Русия обяви, че днес нейните сили са поели пълен контрол върху украинския град Лиман – железопътен възел в района на Донецк, което ще спомогне за подготовка на следващия етап от офанзивата на Кремъл в Източен Донбас, предаде Ройтерс.
От няколко дни украинските и руските сили се сражаваха за Лиман. Градчето е на 40 километра западно от Северодонецк – най-големият град в Донбас, който още е под украински контрол, но вече е подложен на масирана атака от руските сили. Железопътният възел Лиман отваря пътя към големите градове Славянск и Краматорск, отбелязва Франс прес.
„В резултат на съвместните действия на поделения на милицията на Донецката народна република и руските въоръжени сили град Лиман беше напълно освободен от украинските националисти“, заяви в специално съобщение руското министерство на отбраната, потвърждавайки направеното предния ден съобщение от проруските сепаратисти в Източна Украйна. Губернаторът на Луганска област, която заедно с Донецка съставлява целия регион на Донбас, каза вчера, че руските войски са влезли в Северодонецк, който е фокус на главната руска офанзива. Настъплението на руснаците показва промяна в динамиката на войната, отбелязва Ройтерс. Въпреки че руските сили, нахлули в Украйна на 24 февруари, не успяха да завладеят Киев в началния етап на конфликта, те бележат бавен, но постоянен напредък в Донбас, големи части от който вече бяха контролирани от подкрепяните от Москва сепаратисти преди войната.
Тактиката включва масирани артилерийски бомбардировки и въздушни удари, които опустошават големи и малки украински селища. Също днес Русия съобщи, че е използвала ракетни удари, за да унищожи украински командни постове в Бахмут и Соледар. Двата малки града са на важен път, който е на югозапад от Лисичанск и Северодонецк. Генералният щаб на украинските въоръжени сили каза днес, че през последните 24 часа украинските сили са отблъснали 8 нападения в Донецк и Луганск. Руските атаки са включвали артилерийски удари в района на Северодонецк, но „без успех“, посочи украинският генерален щаб.
Украинският град Северодонецк е почти напълно обкръжен от руски военни, предаде по-рано ДПА, позовавайки се на информация от местната военна администрация. Агенцията отбелязва, че Москва твърди, че вече е обкръжила града. Две трети от града в Луганска област вече са обсадени, но засега той не е обкръжен, написа в "Телеграм" началникът на местната военна администрация Олександър Стрюк. Той добави, че войски на украинското правителство продължават да оказват яростна съпротива. Проруски сепаратисти обаче твърдят, че градът е напълно обкръжен, съобщи московската държавна информационна агенция "РИА Новости". Стрюк каза, че около 90% от сградите в града са получили щети и 60% ще трябва да бъдат напълно реконструирани. Северодонецк е един от последните райони на Луганска област, които все още се контролират от украинската армия.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 СССР
17:17 28.05.2022
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Теле
До коментар #3 от "чегевара":
Надеждата умира последна17:20 28.05.2022
5 Последния Софиянец
Коментиран от #32, #47
17:20 28.05.2022
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 неразбрал
Нещо да не послъгвате , а
Коментиран от #41
17:26 28.05.2022
10 Госあ
Коментиран от #17
17:28 28.05.2022
11 Сийка
До коментар #7 от "Тодор Правешки":
......И ще включат и крайцера Аврора ! От един месец се опитват да запалят пещите, но някой ( по стар руски обичай) откраднал всичките части от цветни метали !17:28 28.05.2022
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Пако
17:30 28.05.2022
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Рошко
17:34 28.05.2022
20 az #Контрапропаганда
17:34 28.05.2022
21 Гогоофо
До коментар #7 от "Тодор Правешки":
Тошко това не като джендърството да е вътре още на моментаКоментиран от #31
17:35 28.05.2022
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Кочо швепса
Коментиран от #55
17:37 28.05.2022
25 Мунчо
17:37 28.05.2022
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 Тодор Правешки
До коментар #21 от "Гогоофо":
Хахаха. Прощъпулника бяха целувките на Замфир Яшаров Живков и Леонид Брежнев уста в уста, товарищ 😀 Замфир така процедираше със всички старци на чело на Соцдържавите! Новините започваха със тези целувки! Джендъризъм на най-високо ниво 😀Коментиран от #46
17:42 28.05.2022
32 Просто човек
До коментар #5 от "Последния Софиянец":
Какво честито,ве?! Това са терористи!Коментиран от #44, #139
17:42 28.05.2022
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 Мария
До коментар #8 от "ъъъ":
Ооооо те така избягха и от Светлодар онзи ден,урките се доказват като шампиони в спринтаКоментиран от #36
17:43 28.05.2022
35 чиче
17:44 28.05.2022
36 Патриот
До коментар #34 от "Мария":
Немогат да бият крепостните в дисциплината бягство от Киев,другарко!!!Коментиран от #63, #141
17:45 28.05.2022
37 Ами ...
