Last news in Fakti
  Тема: Украйна

19 Август, 2023 19:33, обновена 19 Август, 2023 20:50 11 684 339

ООН: Това е отвратителна атака

  • чернигов-
  • украйна-
  • володимр зеленски-
  • оон

Град Чернигов се намира на 100 километра от границата с Русия

ООН: Това е отвратителна атака - 1
Снимка: БГНЕС/ЕРА

ООН определи като отвратителна руската атака по украинския град Чернигов, насочена срещу цивилни, в която загинаха най-малко 7 души, а най-малко 110 души бяха ранени, предаде Франс прес, цитирана от БТА.

"Отвратително е да атакуваш главния площад на един голям град, сутрин, когато хората се разхождат, а някои отиват на църква, за да отбележат един религиозен празник", се казва в изявление на координаторката по хуманитарните въпроси на ООН Дениз Браун.

"Осъждам тази повтаряща се схема на руски удари по населени зони в Украйна, при които се причиняват смърт и масивни разрушения и се стига до нарастващи хуманитарни нужди", се допълва в текста. "Това трябва да престане", казва Браун.

Град Чернигов се намира на 100 километра от границата с Русия.


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 181 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Калпазанин

    371 98 Отговор
    А атаките срещу суверенни държави като Ирак Сирия Либия и всекидневното убиване на палестинци в окупирана Палестина какво са. Лицемери

    Коментиран от #8, #18, #19, #48, #181, #271

  • 2 обективен

    267 76 Отговор
    На война -като на война !! Няма как с цветя и рози да се стреля !!

    Коментиран от #47, #75, #300

  • 3 Истината

    304 94 Отговор
    Окрайна е отвратителна държава

    Коментиран от #210

  • 4 стоян георгиев

    325 65 Отговор
    Отвратително е да си държиш касетъчни снаряди в театъра

    Коментиран от #14, #93, #266, #325

  • 5 Майна

    332 74 Отговор
    ООН...
    Когато укронацистите избиваха жителите на Донбас не беше. престъпление..
    Над 14000 избити в ,,мирно време,,..
    ,,Алеята на ангелите,, не я видяхте...
    И това трябваше да продължи, а..

    Коментиран от #7, #185

  • 6 Монгола

    261 69 Отговор
    Който си позволява да атакува Москва може да очаква най лошото
  • 7 Роли

    275 55 Отговор

    До коментар #5 от "Майна":

    ООН е приключило като структура
  • 8 Хахахаха

    65 144 Отговор

    До коментар #1 от "Калпазанин":

    Ами като сравнявате така, тогава каква е разликата между САЩ и Русия? Никаква! И двете са терористични държави!

    Коментиран от #123, #330

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 СЪЩО

    30 65 Отговор
    Представителят на генералния секретар на ООН Стефан Дюжарик, коментирайки нападението на ВСУ с дронове срещу Москва, заяви, че организацията не иска да вижда никакви атаки срещу гражданска инфраструктура.

    „Не искаме да виждаме атаки срещу гражданска инфраструктура“, каза той.

    Дюжарик добави, че ООН иска да види края на този конфликт.
  • 11 РадеВън

    65 231 Отговор
    Отвратително е, че загиват бели хора. Отвратително е, че засега само им гледаме сеира. Отвратително е, че Русия е Отвратителна държава с Отвратително управление и Отвратително мислене. Времето на империите безвъзвратно измина. Чао чичо Путник. Адиос на бунището на историята.

    Коментиран от #55, #79, #291

  • 12 Моли

    245 39 Отговор
    ООН мълчa 8 години и не чу руснаците да се проведе независимо разследване в Донбас за терористичните атаки от страна на окраинските нацисти.

    Коментиран от #214

  • 13 Испански

    224 28 Отговор
    Добре де,не е ли отвратително да правиш военно събития в театър. То и ООН са театър Сълза и Смях.
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 БАЦЕ ЕООД

    188 42 Отговор
    Украинците са терористи.
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Студопор

    222 24 Отговор
    На колко километра от фронтовата линия се намираше София, когато янките и англетата я бомбеха? 4208 убити цивилни граждани. 4744 ранени (също цивилни).
    Мистър Браун да каже нещо по темата? Или тогава беше ок, защото го правехме ние, но сега е грозно, защото го правите вие...?
    А за цивилните жертви в Сирия да говорим ли? Ирак? Афганистан? Либия...?
  • 18 КОТарАК

    41 167 Отговор

    До коментар #1 от "Калпазанин":

    Саддам колко кюрди изби? Кадафи ли беше тоя , дето осъди сестрите ни ,и стоеше зад Локърби, който избиваше в затвора всяка опозиция?кой изобщо създаде талибаните? не беше ли СССР с войната в Афган?не тръгна ли от там радикалният ислям?

    Коментиран от #84, #92

  • 19 Адрес 4000 пита: вие защо биете негрите?

    32 111 Отговор

    До коментар #1 от "Калпазанин":

    Това какво общо има с тероризма извършван от московия?

    Коментиран от #26

  • 20 !!!?

    44 147 Отговор
    Руската варварщина е пословична...избива ги на садизъм когато не могат да победят жертвата си !!!?
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 джаба

    157 21 Отговор
    хахаха - там е имало изложба на дронове и когато сирените са свирили въздушна опасност ,част от гостите са отказали да слязат в скривалището та ....аре оон да не се възмущават толкова смешно

    Коментиран от #220

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Само да уточня.

    164 19 Отговор
    Изявление на координаторката, не е официално изявление на ООН. Това първо. Второ фамилията Браун, подсказва англосаксонски произход, съответно и пристрастност. Трето- украинците се спукаха целенасочено да обстрелват цивилни обекти, не сме чули въпросната координаторка нещо да каже по въпроса. И четвърто- дори и да е станало- не е умишлено, ако е истина- защото може да е като оная атака по уж цивилно заведение, което се оказа пълно с наемници. И пето- отдавна не ви вярваме на нищо, защото много лъжете.
  • 25 дядото

    98 16 Отговор
    те откриха отново топлата вода.а има ли не отвратителна война,но запада упорито я подържа.
  • 26 ТЕСЛАТА

    46 11 Отговор

    До коментар #19 от "Адрес 4000 пита: вие защо биете негрите?":

    лабав си в глъвътъ ,махния пречи ти
  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Хубава работа

    17 68 Отговор
    Ама рузка
  • 29 Курд Околянов

    109 14 Отговор
    Обаче може дронове срещу Моска и моста на Крим, щото там цивилни няма !?

    Коментиран от #31, #39

  • 30 Гочо

    13 58 Отговор
    Това не е нормална държава...това е терористическа държава....
  • 31 Скорпи

    10 36 Отговор

    До коментар #29 от "Курд Околянов":

    В междуушието ти има въздух и тишина.....много въздух...
  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Примати

    22 86 Отговор
    Има ударена руска база в Авдеева. Слава Украйна

    Коментиран от #182

  • 34 Майна

    79 15 Отговор
    Публикувай изнесени факти в разследваща ,,западна медия,, за огромния износ на ,,фосфорни ,, снаряди 155мм от българска фирма ,,чаена,,( обаче с ,,лиценз,, от МО на България за износ на оръжие)
    Това не се е знаело от всички ,,управляващи,, по времето на СВО , а...?
    Сериозно..
    Принос голям сме дали...
    Позор и срам ..

    Коментиран от #59

  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Карат ски казаха

    19 68 Отговор
    Украинците пак ги работят..най вероятно са ги дезинформирали и са им дали грешни координати и резултата ще е още повече оръжие за Украйна
    друг е въпроса че орките не могат да уцелят сграда 200 на 100 метра с високоточкова скрап с която плашат НАТО

    Коментиран от #44

  • 38 Курд Околянов

    59 10 Отговор
    И какво е имало там, че са бомбили точна там?

    Коментиран от #132

  • 39 Хахахаха

    26 81 Отговор

    До коментар #29 от "Курд Околянов":

    Ударите по Русия са отговор на ударите по Украйна! Украйна война не е започвала, не смесвайте нещата. Ударите по Русия ще продължат, докато войната приключи. Но те са отговор на руските.

    Коментиран от #49

  • 40 а стига бе

    50 10 Отговор
    Че то в катастрофи загиват повече.
  • 41 Вирус

    70 12 Отговор
    Айде стига преигравали ООН знае се какво е имало там що не стрелят по друго място
  • 42 факт

    110 15 Отговор
    Защо не си спомням ООН да се е възмущавало така, когато американците избомбиха Белград? Дори бомбардираха след това цяла колона от стотици хора, които напускаха Югославия и имаха обозначения на Червения кръст? А избитите цивилни в Ирак, Сирия, Либия... Там хората не са ли хора? И сигурно ли е ООН-то, че точно руски ракети са удари Чернигов? Защото западните лъжи нямат край, а оон-то отдавна е много западно ориентирано.
  • 43 Нашти русколизи

    23 56 Отговор
    Ще кажат че ООН работи за сорос нали така пенсии беззъби ?
  • 44 Отговор

    68 14 Отговор

    До коментар #37 от "Карат ски казаха":

    Резултата ще е пълното опустошаване на Украйна.
  • 45 Хахахаха

    13 38 Отговор

    До коментар #35 от "Бесен-_ Язовец":

    Ако имаше складирани, сградата щеше да е срутина.
  • 46 Българин

    3 17 Отговор
    Ама заслужена.
  • 47 Калпазанин

    2 13 Отговор

    До коментар #2 от "обективен":

    Кулешке, и аз съм с лева рисбъ!

