Last news in Fakti
  Тема: Украйна

4 Юни, 2022 15:50 9 917 165

Захарова чака коментара на Германия

  • мария захарова-
  • русия-
  • германия-
  • медии-
  • телевизионни канали

ФРГ: твърдението за дискриминация на руски журналисти в Германия е неправилно

Захарова чака коментара на Германия - 1
Снимка: ЕРА/БГНЕС

Официалният представител на руското външно министерство Мария Захарова, коментирайки изявлението на посолството в Германия за работата "без ограничения" на руски журналисти в страната, припомни блокирането на руските медии в Европа и добави, че чака коментари от германска страна относно свободата на словото.

Захарова в канала си в Telegram цитира германското посолство в Москва, което каза, че твърдението за дискриминация на руски журналисти в Германия е неправилно. Според дипломатическата мисия "в действителност всичко е точно обратното" и в момента голям брой руски журналисти работят в Германия, "и то без никакви ограничения".

Още новини от Украйна

„Един германец ми изпрати снимка на своя телевизор, на която има следния надпис: „Този ​​канал временно не е наличен. Работим за възстановяване на услугата възможно най-скоро. Причината за проблема не е във вашето оборудване." Причината за проблема е блокирането на руски медии в Европа. Този човек искаше да гледа телевизионния канал "Россия". Наистина очаквам с нетърпение коментара на германското посолство в Москва за темата за свободата на словото и нещо за "точно обратното"", написа тя представителят на външното министерство.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 126 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 междувпрочем

    57 130 Отговор
    Абе тая защо гледа като ненормална.

    Коментиран от #7, #8, #12, #32

  • 2 Е като че

    92 39 Отговор
    не знаеш, че немците са ученици на Гьобелс. Гледай да ги треснете преди янките да ги оборудват с ядрени ракети.

    Коментиран от #77

  • 3 хх El chochone хх

    85 41 Отговор
    Няма да се изненадам ако Путин реши да им свали сателитите с една ракета :)
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 дамм

    30 54 Отговор
    Тежкий махмурлюк
  • 6 човек от народа

    35 2 Отговор
    но комент ! и не очаквайте скоро.......
  • 7 Що бе?

    75 18 Отговор

    До коментар #1 от "междувпрочем":

    Огън гадже. Ти умрелата риба Генчовска ли предпочиташ? Хехе.
  • 8 Брендилия

    91 21 Отговор

    До коментар #1 от "междувпрочем":

    Абе ти не си ли виждал как гледа възбудена жена ? Може и да е рускиня, но Марчето Захарова е симпатяга и не плещи простотии като някои наши калинки
  • 9 рерi777

    95 24 Отговор
    Такова чудо да се спират канали е било само преди 90-те срам за ЕС!
  • 10 Проблемът е , че

    18 49 Отговор
    един германец искал да гледа в Германия руска телевизия и тя била блокирана в Русия ли е ?

    Коментиран от #46

  • 11 Опааа

    67 15 Отговор
    Браво! Тази ги направи луди с “…и нещо за “точно обратното”…” 🤣
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 какой смех

    38 68 Отговор
    Диктаторска русия говори за свободата на словото.
  • 14 Азиатски Имбецил

    37 45 Отговор
    Германия веднага да изрита пияната окупаторска пасмина , която се е загнездила в Германия и действа като агентура на Лудия Дядка.
  • 15 Иванушка  🇷🇺

    43 63 Отговор
    Спрете на Германия газта, спрете им и въздуха - наместо да се обединият с руснаците в един мощен икономически съюз, свирят на американската гайда с двата мяха. От всичко досега най-обидно е че никой не иска да завладее България, комай и за братска инвазия веч не ставаме 😄

    Коментиран от #19

  • 16 междувпрочем

    10 30 Отговор

    До коментар #12 от "Верно ли":

    Моя родител не е пиян колхозник като вашите

    Коментиран от #48

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 ех мечти

    16 32 Отговор

    До коментар #15 от "Иванушка  🇷🇺":

    Точно германците ще се обединят с приматите.
  • 20 Нурсултан Турбомагомедов

    19 29 Отговор
    Захарова си чака двойната ичкия , че притреперва вече
  • 21 Казуар

    19 9 Отговор
    У нас Виваком има 10 руски канала които ги предлага на клиентите.
  • 22 алоу

    21 39 Отговор

    До коментар #17 от "Диоген":

    ВОЕННИТА БАЗА на Русия намираща се на Камчия, противоречи на чл.20 от Парижки мирен договор с България от 1947 година !

    Коментиран от #38

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 БОЛШЕВИК

    40 23 Отговор
    На Запада му беше нужно много малко, за да се разклати здраво и скоро ще рухне!
    21-ви Век е, и не може да лъжеш масите с празни обещания за светло бъдеще, демокрация и подобни глупости, когато хората в отделните страни на тоя запад са ограбвани безпощадно и от ден на ден обедняват повече и повече, а" елитите" тънат в охолство и лукс!