Коментиран от #42
17:46 28.05.2022
38 Уве Зелер
17:47 28.05.2022
39 Някой си
17:50 28.05.2022
40 Ей тоя Киев бе
Погледнете картата, къде са Луганск и Донбас.
А що се отнася до победи, всеки ден има превзети малки и големи селища от Русия.
А ю-туб е пълен с молби на редови украински части, които заявяват на Зеленски, че няма подкрепление, че оръжието е старо, че нямат защита, нямат храна.
В Украйна всичко е блокирано, там хората нямат представа за реалното положение.
Тоя Зеленски го слушах вчера, как обяснява огромното количество загинали пилоти.
Те били толкова мъжествени и такива герои, че макар да знаели, че няма да се върнат, на своя "глава" тръгвали срещу врага. Значи, когато има победа, Зеленски е военачалник, когато загиват хора, те сами решили да умрат.
Пълна анархия, абсолютно престъпление спрямо украинския народ от страна на Зеленски и босовете му.
17:50 28.05.2022
41 Здрасти
До коментар #9 от "неразбрал":
Тука победители няма да има .А само и единствено страдалци.17:51 28.05.2022
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 Този коментар е премахнат от модератор.
44 В момента
До коментар #32 от "Просто човек":
Зеленски провежда умишлен геноцид над украинския народ, в името на Нов Израел. Ако и това не си чул оу устата на Люся Арестович, какво изобщо си разбрал!17:52 28.05.2022
45 Слава Украйна
Коментиран от #49, #56, #59
17:53 28.05.2022
46 Гогогчи
До коментар #31 от "Тодор Правешки":
Не бе скъпа той е само в вас дори учиш сина си колко е хубаво да е жена .а майка му се оплаква че залиташ по мъже ужасс но всичко си има цена17:53 28.05.2022
47 ха ха хааа
До коментар #5 от "Последния Софиянец":
Бегай там да отвориш " верига ресторанти" ... 🤭😁17:55 28.05.2022
48 Този коментар е премахнат от модератор.
49 Този коментар е премахнат от модератор.
50 Някой си
До коментар #26 от "ъъъ":
Имат ,но те са в запас . Както и друга по-стара техника.Пращат ги (вероятно) към Логанск ,Донецк имат за цел да образуват малки отбранителни армии.Пращат натам и стари БТР ,МТЛБ БМП . За армията и милицията на Донецк и Луганск.Коментиран от #54
17:56 28.05.2022
51 Този коментар е премахнат от модератор.
52 Този коментар е премахнат от модератор.
53 Този коментар е премахнат от модератор.
54 Ами ...
До коментар #50 от "Някой си":
Не са в запас, а са за запасняци. 😀17:59 28.05.2022
55 Лост
До коментар #24 от "Кочо швепса":
Жената днес беше списание и не става за такива неща.Коментиран от #81
18:00 28.05.2022
56 Идва им акъла на украинците
До коментар #45 от "Слава Украйна":
Щом е жените им започнаха да протестират и да търсят начини да спасяват мужете си, братята си, синоветете си.Жестоко е, заради нечия грандомания да загиват невинни хора.