    Коментиран от #52

  • 48 Примати

    17 80 Отговор

    До коментар #1 от "Калпазанин":

    Не може да има сравнение. Всеки конфликт има своя фундамент. САЩ поличи мандат от ООН да свали Садам Хюсеин. Той криеше бойците на Ал кайда. Те се криеха както сега се крие Путин…

    Коментиран от #270, #337

  • 49 Папата

    91 16 Отговор

    До коментар #39 от "Хахахаха":

    Лаят на НАТО пред портите на Москва доведе до тази война.

    Коментиран от #53

  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 Асен

    78 16 Отговор
    С Украйна е свършено вече.Русия победи.

    Коментиран от #63

  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 Хахахаха

    20 80 Отговор

    До коментар #49 от "Папата":

    Русия сама е виновна, че държавите искат в НАТО! А НАТО е съюз, това не е една държава, а съюз от държави. А как беше преди това? Русия лаеше пред портите на НАТО, Западна Германия в НАТО, а Източна в орбитата на СССР! Е, сега тези държави искат в НАТО. А какво правеше СССР 1968 в Чехословакия и Пражката пролет? Цветя ли носеха или освобождаваха и там?

    Коментиран от #57, #338

  • 54 Ахааа

    60 10 Отговор
    Значи са унищожили изложба на дронове.
  • 55 Ами

    45 9 Отговор

    До коментар #11 от "РадеВън":

    И аз съм отвратен от това което си написало, ама вие третополовите само това можите.
  • 56 Мишел

    63 9 Отговор
    Старите , вече дефектни украински ракети от украинските С-300 пускови инсталации , които са разположени само между жилищните сгради, за да не бъдат атакувани, имат навика да не задействат маршовата степен и падат върху съседните сгради.
    Но както казваше Радойнов Ралин: " Не се бой, ще го припишат на Радой!"

    Коментиран от #72

  • 57 Ииииии

    48 11 Отговор

    До коментар #53 от "Хахахаха":

    Кои държави искат в НАТО? Индия, Бразилия, Китай, ЮАР, Иран, Пакистан ... ...

    Коментиран от #64

  • 58 Роза

    38 10 Отговор
    Някой замислял ли се е какво означава думата "ранени"?Обикновено се броят труповете,и негласно се приема,че ранените са имали късмет ,щом са живи!А на някой идва ли му наум,че раните могат да са тежки и че някои от тези хора ще останат инвалиди цял живот?!И че те може да съжаляват,че не са били убити?Войната е далеч от нас и някои гледат на нея като на филм!Докато не почука и на нашите врати,недай Боже!

    Коментиран от #85

  • 59 И какво

    10 11 Отговор

    До коментар #34 от "Майна":

    лошо има? Защо да е позор и срам? Правиш бизнес, наемаш хора, даваш заплати.
  • 60 МирО

    69 15 Отговор
    Слава на България!
    Да пребъде Велика Русия, освободителка на България от турско робство!

    Коментиран от #66, #67

  • 61 Хахахаха

    19 50 Отговор
    И пак да питам русофили, ако Русия прави войни, както САЩ според вас, каква е разликата между тях? Защо тогава смятате рашаните за добри, а американците за лоши, като и двете правят войни? Значи и двете са терористични държави? Или не сте съгласни?

    Коментиран от #76, #193, #339

  • 62 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 63 На какво

    8 12 Отговор

    До коментар #51 от "Асен":

    победи, на дама ли?
  • 64 Хахахаха

    15 8 Отговор

    До коментар #57 от "Ииииии":

    Които искат, влизат! Само че искат сами и влизат, а не с война!
  • 65 Истинолюб

    76 11 Отговор
    Това, разбира се не е добро събитие. бог да прости убитите.
    Но ударът в никакъв случай не е насочен към цивилни, които "ходели на църква". Никой няма да хаби Искандери за това. Именно таива нескопосани лъжи правят информацията дезинформация.
    Удара е по място на сборка кадри представящи украински дронове. Вероятнио удара е бил неточен.
    И още, никой не казва за стотиците украински удари по цивилни, При това от 2014 год, насам, когато режимът в Киев започна гражданска война със собственото си население, щото искало да гояори на руски -- езика говорен там хилядолетия.

    Коментиран от #255

  • 66 Герги

    16 39 Отговор

    До коментар #60 от "МирО":

    онази Русия я няма...тя беше Царска..сега е Путинова така че да не пребъде...
  • 67 Хахахаха

    15 36 Отговор

    До коментар #60 от "МирО":

    Мен Пусин не ме е освобождавал!

    Коментиран от #70, #229

  • 68 МИРИЗЛИВАТА КРАВА

    66 13 Отговор
    ООН са отвратени. СЗО и те ли се овратиха когато РУСИЯ извади 1та ваксина. Но понеже не била джендъска не е одобриха. И понеже сме умни , ударихме кьоравото със Файзер и......... А комисионни лапаха......

    Коментиран от #81

  • 69 Бгг

    62 11 Отговор
    Колко невинно представят нещата Укрите. Те на църква ходели, но нещеш ли на руснаците им хрумнало да гръмнат театъра, просто така. А Укрите не казват какво представление имало в театъра. Защо ли ? Защото не е за казване. Но истината излезе, е няма да я прочетете в този сайт. Истината не е политкоретна, но "Факти" са.
  • 70 Ииииии

    43 11 Отговор

    До коментар #67 от "Хахахаха":

    Но сега щеше да пишеш на книжовен турски език със столица Анкара.

    Коментиран от #82, #103

  • 71 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 72 Радой

    9 27 Отговор

    До коментар #56 от "Мишел":

    и за Ванка с танка е писал, щото много обичал крепостните…
  • 73 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 74 Отвратително беше!

    75 10 Отговор
    Да горите Виетнамски деца с напалм ,пускан от щатски самолети,директно върху населени райони...!
    Отвратително беше НАТО да бомбандира мирното население на Югославия,под одобрителните речи на Мадлин Олбрайт...!
    Много късно се сетихте кое е...,,Отвратително"...!

    Коментиран от #78

  • 75 нпо агент

    53 11 Отговор

    До коментар #2 от "обективен":

    ООН стана вредна американска прислуга.
  • 76 4️⃣4️⃣5️⃣5️⃣

    30 11 Отговор

    До коментар #61 от "Хахахаха":

    Щом като и двете правят войни, значи при равни условия българите имат право да изберат тези, които са подарили две войни в наша полза!
  • 77 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 78 да да

    44 7 Отговор

    До коментар #74 от "Отвратително беше!":

    в името на демокрация може да убиват само американци..други държави , ако искат да го направят трябва да получат разрешително от сащ..
  • 79 Роза

    10 50 Отговор

    До коментар #11 от "РадеВън":

    Не обобщавай!Русия не е отвратителна държава!Отвратителен е путиновия режим и диктатурата!Всяка диктатура по света е отвратителна!

    Коментиран от #83, #118

  • 80 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 81 Е как така...?!

    53 7 Отговор

    До коментар #68 от "МИРИЗЛИВАТА КРАВА":

    Та нали съпругът на Урсула Фон Дер КараЛайнен,трябваше да направи голямото лапане,като Директор на Пфайзер...!
    Та си направиха семейният бизнес,заливайки ЕС с милиарди ненужни ваксини,на които така и им изтече гаранционният срок,без да бъдат използвани...
  • 82 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 83 Трендафил

    49 10 Отговор

    До коментар #79 от "Роза":

    Путин пази несметните си природни богатства от посегателства. Ще се радваш ли, ако до оградата на твоя двор и къща се настани цигански катун или ще хванеш ловджийската пушка?

    Коментиран от #87, #91

  • 84 Лицемери и двуличници

    13 5 Отговор

    До коментар #18 от "КОТарАК":

    Не. Грешиш.Не тръгна.
  • 85 Пламен

    6 4 Отговор

    До коментар #58 от "Роза":

    Много вярно
  • 86 И кого лъжете???

    53 9 Отговор
    РИА Новости: удар по Чернигов удари мястото за събиране на експерти от въоръжените сили на Украйна на дронове...
    Ударът на руските военни в Чернигов падна върху мястото на събиране на експерти от въоръжените сили на Украйна на бойни дронове.
    „В Чернигов беше ударено мястото за събиране на личния състав на Въоръжените сили на Украйна от командно ниво“, съобщава РИА Новости , като се позовава на източник, запознат със ситуацията.
    Уточнява се, че на мястото на удара се е състояло събитие, маскирано като фестивал на Свирепите птици.
  • 87 Хахахаха

    8 20 Отговор

    До коментар #83 от "Трендафил":

    А като ги пази, защо ги подарява на Китай?