    Коментиран от #26, #35

  • 25 Доктор Гьобелс

    14 27 Отговор
    Русия лъже, в ЕС има свобода на мненията....

    Коментиран от #37

  • 26 Болшевиките

    25 32 Отговор

    До коментар #24 от "БОЛШЕВИК":

    Чакате Западът да рухне от 1917 година.Нещастници.

    Коментиран от #36

  • 27 ДОСТ

    31 17 Отговор
    ПРАВА Е ЗАХАРОВА. РАЗБИРА СЕ, ЧЕ ЩЕ ИМ ДЪРЖИ СМЕТКА. ТОВА Е ДЕМОКРАЦИЯ. ТРЯБВА ДА ИМА РЕД И ДИСЦИПЛИНА.

    Коментиран от #31

  • 28 Накратко

    18 27 Отговор
    Информацията е оръжие в съвременната война. Захарова се жалва защо Германия се е защитила от руското оръжие. В същото време в Русия са блокирани много западни информационни канали и никой не го намира за нередно. Нещо повече - блокирана е работата на чуждестранни информационни агенции на територията на РФ под предлог, че са чуждестранни агенти. Това е формулировката в руския закон. В годишната класация за свобода на медиите Русия е на 155 място, България е на 91-во, Германия е на 16-то място.
  • 29 Наблюдател 1

    8 23 Отговор
    Заяждане на дребно. Никакъв отговор няма да има. На Захаров не й отива подобно дребнотемие.

    Коментиран от #34

  • 30 Мария

    12 10 Отговор
    Обичам те,душо моя!!!
    Ще ти изпапкам ненките!
    Красавица ,моя!
    И умница!!
  • 31 Наблюдател 1

    15 33 Отговор

    До коментар #27 от "ДОСТ":

    Захарова не представлява демократична държава, така че не може да държи сметка на германците.
  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Втора армия в Света

    16 26 Отговор
    Тая що все изглежда всякаш е мешала алкохола предишната вечер. Кат а гледам май яко си кърка.
  • 34 Брендилия

    25 4 Отговор

    До коментар #29 от "Наблюдател 1":

    Не е дребнотемие. Медиите се водят четвърта власт, но всъщност са първа в една държава. Благодарение на тях се извършват страхотни манипулации, провикации. А идеята първоначално е била, че са за осведоменост на населението

    Коментиран от #39

  • 35 Наблюдател 1

    6 12 Отговор

    До коментар #24 от "БОЛШЕВИК":

    И вот, грянет световная революция! 😀 Не грянула. 100 лет ждем. 😀

    Коментиран от #52

  • 36 БОЛШЕВИК

    22 16 Отговор

    До коментар #26 от "Болшевиките":

    Той отдавна е рухнал! Като погледнеш една Великобритания (Англия) - няма нищо английско.
    Като погледнеш една Франция - няма нищо френско, така е и с Италия, Германия - източно европейските държави и те това ги чака ако не се получи сега това рухване и разпада на западните демонични и античовешки съюзи!
  • 37 ЛИМЕР

    21 9 Отговор

    До коментар #25 от "Доктор Гьобелс":

    Незнам дали Захарова лъже, но от сутринта още две руски телевизии в каналите на А1 са спряни. Това част от евроатлантическите ценности ли са за свободата на словото?

    Коментиран от #62

  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Наблюдател 1

    9 20 Отговор

    До коментар #34 от "Брендилия":

    Още от византийско време се знае, че по време на война "се лее повече мастило от колкото кръв". Но държанието на официален представител като махленски клюкарка, е новост. Изобретиха го в РФ. Наскоро. Смешно е.

    Коментиран от #47

  • 40 Рушляции

    5 9 Отговор
    Пожелавам ви жена като тази ,да ви вкара в правия път
  • 41 Жоропавето

    17 17 Отговор
    Нямам нищо против германия,англия и полша да изядат хурката ама здраво и без другото ни мразят
  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Наблюдател 1

    17 14 Отговор

    До коментар #38 от "Диоген":

    Съветските войски се изтеглят от България едва през 1947 г. Окупират страната през 1944 г. За обекта "Камчия", самите руснаци казаха, че ще се използва за прилагане на "мека сила" в България.

    Коментиран от #50, #69

  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 Истина е

    15 22 Отговор
    Маша Захарова, кривокрак вампир съветски. Повече няма смисъл от коментари.

