар #1 от "Боци":
Боци ли си ,Моци ли си, ама ТТ си виждал само на филм. Това гърми като карабина и трябва здрава ръка. Макаров е пистолет за всеки. Не засича, лесна поддръжка и добро прицелване.Коментиран от #49
19:42 23.08.2021
30 Трол
До коментар #24 от "Ходя понякога да стрелям":
Напротив Глока е доста точен, имам 19-ка. Сравнения с него Макаровия няма шанс, но на 10 метра да имат 50% успеваемост...по-добре да го хвърлят по мишената/противника!Коментиран от #54
19:46 23.08.2021
31 Каде се продават
Коментиран от #32
19:47 23.08.2021
32 веселяк
До коментар #31 от "Каде се продават":
Казанлък! Ако прекопаеш дворовете ще намериш стотици!19:57 23.08.2021
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 Дани
До коментар #24 от "Ходя понякога да стрелям":
Явно си поредния... . Ако имаш оръжие и говориш така, явно си доста не.ско.посан.! Да говориш за това, че Глок не бил точен, че от 10 метра с Макаров влизат 50% в целта, значи не можеш да боравиш с оръжие. Наясно ли си до колко метра се води близък бой?! Аман от разбирачи. Много филми гледаш!20:08 23.08.2021
35 До другият с коня,
Служих 1984,85 година!
Коментиран от #44
20:30 23.08.2021
36 Защото
До коментар #1 от "Боци":
Единият е взаимстван от Колт , другият от Валтер , естествено имат някои подобрения , и видоизменения , но като база е това . Виждал съм хора да "рисуват" по мишената с Макаров . И знаеш ли защо повечето убийства се извършват с Макаров , защото е безотказен , и никога не засича. Макаров е създаден за близка стрелба , в градски условия , ниска пробивност , висока стопираща сила.Коментиран от #59
20:32 23.08.2021
37 Луд
До коментар #24 от "Ходя понякога да стрелям":
Имаш оръжие от скоро щом се изказваше така и гледаш да се успокой за скъпата покупка.Упокойно избора ти за Глок е чудесен.Но, това ,че Глок е добър не означава ,че Макаров е лош.Коментиран от #51
20:36 23.08.2021
38 пфууу
20:37 23.08.2021
39 Алекс
20:50 23.08.2021
40 В е л и к и я
20:59 23.08.2021
41 Ловеца
До коментар #19 от "Прочети закона":
Не става въпрос за разрешително за лов , а носене на КНО по време на лов , да се доубива с него ранен дивеч , разбирай диво прасе , и с пистолета се извършва контролен изстрел , от близко разстояние. По безопасно е за хора и кучета . Като цяло няма кой да те види на пусията с какво стреляш , но е на 98% сигурно , че ако ползваш пистолета за да стопираш диво прасе , си се провалил . Има ловци които не са виждали прасе от години , и да го изтърве със слабоватият неточен пистолет , не е хич добра идея . Боеприпасите за диви прасета са мощни , точни с много джаули. Цялата кондика е в това да се направи един толеранс към търговците на оръжие , и се раздвижи заспалият пазар , ловците , така или иначе притежават огнестрелни оръжия , и някоя друга цев повече не би трябвало да се отрази на безопасността. Аз например не съм си закупил пистолет , въпреки ,че закона ми позволява . За какво мие ? хора ли ще трепя , или шси го вра в гъ.. Само бела на главата.21:01 23.08.2021
42 Не можеш ти.
До коментар #7 от "ДРУГИЯ С КОНЯ":
Кадърните могат .21:07 23.08.2021
43 баба Яга
21:09 23.08.2021
44 Браво
До коментар #35 от "До другият с коня,":
Значи просто момчетата са неопитни. Аз само съм наблюдавал. Не съм стрелял с.макаров21:14 23.08.2021
45 ЧЕПА
До коментар #7 от "ДРУГИЯ С КОНЯ":
На умрял кон каквото и да му дадеш не рита. Поне не ставай смешен . Има един отворко който пише тук и се хвали че има цял арсенал от оръжия и пак 2 те ръце в г..за.21:20 23.08.2021
46 Този коментар е премахнат от модератор.
47 Ева хго
Коментиран от #61
21:23 23.08.2021
48 MG 42
Коментиран от #50
21:30 23.08.2021
49 Бибок
До коментар #29 от "Бибоци":
Класическата военна стрелба с пистолет е с една ръка, в последствие е прието с две ръце за меки китки като теб.21:35 23.08.2021
50 Че те така
До коментар #48 от "MG 42":
Ще надживеят всички бе.21:36 23.08.2021
51 Прав си.