    Коментиран от #96

  • 88 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 89 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 90 Иво

    60 12 Отговор
    Ама каква е тая пропаганда,в театъра е имало военно изложение на бойни дронове и е било пълно с военни. Мале как се приначават нещата.Днешната демокрация е по-лежлива и от комунизма

    Коментиран от #107, #112

  • 91 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 92 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 93 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 94 Хахахаха

    13 32 Отговор

    До коментар #88 от "Иииииии":

    От руския цар с украинска армия! А Царска Русия е унищожена от комунистическа (демек Путинова) Русия! С други думи, тази Русия която ни е освободила, вече не съществува! А наследниците им живеят в Украйна!

    Коментиран от #100, #202

  • 95 Демократ

    14 42 Отговор
    Жестоките българи да заминават незабавно при чудовището Путин, там им е мястото. България е миролюбива държава и няма нужда от такива освирепели от омраза към страдащите хора от Украйна. Какво лошо са им направили?

    Коментиран от #97

  • 96 Иииииии

    11 10 Отговор

    До коментар #87 от "Хахахаха":

    Значи подарява и на Индия, Бразилия, ЮАР, Иран, Пакистан, Аржентина, БРИКС, МРИКС, ТРИКС ...
  • 97 ПО - ДЕМОКРАТ

    15 22 Отговор

    До коментар #95 от "Демократ":

    Жестоките българи да заминават незабавно при чудовището Зеленски, там им е мястото. България е миролюбива държава и няма нужда от такива освирепели от омраза към страдащите хора от Украйна. Какво лошо са им направили?

    Коментиран от #273

  • 98 Лудия Каубой

    9 28 Отговор

    До коментар #9 от "Давайте братушки":

    Искаш пак да ни поробват руснаците отново като през 1944 явно

    Коментиран от #105, #109

  • 99 стоян

    10 37 Отговор
    Чекистите с това бомбардиране по жените и децата нахъсват още повече украинските мъже да избиват московци и да ги намразят за две поколения напред - в следващите 50 гд през Украйна и Полша московец няма да мине с кола за ЕС
  • 100 Иииииии

    18 4 Отговор

    До коментар #94 от "Хахахаха":

    И тоя пренаписа историята.
  • 101 мдааа

    40 8 Отговор
    А янките през ВСВ в София освен бомби разрушители и убийци са пускали и бомби детски играчки за убиване на деца.... това са днешните миротворци!!!!
    А руснаците в случая са ударили сборище на офицери и инструктори на дронове!!!
  • 102 Тези ООН, какви са?

    47 6 Отговор
    Къде бяха, когато мафията в сащ пусна короната?
    И цял свят беше затворен? Мълчаха, все едно че нищо не беше нарушено. А сега се провикват. Еми то не става така. Или поддържат нормално всичко или не са никакви. Не може в единия случай, все едно нищо няма, а в другия крещят. Сами се десквалифицират така.

    Коментиран от #149

  • 103 Лудия Каубой

    9 30 Отговор

    До коментар #70 от "Ииииии":

    Всички наши Възрожденци са казали че които ни освободи той ще ни пороби. Това според теб хубаво ли е . От едно робство в друго.

    Коментиран от #108

  • 104 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 105 Курд Околянов

    32 6 Отговор

    До коментар #98 от "Лудия Каубой":

    Може и пак да стане, щото пак сме на грешната страна.
  • 106 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 107 Бгг

    38 7 Отговор

    До коментар #90 от "Иво":

    Така е !!! Но не се казва по новините и сайтовете в България. Ако искат да знаем истината нямаше да забраняват чужди медии. Това напомня на социализма само че смърди на кравари.
  • 108 Иииииии

    23 7 Отговор

    До коментар #103 от "Лудия Каубой":

    Ама пишеш на български, а не на турски.

    Коментиран от #120, #135

  • 109 Аз съм живял тогава

    53 11 Отговор

    До коментар #98 от "Лудия Каубой":

    Нямаше никакво робство след 1944 до 1989 г. След 1989 г стана истинско робство. Сащ напълно ни поробиха. Те определят всичко и вижте до къде стигнахме. Пълна разруха. Нито армия, нито образование, няма и индустрия... Всичко смачкаха..

    Коментиран от #117, #122, #140

  • 110 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 111 Историк

    10 37 Отговор
    Руския фашизо-тероризъм си има име - путинизъм.

    Коментиран от #113, #116

  • 112 А бе

    12 35 Отговор

    До коментар #90 от "Иво":

    Как може да сте толкова отвратителни, да нямате никаква съвест и да лъжете нагло за престъпления на чужда държава?!! Поне да беше вашата, да имате някакво минимално оправдание, но вие го правите за държава обявила ни за вражеска. Позор сте за България!

    Коментиран от #119, #201

  • 113 Историк

    34 7 Отговор

    До коментар #111 от "Историк":

    Украинския фашизо-тероризъм си има име - зеленизъм.
  • 114 чак да се отвратиш

    38 10 Отговор
    Хвърлили толкова усили да замаскират представяне на най-новите модели дронове пред военни специалисти, като изложба в театър. Поканили само военни с пропуски, като ги инструктирали да дойдат цивилни, за да не изглежда като военно мероприятие.
    А тия рашки да вземат да разберат какво правят укрите и да ги изтряскат точно след ще не вмерла Украине.
    Направо трагедия! Поне се разиграла в театър.
  • 115 Ванга

    12 23 Отговор
    Още една победа на Левски и МОЧА ке падне
  • 116 Историк на квадрат

    32 11 Отговор

    До коментар #111 от "Историк":

    Западналият фашизъм винаги са е бил. Само исторически затихна след втората световна война, но сега пак се развихри. Просто те са си такива. Фашисти по природа. За това помагат на фашистите в Крайната територия.
  • 117 Хахахаха

    12 32 Отговор

    До коментар #109 от "Аз съм живял тогава":

    Не не, нямаше никакво робство до 89 година. Само искаха да ни правят 16 република на СССР и да няма България, но това е друг въпрос. Хахахаха. Никакво робство, ама хич. Чак и по устата се целуват нашите лидери с руските, хахахаха. Абе, напълно независими, дет се вика.

    Коментиран от #128

  • 118 Реплика

    22 5 Отговор

    До коментар #79 от "Роза":

    Да ви кажа,най- отвратителна е банкерската диктатура.
  • 119 Дъ тъ светна

    18 4 Отговор

    До коментар #112 от "А бе":

    Тя тая държава не е държава... менте е!!! А и тия фашаги що злини са сторили и деветия кръг на ада ще им е малко!!!
  • 120 Байо

    8 12 Отговор

    До коментар #108 от "Иииииии":

    И преди да ни освободят сме писали на български, какво внушаваш?

    Коментиран от #129

  • 121 Естествен Интелект

    21 5 Отговор
    Натювци се крият зад цивилни с надеждата да оцелеят някой ден в повече....
  • 122 При соца:

    49 4 Отговор

    До коментар #109 от "Аз съм живял тогава":

    Цели 40 години
    Токът - 2 ст. на КВт/час
    Олиото - 1, 2 лв. на литър
    Черен хляб - 15 ст.
    Добруджа хляб - 26 ст .
    Масло краве, едно пакетче - 80 ст.
    Кило риба - 3,5 до 4 лв килото
    Дини по това време, август - 4 ст. килото
    Карта за почивка на море - 3-5 лева на човек. Две седмици на нашето море , влиза всичко, спане, 3 пъти храна на ден
    Лятото лагери за ученици по 20 дена , лагер школи или лагер на море за деца безплатни бяха
    Моята заплата 1982 г беше 380 лева в завод по електроника
    Е, такава евтиния днес няма и никога няма да има.

    Коментиран от #125, #146, #148

  • 123 Някой

    33 8 Отговор

    До коментар #8 от "Хахахаха":

    Само че Русия пази гражданите си, а сащисаните установяват "демокрация" на десетки хиляди километри от техните граници.

    Коментиран от #126, #127, #130

  • 124 Естествен Интелект

    23 2 Отговор
    ООН?! О, НЕ!НЕ!
  • 125 Историк

    9 15 Отговор

    До коментар #122 от "При соца:":

    "Олиото - 1, 2 лв. на литър" Значи със средна заплата от 160 лева през 1985 можеше да си купиш цели ..... 133 литра олио. Колко ли можеш да си купиш днес със средната заплата?

    Коментиран от #138

  • 126 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 127 Историк

    7 24 Отговор

    До коментар #123 от "Някой":

    "Само че Русия пази гражданите си" В Украйна има украински граждани. Русия е страна агресор.