Коментиран от #64
18:00 28.05.2022
57 Този коментар е премахнат от модератор.
58 Този коментар е премахнат от модератор.
59 Да прав си така е съгласен съм
До коментар #45 от "Слава Украйна":
но аз бягам към Европа...... Защото зад мене отстъпват руски бойци..... А Русия не си поплюва.18:03 28.05.2022
60 Този коментар е премахнат от модератор.
61 Този коментар е премахнат от модератор.
62 Таласъма
До коментар #8 от "ъъъ":
Още на 26.05.2022 частите на ВСУ отстъпиха Красний Лиман на практика без сражения и с изоставане на оръжие и боеприпаси. Отказаха да се бият, защото не бяха осигурили огнева артилерийска и въздушна поддръжка.В случая проработи новата руска тактика,която цели да не се допуска създаването и ползването на жив щит в населените места. За целта руските части обграждат града от трите страни и не стрелят по украинците, които го напускат от свободната страна.
18:06 28.05.2022
63 Мария
До коментар #36 от "Патриот":
Голите факти са следните.....урките нямат нито една ,дори и дребна победа в битка срещу руснацитеКоментиран от #65
18:06 28.05.2022
64 Ами ...
До коментар #56 от "Идва им акъла на украинците":
До тук гледам, че единствено рускините протестират. Търсят синовете си. Нямало ги в списъка на убитите, нямало ги в списъка на изчезналите. Нямало ги и в частите. Карат ги да подписват декларации, че децата им били загинали при катастрофа. Пък те не искат. Търсят. За срочно служещи става дума. Подвижните крематориуми май работят на макс.Коментиран от #80
18:06 28.05.2022
65 Ами ...
До коментар #63 от "Мария":
А облечените факти? 😀18:09 28.05.2022
66 Студопор
Хубаво де, ама аз не разбирам - Украйна я подкрепят 20 страни с пари и оръжие, Русия е облагана постоянно със санкции, никой не им помага, а пък все Русия завзема градове. Не ви ли е ясно, че тази война е вече спечелена и че всъщнос, ако Путин поиска - може да си анексира и Европа?
Ако бях на мястото на Байдъна, щях да се скрия в най-дълбокия бункер. За Киро няма да приказвам.
Коментиран от #93
18:09 28.05.2022
67 Този коментар е премахнат от модератор.
68 Този коментар е премахнат от модератор.
69 Ами ...
До коментар #61 от "Края на недоразумението":
Идва края на недоразумението РФ, което се има за наследник на Руската Империя, но всъщност е измислена държава със зомбирано от пропаганда население.Коментиран от #77
18:12 28.05.2022
70 Механик
Само да питам, абе, нали руските войничета бяха дечурлига, дето ги излъгали че отиват на абитуренстки бал, пък ги пратили на война? Че се и предавали и зи зхвърляли танковете щото ги било страх от американските "джавелини" с изтекъл срок на годност...
И още веднъж:
Слава России!
Коментиран от #73, #76, #84
18:13 28.05.2022
71 Този коментар е премахнат от модератор.
72 Този коментар е премахнат от модератор.
73 Патриот
До коментар #70 от "Механик":
Па те са си такива! Напъват се, щото трябва да пращат перални, хладилници и тоалетни чинии на жените си в Рассия!Коментиран от #79
18:16 28.05.2022
74 Този коментар е премахнат от модератор.