До коментар #37 от "Луд":
Отскоро. Но не бих казал, че е скъпа покупка. Всекиси гледа от неговата камбанария обаче! Има доста по скъпи. Допадна ми и е лекичък. Няма стандартният "предпазител". За мен е добре.Коментиран от #58
21:40 23.08.2021
52 Виталия
До коментар #46 от "Виталийка":
Месяц 11.1993 я встретился с командос Герман Винокуров в София. Он меня сказал русское имя, я родена Крим и другие дела. Он сказал что Мир будет другой после 01.01.2021. Чего хотите узнать?Коментиран от #55, #71
22:16 23.08.2021
53 един от стадото
22:23 23.08.2021
54 Доста
До коментар #30 от "Трол":
глупости ръсиш.Коментиран от #72
22:23 23.08.2021
55 един от стадото
До коментар #52 от "Виталия":
познах те. Но ще бъда коректен с теб и новият ти ник..22:32 23.08.2021
56 Този коментар е премахнат от модератор.
57 Този коментар е премахнат от модератор.
58 Луд
До коментар #51 от "Прав си.":
Перфектното оръжие,приятелю.Ами на фона на 100 лв за Макаров + кобур+50 патрона твоя си е по-скъп.Коментиран от #60, #84
22:49 23.08.2021
59 Имам един приятел
До коментар #36 от "Защото":
Краде коли. Объркал се и пипнал колата на кука. Видял го късно. Оня бил на няколко метра и му се развикал, да не мърда и да легне на земята. Моя хукнал да бяга. Оня изстрелял целия пълнител и......нищо. Че така де. Може пък куката да е стрелял с някоя мизерна берета, а не със страхотен макаров и затова да не е улучил.Коментиран от #62, #66, #70
22:49 23.08.2021
60 Ееее, сериозно?
До коментар #58 от "Луд":
Че то на детето въздушната пушка дето взех е много по-скъпа. Еми ясно тогава.22:53 23.08.2021
61 Гришо
До коментар #47 от "Ева хго":
Абе не подценявай оръжейния потенциал на българина.120 000 ловци, 70000 ченгета ,30000 военни.Отделно охрани и такива стойкаджии.Отделно бизнесмени и мутри всичко това има оръжие.Пренсионираните военни и полицай няма такъв без оръжие.Аза незаконните да не говорим.По селата всеки 3 -ти дом има пушкало.И какво става ,ние разминахме Сърбите.Явно комплекси някакви ,но е аз имам 2 броя законни пистолети.Коментиран от #75
22:54 23.08.2021
62 Гришо
До коментар #59 от "Имам един приятел":
Като го е видял ,че бяга е стрелял във въздуха .Имаше ли кафяво на гащите твоя човек.22:58 23.08.2021
63 Не, моя е гърмян заек. Не му е за първи
23:22 23.08.2021
64 Виталия
До коментар #25 от "Виталия":
Давай, ходом назад в России если тебе сдесь не нраввится. Вий тоже нам вообще не нравитесь. Удачи и счасливо тебе и вам только если далше отсюда. Не забьйвай как у вас говорят-" Хорошо там, где нас нет"Коментиран от #67
23:30 23.08.2021
65 Този коментар е премахнат от модератор.
66 един от стадото
До коментар #59 от "Имам един приятел":
е що беше нужно цял разказ за да оплюеш Беретата. При целия боллук на пищаци в щатите на времето точно тоя пистолет го избраха на кастинг за полицейски и армейски. Отделно всеки полицаи там може да запаше какъвто си иска пистолет или револвер. Там на късоцевните се отдава голямо внимание и избора е огромен.Коментиран от #69
23:37 23.08.2021
67 Този коментар е премахнат от модератор.
68 Този коментар е премахнат от модератор.
69 Този коментар е премахнат от модератор.
70 от практиката
До коментар #59 от "Имам един приятел":
Имам един приятел полицай на когото откраднаха буса пълен със стока . Уговориха място за предаване на откупа гробищата . Беше побеснял , по план трябваше да се залови куриера да се смачка от бой , и куриера да предаде останалите , дори беше уведомен прекият началник за акцията , и никой друг да не изтече информация от полицията . Наркомана дойде за парите , но в последният момент усети нещо и побягна , полицая изпразни целият пълнител на Глог-а във въздуха , като крещеше Стой . На въпроса защо не стреля в него . Как да убия човек две години съм преди пенсия . Отиде му и буса , и стоката .Коментиран от #73, #85
05:14 24.08.2021
71 Аврелий
До коментар #52 от "Виталия":
и шо ке речи?маскавистан ке падне лето 2021 !