    Коментиран от #168

  • 128 Вижда се че не си

    39 8 Отговор

    До коментар #117 от "Хахахаха":

    Живял тогава. Никой не е искал да ставаш съветска република. Пък и да бяхме станали, това не беше опасно за нас тогава. Нямаше такъв контрол и дистанционно управление, като сега. Сега сащ и ЕС са те удушили напълно. Аз бих предпочел онази "диктатура" , пред тази "демокрация"!.
    Сега е отвратителна ала-бала. Всичко в "демокрацията" е лъжа и алъж вериж...

    Коментиран от #133, #136

  • 129 Иииии

    16 8 Отговор

    До коментар #120 от "Байо":

    В килийното училище и при 99% неграмотни българи, и всички административни документи на турски с печата на валията.

    Коментиран от #154

  • 130 Хахахаха

    11 20 Отговор

    До коментар #123 от "Някой":

    За това ли разбомби източна Украйна, там където живеят руско говорящите? Така ли пазят гражданите си? Не е ли вече доста евтина вече тази глупава опорка?
  • 131 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 132 Естествен Интелект

    16 3 Отговор

    До коментар #38 от "Курд Околянов":

    Скрито натювско джепане....
  • 133 Българин

    6 11 Отговор

    До коментар #128 от "Вижда се че не си":

    Би предпочел, но само пред компютъра. Иначе не ти се разботи за без пари, както тогава.
  • 134 Естествен Интелект

    4 6 Отговор

    До коментар #131 от "Секуритате 🇷🇴":

    Трай, да не се върне Елена Чаушеско....
  • 135 Лудия Каубой

    5 17 Отговор

    До коментар #108 от "Иииииии":

    По време на турското робство пак сме писали на български. Така че пишеш неадекватни неща.

    Коментиран от #137

  • 136 Хахахаха

    8 29 Отговор

    До коментар #128 от "Вижда се че не си":

    Живял съм по комунизма. Помня, много добре, че преди да падне бяхме на купони за месо и хляб! Ти помниш ли го това? Айде да те видя сега, дали си живял тогава.

    Коментиран от #151, #165, #209, #222, #277, #313

  • 137 Ииииии

    9 6 Отговор

    До коментар #135 от "Лудия Каубой":

    В килийното училище и при 99% неграмотни българи, и всички административни документи на турски с печата на валията.
  • 138 Моята заплата сега

    5 20 Отговор

    До коментар #125 от "Историк":

    3500 евро
    Смятай колко литра олио мога сега да купя?

    Коментиран от #139, #142

  • 139 Историк

    5 15 Отговор

    До коментар #138 от "Моята заплата сега":

    Отговора е ясен, разбира се. Просто пробвам дали другаря се намира на тази планета, защото си мисли, че цените, които цитира, работят в негова полза. Отговорът е - категорично НЕ.
  • 140 Роки

    6 19 Отговор

    До коментар #109 от "Аз съм живял тогава":

    Щом не е имало никакво робство, защо България не е водела самостоятелна политика след 1944 . Защо са били забранени политическите партии . Защо не е можело да критикуваш директно властта. Не че сега всичко е наред но и тогава не е било. Нека да сме обективни.
  • 141 Аватар

    18 3 Отговор

    До коментар #82 от "Хахахаха":

    Прекрасно знаете,че украинските земи тогава са в състава на руската империя.Написаното от вас може да бъде вярно при положение,че тогава е имало украинска империя и украинският император е водел завоевателни войни срещу османската империя.В следствие на завоевателната политика на Царска Русия като вторичен продукт се появяват Царство България и Източна Румелия.

    Коментиран от #144, #153

  • 142 Иииии

    19 2 Отговор

    До коментар #138 от "Моята заплата сега":

    Ако взимаше такава заплата, сега няма да правиш губи-време по тия сайтове!

    Коментиран от #143, #178

  • 143 Историк

    4 15 Отговор

    До коментар #142 от "Иииии":

    Всъщност, вземащите такива заплати са нормални хора, които, изненада, четат И такива сайтове. Факта, че коментираш така, показва, че мизерстваш, щом 3500 евро ти се вижда нещо фантастично.

    Коментиран от #147, #298

  • 144 Ииииии

    15 1 Отговор

    До коментар #141 от "Аватар":

    Изпратени са от украинския император /така се пренаписва историята/. Значи Володимир Трети.
  • 145 Война е

    18 5 Отговор
    А хората се разхождали някой отива ли на църква
    При война такива неща няма значи не е война а е специална военна операция
  • 146 Бърн

    4 17 Отговор

    До коментар #122 от "При соца:":

    Критикувал ли си директно властта. Защо е имало само една партия, защо тя е определяла какво да се прави. Защо не е имало избор на услуги. Защо е имало манифестации с червени знамена , защо които не е бил съгласен е отивал в лагер. Защо не е имало избор на стоки . Защо е било ограничено да се ходи до Гърция и Сърбия примерно.
  • 147 Ииииии

    13 2 Отговор

    До коментар #143 от "Историк":

    Прогреса, прогреса ... трактори, комбайни, модерни фабрики. А преди хиляда години въобще не е имало олио.

    Коментиран от #155

  • 148 Робърт Бърнс

    4 18 Отговор

    До коментар #122 от "При соца:":

    Критикувал ли си директно властта. Защо е имало само една партия, защо тя е определяла какво да се прави. Защо не е имало избор на услуги. Защо е имало манифестации с червени знамена , защо които не е бил съгласен е отивал в лагер. Защо не е имало избор на стоки . Защо е било ограничено да се ходи до Гърция и Сърбия примерно.
  • 149 ООН

    17 2 Отговор

    До коментар #102 от "Тези ООН, какви са?":

    Бяха изритани от Щатите с меки шутове!Бяха по наем Швейцария ...Лапачи нищоправете хаймани от целият свят....
  • 150 Тед

    21 2 Отговор
    Турски източници съобщават за смъртта на 20 и раняването на 50 военнослужещи от въоръжените сили на Украйна и чуждестранни специалисти в драматичния театър на Чернигов. По дани от радарите първите чуждестранни наемници, убити и ранени в Чернигов, започнаха да пристигат в Жешов, които активно се транспортират до болници в Полша.
    Франция.

    Медиите съобщиха за смъртта на генерал от френската армия Жан-Луи Жоржелен, бивш. Началник на Генералния щаб на френските въоръжени сили.
    Причина за смъртта: генералът отиде на кампания в Пиренеите и падна в района на прохода Фаустин, който се намира на надморска височина от 2650 метра.

    Той отиде сам в планината и не се върна, след което алармираха работниците от планинската база. Тялото е открито от спасители.

    NB: Още един случай на необяснимото желание на генералите от блока НАТО да предприемат соло опасни пътувания.
    01.08.23 г. В щата Мериленд загина генерал Потс от въоръжените сили на САЩ, който нямаше търпение да лети сам на едномоторен самолет, на който се разби.
  • 151 друг живял

    30 4 Отговор

    До коментар #136 от "Хахахаха":

    Явно доста си живял и вече те е хванала деменцията. Купоните ги въведоха след като падна комунизма. И ги въведоха основно за да създадат хаос и по-лесно да манипулират масите. Така ни изглеждаше по-хубава и примамлива демокраДцията която ни готвеха и ни сполетя по-късно.

    Коментиран от #184

  • 152 Град Чернигов не се намира на 100 км.

    20 4 Отговор
    от границата с РУСИЯ А Е В САМАТА РУСИЯ ! ВИЖТЕ КАРТАТА НА СССР !
  • 153 Хахахаха

    2 17 Отговор

    До коментар #141 от "Аватар":

    Украйна е била в руската империя, но сега не е! Ииии къде живеят наследниците на нашите освободители? Би ли отговорил на това, с ръка на сърцето?

    Коментиран от #166, #237

  • 154 Робърт Бърнс

    9 2 Отговор

    До коментар #129 от "Иииии":

    В България през възраждането се появяват много училища и започва просвещението.
  • 155 Историк

    4 18 Отговор

    До коментар #147 от "Ииииии":

    Очаквано, когато руските наколенки бъдат хванати в крачка, да го избиват на общи приказки. Какво стана с "цената на олиото в соца"? Май вече не изглежда толкова готина опорка?

    Коментиран от #158, #323

  • 156 шаа

    24 3 Отговор
    ООН е фашизоидна и двулична организация. Не виждам причина да се учдваме на нейните коментари.
  • 157 при ковид и специална военна операция

    16 3 Отговор
    на църква и по площадите не се ходи или разхожда !
  • 158 Ииииии

    9 5 Отговор

    До коментар #155 от "Историк":

    Очаквано, прогреса ... А какво стана с цената на олиото преди хиляда години ?

    Коментиран от #161

  • 159 Град Симитли

    33 2 Отговор
    "... Град Чернигов се намира на 100 километра от границата с Русия..."
    .... град Багдат и град Триполи се намират на м@jната си от Вашингтон.
    ....... Град София--също.
  • 160 ирина бокова ли е шеф на оон

    17 1 Отговор
    или сталинка пратена от толупа ? или някой друг като тях ?
  • 161 Историк

    4 10 Отговор

    До коментар #158 от "Ииииии":

    С такива като теб човек не трябва да прави нищо особено - само ви докарва до състояние на безтегловност като ви олекнат опорките и вие сами излитате в Космоса с драсканиците си. После следва смях в залата.