    Коментиран от #49

  • 46 Проблемът е, че

    20 4 Отговор

    До коментар #10 от "Проблемът е , че":

    свободата на словото /съответно - и на реализацията на тази свобода/ беше, а и продължава да бъде една от характеристиките, с която се самоопределя т-нар. "западен свят". Помните ли, че в началото на 90-те имаше дори партия и вестник у нас с название "Свободно слово" - и всичко това в контекста на съпоставките между добрата 4демокрация" и "лошия "комунизъм". Днес се вглеждам с недоумение в екрана на телевизора, където черното ,което се появява при опита да се включат някои програми, е знак на траур за погребаната свобод0а. И, разбира се, упоритото насаждане на внушението, че "имаш право на избор, но само измежду онези източници на информация, които НИЕ сме ти избрали, защото сме загрижени за твоята ПРАВИЛНА информираност." Благодаря - все си мисля, че едно от правата на човека е правото на избор, дори и в тази сфера. И че сам мога да преценя кое какво е. Значи ли ставащото днес, че са ни лъгали ТОГАВА, в началото на 90-те , като ни предлагаха алтернативата на 4информационните ограницения" - и че СЕГА просто става ясно, че двуличието няма как да бъде скрит дори от черния екран?

    Коментиран от #51

  • 47 Имаш право на мнение.

    18 4 Отговор

    До коментар #39 от "Наблюдател 1":

    Ако беше и по-умен... Впрочем - да лъжеш пред ООН, размахвайки епруветка с прах за пране и чиста вода, на които слагаш етикет "БОВ" - и в резултат на това - да затриеш хиляди животи - не е махленщина? Не е, разбира се - това е престъпление.

    Коментиран от #74

  • 48 Може и така да е.

    1 1 Отговор

    До коментар #16 от "междувпрочем":

    И как си го избра този родител? Какви са твоите заслуги за този избор?
  • 49 Ама си прави

    4 1 Отговор

    До коментар #45 от "Истина е":

    Сватбата в Ню Йорк.

    Коментиран от #60

  • 50 А за обекта

    14 8 Отговор

    До коментар #43 от "Наблюдател 1":

    "Ново село" да кажеш нещо? Защото , ако от 1947 НЯМА съветски бази в България, които са били ТУК в едно доста неясно време - и са се оттеглили - то по коя логика и ЗАЩО присъстват чужди войски на територия, която би трябвало, но не е, да е българска? ХАЙДЕ ПРИЛОЖИ ТВОЕТО ВЪЗМУЩЕНИЕ КЪМ ТОЗИ ФАКТ...

    Коментиран от #67

  • 51 Преди петнайсетина

    6 2 Отговор

    До коментар #46 от "Проблемът е, че":

    Години,че май и повечко,К.Кеворкян показваше по телевизията руски вестник,който се казваше:"Наш любимий президент"(?????).Дали още го печатат?
  • 52 факти

    5 1 Отговор

    До коментар #35 от "Наблюдател 1":

    нали не толерирате коментари, които са изцяло на чужд език ?

    Коментиран от #64

  • 53 Путинофили смешници

    10 15 Отговор
    Руска терористична медия@
  • 54 Присъстват Натовски

    13 17 Отговор
    Военни.Ние сме в НАТО.Нашите военни са НАТОВСКИ войници.Понял ватник?
  • 55 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 56 росомаха

    12 13 Отговор
    Аз като видя Захарова и се сещам за Ива на пик недялко. Може би заради наглия поглед и стиснатите от злоба зъби .
  • 57 Хихи

    11 18 Отговор

    До коментар #17 от "Диоген":

    Какви американски бази те мъчат бе, мунчо? За съжаление, поне засега, в България няма американски бази. Нещо, стресиран ми изглеждаш...

    Коментиран от #73, #82

  • 58 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 59 Наблюдател 1

    9 1 Отговор

    До коментар #18 от "САТЪРА НА ХАНА":

    Може да се очаква. Отрязаха им комуникациите от юг. Сега интересно е какво става на север.
  • 60 Брендилия

    3 2 Отговор

    До коментар #49 от "Ама си прави":

    Аз пък искам моята сватба да е в едно екзотично (поне от снимките) място - каньона на река Ерма. Изглежда прекрасно!
  • 61 Въййййййййййййй

    6 1 Отговор

    До коментар #55 от "Пу и ти":

    Я изброй ,кои са международните норми и право ,да направя едно сравнение!
  • 62 Даа

    11 13 Отговор

    До коментар #37 от "ЛИМЕР":

    Знае се, че рашизмът е форма на фашизъм. Нормално е такива медии да са забранени.
  • 63 Лъжеш, Машо!

    15 13 Отговор
    Няма такъв германец, който да се тръшка и да съжалява за някакви пропагандистки канали. В Германия има близо три милиона рашистанския гастарбайтери. Най-много на някоя ватенка да му е домъчняло за блатная...
  • 64 Наблюдател 1

    2 2 Отговор

    До коментар #52 от "факти":

    Чужд ли е?
  • 65 То и тука

    12 11 Отговор
    Не е лошо някой да тресне фабриката за фалшиви лайкове. Всички коментари за путлерови теми се бомбардират с илюзията, че някой ще повярва на великия авторитет на Путлер. Блажени верующите...
  • 66 Фори

    14 9 Отговор
    Германците не знаят руски.Ако руски канал излъчва на немски това е пропаганден канал и трябва да се спре.Пропагандата разпространява лъжливи новини.Както и у нас.
  • 67 Наблюдател 1

    21 11 Отговор

    До коментар #50 от "А за обекта":

    България е член на НАТО. Българските войски са войски на НАТО. Натовските войски в България не са чужди войски. Съветски "бази" по време на съветската окупация няма. Има 650 000 мужици на българска издръжка, мародерстващи по селата, докато българската армия се сражава вместо тях.
  • 68 Жоро

    14 10 Отговор
    Изцъклена лисица. Много популярна я напрвиха медийте все бълва нещо. Много важно

    Коментиран от #71

  • 69 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 70 С две думи

    12 13 Отговор

    До коментар #17 от "Диоген":

    ВОЕННИТЕ БАЗИ на САЩ в България ни пазят от кръвожадния съветски окупатор.Иначе безаналоговите ще ни "освободят" и нас.