75 Лигавят се още
Коментиран от #78
18:17 28.05.2022
76 Електроник
До коментар #70 от "Механик":
Правилно си разбрал, точно така се е случило. А Русия умря през 1917 г.18:17 28.05.2022
77 Стрелата
До коментар #69 от "Ами ...":
Вари го печиго Ами.. ЦАРВУЛ.18:17 28.05.2022
78 Електроник
До коментар #75 от "Лигавят се още":
НАТО още не са дошли.Коментиран от #98
18:18 28.05.2022
79 Стрелата
До коментар #73 от "Патриот":
По еконт🤣🤣🤣🤣18:19 28.05.2022
80 Таласъма
До коментар #64 от "Ами ...":
И в Украйна, и в Русия има организации на жените- майки на фронтоваци. Двете организации правят списъци с данните съответно на загиналите и пленени руски военни в Украйна и на украинските в демилитаризираните от Русия зони и разменят информацията. Списъците са в мрежата. Руският списък с украинските загуби принуди украинските власти преди седмица да престанат да водят загубите си като безследно изчезнали и да ги признаят.Коментиран от #88
18:20 28.05.2022
81 Кочо швепса
До коментар #55 от "Лост":
При това гланцирано.......не драска.18:20 28.05.2022
82 Роко
До коментар #68 от "Нещо си се пообъркал":
Приятелю ти си се объркал Т-62 вече се сражават в Донбас и ги има на въоръжение в руската армия няколко хиляди. Доскоро бяха в резерва но ги изкараха от там защото Т-72 свършиха, Т-90 има вече само в парадния полк (ако не са ги взели и от там за настъплението но не вярвам трябва да правят парад догодина а укрите ще ги гръмнат ако се появят в Украйна). Кво ще последва ли руската армия ще отстъпи стратегически както вече ги направи от Киевска и Харковска област.Коментиран от #83, #94, #130
18:20 28.05.2022
83 Госあ
До коментар #82 от "Роко":
Според мен, ако краварите дадат на клоуна балистично оръжие, киевска и харковска област ще заприличат на Алепо. За съжаление. Аз обаче бих постъпил точно така. Военната операция в източна Украйна свърши и зависи само от клоуна и господарите му дали ще се превърне във война с предизвестен край.Коментиран от #96, #99
18:24 28.05.2022
84 Роко
До коментар #70 от "Механик":
Приятелю ми те щяха да превземат Киев ма не им се получи. Сега превзели някво село и радост невиждана а утре като стратегически отстъпят кво ще правите.18:24 28.05.2022
85 Орел
18:25 28.05.2022
86 Този коментар е премахнат от модератор.
87 Таласъма
До коментар #67 от "Госあ":
😁Примерно когато Киев е бил град, не е имало украинци. Ако си прав, щеше да има поне един украински цар.Украинците това са руснаци, които са живели "у края", на границата на руските земи.
Коментиран от #90, #91
18:26 28.05.2022
88 Ами ...
До коментар #80 от "Таласъма":
В РФ хората си търсят децата. А те са в хладилни вагони в Украйна. РФ не ги иска.18:27 28.05.2022
89 Този коментар е премахнат от модератор.
90 Ами ...
До коментар #87 от "Таласъма":
Когато Киев е бил град, не е имало руснаци. И московци даже още не е имало. 😀18:29 28.05.2022
91 Госあ
До коментар #87 от "Таласъма":
Какъв край, като Киев е бил центъра ве ? И не саво на Русия, а на целия регион. В Киев се говори украински, който определено не е като македонския. Всъщност е по стар от руския 💁18:30 28.05.2022
92 Този коментар е премахнат от модератор.
93 Патриот
До коментар #66 от "Студопор":
Единственият който се крие в бункер , е Путлер, товарищ! За 3 месеца война, Матушката ти държи по-малко украинска територия, отколкото след първите 3 дни! Не знам как ще стигне до Киев, камо ли до Берлин!!!18:32 28.05.2022
94 Дивуй
До коментар #82 от "Роко":
Преди десетина дни от Уралвагон изпратиха цяла композиция Т90 за някой фронт в Украйна.Ама то трябва не само да се пишат опорки но и да се следи какво става в тила.И свършиха ли руските ракетиКоментиран от #100
18:34 28.05.2022
95 Този коментар е премахнат от модератор.
96 Ами ...