тибля нравитця август?
05:36 24.08.2021
72 Трол
До коментар #54 от "Доста":
И кое е глупост? Че Глока е по-точен от Макаровия? Или че ако от десет метра не можеш да уцелиш мишена с Макаров е по-добре да хвърляш пистолета по нея?06:52 24.08.2021
73 Така, знаеш ли защо не е стрелял по него
До коментар #70 от "от практиката":
Защото е държавен служител и няма право да има бизнес. Шефа му може да е знаел, и т.н., но са организирали операцията полуофициално. Ако имаше пострадал при ареста обаче, ще има вътрешно разследване и тогава всичко щеше да излезе наяве и чао на пенсията, и на началника. Пил една вода и толкова. Не че оня не си е заслужил оловото, но и куката не е изряден.07:20 24.08.2021
74 От страни
07:45 24.08.2021
75 Абе ти си
До коментар #61 от "Гришо":
първа ракета - как, да те подцени човек ... два пищака, а ... истински каубой - стреля с двете ръце ! Машалла, ефенди !08:29 24.08.2021
76 Генчо
09:03 24.08.2021
77 Българин
До коментар #1 от "Боци":
ТТ е не по-малко скапан от Макаров.ПМ поне работи почти безотказно и засечките са рядкост, а ТТ засича често.10:52 24.08.2021
78 Колко от вас
Коментиран от #79
11:48 24.08.2021
79 Този коментар е премахнат от модератор.
80 ДаЗдраПерМа
Коментиран от #81, #83
14:51 24.08.2021
81 Българин
До коментар #80 от "ДаЗдраПерМа":
Никой не е забранявал никаква Гюрза, зашото не е влизала в производство.Коментиран от #82
16:19 24.08.2021
82 От страни
До коментар #81 от "Българин":
Нищо че е приет на вооръжение във ФСО и ФСБ РФ през 1996, това дет го няма? А от 2003 е в армията. Правят го и за износ - модел РГ055С. Сега е модернизиран до модел СР1МП, има глушител и пикантини.18:48 24.08.2021
83 От страни
До коментар #80 от "ДаЗдраПерМа":
Забранен е заради патроните 9х21. На Гюрза са с енергия 635 Дж. Някой патрон 9х19 мм на Парабелум, тя е 480-617 Дж. Патроните за Гюрза са правени за специалните служби, пробива каски жилетки а това не се допуска за гражданското оръжие на САЩ.18:55 24.08.2021
84 Дани
До коментар #58 от "Луд":
Като ви чета и изпадам в недоумение и смях!Единия от скоро имал Глок, но разбира, направо оръжеен експерт. После друго говори! Втория разбирач обяснява как Макаров вървял 100 лева с кобура и 50 патрона. Къде е това бе приятелю?! Имате ли реална представа как вървят цените на оръжията и въобще представа от тактико-технически данни за дадено оръжие та говорите пълни глупости! Макаров е перфектен пистолет за близък бой. Глок, Валтер, Зигзауер, Чз, ТТ, Берета, Колт и др. са добре проектирани оръжия, които са много точни и надеждни в добре натренирани хора. Въобще колко патрона сте изстреляли и с колко оръжия та дрънкате тия глупости. Ако си си купил Глок наистина, браво, но от думите ти излиза, че си пълен лаик. Такива хора като теб са опасни не само за себе си, но и за другите. Стрелял съм с ТТ, Макаров, Берета, Колт, Калашник, Мосин-наган, Драгунов, ловни пушки и др., за които не се сещам. Изстрелял съм стотици патрони, сигурно и хиляди. Като чуя или прочета някой като вас и ми става смешно. Първо се осведомете добре и после давайте мнение, че сте направо смешни!
Коментиран от #86
19:32 24.08.2021
85 Иван
До коментар #70 от "от практиката":
Много филми гледаш!19:37 24.08.2021
86 Този коментар е премахнат от модератор.
87 франко
12:00 25.08.2021
88 Сиди
18:24 25.08.2021
89 кочо
18:43 25.08.2021
90 Игорь
До коментар #11 от "валтер":
А что, придумали болгары, назови хоть что нибудь, удиви меня.02:59 29.08.2021
91 Този коментар е премахнат от модератор.