    Коментиран от #84

  • 71 Брендилия

    8 8 Отговор

    До коментар #68 от "Жоро":

    Аха изцъклена лисица, ама от възбуда. Това състояние не е само при с..с, а и когато човек е ядосан, както знаеш. Тази популярност не й вреди. По-поносимо е да се четат нейни изказвания, отколкото на някои бг жени в политиката!

    Коментиран от #99, #115

  • 72 Антируснак - докрай и винаги

    12 11 Отговор
    Свободата, трябва да знае тая грозна кремълска фльорца, съвсем на означава безпрепятвено разпространение на измислици и руски лъжи, както и на откровена пропаганда! В руския СССР за журналистите се прилагат уволнения, глоби и дори наказателни дела... Урок по демокрация от една напълно тоталитарна държава като Москалията ми идва в повече.
  • 73 Вън сащ от България

    13 12 Отговор

    До коментар #57 от "Хихи":

    Окупаторските военни бази в България са американски, но така са ви обработили, че и това не знаете.

    Коментиран от #76, #79

  • 74 Наблюдател 1

    7 8 Отговор

    До коментар #47 от "Имаш право на мнение.":

    И как въображаемите събития, за които говориш, оправдават непрофесионалното поведение на Машка? 😀 Като ги гледам Машка и Тъжния кон, та се сещам да Горчаков,Игнатиев и Меншиков. Контрасти. 😀
  • 75 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 76 Наблюдател 1

    8 3 Отговор

    До коментар #73 от "Вън сащ от България":

    Кой ни е "обработил"?

    Коментиран от #88, #96

  • 77 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 78 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 79 член на израждане

    6 4 Отговор

    До коментар #73 от "Вън сащ от България":

    Ти да не си оная с високоточковите ракети.
  • 80 Наблюдател 1

    3 7 Отговор

    До коментар #69 от "Диоген":

    И как някакво действие на Великобритания оправдава окупацията на България от страна на СССР? Относно меката сила - фигурира като аргумент за спасяването на въпросния обект от банкрут. Ако популяризирането на "руски свят" не е мека сила, не виждам кое е.

    Коментиран от #86

  • 81 Наблюдател 1

    3 3 Отговор

    До коментар #78 от "Диоген":

    Няма такава международна практика.

    Коментиран от #83, #95

  • 82 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 83 Брендилия

    1 0 Отговор

    До коментар #81 от "Наблюдател 1":

    Сърбия и Черна гора чрез референдум м.05.2006 се разделиха. Съответно 03.06.2006 независима Черна гора и 05.06.2006 независима Сърбия

    Коментиран от #91

  • 84 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 85 Егати

    6 4 Отговор
    Усойницата !
  • 86 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 87 700

    7 6 Отговор
    Германецът Степан Иванич искал да гледа канал 1 на руската телевизия, имал празен екран, хахаха, тия верно хич ги няма
  • 88 Вън сащ от България

    9 10 Отговор

    До коментар #76 от "Наблюдател 1":

    Как кой, медиите обработват простоватите.
    Не разбрах, защо в България има американски военни бази???

    Коментиран от #93

  • 89 Много е права

    4 9 Отговор
    Точен въпрос! Какво стана с демокрацията? Защо я срина така нареченият "демократичен" свят?
  • 90 Еййй

    8 6 Отговор
    Дори на много лош човек не пожелавам тази да го срещне посред нощ !

    Коментиран от #92, #165

  • 91 Наблюдател 1

    2 3 Отговор

    До коментар #83 от "Брендилия":

    И двата примера се отнасят за федерации и за редовно изпълнени процедури по разделяне, дефинирани още при създаването на федерациите. И това наистина е международна практика. И?

    Коментиран от #94

  • 92 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 93 Наблюдател 1

    4 4 Отговор

    До коментар #88 от "Вън сащ от България":

    Естествено, че не се разбрал, защото в България няма американски военни бази. За простоватите си прав. Погледни се в огледалото.

    Коментиран от #98, #108

  • 94 Брендилия

    6 6 Отговор

    До коментар #91 от "Наблюдател 1":

    И! Защо тогава за Луганск и Донецк да не може ? Там също има проведени референдуми. А нещо се пишеше, че и Херсон иска да се отделя от Украйна.