    Коментиран от #167

  • 162 А ХИРОШИМА И НАГАЗАКИ ,

    26 2 Отговор
    КЪДЕ СЕ НАМИРАТ ! БЕЛГРАД В САЩ ЛИ БЕШЕ ?

    Коментиран от #324

  • 163 Кочо

    22 3 Отговор
    Щом ООН се е възмутило, значи там не са загинали руски хора, а чуждестранна агресорска сбирщина наемници! Чернигов е СССР, Русия! Чета мемоарите на герой от Великата отечествена! 22 юни 1941 го заварва точно в Чернигов - Россия!
  • 164 Артилерист

    31 3 Отговор
    Настоящото ООН никога не е осъдила десетките войни, цветни революции, санкции и прочие варварство на американците. Точно в сегашното ООН, което се подчинява на реда основан на АМЕРИКАНСКИТЕ правила, военният министър на САЩ размахва една епруветка прах за пране, лъжейки целия свят, че това е оръжие за масово поразяване, което Ирак произвежда и заради която лъжа суверенната, добре развита светска страна Ирак, беше тотално разрушена, повече от милион от с нищо невиновните й граждани бяха убити и осакатени, а няколко милиона напуснаха родината си, като имигранти. Всичките войни на американците са с такава жестокост и катастрофални последици за нападнатите държави. Русия сега воюва в Украйна с американците и всичкото им НАТО за своята териториална цялост и сигурност, но и за нов световен ред и ново ООН, които ще се основават на по-справедлив правила, отчитащи интересите на всяка страна...

    Коментиран от #171, #188

  • 165 Говориш за

    25 3 Отговор

    До коментар #136 от "Хахахаха":

    Последните години на социализма. Тогава лъжекомунистите вече умишлено спираха тока, съботираха всичко, за да се разруши онази, напълно социална система. Сравни само демографията тиха със сега и ти става ясно, коя система е по-добрата за народа, като цяло. Не е нормално 1-5% от населението да се къпят в шампанско и да карат коли за 400 000 евро, а мнозинството да е в мизерия. За това, такова общество умира.

    Коментиран от #169

  • 166 Ииииии

    12 2 Отговор

    До коментар #153 от "Хахахаха":

    И са били изпратени от украинския император Володимир Трети.
  • 167 Ииииии

    4 5 Отговор

    До коментар #161 от "Историк":

    А какво стана с цената на олиото преди хиляда години ? Или тогава въобще нямаше олио.

    Коментиран от #170

  • 168 Някой

    7 3 Отговор

    До коментар #127 от "Историк":

    Преди да пишеш, чети, образовай се и тогава дращи.
  • 169 Историк

    5 6 Отговор

    До коментар #165 от "Говориш за":

    "Тогава лъжекомунистите " Другарю, освести се. Тези, които наричаш "лъжекомунисти" по това време ни управляваха от има няма 40 години. Тодор Живков е на власт от 1954та.
  • 170 Историк

    2 10 Отговор

    До коментар #167 от "Ииииии":

    Стана за смях. Нямаш какво да кажеш.

    Коментиран от #172

  • 171 Съгласен напълно

    28 2 Отговор

    До коментар #164 от "Артилерист":

    Но "демокрацията" тука не ми позволи да ти сложа плюсче. Не знам защо, но и тука е същата силна цензура, едностранно, както целия ЕС, всичките медии, които са купени от американците ..
    Всички вече искаме нов и наистина справедлив световен ред. Да не са едни само "шефовете" и те да тормозят безнаказано цял свят и те винаги са "добрите"! Такава "демокрация" напълно показа, че е едно нищо ...
  • 172 Ииииии

    4 2 Отговор

    До коментар #170 от "Историк":

    Отговори за цената на олиото преди хиляда години!

    Коментиран от #174

  • 173 Борис Джонсънн

    6 2 Отговор
    Бей хохохохолов,колкото повече,толкова повече.
  • 174 Историк

    4 6 Отговор

    До коментар #172 от "Ииииии":

    Колкото повече повтаряш една и съща безмислица, толкова повече демонстрираш пълно безсилие. И 20 пъти да я напишеш, отиде опорката с " с хубавите цени на соца"

    Коментиран от #176

  • 175 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 176 Иииииии

    7 3 Отговор

    До коментар #174 от "Историк":

    Кажи каква е била цената на олиото преди хиляда години, за да сравним със соца !!!

    Коментиран от #179, #183

  • 177 007

    5 18 Отговор
    Не осъзнавате ли колко сте жалки и 0т врати телни путин лизците??? Не забравяйте че ще се изправите един ден при оня горе 0т репки!!!! 🇧🇬🇺🇲🇺🇦🇪🇺🇧🇬

    Коментиран от #203, #204

  • 178 Чувал ли си за

    4 6 Отговор

    До коментар #142 от "Иииии":

    "пасивен доход"? От наеми, от дивиденти на борсата, от участие в разни фирми.
    Просто пари ти капят и ти е скучно. Защо да не пета тука тези глупости и да не си пиша мнението ?
    А ти, като не си бил така свободен никога, за това не знаеш, че може да ти е скучно. Какво да правя вечер? Телевизия не гледам, категорично. Филми, гледал съм хиляди ..

    Коментиран от #180

  • 179 Историк

    3 10 Отговор

    До коментар #176 от "Иииииии":

    Оказа се, че цените на олиото в соца в сравнение с цените на олиото сега са били в ПЪТИ по-високи спрямо заплатите. :)

    Коментиран от #198

  • 180 Иииииии

    6 1 Отговор

    До коментар #178 от "Чувал ли си за":

    Ами, тогава казвам ти чао от о. Керкира, въпреки, че не ми отговори на въпроса за прогреса и цената на олиото преди хиляда години.

    Коментиран от #186

  • 181 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 182 ехоооо

    3 1 Отговор

    До коментар #33 от "Примати":

    Събуди се....просто сън...
  • 183 Олиото е било много

    9 0 Отговор

    До коментар #176 от "Иииииии":

    Евтино в България и преди много време. Преди 30 -ина години развалихме къщата на баба ми, много стара, още от тези с прътове и глина, покров от някакви каменни плоскости. Е, вътре намерихме 4 лампи, които са били на зехтин (олио) . Щом са имали 4 осветителни лампи на олио, които се светили часове всеки ден, сигурно и тогава 1900 г олиото е било в България много евтино?
  • 184 Робърт Бърнс

    5 6 Отговор

    До коментар #151 от "друг живял":

    И по комунизма имаше купони и недостиг на стоки . А демокрацията в България беше създадена от части от бивши високопоставени комунисти. Които не пуснаха лесно властта.
  • 185 Аз да пиша

    4 22 Отговор

    До коментар #5 от "Майна":

    Бяха руски орки, това е тяхно дело . Целия свят мрази руските орки.

    Коментиран от #194

  • 186 Мдааа

    3 5 Отговор

    До коментар #180 от "Иииииии":

    От остров Керкира, но заплата от 3500 евро му се вижда фантастична. Дори и без да те познават всичко е ясноо. Кажи, кой от твоите познати скоро е ходил на море там? :)
  • 187 Ивайло

    5 24 Отговор
    Предмъртните стенания на разпадащата се Руска федерация!
    Най -интересното тепърва
    Предстои

    Коментиран от #189, #191, #215

  • 188 Рико Анаграмата

    16 2 Отговор

    До коментар #164 от "Артилерист":

    Абсолютно си прав но таппите епиуирани жаандари си мислят,че всичко което хвърчи се яде.Колко съм се чудил в страната на неограничените "възможности" където се озовах преди 20 г .,как спекулираха със със слоганите( забравих българската дума ,че съм на 2 малки в момента и е весело)страна на смелите и свободните.Абе нито са толкова смели,нито
    пък толкова свободни.Полицейска държава.Откъде знам ли?Познайте от 3 пъти.Който познае ,да има късмета да я посети.
  • 189 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 190 Сана Марин

    6 1 Отговор
    Предссмъъртните стенания на май каати,бааща ти и женаа ти ,че са ги напънали група местни неаасоциирани риммллянини от мъъалаатаа.
  • 191 Сана Марин

    6 1 Отговор

    До коментар #187 от "Ивайло":

    Предссмъъртните стенания на май каати,бааща ти и женаа ти ,че са ги напънали група местни неаасоциирани риммллянини от мъъалаатаа.
  • 192 Иван

    10 2 Отговор
    В събота се посещава нацистката еврейска синагога.Сабат е почивния ден на евреите. Неделя (Возкресение) е почивен ден на християните. Петък е почивния ден на муслемите.
  • 193 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 194 Борис Пиздориус

    7 3 Отговор

    До коментар #185 от "Аз да пиша":

    Мразиш всичко различно,но пък обичаш да смучкашш сиренясали пишшкии.И се гордееш с това.
  • 195 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 196 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 197 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 198 Историк

    3 3 Отговор

    До коментар #179 от "Историк":

    Ракията която пия в момента се точи като олио,и беше много евтина преди време.С една надница,можех да си закупя доста по голямо количество.А ти може и олио да пиеш,казваха ,че пречиствалоо..Да не си ударил вече кафевия мазен печат?Не се переее.!
  • 199 КЪДЕ ЛИ СА ОТИВАЛИ ХОРАТА КОГАТО

    15 3 Отговор
    СА ПАДНАЛИ БОМБИТЕ В ХИРОШИМА И НАГАСАКИ ?
  • 200 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 201 Иво

    6 4 Отговор

    До коментар #112 от "А бе":

    Човече ,казаха го по РТЛ.Какво те лъжа аз не знам.Имаш интернет може и сам да провериш.Друг е въпроса ,че са пострадали и странични невинни хора
  • 202 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 203 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 204 Рико Анаграмата

    5 3 Отговор

    До коментар #177 от "007":

    Искаш ли да ми лиижжешш гъъъззаа?Току що съм ял кралски скариди със средно скъпо шампанско.Наслади се и ти,безплатно.