До коментар #83 от "Госあ":
От първата секунд, тя е с предизвестие край. Края на РФ. Само русофилите още не схващате.18:37 28.05.2022
97 ТИР
Коментиран от #108
18:38 28.05.2022
98 Дивуй
До коментар #78 от "Електроник":
Няма и да дойдат.Руските военни трупат яко опит в тая война.Даже и им е като загрявка.Така че стига с това нато.Коментиран от #103
18:39 28.05.2022
99 Роко
До коментар #83 от "Госあ":
Приятелю войната била свършила? По какво съдиш за това. По превземането на малко градче без никаква стойност? Не приятелю веселбата тепърва започва в Украйна започва да постъпва оръжие което в пъти превъзхожда руското, а като гледам какво правят укрите със старо съветско оръжие и старите джавелини направо ми става жал за руските войничета. А в това време Русия вади от резерва танкове от 60-те години на 20 век. Толкова е закъсала за пилоти че вече летят старци на по 60-70 години. Да войната ще отиде към закономерния си край колкото и да не ти се вярва Русия губи и загуби още на 25 февруари с провала на блицкрига. Сега е само въпрос на време и математика кога ще свърши войната и колко ще пострада от нея Русия (Украйна ще бъде възстановена след края на бойните действия докато за Русия няма да има кой да го направи пък и тя ще плаща репарации и не само репарации)Коментиран от #113, #124
18:41 28.05.2022
100 Роко
До коментар #94 от "Дивуй":
Кой Уралвагонзавод онзи който не работи заради санкциите ли? Трябва и да се мисли малко не механично да се повтарят глупостите на пропагандата.Коментиран от #109
18:43 28.05.2022
101 111
18:46 28.05.2022
102 Ха-ха-ха😂😂😂
18:50 28.05.2022
103 Роко
До коментар #98 от "Дивуй":
Кой трупа опит мъртъвците ли? Над 40% от военните нахлули на 24 февруари са тотал щета (убити или тежко ранени които никога няма да се върнат в строя) и това бяха елитните части на руската армия войници и офицери воювали в Сирия, Либия, ЦАР и т.н. Сега вече изпращат резервисти със старо негодно оръжие. Т-62 батка това е танк от времето на младоста на пра дядоти.18:50 28.05.2022
104 Този коментар е премахнат от модератор.
105 Този коментар е премахнат от модератор.
106 Таласъма
Украйна се е появила късно( първо споменаване на Украйна 1590г. , на полска карта, като област в Русия), когато тази част вече е "у края".
Цялата древна история на Украйна е измислена и кражба от руската, каквато е древномакедонската спрямо българската.
Коментиран от #112
18:57 28.05.2022
107 Този коментар е премахнат от модератор.
108 Роко
До коментар #97 от "ТИР":
Кои цели? В началото Путин говореше за окупиране на цяла Украйна и деукраинизирането й. Украинците нещо не се навиха. После почна да говори за завоюване на Лугандония и Одеса (одесчани подготвиха топло посрещане на асвабадителите та се наложи преосмисляне на целите), след това само за Лугандония (ма тъпите укри нещат да разберат колко е добър Путин и не са съгласни). Както е тръгнало след някой и друг ден може да каже че целта била да върне Лугандония, след месец може да каже че целта е да върне Крим.Коментиран от #114
19:00 28.05.2022
109 Таласъма
До коментар #100 от "Роко":
Този завод, който според тебе не работи, преди двайсетина дни изпрати в руската армия поредна 100бр.партида танкове Т90 Прорив😀😀😀 .Коментиран от #115
19:01 28.05.2022
110 Малка крачка
19:06 28.05.2022
111 Този коментар е премахнат от модератор.