    Коментиран от #100

  • 95 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 96 пак аз

    4 1 Отговор

    До коментар #76 от "Наблюдател 1":

    ако си малко по умен ще разбереш колко си Т.П
  • 97 Брендилия

    2 0 Отговор

    До коментар #92 от "Сексолог с опит":

    Схванал му се е мозъка и не може да мисли😂
  • 98 Вън сащ от България

    10 7 Отговор

    До коментар #93 от "Наблюдател 1":

    Договорът НЕ Е МЕЖДУ НАТО и БЪЛГАРИЯ, а между американското правителство и България, подписан през 2006 година от вицепремиерът и министър на външните работи Ивайло Калфин и държавният секретар на САЩ Кондолиза Райс.

    Ако базите бяха на НАТО,то трябваше да е подписан от тогавашния Генерален секретар на НАТО - Яп де Хоп Схефер. И ние щяхме да сме част от екипа и да имаме поглед и контрол над нещата, които стават в базите, както и да имаме глас в решенията. Сега базите са затворена за българите територия, плацдарм за атаки по съседни страни и съответно мишена за превантивни или ответни удари.
    Пишеш в нета "US Military Bases in Bulgaria", четеш и се ограмотяваш.

    Сега разбрали кои са простоватите??

    Коментиран от #104

  • 99 Д-р Хаус

    5 2 Отговор

    До коментар #71 от "Брендилия":

    Явно " Жоро" и" Бренделията се движат по левия тротоар!! Не им харесва една хубава жена??! Ха ха ха!!

    Коментиран от #103

  • 100 Наблюдател 1

    6 4 Отговор

    До коментар #94 от "Брендилия":

    Защото Донецк и Луганск никога не са били федерати в Украйна, няма федерално споразумение и няма процедура за неговото денонсиране, приета в същото това споразумение. Освен това никакви референдуми не могат да се провеждат в окупирани територии. Просто никой няма да ги признае. Което и се случи с Крим. В "ДНР" и "ЛНР" не помня да са провеждани референдуми, но това не променя нещата. Изобщо това с "референдумите" на окупирани територии не работи. РФ упорства просто.

    Коментиран от #101, #102

  • 101 Каква окупация

    6 6 Отговор

    До коментар #100 от "Наблюдател 1":

    Украйна има право да се отдели от Русия, а ДНР и ЛНР, нямат! Е що? С какво едните са повече от другите? Да ти намирисва на интереси?

    Коментиран от #109, #155

  • 102 Брендилия

    3 3 Отговор

    До коментар #100 от "Наблюдател 1":

    Ой, ой ! Референдумите са от м.05.2014 ! А Крим си е със спец.статут и затова чрез референдум е руски. Нещо повече, 1 град Севастопол на Кримския п-в беше с още по-спец.статут.

    Коментиран от #105

  • 103 Брендилия

    1 1 Отговор

    До коментар #99 от "Д-р Хаус":

    Не бе, аз директно през храсталаците движа. Не ми четеш добре коментара. Лисица не е обида към г-жа Захарова, напротив комплимент се явява.
  • 104 Наблюдател 1

    5 1 Отговор

    До коментар #98 от "Вън сащ от България":

    Посочените от теб ключови думи, не дадоха нито един надежден източник. Ясно е кой е простоват. България е член на НАТО от 2004 г.

    Коментиран от #107, #141

  • 105 Наблюдател 1

    2 0 Отговор

    До коментар #102 от "Брендилия":

    Ц. В грешка си. Статута на Крим не е достатъчен. Не е изпълнена процедурата по договор, защото Крим е бил под окупация. "ДНР" и "ЛНР" също. Марионетни правителства не могат да провеждат нито референдуми, нито избори.

    Коментиран от #112

  • 106 оня с коня

    14 2 Отговор
    Захарова НЕ Е СЪГЛАСНА с Изявлението на Германия ,че руските Журналисти Не са дискриминирани и имат възможност за Работа "Без ограничения".Като Аргумент Тя изтъква факта,че "Някакъв Германец" се възмущава че Иска да гледа Руски Канал,пък той бил БЛОКИРАН.Да оставим факта че въпросният недоволен Зрител НЕ Е НИКАКЪВ Германец,а най обикновен РУСКИ ИКОНОМИЧЕСКИ ЕМИГРАНТ,който вместо да работи за Икономиката на родината си русия е предпочел да се Установи в Германия,да яде немски Хляб и да пълни Германската Хазна с Данъците си...и да попитаме Захарова- КАКВО ОБЩО има между дискриминираните руски Журналисти и Блокирания Руски Канал?На Практика Те могат да работят Безпрепятствено,като Материалите си безпроблемно могат да изпращат в ЦЕНТРАЛАТА СИ в русия,които БИ ТРЯБВАЛО да са предназначени за РУСКИЯ ЗРИТЕЛ,който спокойно може да си гледа "Канал русия".захарова и Руското ръководство обаче това не ги Топли- те искат чрез Журналистите си в Германия ДА ОСЪЩЕСТВЯВАТ ПРО-РУСКА ПРОПАГАНДА в германия сред Германците,както и ДА НАХЪСВАТ "Своите" Там ДА ПРОТЕСТИРАТ срещу Санкциите на Запада ,ако трябва и с ОРГАНИЗИРАНИ РАЗМИРИЦИ,ПАЛЕЖИ НА КОЛИ И РАЗБИВАНЕ НА ВИТРИНИ...Товариш захарова...,ПАДА ПУТИН,ГОРИШ И ТИ - да си го знаеш!:)