    Коментиран от #211

  • 205 Отвратителни ушанки!

    2 13 Отговор
    Дано им се върне тъпкано!
    Миглена Ангелова Ангелова
    град Тервел.

    Коментиран от #233

  • 206 Тити

    3 2 Отговор

    До коментар #200 от "Жоро":

    Споко ,бе издууханякк,не се нервирай,че ще дадеш фира преждевременно.
  • 207 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 208 Гошо

    17 1 Отговор
    Хе ама как се е завряла ракета през покрива Ония вътре като в херметическа тенджера са ги сготвили
  • 209 Аватар

    14 2 Отговор

    До коментар #136 от "Хахахаха":

    Ама вие на колко сте години.Покойният ми баща( раждан 1931 г.) ми е разказвал за купони по време на ВСВ и след нея.Но са били обезпечени с продукти.Аз помня купоните през 90 - те години на миналия век,когато опашките за храна в София се заформяха около 4 сутринта и то за най нормални продукти като мляко и сирене и не се знаеше дали зареденото в магазина ще стигне за чакащите.Тогава Живков вече не управляваше.
  • 210 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 211 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 212 9689

    19 1 Отговор
    Съвсем слуайно всики убитти и ранани били специалисти по дронове.
  • 213 Историк

    3 9 Отговор
    През този ваш тъй наречен соц се налагаше да се смазвавам с олио преди проникване,на никой не го пожелавам ,щото нямаше лубриканти.А и изобщо не беше евтино.

    Коментиран от #216, #223, #238, #241, #326

  • 214 456

    2 1 Отговор

    До коментар #12 от "Моли":

    Колкото и да си пишеш опорките , те си остават една откровена лъжа
  • 215 или си

    6 1 Отговор

    До коментар #187 от "Ивайло":

    да бахурче от дойче швайне пале се натискаш....
  • 216 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 217 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 218 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 219 Историк

    3 1 Отговор

    До коментар #216 от "гого":

    А на тебе проникване на сухо правили ли са ти?Най вероятно не,затова не ги разбираш нещата и грам състрадание не проявяваш.
  • 220 Да питам

    5 6 Отговор

    До коментар #22 от "джаба":

    Колко дрона могат да се съберат на сцената на един театър?
    И долу на седалките хората им се любуват като на представление?
  • 221 007

    2 14 Отговор

    До коментар #217 от "Рико Анаграмата":

    Да се зачудиш трябва да имаш поне малко мозък! Досега в путин лизец такъв не е открит!!! Слава Украина!!!🇧🇬🇺🇦🇪🇺🇺🇲🇧🇬

    Коментиран от #225, #234, #236

  • 222 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 223 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 224 Историк

    7 13 Отговор
    Руския фашизо-тероризъм си има име - путинизъм.
  • 225 Рико Анаграмата

    5 2 Отговор

    До коментар #221 от "007":

    Звучиш сякаш си мляскал на Бай Взел Дал дайпъррсаа.Памперс е една от фирмата производители и се казва дайпърсс.Изплюй го вече,2 часа го мляскаш,вкус не остана.

    Коментиран от #231

  • 226 СКАЛАТА

    4 6 Отговор
    Това е Не Човешко и Жестоко
  • 227 цивилни граждани

    17 2 Отговор
    Руският ракетен удар по Черниговския драматичен театър е поразил тайна сбирка на множество военни специалисти по бойни дронове на ВСУ- разработчици и оператори. Да, не са били с военни униформи. Цивилни са били.
  • 228 браунчо

    2 0 Отговор
    Стрелят където искат
  • 229 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 230 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 231 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 232 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 233 Педро Санчес

    8 1 Отговор

    До коментар #205 от "Отвратителни ушанки!":

    Миглено,Мигленоо,да ти гоо напуукамм в разнебитената хралупа.Следващия път да си направиш вагинопластика,иначе няма да те зачитам
  • 234 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 235 Такива

    6 2 Отговор
    С флагчета на ГнилитеКраварите и ЕвроПуделите ще бъдат бесен. Помни ми думите.
  • 236 Да си знаеш

    6 3 Отговор

    До коментар #221 от "007":

    С флагчета на ГнилитеКраварите и ЕвроПуделите ще бъдат бесен. Помни ми думите.
  • 237 Аватар

    3 10 Отговор

    До коментар #153 от "Хахахаха":

    На война плебсът бива пращан от елита,който управлява държавата.Тогава елитът е бил от императори,крале царе и благородническо съсловие.Днес това правят политиците.Няма обикновен човек,който доброволно да воюва и мре за обогатяването на управляващата върхушка,докато го пратят на следващата война.Ако руската империя не е искала да контролира проливите тогавашните участници в руско турската война от 1878 г.просто нямаше да воюват.Не случайно в песента се пее : ,,Край Босфора шум се вдига...".
  • 238 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 239 Малкия Стоянчо

    5 1 Отговор
    Абе къде е батко стоянчо малкия( бурятта)?Ваканциононо време ,морета планини,месец и нещо не съм го чувал,та се притесних.
  • 240 факт

    18 3 Отговор
    В Чернигов беше ударено място, на което се беше събрал личен състав на ВСУ от командно ниво. Мероприятието на украинците се е провеждало при спазване на конспиративни мерки. Неслучайно е избрано мястото на срещата – градския Драматичен театър. Ударът обаче е нанесен по обект, използван от украински военнослужещи. От поканата за събитието се вижда следното: събирането е било специално маскирано като „фестивал на дроновете“. Организаторите са препоръчали да не се носят военни униформи. „Призоваваме ви да дойдете на събитието в цивилно облекло, а не във военни униформи, за да избегнете идентифицирането на събитието като свързано с военните“, пише в поканата. В нея се казва още, че събитието е закрито, съдържа чувствителна за отбранителните способности на страната информация (представени са разработки) и че повечето от участниците са действащи военнослужещи. Поради това участниците могат да бъдат снимани или фотографирани само с тяхното изрично устно съгласие, се казва в поканата.
  • 241 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 242 Мдаа

    3 3 Отговор
    Америка и Русия са империалисти за тях човешкия живот няма стойност там е важно големците да са добре ,затова хвани единия удари другия
  • 243 Търся адреса

    7 2 Отговор
    На ПродажнияКапутСтайков!

    Коментиран от #256

  • 244 БИЙТЕ. БРАТЯ ФАШАГИТЕ

    12 3 Отговор
    ДО. ПОСЛЕДНИЯ!!!
    ПОСЛЕ. НА. ЗАПАД!!!
  • 245 Историк

    2 5 Отговор
    Ти ако не си пробвал истинската мъжка любов,нищо не си разбрал и напразно си живял.Все още имаш време да се поправиш чадо.По добре късно отколкото никога.Съжалявам,че го изпратих на себе си.За играта са нужни двама.
  • 246 Сибирски крепостен

    13 6 Отговор
    Целият Свят лъже, дори и ООН, всяка наша ракета дори и детска градина или църква да разруши, там се помещава военен нелегален щаб на ВСУ или на извънземни. Не виждате ли как вишите украински офицери със семействата са отивали на църква-таен бункер. Ние стреляме когато сме трезви само по военни, дори и да са наши.
  • 247 Слава!

    6 10 Отговор
    Дрон е атакувал авиобаза Солтси-2. Два Ту-22М бомбардировача горят. Поне още един е засегнат.