112 Роко
До коментар #106 от "Таласъма":
Приятелю я пак къде е първото споменаване на Украйна? Приятелю необразован ли си или просто лъжеш? Приятелю на нито една полска карта през 1590 години няма как да нарекат държавата със столица Москва Русия за поляците тогава тя се нарича Московия (всъщност и за целия останал свят). На полски както и на украински думата КРАИНА значава РОДИНА всъщност точно такова значение има и във всички останали славянски езици. Единствено в българския и руския му диалект има друго значение.Коментиран от #118, #127
19:09 28.05.2022
113 Госあ
До коментар #99 от "Роко":
Кое градче от всичките ? Градче по градче - източна Украйна. Както вече писах, източна Украйна беше деликатната зона в която руснаците внимаваха много, най малкото защото ще правят референдуми там. Украинците вече ще купуват ток от най голямата АЕЦ в Европа, нали знаеш ? Та, бъди сигурен че руснаците имат и ракети и бомби и за съжаление ми се струва че ще ги ползват в западна Украйна ….19:10 28.05.2022
114 Таласъма
До коментар #108 от "Роко":
След Донбас руската армия ще завземе черноморското крайбрежие до Поволжието.Путин не бърза, защото Крим няма къде да избяга. След демилитаризацията на 20 000 групировка в Мариупол украинската армия бързо губи боен дух и този процес се ускорява. Доставяните тежки оръжия не стигат до фронта, НатО не смее да помисли за военна намеса в Украйна, Германия, Франция, Италия сменят политиката си спрямо Зеленски и Украйна. Англия иска да прави мини НатО с Полша и балтийските държави и да вкара вътре Украйна, но няма време и смелост .
Така Русия ще продължи с демилитаризация на Украйна, ще смила ресурсите и живата сила, докато победи. Няма срокове, но ще стане съобразно планираното.
Коментиран от #119
19:16 28.05.2022
115 Роко
До коментар #109 от "Таласъма":
Приятелю много просто не ги е изпратил. Излъгали са те. 100 броя Т-90 Уралвагонзавод не можеше да произведе за година преди войната след започването и при липсата на вносни компоненти пък съвсем не може той и затова спря производството. Ако са получили 100 Т-90 (ти въобще знаеш ли как изглеждат 100 танка на едно място?) за какво им е да вадят от резерва Т-62?Коментиран от #117, #120, #129
19:17 28.05.2022
116 Госあ
19:20 28.05.2022
117 Госあ
До коментар #115 от "Роко":
Ама кой ще праща нови и скъпи танкове в градове, където да ги палят като факли ? Ето тук е глупостта на Путин, но няма друг начин, ако искаш да пазиш цивилните и да не сринеш всичко наред с бомби и ракети.19:25 28.05.2022
118 Таласъма
До коментар #112 от "Роко":
Картата е в историческия музей на Новгород, виждал съм я като студент. На нея си пише Украйна и рускинята, която ни развеждаше из експозицията на музея, специално ни обърна внимание, че това е първото упоменаване на Украйна. Виждал съм я и в нета, потърси и ще я намериш.😃Коментиран от #122
19:26 28.05.2022
119 Роко
До коментар #114 от "Таласъма":
Приятелю явно си просто необразован ПОВОЛЖИЕТО е руска територия (освен ако нямаше предвид че украинската армия скоро ще го завземе макар че едва ли някой дори в Украйна има такива смели мечти). И приятелю никой не сменя политиката си спрямо Зеленски. Да отделни политици го призоваха да се предаде (всички "приятели" на Путин) но от тях единствено Макрон има някаква реална власт. Но Макрон след като призова Зеленски да се предаде обяви че увеличава доставките на оръжие за Украйна и не само го обяви но го и направи френски артилерийски системи вече са на фронта и убиват руснаци с което франсетата доста изпревариха дори англичаните.19:27 28.05.2022
120 Таласъма
До коментар #115 от "Роко":
Измисляш си.В опитните образци руски оръжия може и има вносни електронни компоненти.
Но в руската армия не влиза на въоръжение нито едно оръжие, което да ползва вносни електронни компоненти.
Няма изключения от това правило.
Коментиран от #123
19:32 28.05.2022
121 Този коментар е премахнат от модератор.
122 Роко
До коментар #118 от "Таласъма":
Първото споменаване на Украйна е през 1185 година в грамота на киевския княз като Окраина като под този термин има предвид земите около Киев. И през 12 век и през 16 век Москва е била някъде в покрайнините на руските земи. Както ти казах най - нагло са те излъгали.19:36 28.05.2022
123 Роко
До коментар #120 от "Таласъма":
Приятелю информацията ми е от руски медии. Във всички модернизирани съветски оръжия има сносни компоненти. Пример с Т-90 прицела е френски, на модернизирания Т-72 също (и не са само прицелите). Самолетите използват израелски и френски системи. Дроновете немски двигатели. Така че приятелю както и за историята нищо не знаеш19:42 28.05.2022
124 хахаха
До коментар #99 от "Роко":
приятелю, оръжието само не стреля, ако не знаеш...ама то откъде и да знаеш, в казарма не си ходил със сигурност..та като гледам колко са избитите и пленени украински войници, няма да има кой да ги ползва тез оружия...:))) капиши?19:42 28.05.2022
125 Този коментар е премахнат от модератор.
126 Този коментар е премахнат от модератор.
127 хахаха
До коментар #112 от "Роко":
приятелю, много си прозД....мисля, че дори си някой тинейджърче гламаво...:)))19:45 28.05.2022
128 Този коментар е премахнат от модератор.
129 ами
До коментар #115 от "Роко":
на теб кой ти каза, че са извадили танкове Т-62 от резерва?Коментиран от #131
19:48 28.05.2022
130 Нещо си се пообъркал
До коментар #82 от "Роко":
Produced T908500+
1000 units of T90S built in India......имаш ли нужда от превод,а недей да четеш глупостите на УНИАН и Клоуна,а да ти постна ли снимките на новата партида на Т90М от миналата седмица шт Уралвагонзавод или Клоуна ти каза,че не работи.....в момента в Украйна, по непотвърдени данни се бият 130 Т90А и 30 Т90М,потвърдени загуби със снимки----3 броя,хаха
Коментиран от #135, #136, #137
19:49 28.05.2022
131 Този коментар е премахнат от модератор.
132 Този коментар е премахнат от модератор.
133 Този коментар е премахнат от модератор.
134 Учуден
20:02 28.05.2022
135 Роко
До коментар #130 от "Нещо си се пообъркал":
От кого потвърдени от онзи с честните очички и външност на англосакс ли? Той до десетия ден твърдеше че няма нито един убит руски войник, твърдеше че и всички украински военни обекти са унищожени, а ако му вярвам на балалайките за унищожените Байрактари се оказва че са унищожили повече от колкото турците са произвели и ще произведат за близките десет години.20:11 28.05.2022
136 Роко
До коментар #130 от "Нещо си се пообъркал":
Приятелю за 30 години са произведени 8500 броя (ако може да се вярва на руските данни) от които над 1000 са продадени на Индия (продават не само на Индия) и кво? Защо Т-62 е в Украйна? Що не пратят Т-90 или Т-14? Приятелю много отдавна Русия се отказа от производството на Т-90 за своята армия танка е прекалено скъп (затова го ограничиха до парадните части където трябваше да го замени Т-14 ма той е още по скъп и дори за парад няма достатъчно). Предпочетоха модернизацията на Т-72 значително по евтина е и не отстъпва кой знае колко на Т-90 но тези неща тинейджърите който са виждали танк само на картинка няма как да ги знаят20:22 28.05.2022
137 Роко
До коментар #130 от "Нещо си се пообъркал":
А да знаеш ли колко Т-72 са успяли да модернизират? Ще те светна около 3500 броя20:24 28.05.2022
138 Васил
22:07 28.05.2022
139 Човек просто ве
До коментар #32 от "Просто човек":
Какво честито, в ехо.хлят непоръбен ?!
Това не са просто терористи, - Това са украйно.бандерски Терористи!
22:47 28.05.2022
140 Роко
12:01 29.05.2022
141 Комсомолец ПатриоТ
До коментар #36 от "Патриот":
Прав си ти сбъркан Хо.хлят. Никой не може да бие укро.бандерите в дисциплината бягство от Киев, гас.падине!!!Айде пътя..
16:47 30.05.2022
142 Граничар 74
15:35 10.06.2022
143 Войводата
15:43 10.06.2022
144 Революция 97.
16:01 10.06.2022