    Коментиран от #110

  • 107 Вън сащ от България

    3 9 Отговор

    До коментар #104 от "Наблюдател 1":

    Ние може да сме член на Нато, но военните бази са американски, не натовски. Ако НАТО като организация изчезне, американските бази ще останат.
    И съм ти дал доказателство... "US Military Bases in Bulgaria" за ограмотяване, но явно не ти отърва.

    Коментиран от #113

  • 108 Наблюдател 2

    4 3 Отговор

    До коментар #93 от "Наблюдател 1":

    Отидете до Ново село, и попитате, кой се разпорежда с военната база там !

    Цяла България знае, че САЩ ползват 4 военни бази целогодишно в България, само Вие не сте разбрали ! :)

    Коментиран от #111

  • 109 Наблюдател 1

    2 1 Отговор

    До коментар #101 от "Каква окупация":

    Украйна никога не е била част от РФ и следователно няма нужда да се отделя. Намирисва ми, да. На скудоумие. 😀

    Коментиран от #116, #122

  • 110 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 111 Наблюдател 1

    3 1 Отговор

    До коментар #108 от "Наблюдател 2":

    Кога да попитам? Някого на мегдана в Ново Село ли? Вие попитахте "цяла България" и разбрахте какво знае. 😀 Вашият лидер се опита да влезе във военен обект, не го пуснаха естествено и опищя цяла България, че било чужда военна база. 😀
  • 112 Вън сащ от България

    4 7 Отговор

    До коментар #105 от "Наблюдател 1":

    Това бе втори референдум в Крим и, че при първия резултатите бяха същите, въпреки че нямаше никакви зелени човечета.
    Но да приемем,че референдума е бил под окупация....
    Автомати имаше и в Крим, и в Косово.
    Урни - само в Крим.
    В Крим автоматите осигуриха провеждането на референдум без насилие.
    В Косово осигуриха насилие без референдум.
    Демократична Европа призна Косово, т.е правото на автомата, не на референдума.
    Резултатът - в Крим насилие няма, от Косово са транспортирани към Албания хиляди сърби и там насилствено са им взети органи и са убити.
    Сега разбираш ли кои са простоватите?

    Коментиран от #118

  • 113 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 114 Германия

    1 1 Отговор
    Нека си чака
  • 115 Абе това

    3 0 Отговор

    До коментар #71 от "Брендилия":

    Е от водката.

    Коментиран от #120

  • 116 Я пак

    1 4 Отговор

    До коментар #109 от "Наблюдател 1":

    А тези земи на източна Украйна, на кой са били и какво население живее там? И откъде на къде, единият има право, другият не! Нали сте "демократи"? Крадете, налагате запори, цензура, репресии, гонитба на спортисти, артисти, певци и т.н.! Та и тук така! Избирателна демокрация! Според интереса на САЩ, може да се роят държави, а може и да не се признават, ако не са под тяхна власт!

    Коментиран от #124

  • 117 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 118 Наблюдател 1

    3 1 Отговор

    До коментар #112 от "Вън сащ от България":

    Косово беше автономна аобласт в СФРЮ. Никога не е било част от Сърбия. Така, че там просто Сърбия работа няма. И никакви референдуми не са нужни. Впрочем случая със Западните покрайнини е аналогичен, но там никой не се противопостави на Сърбия и с едностранно, с решение на скупщината, Западните покрайнини бяха обявени за част от Сърбия. Без референдум. В Косово просто не стана. За Крим, колкото и да се гънеш, законен референдум няма.

    Коментиран от #125, #145

  • 119 Уточнение

    11 1 Отговор
    Руската кифла!
  • 120 Брендилия

    1 0 Отговор

    До коментар #115 от "Абе това":

    Водка последно пих на св.Герман 12.05.2017. Пия бира най-често, че ми е от полза или червено вино, но без да прекалявам
  • 121 Добре е там,

    7 0 Отговор
    Където нас ни няма.Руска поговорка.
  • 122 Брендилия

    3 2 Отговор

    До коментар #109 от "Наблюдател 1":

    Да бе! А на 24.08.1991 защо кУкрайна е независима република от РФ ?

    Коментиран от #129

  • 123 оня с коня

    10 2 Отговор

    До коментар #110 от "Диоген":

    Е как ще усетите Каквото и да е "Страховито",след като имате ИЗРИШНА ЗАБРАНА от Русия за това?А Спуснатите Заповеди от руската централа в БГ е категорична- Само Впериод и нагоре,а Жертвите които правите с НАЦИОНАЛНАТА СИ СЪВЕСТ в полза на Русия са изключително ваш проблем и "Излишна Грижа" на Русия!.