    Коментиран от #262

  • 248 Укронацистите

    4 7 Отговор
    пропуснаха да ударят Путин в Ростов на Дон. Май са арестували осведомителите им в Москва.
  • 249 Хамсал

    19 1 Отговор
    След случката доста самолети се разхвъркаха от летище Жешов в Полша към Дюселдорф и Мюнхен! А сетете се защо!
  • 250 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 251 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 252 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 253 Сфсфсфсфсфсг

    17 2 Отговор
    Онн-то ще осъди ли белгородските атаки? Атаките в Донбас по цивилни? А неспазването на международни договори? А направо им се чудя на русите, що не провеждат СВО по краварски стандарт- масивни бомбардировки без да им дреме за жертви и разрушения.
  • 254 Лексотан

    4 16 Отговор

    До коментар #9 от "Давайте братушки":

    в огромни количества кремълски-другарю, и бегом към началното образование, ако познаваш буквите да учиш характеристиките и проявленията на фашизма. Сибирските фашаги могат да освободят България от фашизма, само като ни освободят от присъствието си.

    Коментиран от #260, #268, #276, #278

  • 255 Мишел

    20 4 Отговор

    До коментар #65 от "Истинолюб":

    Според видео от момента на удара, ракетата Искандер е съвсем точно насочена към театъра, където в този момент е било откриването на изложбата "Свирепите птички" . Изложбата е на украински бойни и разузнавателни дронове, които се ползват на фронта и на нови модели от това режим. Ударът е в момента, когато специалисти по бойни дронове от фронтовите части на ВСУ са посетили изложбата, за да разгледат новите модели на тези оръжия.
    Бърз удар, нанесен преди да бъде обявена въздушна тревога в града.

    Коментиран от #257, #259

  • 256 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 257 Иван

    8 2 Отговор

    До коментар #255 от "Мишел":

    Чудесно!
  • 258 ивайло

    5 3 Отговор

    До коментар #256 от "Иван":

    Бей хазаров.
  • 259 Механик

    6 1 Отговор

    До коментар #255 от "Мишел":

    Споко,че си управлят дроновете при Сан Пиетро.
  • 260 Сана Марин

    3 1 Отговор

    До коментар #254 от "Лексотан":

    Наблягай на Лексотана пич,2 големи водки + лексотан= Нирвана.
  • 261 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 262 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 263 ехаа

    6 2 Отговор
    ОО-Нее: Това е отвратителна атака, ши напишем резолюция и ши на подкрепят 150 страни а ппдбтагаревците по 5 пъти, да видят те..
  • 264 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 265 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 266 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 267 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 268 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 269 ФЕНОВЕТЕ

    2 9 Отговор
    НА УБИЙЦИТЕ ПО ТЕАТЪРА ДНЕС
    ГИ ВИДЯХМЕ НА ПЕТРОВА НИВА....
  • 270 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 271 Ирак бе страна агресор

    6 14 Отговор

    До коментар #1 от "Калпазанин":

    И защо все така забравяте, че Ирак бе страна агресор - нападна Кувейт, зароби го, ограби го, запали му 700-те петролни кладенеца и светът се надигна да освоби Кувейт, като при това Садам започна да избива масово и кюрдите , включително и с отровни газове .

    Коментиран от #275

  • 272 Гришо

    2 6 Отговор
    Вярно това е кощунство и отвратителен акт на насилие срещу мирни граждани!
    Какво са виновни хората, за войната? Не е редно така, трябва да се поразяват основно военни цели и стратегическа инфраструктура... Невинните жертви носят лоша карма!
  • 273 Демократ

    5 10 Отговор

    До коментар #97 от "ПО - ДЕМОКРАТ":

    Точно за такива освирепели от злоба жалки русороби като тебе говоря. Робът не знае какво е свобода и затова мрази хората, които се борят за нея.
  • 274 Пешо

    15 3 Отговор
    Само за инфо, от втората световна война до наши дни ,сащ са създали конфликти в които са загинали над 8 500 000 човека,а още колко съдби са променени!
    Така,че недейте рева,искате нато на ви нато
  • 275 Иван

    14 4 Отговор

    До коментар #271 от "Ирак бе страна агресор":

    А преди това Кувейт е бил част от Ирак. Англия откъсва това парче от Ирак и създава държавата Кувейт ( както създадоха Панама, Бангладеш, Пакистан, Афганистан, Косово).

    Коментиран от #283

  • 276 Фашизъм

    3 4 Отговор

    До коментар #254 от "Лексотан":

    Докато тези въшки биват нахъсванеи срещу варварите от Изток и мнимо учстие в процесите постепено се настаняват в модерния концлагер .Като въшките пропускат че контрадара на варварите може да доведе до тяхнара редукция според новия план Ост .Тоест те са предначначени за редуциране . Това са псевдоинтелектуални въшки водено от елементарни нагони за благополучие което няма да получат в концлагера. Въшки
  • 277 дончичо

    6 3 Отговор

    До коментар #136 от "Хахахаха":

    А как се хвалеше в кръчмата? Аз ги лъжа че работя,а те ме лъжат че ми плащат! Е лъжата води до опашки за хляб
  • 278 Сега разбра ли

    13 3 Отговор

    До коментар #254 от "Лексотан":

    какво е фашизтм бе - в-ко . Това е когато събориш паметниока на съветската армия която те еизкарала от концлагера . И когато няма съветска армия ставаш пак въпк апредназнчена за редуциране . Тоест няма средна класа и права, - въшко. Нямат нужра от теб и роби. Въушка смотанан
  • 279 Коко

    21 3 Отговор
    ООН къде беше, когато американците убиха 400 000 цивилни в Ирак ?

    Коментиран от #280, #281

  • 280 Иван

    12 3 Отговор

    До коментар #279 от "Коко":

    Защитаваше сатанистите в Израел, САЩ и Англия........и насилваше и изнудваше държави да участват в "Коалицията на желаещите".
  • 281 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 282 русите

    5 11 Отговор
    В безсилието си почват да атакуват по отвратителни начини - факт!
  • 283 Ирак бе страна агресор

    5 15 Отговор

    До коментар #275 от "Иван":

    Ами още по-преди Путинландия бе част от Монголската империя и според тебе рашистино,това означава, че монголо-татаро -китайците сега могат да я нападнат и запалят Путинландията, така както Ирак на Садам нападна Кувейт !
  • 284 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 285 фашизъм

    12 5 Отговор

    До коментар #281 от "Върху":

    При първото влизане в Ирак събираха 800 000 хилядна армия в проеължения на няколко години
    Удряха по контролни центрове ,Правителство и бомбардиха наред с цивилните .
    Тъй като Натовския стандарт за армия - взвод ,бригада образно и т.н е смешен и трудно могат д контролират територия им трянва огромно количество войска да изтребят с технологично превъзходвто
    В момента има показно как със 200 хилядна армоя се контролира територия ,макар да е далче от съвтските образци . Русия може да изравни със земята всичко при примера -горепосочения. Това не важи за Полша и Германия. Тях ще ги изрине и срине . Имаш показно как натовското структуриране на армиата не способно да пробие отбрана и наземна операция при изравнено технологично ниво .Понеже е глупост . трябв аогромно технолочино превъзходтво и количества. И ътй като сте велики логистици на Илончо му падат комуникациит като изхабят т батерията.

    Коментиран от #286

  • 286 Ирак бе страна агресор

    5 14 Отговор

    До коментар #285 от "фашизъм":

    Аха, ами твоите разсъждения обърнати с обратен знак, показват че Путинландията не може да води успешна вой срещу Украйна, една държава 4-ри пъти по-малка по население и 60 пъти по-малка по територия . Никога Путинландията не е могла да спечели сама война срещу що-голе по-голяма държава. Губи от Япония през 1905, губи първата световна война срещу Германия и подписва позорен сепаративан мир и чак след като САЩ се намесва , се отървава, губи и Втората световна война - само за 6 месеца Путинладия губи 6 милионна армия и бяга позорно в леговище с и и пак чак след като САЩ се намесва - се отърва . Путинладия губи и в Афганистан . За нищо не става Путинладията .
  • 287 Ирак бе страна агресор

    4 11 Отговор
    Аха, ами твоите разсъждения обърнати с обратен знак, показват че Путинландията не може да води успешна вой срещу Украйна, една държава 4-ри пъти по-малка по население и 60 пъти по-малка по територия . Никога Путинландията не е могла да спечели сама война срещу що-голе по-голяма държава. Губи от Япония през 1905, губи първата световна война срещу Германия и подписва позорен сепаративан мир и чак след като САЩ се намесва , се отървава, губи и Втората световна война - само за 6 месеца Путинладия губи 6 милионна армия и бяга позорно в леговище с и и пак чак след като САЩ се намесва - се отърва . Путинладия губи и в Афганистан . За нищо не става Путинладията .