    Коментиран от #133

  • 124 Наблюдател 1

    4 1 Отговор

    До коментар #116 от "Я пак":

    Пак, отново, все е същото. Украйна никога не е била част от РФ. Населението използваше предимно руски език, но езика и националното самоопределение са различни неща и никакви статии на Путин не магат да променят това.

    Коментиран от #127, #128, #130

  • 125 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 126 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 127 И колко

    0 5 Отговор

    До коментар #124 от "Наблюдател 1":

    ще повтаряш глупава опорка? Не от РФ, а от СССР! А РФ от де дойдоха! Дъ не паднаха от Марс? Прав си, че ти мирише на скудоумие! И поне се просвети, кое е Украйна!? А не да ми ръсиш глупости за национално самоопределяне! Да ви се вържат глупостите и лъжите, сте способни от девет дола вода да извадите, та да излезе, че слънцето изгрява от запад!

    Коментиран от #136

  • 128 Брендилия

    0 3 Отговор

    До коментар #124 от "Наблюдател 1":

    Не зная какво си наблюдавал, но Украйна беше поза 69 години част от СССР 1922-1991.

    Коментиран от #131

  • 129 Наблюдател 1

    7 1 Отговор

    До коментар #122 от "Брендилия":

    РФ е създадена на 12.12.1991 г. На 24.08.1991 г. РФ просто още не е съществувала и никаква независимост от нея не е възможна. Акта за независимост на Украйна от 24.08.1991 г., който предполагам имаш предвид, няма отношение към РФ,а към СССР. Ти сериозно ли не правиш разлика между СССР и РФ?
  • 130 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 131 Наблюдател 1

    5 1 Отговор

    До коментар #128 от "Брендилия":

    Но СССР не е РФ. Това са различни държави. 😀

    Коментиран от #134

  • 132 Наблюдател 1

    7 1 Отговор

    До коментар #130 от "Диоген":

    Спести ми пропагандата - чел съм я. Нямам намерение да обсъждам нескопосани измислици. Скучно е просто.

    Коментиран от #137

  • 133 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 134 Брендилия

    2 3 Отговор

    До коментар #131 от "Наблюдател 1":

    И с жените ли си толкова запънат като с коментарите тук ? Дали СССР или РФ няма значение. Говорим, че Украйна 69 години е била част от СССР, а не независима.

    Коментиран от #139, #164

  • 135 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 136 Наблюдател 1

    3 0 Отговор

    До коментар #127 от "И колко":

    РФ и Украйна, заедно с още доста други държави се появиха след разпадането на СССР. От там дойде РФ. 😀 Известно ми е, че русофилите смитата РФ, СССР и Руската Империя за едно и също. 😀

    Коментиран от #138, #147

  • 137 Диоген

    1 14 Отговор

    До коментар #132 от "Наблюдател 1":

    Кажете, кое е "измислица", за да Ви, предоставим факти ?

    Коментиран от #142, #143

  • 138 Ами

    3 3 Отговор

    До коментар #136 от "Наблюдател 1":

    тя истината не се интересува от русофили и русофоби! Теб що те вълнува тогава? Мразиш истината ли? Ако утре не си асан, а мемет, кое е различното! Децата ти родени докато си бил асан, няма да са ти деца като си мемет? Ъ? Докога с толкова елементарни опорки ще ви водят за носовете?

    Коментиран от #140

  • 139 Наблюдател 1

    3 0 Отговор

    До коментар #134 от "Брендилия":

    РФ също е била част от СССР точно толкова време, колкото и Украйна. Няма разлика. И Казахстан и Грузия и Армения и още доста други са били така. С жените, обикновено не водя политически разговори. 😀

    Коментиран от #146

  • 140 Наблюдател 1

    3 0 Отговор

    До коментар #138 от "Ами":

    А, ти беше бореца за "истината". 😀

    Коментиран от #148

  • 141 Вън сащ от България

    1 5 Отговор

    До коментар #104 от "Наблюдател 1":

    Даа, добре, явно е ,че не ти отърва:

    Bulgarian–American Joint Military Facilities - Wikipedia

    Коментиран от #144

  • 142 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 143 Наблюдател 1

    10 2 Отговор

    До коментар #137 от "Диоген":

    Благодаря, чел съм ги "фактите". Да ги бяха предоставили на ООН и Международния Наказателен Съд. Ако ги имаха. 😀 Нямам намерение да се превръщам в съучастник в разпространение на руска пропаганда. 😀 Дискусията просто не ме интересува.

    Коментиран от #149

  • 144 Наблюдател 1

    1 1 Отговор

    До коментар #141 от "Вън сащ от България":

    Какво да ми отърва? Че wiki не е източник? Ами не е. Всеки може да си пише там. Въобще не съм и погледнал по тази тема.

    Коментиран от #150

  • 145 Вън сащ от България

    2 12 Отговор

    До коментар #118 от "Наблюдател 1":

    Има как да няма.
    Русия/Руската Федерация НЕ е "превземала", НЕ е "окупирала" и НЕ е "анексирала" Крим- по простата причина, че една държава-ФЕДЕРАЦИЯ НЕ превзема държава, НЕ окупира и НЕ анексира държава-член на федерацията!
    Все едно да твърдиш, че САЩ биха могли да превземат, окупират и анексират щата Флорида, например?! Пълен абсурд!
    Република Крим, след референдум, първо обяви независимост от Украйна, а веднага след това, пак съгласно решеното на референдума, НЕЗАВИСИМАТА вече Република Крим подаде молба до съответния орган на Руската Федерация- за наново присъединяване на Крим към Руската Федерация, където е била до 1954 г., преди да бъде предадена към УССР/Украйна/от комунистическата власт в СССР към УССР/Украйна/! И молбата на независимата Република Крим беше удовлетворена от съответния орган на Руската Федерация- на базата на решението на референдума в Крим през 2014 г.!
    Апропо, АНЕКСИРАНА беше от ЕС/ 2007 г.- без референдум/ НЕнародната Република България!

    Коментиран от #154

  • 146 Брендилия

    1 3 Отговор

    До коментар #139 от "Наблюдател 1":

    Абе ще ми се на живо да спориш с мен. Руската Федерация я има!!! Защо пишеш за нея в минало време ?
  • 147 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 148 А ти

    0 2 Отговор

    До коментар #140 от "Наблюдател 1":

    да не си бореца за лъжата? Все си мисля, че е по достойно да си на страната на истината! Ама според мен де!
  • 149 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 150 Вън сащ от България

    2 6 Отговор

    До коментар #144 от "Наблюдател 1":

    Да..добре...

    Коментиран от #157

  • 151 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 152 Нищо ново

    2 3 Отговор
    Ами пореден пример за западна "демокрация" и "свобода на словото".
  • 153 Да бе да

    5 1 Отговор
    Уаау, от кацата с формалин тази доста ферментирала тьотка "пита" за свободата на словото в Германия😁 ?

    И чакала отговор че някой си не можел да гледа рузка тв ! 😅
    Кой канал гледа Борис Немцов, а Ана Политковская , 10ките хиляди избити ( от двете страни) на тази война която не е война в Украйна ( която между другото не държава)?

    Може би в Германия не искат да гледат телевизия с македонската азбука !
    Ех гьон сурати и вашето време вече отминава, просто още не го знаете! Пфу
  • 154 А бе, мунчо

    3 3 Отговор

    До коментар #145 от "Вън сащ от България":

    пиши по-малко глупотевини...
  • 155 Ало, неумний

    6 1 Отговор

    До коментар #101 от "Каква окупация":

    Украйна се отдели от разпадналия се велик и непобедим Совйетский Союз. Не от Рашистан...

    Коментиран от #158

  • 156 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 157 андрейкин

    7 2 Отговор

    До коментар #150 от "Вън сащ от България":

    Вън русия от украина
  • 158 Ами "умний"

    0 5 Отговор

    До коментар #155 от "Ало, неумний":

    Сега и ДНР и ЛНР ще се отделят, от продадената Украйна на САЩ! Нещо против? Или трябва да питаш?
  • 159 Айсе

    5 1 Отговор
    Тая е дърта, каква е тази снимка? Дъртофепници изкуфели уппявляват ушанките
  • 160 Антируснак

    4 0 Отговор
    Кремълски кукумицин, при тва - грозен ...
  • 161 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 162 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 163 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 164 алююю

    0 0 Отговор

    До коментар #134 от "Брендилия":

    била е но сега е отделна държава
  • 165 асаната

    0 0 Отговор

    До коментар #90 от "Еййй":

    малкото като я видя и се скри у мазата
Новини по държави:
Новини САЩ, Новини Великобритания, Новини Германия, Новини Италия, Новини Франция, Новини Испания, Новини Гърция, Новини Украйна, Новини Белгия, Новини Китай, Новини Сирия, Новини Сърбия, Новини Бразилия, Новини Австралия, Новини Япония, Новини Швейцария, Новини Северна Македония, Новини Турция, Новини Полша, Новини Румъния, Новини Иран (Ислямска Република), Новини Австрия, Новини Нидерландия, Новини Северна Корея, Новини Всички държави, Новини Унгария, Новини Канада, Новини Литва, Новини Индия, Новини Мексико, Новини Южна Корея, Новини Хърватия, Новини Норвегия, Новини Дания, Новини Финландия, Новини Ирландия, Новини Аржентина, Новини Дубай, Новини Португалия, Новини Словакия, Новини Беларус, Новини Латвия, Новини Естония, Новини Словения, Новини Чехия, Новини Швеция, Новини Ирак, Новини Афганистан, Новини Албания