    Коментиран от #292, #293, #294

  • 288 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 289 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 290 СССР

    7 18 Отговор
    Заличачаване на Злото от изток. Това е спасението за Свободния свят.
  • 291 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 292 Фашизъм

    6 2 Отговор

    До коментар #287 от "Ирак бе страна агресор":

    СВО се провежда в най голямата по територия страна в Европа с армия ВСУ
    Смяташ че те не са съветска школа в Киев. Смаятшч е ще се води така спрямо спрямо останалите кандидати .15 млн е имиграцият към Русия от началото на конфликта .1905 е на път милионн сухопътна армия към Япония Не знам САЩ да е някаква сухопутна сила през ПСВ с 14 леки танка или подобно .Вермахтът е бил силен ПСВ . Гражданска война в Рсуия ,малко снаряди . Викаш Англия победи Германия ПСВ .Брех .АМи загубите са приблизтелни учинението че СССР воюва после и на Изток Вермахтът не е съставен от германци. Като сметнеш загубите м даже може и да са повчеко За няколко месеца немската мапина след тия плененеити армии които така толерираш е напъ;но обезкървен . Пред Москва привършва първоначалкния ентусиазъм . На СССР не му е нужна ВСВ. САЩ финансират и двете страни .Тоест подкрепата за Германия-финансова и ресурсна по трасето в Европа и напомнпването на Райха Кой щепе да шечели война през 38 година без да е напомпана нацистка .Никакъв шанс за Швайнщайгерите .без финансовите и ресурсниу потоци от САЩ и Европа. Турция н епосмя да влезе ,предполагам там е болката аркадаш ,голямата . Що не влзез Турция в СССР ,така да потренира .,реазбираш ли Щоъо отиди и Константинопол че и ..Саталин трябваше и да пази още една ос след войната - Близък Изток . Излишно
  • 293 Беше ама 1990, а не 2001..

    13 2 Отговор

    До коментар #287 от "Ирак бе страна агресор":

    И стига с тия глупави опорки. След 1979 г. ФАЩ се помислиха за световен господар и почнаха с раздаване на правосъдие,пардон да си гонят интереса. Нищо не оправдава ничия агресия. Путин не е прав за СВО, укрите 8 години избиват своите, а Фащ водят войни по цялото кълбо. Не на войната
  • 294 Фашизъм

    6 2 Отговор

    До коментар #287 от "Ирак бе страна агресор":

    Япония що така се стресна след милионата армия изпратена .Ами Авструнгария как така приключо ПСВ
    Финансира се болшевизмът т в Русия .На бойното поле нещо някой да е спчелил ,май няма . Че затова ултиматуми насред гражданкса война в Русия ПСВ . После пак не стана с Русия интригата. Тавариш Сталин я подкара след 1927 и н емина номера с революциите изцяло.
    Смятам че не загряваш , че тръгнете ли пак Европа милата приключва . Те такива лумпени така им обясняват. Те и на ВСу така им обясняваха . И на грузинците. И на германците . Добрре ли върви контранстъплението -120 хиляди за месец. Айде да не си слагам. Ви е али схващате ,че Полша само да изкиха или НАТО да пр-не
  • 295 Глей сига

    9 1 Отговор
    ЧЕРНИГОВ ФЕСТИВАЛА НА СВИРЕПИТЕ ПТИЦИ /АМА ЧЕ ТЪПО И ПЪРВЕНЮШКО/ Е ТЕ САМО ЗАРАДИ ТОВА СИ ЗАСЛУЖАВАТ ИСКАНДЕРА НАФУКАНИТЕ ПЪРВЕНЮТА ЖЕСТОКАТА ПТИЦА ДОЛЕТЯ ПРОБЛЕМА Е ЗАЩО НЕ Е ИМАЛО И ВТОРА АЛО ПУТИН НЕ ЗАБРАВЯЙ ЗА КОНТРОЛНИЯТ ИЗСТРЕЛ ОТ ТИЯ ШМЕКЕРИ ИМА ОСТАНАЛИ ЖИВИ АДЕ СТИГА АВАНТА
  • 296 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 297 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 298 3500 евро

    6 1 Отговор

    До коментар #143 от "Историк":

    Взимат "нашите" хора от еврофондовете.
    Повечето българи не са "наши хора"
  • 299 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 300 Механик

    3 7 Отговор

    До коментар #2 от "обективен":

    Че кой я започна тая война и защо?Пак същите с цел анексия.Варвари.

    Коментиран от #314

  • 301 Александър

    2 4 Отговор
    Армията на Монти и давах два дни в Сталинград! След туй Мон ти с бял пешкир! Руски батальон от 700 души, на четвъртия ден има само 28!?
  • 302 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 303 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 304 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 305 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 306 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 307 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 308 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 309 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 310 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 311 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 312 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 313 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 314 артишок

    10 6 Отговор

    До коментар #300 от "Механик":

    Нали ако изтърват макитата, ще е същото бре. Не само щяха да пребиват българи ами и да ги трепят...а ние да пишем резолюции и да плачем на рамото на Борел. Егати джендър планктона..
  • 315 М3 голд

    12 6 Отговор
    Защо никой не споменава, че по това време в това здание е имало събиране на специалисти, разработчици на дронове, много военни, изложение. Атаката е била вертикална, с Искандер, както пишат, да не се разруши фасадата, която е паметник. Убити били много от присъстващите. Тия деца и други в статията са постоянно писвани, но няма потвърждения. Както се вижда от снимката, поражението е покривът и вътрешността на сградата.

    Коментиран от #316, #317, #318, #322

  • 316 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 317 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 318 Златка

    5 6 Отговор

    До коментар #315 от "М3 голд":

    Требе да си много тп за да повярваш на това
  • 319 СЛАВА НА РУСИЯ

    7 8 Отговор
    Българите сме с братушките .
  • 320 Хамсал

    7 7 Отговор
    Браво на "Искандера"-а, който е трябвало е бил занулен!
  • 321 ООН патки пасе

    11 8 Отговор
    А когато украинци убиваха руско говорящи украинци в продължение на 8 години, ООН спеше дълбок зимен сън. Айде сега без декларации, като че ли някой вече ви брои за нещо!
  • 322 е как иначе

    10 8 Отговор

    До коментар #315 от "М3 голд":

    Нали трябва пропагандата да работи.
    Никога няма да признаят, че няколко офицера на НАТО полетяха към други измерения. Няма и да чуеш, че за един ден им се запълниха доста болнични легла. Като нищо, за да прикрият липсата на някои известни генерали от публичното пространство да чуем, че отново са станали някакви странни инциденти (двама, вече ги няма, а официалните съобщения за тях дойдоха няколко дни след подобни обстрели на руснаците), Да признаят какво всъщност се е случвало в театъра бу било официално заявление пред целия свят, че НАТО участва директно във войната. Друго е да се правят на "света вода наблюдател".
    Наратива им е до болка познат и само смешни чиновници го ретранслират, но няма кой да вярва. При цялото информационно затъмнение, което са реализирали - хората пак не им се хващат на въдицата

    Коментиран от #327, #328

  • 323 ТИТИ

    3 5 Отговор

    До коментар #155 от "Историк":

    КАКВО ОЗНАЧАВА ДУМАТА ОПОРКА НА БЪЛГАРСКИ ЕЗИК
  • 324 ТИТИ

    0 9 Отговор

    До коментар #162 от "А ХИРОШИМА И НАГАЗАКИ ,":

    А ЗЕМЯТА НА ИНКИТЕ?
  • 325 Кирчо

    4 0 Отговор

    До коментар #4 от "стоян георгиев":

    Не са снаряди а военни дронове
  • 326 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 327 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 328 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 329 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 330 български интелектуалец

    9 6 Отговор

    До коментар #8 от "Хахахаха":

    Терориси Русия? Не,по скоро убийци.
  • 331 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 332 Миле

    7 8 Отговор
    Кат правиш демонстрация на дронове , които се озползват на фронтовата линия срещу руснаците , на какво се надяваш , да ти пусанат бонбонки от някой самальот ли?...
  • 333 Александър

    6 7 Отговор
    1945 Червената армия тръгва срещу Япония! Темп на настъпле ние 60 км.на ден! Американците и англичаните онемяват! И то при положение, че Русия е изтощ ена от боевете с германците! Ако не бяха американците, англичани те нямаше да успеят с десанта!
  • 334 Александър

    6 8 Отговор
    Имам книгата: Садако иска да живее! Историята е за момиче от Хирошима, преживяло атомния кошмар! Според преданието, в болницата трябва да изреже 1000 жерава, за да оцелее! Не успява и умира от атомна смърт!
  • 335 Ксаниба

    10 9 Отговор
    а колко натовски дженерала отлетяха към белзебуб?!!
  • 336 Даа

    9 10 Отговор
    Мирни натовски експерти ходят с кошници с ябълки на православен празник, а един мармот завива шоколад. И Виктория Нюланд раздава курабийки на площада...
  • 337 145

    1 4 Отговор

    До коментар #48 от "Примати":

    Не си запознат с истината!
  • 338 145

    5 1 Отговор

    До коментар #53 от "Хахахаха":

    А какво правеше СССР 1968 в Чехословакия и Пражката пролет? Цветя ли носеха или освобождаваха и там?
    Предполагам, че и войниците от БНА тогава също не са носели хубавите български рози на Чехословашкия народ. И Тодор Живков предлжи на Брежнев за тази офанзива. Така, че не ХАХАХА, . ХОХОХО
  • 339 Майдан

    1 5 Отговор

    До коментар #61 от "Хахахаха":

    До преврата всичко беше ок
Новини по държави: