Last news in Fakti
  Тема: Украйна

24 Февруари, 2024 07:10 9 774 248

Русия към Запада: Още не е съвсем късно да спасите поне нещо от Украйна

  • василий небензя-
  • русия-
  • украйна

За целта тя трябва да бъде мирна и неутрална страна, заяви руският постоянен представител Василий Небензя на заседание на Съвета за сигурност на ООН

Русия към Запада: Още не е съвсем късно да спасите поне нещо от Украйна - 1
Снимка: ЕПА/БГНЕС

Все още е възможно Украйна да бъде запазена под някаква форма, но тя трябва да бъде мирна и неутрална страна, каза руският постоянен представител Василий Небензя на заседание на Съвета за сигурност на ООН.

„Искам да подчертая още, че в нея не трябва да има дискриминация и русофобия, не се възхваляват нацистките престъпници и не е заплаха за Русия. Именно към постигането на тези цели е насочена нашата специална военна операция", каза той, цитиран от РИА Новости.

Още новини от Украйна

Както посочи дипломатът, Западът има избор: дали Русия ще трябва да се бори докрай за това, както „знае как да го направи“, или здравият разум все пак ще надделее във Вашингтон, Лондон и Брюксел и те ще се опитат да спасят поне нещо от Украйна .

По-рано дипломатът по време на заседание на Общото събрание на ООН каза, че "временно окупирани" територии на Украйна не съществуват, но има нови руски региони: Крим, Донецка и Луганска републики, Херсонска и Запорожка области.

Той предупреди, че колективният Запад ще трябва да отговаря за стореното на Украйна и нарече „формулата за мир“ на Владимир Зеленски фалшива, за която не си струва да се губи време.

„Ако няма реални преговори, основани на реална оценка на ситуацията на място, целите на Специалната военна операция все пак ще бъдат постигнати“, подчерта Небензя.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 170 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Баце

    210 157 Отговор
    Евала, така се прави.

    Коментиран от #5, #58, #96

  • 2 Бамбука

    153 53 Отговор
    Едно си баба знае, едно си бае.

    Коментиран от #19

  • 3 КОТарАК

    158 153 Отговор
    а вас кой ще спаси?

    Коментиран от #4, #81

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Хахахаха

    108 207 Отговор

    До коментар #1 от "Баце":

    От руския нацизъм по-голямо нещо няма! Все едно НАТО да нападне раша с условията да се спре американофобството в русия.

    Коментиран от #8, #17

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Темперамент

    164 41 Отговор
    Това ми хареса
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Голяма въпросителна

    72 122 Отговор
    Абезиян можел и да говори
    Абе рошав ти сега ще връщаш ли тоалетните чинии на хората няма ли да ги връщаш??

    Коментиран от #27

  • 10 Типично

    75 108 Отговор
    злобно и иронично "предложение" с огромна доза сарказъм !
  • 11 Българин

    86 163 Отговор
    Русия ще се разпадне
  • 12 Фон клайст

    64 141 Отговор
    Нато да удари орколандия от запад китай от изток и да пуснем хронометрите да засечем за колко минути ше приключи завинаги страната на злото

    Коментиран от #91

  • 13 Българин

    69 136 Отговор
    Матушка е през закриване
  • 14 Типичен

    60 102 Отговор
    фашисти !
  • 15 Опааа

    158 72 Отговор
    Мачкаааай Вова! Денонощно дронове и ракети!

    Коментиран от #53, #190

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Всъщност,

    172 53 Отговор

    До коментар #5 от "Хахахаха":

    Грешиш. Русия не проявява елементи на западно-фобство, докато основна цел на западната пропаганда е демонизирането на Русия, подкепено от икономическа изолация под формата на наказателни санкции.

    Коментиран от #21, #47, #128, #133

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Кнаус 485

    142 97 Отговор

    До коментар #2 от "Бамбука":

    Заглавието е вярно.... Колко по-бързо запада проумее това, шанса да има остатъчна Украйна е голям.... Русия няма нужда от територията на Украйна, руси има нужда само от едно Украйна да е неутрална държава и от нейната територия да няма заплаха за Русия.. чета украински дронове в Тула и липецк, вероятно ти е дронове идват от района на харков, какво би станало ако от харков тръгнат ракети за Москва..... Та затова Путин и Русия имат право да искат неутрална Украйна....

    Коментиран от #24, #25, #51, #174, #214

  • 20 Българин

    93 148 Отговор
    Украйна ще стане член на НАТО и ЕС. Стандарта на живот на украинците в свободната част на Украйна ще бъде няколко десетки пъти по-висок от този в окупираните от рашистите територии. Ще последва съдбата на Германия след ВСВ, от евро-атлантическата част на Украйна ще има просперитет и висок стандарт на живот, а от руската - кал и мизерия.

    Коментиран от #26, #30

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Ха ха

    88 134 Отговор
    Плаши гаргите. Краят им идва . Братята украинци вече приключиха с флота им. Сега явно е ред на авиацията. А догодина ще приключат и с руската пехота. А междувременно за тия две години окончателно ще се скапе и икономиката им. Така ,че скоро ще видим Путя в Хага или в ковчег.
  • 23 1944

    37 88 Отговор
    рООсийската абезяна май не разбра че краварския гущер вече е 93 рублички. перспективата е по лоша от времето на ссср. матушката на нашите безродници отиде в канала. да им е честито.

    Коментиран от #92

  • 24 .....

    115 21 Отговор

    До коментар #19 от "Кнаус 485":

    Прав си на Русия не и трябва територия. От Владивосток до най западната част на на Русия със самолет се лети 9 часа, а от Москва до Ню Йорк за 8 часа направете си извода защо им е територия.

    Коментиран от #41

  • 25 1944

    33 64 Отговор

    До коментар #19 от "Кнаус 485":

    путлер има право да мачка крепостните. извън империята на злото нема никакви права.

    Коментиран от #33

  • 26 123

    81 52 Отговор

    До коментар #20 от "Българин":

    Те МАТО и ЕС май започват да се разпадат

    Коментиран от #28, #59

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Българин

    42 75 Отговор

    До коментар #30 от "Кнаус 485":

    Просперитет в България виждам навсякъде през последните 20 години, само некадърните и мързеливите живеят зле в момента, както е по цял свят. Аз живея добре тук. Преди няколко месеца отказах предложение за работа на висока позиция в Берлин. Дадох си сметка, че стандарта ми на живот е достатъчно добър в родината ми и нямам нужда да емигрирам. Ако при теб нещата не се случват търси вината в себе си. Нито ЕС, нито НАТО са длъжни да ти дават нещо наготово.

    Коментиран от #44, #50

  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 пътник

    29 59 Отговор
    Само червеният терор забавя Русия от разпадане,но и той има граница на възможното.И бързат да се изкарат миротворци,но вече малцина им се хващат на въдицата.Затова стават още по-бесни и коварни.
  • 35 Демократ

    45 74 Отговор
    От 1917 г. досега, където е стъпвал руския ботуш по света, е разрушавал и убивал и е настъпвала мизерия, терор и насилие. Държавите, които не са се отървали от него са огледалото на комунизма - Северна.Корея, Беларус, Куба, Венецуела, Еритрея. Там човешкия живот няма никаква стойност и държавите са превърнати в концлагери, каквато е Русия, руския мир. Злото не може да стане добро, то разбира само от зло. Светът сега разбира колко голяма грешка е допуснал като е приел Русия като цивилизована държава. Там вилнее болшевишки азиатски терор и е създадена най-страшната тайна и явна полиция в света НКВД от времето на Сталин до КГБ на Путин. Ленинизъм, Сталинизъм, Хитлеризъм и Путинизъм - най-страшните и убийствени периоди от човешката история в последните 100 години, убийците на свободния човешки дух, смазването на всякаква свобода на развитие. Това е Русия.
  • 36 Българин

    35 62 Отговор
    Руските фашисти вече не могат да се спасят.

    Коментиран от #147

  • 37 Българин

    40 59 Отговор
    Всяко икономическо или политическо сътрудничество с русия завършва с купони за хляб.

    Коментиран от #48

  • 38 Всъщност,

    71 23 Отговор

    До коментар #21 от "Хахахаха":

    Ние знаем по себе си как и на каква цена Европа издърпа България към себе си. Само че Русия не може да изгуби суверенитета си заради "сини джинси и кока кола". Такъв процес беше тръгнал при Елцин и това са най-лошите житейски спомени за болшинството от руснаците. Точно по тази причина руснаците никога няма да възстанат отново заради западните супермаркети, както се надяваха недалновидните западни политици

    Коментиран от #111

  • 39 1944

    29 47 Отговор

    До коментар #28 от "Българин":

    остави ги тея пенционери. още взривяват влаковете на село. четат от читалището броевете на работническо дело и ръкопляскат на речите на брежнев. пият и псуват с мизерните текезесарски пенции.
  • 40 Бако

    43 45 Отговор
    Руска шизофрения.

    Коментиран от #118

  • 41 Защото

    39 47 Отговор

    До коментар #24 от ".....":

    са алчни и тежко комплексирани интелектуални лилипути! Начело с путлерчо!
    От космоса се вижда, вие крепостните пак не сте разбрали... 🤣🤣🤣

    Коментиран от #49, #141

  • 42 123

    45 29 Отговор
    Те МАТО и ЕС май започват да се разпадат

    Коментиран от #45

  • 43 100

    27 50 Отговор
    Щом рашките толкова много плашат значи силите са им на привършване.
  • 44 Българин

    33 33 Отговор

    До коментар #32 от "Българин":

    Това е обща тенденция сред работещите, не само сред тези на високи позиции. Дори и по-обикновените професии яко дърпат нагоре. Едни учители, които само допреди 10 години бяха със смешни заплати, вече се подписат срещу доста прилични възнаграждения. Ако ти трябва майстор за нещо - плочки, бояджия и т.н. и те работят срещу доста сериозни пари.

    Въобще, тия приказки от шипковия храст, как в България било "зле" ги пробутват хора, които или директно лъжат, или стоят по цял ден в кръчмите/пред блока и НИЩО не вършат. ТОВА е срамно.
  • 45 Май май

    26 29 Отговор

    До коментар #42 от "123":

    "Май" но само в пропагандата на руския фашизъм.
  • 46 Здрасти копейкииИ !

    29 26 Отговор
    Кондукторката ще ви погали по kpaтyнките .
  • 47 Историк

    45 39 Отговор

    До коментар #17 от "Всъщност,":

    Руските колонии сами си показват докъде са я докарали- Сев.Корея, Беларус, Куба, Венецуела, те са руските образци на диктатура, няма никаква нужда друг да им казва какви са. На Русия са и виновни САЩ и Запада, че е голяма терористична държава.

    Коментиран от #109

  • 48 Българин

    19 10 Отговор

    До коментар #37 от "Българин":

    Абе не е точно така ,ама в момента заработвам центове и ще ме разберете,,,,
  • 49 Кнаус 485

    41 10 Отговор

    До коментар #41 от "Защото":

    А бе човекът ти говори за разстояние на полети, а ти не можеш да вденеш.... За каква е алчност говориш като Русия единствената държава с 11 часови зони..... Мислиш ли че такава страна лесно се управлява и има нужда от още територии и проблеми....
  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 Демократ

    30 39 Отговор
    Грешката на света е, че е приела Русия в световните организации и е смятал, че може да се цивилизова. В тях има правила, международни договори, задължения, за Русия това не съществува и много отдавна го е доказала. Ако беше оставена на собствен ход отдавна щеше да се е самоликвидирала и светът щеше да е забравил името й. Съществуването й е световна грешка.

    Коментиран от #115

  • 53 Ааааа

    5 2 Отговор

    До коментар #15 от "Опааа":

    Ти нещо за мозък в главата чувал ли си?Предполагам, че не не си.
  • 54 Фют

    14 26 Отговор
    Започва третата година от тридневната специална операция.
    Копейките щастливи ли са?
  • 55 Швейк

    11 25 Отговор
    Още не е късно да спасите Украйна от нас , терористите.
  • 56 Българин

    25 28 Отговор

    До коментар #50 от "Въобще":

    Стотици хиляди българи в доста трудните години ходиха да работят за пари за да си издържат семействата и не само, че семействата им не са "джендарски" ами трудностите на това, че живеят разделени, само ги направиха още по-сплотени. Лично познавам десетки такива случаи на хора ходили да работят къде ли не, с прекрасни семейства. Децата им отраснаха и вече рдителите им могат да се раздват и те на живота си. Междувременно ситуацията в България дотолкова се подобри, че много от тях вече избират да не работят в чужбина.

    През това време рублописците храбри лющят яко сигнални думички без връзка с реалността, защото си мислят, че хората са като тях и "живеят" чрез фантазиите си, а не в реалността.

    Коментиран от #76, #83

  • 57 Акула

    3 3 Отговор
    Вз ще и си Погубва Държавата и Народът

    Коментиран от #90

  • 58 Само мозъчни инвалиди

    31 21 Отговор

    До коментар #1 от "Баце":

    може да се вържат на подобно твърдение от един руски фашист.
  • 59 Така се разпада ЕС, че

    25 13 Отговор

    До коментар #26 от "123":

    вчера дават 137 милиарда долара след старта на съдебната реформа на новото им правителство.
  • 60 РЕАЛИСТ

    24 23 Отговор
    Май взеха трезво да разсъждават в Русия. Ще превземат Украйна и после трябва да е възстановяват, което ще иска много пари. От друга страна украинците свикнаха да мързелуват, не работят и живеят охолен живот от подаяния. Щом на Запад им се видя бедно, представяш си как са ги глезили. Вчера ме засича един Лексус и гледам киевски номер. Един не съм видял със скромна колица от Украйна.

    Коментиран от #64

  • 61 Проявленията

    15 10 Отговор
    На подобни индивиди, и застаналите зад тях държави, доказва, че е крайно време Съвета за сигурност на ООН да бъде реформиран.
  • 62 НАБЛЮДАТЕЛ

    24 9 Отговор
    Окраина не им трябва на англосаксите. Ще я насъскват до последно.
  • 63 вятъра на промяната

    23 17 Отговор
    „Искам да подчертая още, че в нея не трябва да има дискриминация и русофобия"
    А вие какво очаквате да има след вашите погроми над Украйна и украинския народ? Вие да ги бомбите а те да ви целуват. Дори цяла Украйна да превземете не си мислете, че ще може да я контролирате.

    Коментиран от #94

  • 64 Българин

    20 15 Отговор

    До коментар #60 от "РЕАЛИСТ":

    Не си видял, защото милионите емигранти оттам масово напуснаха с един куфар с най-необходимото. Каква "обионовена колица"?

    Тези с колиците са тези, които са имали най-много пари в украинкото общество, изнесли са се първи, защото са имали най-много възможности да го направят, и е ЛОГИЧНО да карат скъпи коли. Не са и особено много на фона на МИЛИОНИТЕ емигранти бегълци от руския терор.

    Коментиран от #74

  • 65 Хи хи хи

    16 17 Отговор
    Които е дръпнал стария мечок за опашльока винаги бяга все едно го гони рояк пчели !!!! Така е и сега , зелника ще го весят скоро време за здраве !!!!

    Коментиран от #68

  • 66 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 67 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 68 Мдаа

    14 11 Отговор

    До коментар #65 от "Хи хи хи":

    Това е поредната фалшификация на руските терористи: приписват си чужди заслуги, за да се представят за нещо, което не са.

    Ще видим сега чий заслуги ще си опитат да си припишат, но няма много кандидати да са им ортаци, а тия които са им, нещо не са за хвалене пред света.
  • 69 Наблюдател

    10 5 Отговор
    Факти е медия, работеща по метода „40 на 60“, който според руските учебници за военна пропаганда и дезинформация е изфабрикуван от Гьобелс. Състои се в създаване на медии, които предоставят 60 процента от информацията си в интерес на врага. Но след като по този начин са спечелили доверието му, останалите 40 процента, благодарение на това доверие, се използват изключително ефективно за дезинформация. По време на Втората световна война е имало радиостанция, която се е слушала много от антифашистите в Европа. Смятало се, че е британска. И едва след войната се оказва, че всъщност това е радиостанцията на Гьобелс, работеща по разработения от него принцип „40 на 60“.

    Коментиран от #73

  • 70 Браво

    11 11 Отговор
    Прав е господин Хрусчов, Украйна е Руска територия !
  • 71 Симо

    15 12 Отговор
    Дреме им на Вашингтон, Лондон и Брюксел за украинците и Украйна. Те са инструмент бе особено значение. Като гледам спокойно разхождащите се и мързелуващи украинци по улиците на нашият град, май и на самите украинци не им дреме. Така че руснака за да му е мирна главата, трябва да приобщи цялата територия и да се кротне региона.

    Коментиран от #72

  • 72 Българин

    11 17 Отговор

    До коментар #71 от "Симо":

    Русия бомби украинците в Украйна.

    Вашингтон, Брюксел и Лондон помагат на украинците в Украйна да се защитават.

    Вижда се на кой му дреме за украинците в украйна, и на кой не.

    Коментиран от #78

  • 73 Глей ся

    6 7 Отговор

    До коментар #69 от "Наблюдател":

    Когато Америка те обявили за враг и ти вдигне мерника, пропагандата няма да те спаси.А Байдън ще вземе още един мандат.
  • 74 По Българин

    18 8 Отговор

    До коментар #64 от "Българин":

    Е аз на теб ли да вярвам или на очите си - аз не съм видял украинец в България "само с един куфар" - всечките са с много скъпи коли.

    Коментиран от #77, #82, #100, #105

  • 75 Кресна

    11 16 Отговор

    До коментар #67 от "СЛАВА РУСИЯ !":

    Да славиш Русия, да подкрепяш психопата Путин и руските
    терористи и садисти две години след началото на войната, след руските зверства и разрушените от тях градове, след убитите над 800 украински деца означава да си същество със силно увредени представи за морал и общочовешки ценности. Или по накратко морален ypoд, при който понятията за Добро и Зло са обърнати наопъки.
  • 76 Стенли

    0 0 Отговор

    До коментар #56 от "Българин":

    Така
  • 77 Истината

    12 14 Отговор

    До коментар #74 от "По Българин":

    Доброволните руски роби не сте българи а само роби. Ненавиждани от българите и презирани от руснаците, защото знаят, че продалият собствената си родина ще продаде и господарят си.

    Коментиран от #84

  • 78 Антитрол

    17 8 Отговор

    До коментар #72 от "Българин":

    Пък Израел бомби палестинци в Газа

    Брюксел и Вашингтон помагат на израелците да избиват цивилни и да провеждат геноцид

    Вижда се на кой му дреме за някакви правила в света, и на кой не.

    или на господарите ти е разрешено да нападат когото си искат но на руснаците не е.

    Коментиран от #86

  • 79 Требе Мунчо

    4 4 Отговор
    Да направи един поход за мир.Ксто дойде баба Марта.
  • 80 Само със СЛАВА

    5 5 Отговор

    До коментар #67 от "СЛАВА РУСИЯ !":

    Не СТАВА.
  • 81 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 82 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 83 Стенли

    11 4 Отговор

    До коментар #56 от "Българин":

    Така мислиш ли че е навсякъде в България колко много области са обезлюдени от безработица и ниско заплащане?!

    Коментиран от #89

  • 84 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 85 Човек

    13 16 Отговор
    Русия тръгна да изкоренява русофобията в Украйна с война. По този начин я направи дълбоко русофобска държава и това ще си остане така поне до края на века. Русия е царица в това да постига точно обратното на целите си. Копейките, които припяват на руската пропаганда, да си спомнят как тя откъсна Македония от България и я научи да ни мрази. Не съм ги чул да настояват да влезем там с танковете. Май не им се ходи на война да умират, но когато умират други хора са щастливи и подкрепят. Това копейките не са човеци, а някакви зомбита.
  • 86 Българин

    9 13 Отговор

    До коментар #78 от "Антитрол":

    Удари на камък с опорките и смени темата ли?

    Както казах, вижда се на кого му пука за украинците в Украйна: това са Вашинктон, Брюксел и Лондон.

    Коментиран от #113

  • 87 Българин

    10 13 Отговор

    До коментар #84 от "По Българин":

    " Ненавиждани от българите

    Хахаха. Българите ненавиждали сами себе си.

    Руския еничарин наистина е уникално създание.
  • 88 Трифон зарезан

    10 13 Отговор
    Крадеца вика ще ви крадем, и вие ще мълчите , щото ще ви бием и т.н. и т. е..м. " това е велика русиЯ.
  • 89 Българин

    6 10 Отговор

    До коментар #83 от "Стенли":

    Когато една опорка падне, скачат на следващата. Обезлюдяването където го има е комплексна история и се случва във всички селски райони по света. И няма абсолютно нищо общо с това дали семействата остават по-сплотени или не, което беше и предната ти опорка.
  • 90 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 91 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 92 дядо поп

    4 4 Отговор

    До коментар #23 от "1944":

    Виж колко е бил преди войната и не пиши глупости!

    Коментиран от #101

  • 93 Мдаа

    0 0 Отговор

    До коментар #91 от "Гледай":

    А защо мислиш, че ако падне, ще падне в неговия, а не в твоя?
  • 94 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 95 1944

    2 4 Отговор

    До коментар #67 от "СЛАВА РУСИЯ !":

    бойко ти ли си
  • 96 И да слагате минуси,

    14 13 Отговор

    До коментар #1 от "Баце":

    това е истината!Колкото по на запад,толкова повече им навлиза на запад яците,и няма мърдане!

    Коментиран от #240

  • 97 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 98 Кирил

    15 14 Отговор
    За русия, обаче, вече е късно. Разпада е неминуем
  • 99 Благой от СОФстрой

    16 11 Отговор
    Тоа като го чуете и видите добива човек пълна представа какво е това изродено образование на природата, руснак!
  • 100 Българин

    9 7 Отговор

    До коментар #74 от "По Българин":

    "Е аз на теб ли да вярвам или на очите си - аз не съм видял украинец в България "само с един куфар" - всечките са с много скъпи коли."

    Даже собствената ви пропаганда те опровергава - всички украинци били "на хотел", "на олинкузив" и какви ли не друго глу пости. Пък нещо не съм видял пред "хотелите" извън сезона да се е задръстило от лимузини и Джипове, та пак си противоречиш.

    То на тия, които живеем в реалността ни е ясно де. Все ден почти като седна на кафе има някоя украинка да работи. Отделно познати собственици на бизнеси са ми разказвали за наето на обикновена даже нископлатена работа украинци. Те не карат никакви коли, камо ли скъпи.

    Както казах, на тия приказки от шипковия храст не знам кой им вярва.

    Коментиран от #102

  • 101 1944

    6 1 Отговор

    До коментар #92 от "дядо поп":

    пенчо бре чети. ама пенчо е чукча. не може да чете.
  • 102 Най-много русофили има в интернет

    6 10 Отговор

    До коментар #100 от "Българин":

    Навън сякаш са се изпарили.

    Коментиран от #148

  • 103 Мдаа

    10 15 Отговор

    До коментар #94 от "Стенли":

    Алеята на ангелите е чиста руска измислица и както е типично за КГБистите, използват тази част от населението, която предизвиква най-голямо съчувствие, за да прокарват най-циничните си лъжи и да оправдават най-фашистките си действия.
  • 104 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 105 акъл

    1 4 Отговор

    До коментар #74 от "По Българин":

    Толкова си гледал. Всички други са видели, но ти предпочиташ да вярваш на собствената си фантазия, не на фактите.
  • 106 Мдааа Дааа

    7 3 Отговор
    Колко много истина и реализъм...
    Или ...
    "ЩОМ НЕ ИСКАШ МИРА ЕТО ТИ СЕКИРА"
    "ДА БИ МИРНО СЕДЯЛО НЕ БИ ЧУДО ВИДЯЛО"
  • 107 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 108 Българин

    10 8 Отговор

    До коментар #104 от "Човек":

    В интерес на истината, нас никой не ни пита дали искаме да сме с Русия: стъпиха ни на врата и си създадоха робска прослойка, която да ни държи под ботуша им, която се "справяше" със задачата даже с по-голямо усърдие отколкото щяха да го правят самите руснаци. Затова и Тодор Живков предложи да им станем република. Тези хора и до днес ни управляват, нищо, че доста от тях се представят за "европейски". ПП, ГЕРБ и ДПС и т.н. са също толкова проруски, колкото и Възраждане, БСП, ИТН и т.н. Просто играят играта на "доброто и лошото ченге".

    Коментиран от #122

  • 109 Българските турци

    15 5 Отговор

    До коментар #47 от "Историк":

    Историците знаят истинските причини за всичките войни в човешката история ! Подбудите са досущ както тия на Каин , миг преди да убие Авел ! Колониализмът е ненаситен и винаги налита на нови земи с неоплюскани ресурси ! До днес всички богати на ресурси територии , по един или друг начин са под хегемонията на колониалната мощ , която граби и безскруполно експлоатира със своите мафиотски методи , прилагани над завладяните народи !... Територията на Русия от векове е в периметъра на ненаситния апетит на бесния западен колониализъм !... Опитаха с Наполеон !...Опитаха с Кримската война ! ... Сринаха и разграбиха Османската империя , но не успяха с Ленин в Русия чрез ПСВ (WW 1) !...Опитаха с Хитлер пак чрез ВСВ (WW 2) !... Изтърваха Големия Шаран СССР, който уловиха чрез Горбачов , само защото си мислеха, че ще си я разпределят плячката с Элцин спокойно , пирувайки и забавлявайки се с руския народ !...Элцин умря и дойде един "негодник" и им срути похотливото въображение !... Всичките им двукопитни стратези измряха, като последният най изкусен Мефистофел си отиде съвсем наскоро убеден и примирил се с неуспеха !...Потомството на Каин обаче владее все още света ни и БОРБАТА за справедливост продължава !!!...

    Коментиран от #114, #132, #156

  • 110 Свобода

    7 7 Отговор
    А вас кой ще спаси?! Вие сте тумор за човечеството!
  • 111 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 112 Така е

    12 6 Отговор
    Зеления да се отказва от НАТО.
  • 113 Тонката

    13 4 Отговор

    До коментар #86 от "Българин":

    ".....вижда се на кого му пука за украинците в Украйна: това са Вашинктон, Брюксел и Лондон."

    Ами не! На нито един от изброените не им пука нито за украинците, нито за Украйна!
    Всички изброени от теб са на принципа:

    -Не е важно ние да сме добре! Важно е Русия да е зле!

    Докато Европа не нарита американските задни части и не ги изгони оттатък океана, нищо добро не ни чака. Защото Европа може без Америка, но Америка не може без Европа!
    Ама то колелото вече се завъртя....Погледнете какво се случва в Америка и не само... Хакерски атаки отвсякъде. 5-6 милиона клиенти на ATT дни наред останаха без телефони. В Англия същата работа....3-4млн клиенти на един от мобилните оператори останаха без телефони дни наред. И не само мобилните оператори....Атакува се критична инфраструктура....Атакуват се водопреносни мрежи, атакуват се центровете за спешна помощ и т.н....Това, че все още се мълчи по тези въпроси, не означава, че не се случва. Проблемът е, че заради краварите, ще го отнесем всички.

    Коментиран от #116

  • 114 Факт

    12 6 Отговор

    До коментар #109 от "Българските турци":

    " Колониализмът е ненаситен и винаги налита на нови земи с неоплюскани ресурси !"

    Русия и в момента е гигантска колониална държава.

    Коментиран от #137

  • 115 Коко

    8 9 Отговор

    До коментар #52 от "Демократ":

    Ми тя ако спазванше договорите сега щеше да носиш чалма.

    Коментиран от #125

  • 116 Българин

    7 11 Отговор

    До коментар #113 от "Тонката":

    Вашингтон, Брюксел и Лондон помагат на украинците да си запазят държавата, совбодата и живота.

    Русия отнема украинските животи, територии и свобода.

    Ясно е на кой му пука за украинците.

    Коментиран от #121

  • 117 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 118 Типично руска шизофрения!

    12 10 Отговор

    До коментар #40 от "Бако":

    Безкрайна като Вселената!
  • 119 БайДанчо

    6 10 Отговор
    А какво ще правим с оръжията, които произвеждаме постоянно за Укрия!
  • 120 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 121 Тонката

    13 5 Отговор

    До коментар #116 от "Българин":

    "Вашингтон, Брюксел и Лондон помагат на украинците да си запазят държавата, совбодата и живота."

    Ако искаха да помогнат, да не бяха ги въвличали в този конфликт! Сега с какво ще им помогнат? С какво? С оръжия? С пари? С какво? Като искат да им погнат....по-специално Вашингтон, що спряха доставките на оръжие? Ако това изобщо може да се квалифицира като помощ....С какво Лондон помогна на Украйна?
    На тях изобщо не им пука колко укри ще умрат, стига да победят....Понякога се учудвам на количеството глупости, които могат да бъдат написани за единица време....🤔
    Като искат да им помогнат, да сядат на масата за преговори, а не да ги въоръжават.

    Коментиран от #142

  • 122 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 123 Перо

    11 2 Отговор
    Не може наложеното от вън етническо малцинство, съставляващо под 0,2% от населението на Украйна, да ръководи държавата и упражнява властта от 2014 г. до сега. За да се задържи на власт ръководството се опитва да раздели обществото с измислен национализъм, без да има етническа украинска нация! Идеологията на това ционистко малцинство е анти-човешка /забранявана на 30-та Сесия на Общото събрание на ООН/, поради което започна да генерира геноцид, да провокира войната и да се откаже от международните задължения, веднага след преврата от 2014 г. в Украйна! Тамошен елемент от групата /С.Станишев/, беше наложен и в ръководството на БГ и партийно формирование в ЕС! Във външната политика ползват агенти като Тагаренко за разложение на другите държави!
  • 124 хаха

    6 7 Отговор
    Дъра бъра, празни приказки. На клептократския кремълски режим им трябва война навън и репресии вътре, иначе ще я ядат хурката на народната любов.
  • 125 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 126 Човек

    13 8 Отговор

    До коментар #94 от "Стенли":

    А кой създаде сепаратисткото движение в Украйна с пропаганда, финанси и оръжие? Кой изпрати руски офицери да го организират и поведат? В Донецк 2014 г. като превзеха сградите на полицията и администрацията и се обявиха за независими кой водеше армията - Игор Гиркин, руски гражданин, роден в Москва. Кой стана министър председател на самопровъзгласилата се Донецка Република - Александър Бородай, руски гражданин, роден в Москва. Путин е източникът на всички проблеми в Украйна. Преди той да се намеси, там нямаше никакво етническо напрежение и хората си живееха спокойно. Путин е виновен за всички жертви, включително за алеята на ангелите и дома на съветите. Украйна не само има пълното право, ами е абсолютно задължена да се от отбранява от агресията на Путин и неговата Русия.

    Коментиран от #129, #150

  • 127 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 128 браво

    4 6 Отговор

    До коментар #17 от "Всъщност,":

    а какво предлагаш вместо санкции да подарят на путин една ескадрила няколко милиарда и снн да се изнесе в москва да предава умните мисли дето се сипят от говорители като захарчето путин че не стига песков и мечков ами и тоя
  • 129 Кой проведе Майдана

    4 7 Отговор

    До коментар #126 от "Човек":

    с 5 млрд.д.от Америка?
    Си един са руски граждани.
    Путин ги прати
    Тъпак

    Коментиран от #160

  • 130 Българин

    10 8 Отговор

    До коментар #117 от "НОСТАЛГИЯ ПО НОРМАЛНОСТТА Стела Костова":

    Ахахахаха.

    Ама то се появили и "автори" които възпяват и комунистическия режим ли?

    Абе, що в тази творба не пише нищо за:

    - злокобната държавна сигурност
    - за лагерите Белене
    - за това, че се стреляше на месо и без предупреждение за всеки който се опита за ИЗБЯГА от тоя "рай"
    - за диктатурата на БКП
    - за пенсиите на земеделците от 37 лева на месец
    - за политическите репресии
    - за източването на България от съветските другаре
    - за режима на тока
    - за празните магазини
    - за опашките
    - за системата на "услугите"
    - за живота на партийния елит в западен лукс, докато ни обясняваха колко е лош запада
    - за "доброволния" задължителен труд
    - за всеобщата мизерия на бракуваните соц-продукти
    - за ЗАБРАНАТА да работиш където и както намериш, че е най-добре за твоите знания и умения
    - за ЗАБРАНАТА д пътуваш ВЪТРЕ в страната без разрешението на Партията

    Впрочем, какво означава фразата "дори Кореком си имахме"? Що го споменава като нещо специално, или се е подхлъзнала лекичко?

    И много още от лъжите могат да се адресират:

    Защо "великото" соцобразование произведе руски слуги и немислещи и неможещи?
    Защо българите бяха с една от най-лошите дентални картини в Европа?
    Защо българите бяха изоставаща от Запада нация по пордължителност на живота?
    Защо режима фалира три пъти?
    Защо хляба свършваше още преди обяд - който купил, купил?
    Защо "духовния будител" разпространяваше ЛЪЖИТЕ на режима, вместо да учи децата на ИСТИНАТА, ФА

    Коментиран от #163

  • 131 Българин

    5 6 Отговор
    Защо "духовния будител" разпространяваше ЛЪЖИТЕ на режима, вместо да учи децата на ИСТИНАТА, ФАКТИТЕ и това как да са критични в мисленето?
    Защо "трудовия народ" се скатаваше и крадеше МАСОВО?
    Защо беше необходимо да принуждават хората към "труд" (безшплатен) ако са били "научени" не грижа и труд?
    Защо беше ЗАБРАНЕНО да си избереш къде да отидеш да работиш?


    И още много лъжи има в тази "творба".

    Коментиран от #169

  • 132 Историк

    4 10 Отговор

    До коментар #109 от "Българските турци":

    Ако според теб борбата за справедливост в света я води Путин, значи мястото ти е в Москва при него, а не в България. Заминавай, докато полк.мутрофанова дава визи на русоробите. Защото се оказа, че нашата държава отказва политическо убежище на руснаците, избягали от Путин с аргумент, че в Русия няма политически репресии и е демократична държава. Докато има такива перверзни мозъци с власт и такива като тебе,които мислят Русия за велика богата държава с демократично управление, така ще е . Мир и развитие няма да има .

    Коментиран от #152

  • 133 аааахахахааа

    6 8 Отговор

    До коментар #17 от "Всъщност,":

    Абе приятелю,като в рассия нямало проявление на елементи на западно-фобство я ми кажи какво ще се случи с гражданин на рассия ако публично заяви че е привърженик на западния начин на живот?Я ми кажи ако някой излезне и каже че иска рассия да заприлича на нормална цивилизована държава а не на азиатска джамахирия какво ще му се случи като нямало западно-фобство в рассия?Знаеш ли какво ще му се случи?Заминава директно в някоя колония за излежаване на присъди.За справка виж Навални.Много е лесно да ги пишеш тия глупости стоейки тука в България,ако беше в рассия друга песен щеше да пееш.
  • 134 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 135 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 136 Юри Рашкин

    0 3 Отговор
    Поредният сапунен мехур
  • 137 Българските турци

    4 3 Отговор

    До коментар #114 от "Факт":

    Ти историк ли си ?!... Изброй да видим руските Генералгубернатори, които са управлявали България или тия , които вилнеят днес в руските колонии по света ?!...
  • 138 Човек

    9 7 Отговор

    До коментар #117 от "НОСТАЛГИЯ ПО НОРМАЛНОСТТА Стела Костова":

    Моето село така "цъфна" по време на комунизма, че за 45 години от 1600 човека останаха само 300 старци (официални данни) и селото беше практически мъртво. Така става когато отнемеш на хората собствеността и ги накараш да работят насила за жълти стотинки. Така ги превръщаш в роби и убиваш мотивацията им, а те бягат. Комунизмът унищожи българското село. Това, което виждаме днес, са последиците от комунизма. Когато комунизма "падна", комунистите вече си бяха разделили държавата, която преди това взеха насила от народа. Те дори не я бяха взели, защото не са печелили гражданска война. Червената армия им подари цялата държава.

    Коментиран от #143, #149, #215

  • 139 Ффф

    6 6 Отговор
    Превзеха Авдеевка, а се изживяват все едно са стигнали Ла Манша. То и Херсон беше "нова руска територия", ама вече не е.
  • 140 хихи

    3 1 Отговор
    Денков каза, че Русия още не е спечелила
  • 141 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 142 Българин

    8 11 Отговор

    До коментар #121 от "Тонката":

    "Ако искаха да помогнат, да не бяха ги въвличали в този конфликт! "

    Единственото, с което Вашингтон, Брюксел и Лондон са "помогнали" на Украйна преди да бъде нападната е, че са й показали как живеят техните общества и са им дали ИЗБОР. Това е "вината" им. Че са дали представа на украинския народ как БИ МОГЪЛ да живее.

    Кремълските фашисти обаче не могат да допуснат такова нещо - да имат проспериращ съсед със свободни хора. Това автоматично ще "осветли" трагичното състояние на собствената им държава, а това е директна заплаха за режима им. Той затова Путлер говори за "екзестенциална заплаха". Просперитета и свободата на мисленето са смъртоносна заплаха за режим, който държи населението в мизерия и под тотален контрол. Единственото, което Путлер не казва е, че тази заплаха е за КГБ и него, като представител на тази фашистка терористична организация, а не за населението. КГБ използва населението за своите цели, независимо какво му причинява това. Оттам и това, че живота на обикновения човек в Русия няма никаква стойност - ако това служи на целите на КГБ - той бива похарчен без никакви скрупули, за да се спаси режима им.

    Коментиран от #180

  • 143 хихи

    1 3 Отговор

    До коментар #138 от "Човек":

    На Калпав Демократ Вълната Ме пречи...
    🤣🤣🤣
  • 144 мамаша

    3 1 Отговор

    До коментар #127 от "НОСТАЛГИЯ ПО НОРМАЛНОСТТА Стела Костова":

    от цялата тирада разбрахме че една жена даже и с лек талант понеже не може да пише в стил чалга и да богатее Когато мине 40 сетте хай много иска да се върне на 17 и да почне отначало ДРУГОТО или старостта е от лукавия Е много недоволни жени просто се самоубиват като роми шнайдер именно изтъквайки таз причина А МЪЖЕТЕ ПОЕТИ пишат да се върне ОНЯ ДИВ КОПНЕЖ ПО ФИЛИПИНИТЕ но не съжаляват че са остарели Това което казвам е че старостта не е от лукавия
  • 145 Антон

    12 6 Отговор
    Тези руснаците, колко разумно и обективно говорят!
    А от страна на запада, няма мисловна дейност, единствено се чува крякането на скъпо платените бюрократи: санкции санкции санкции.
    Вече колективния запад, сащ, нато, ес, загубиха тази битка и политически и военно и морално! Единствено им остава да удължат агонията на украйна. Те не признават тази загуба, защото и щолц,макрон, урсула, индиеца от острова, дедо бай дън - стават на момента политически трупове!

    Коментиран от #162

  • 146 В.В.П.

    5 7 Отговор
    Киив ще бъде заравнен .На поляна,за тикви .
  • 147 Ха ха ха

    4 4 Отговор

    До коментар #36 от "Българин":

    Ти мисли за българските. Като теб. На колесниците местата са ограничени, така че ще те спипат докато с цветя ги посрещаш.

    Коментиран от #151

  • 148 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 149 Българин

    6 6 Отговор

    До коментар #138 от "Човек":

    Същото беше в селата на бабите ми.

    Селското училище в едно от тях, стоено още по царско време и отговарящо на описанието "прогимназия" заради големината и броя на учениците, до края на 80те беше напълно обезлюдено и затворено, а на прозорците и вратите бяха сложени решетки с катинари.

    Така че тази другарка милееща по соца явно няма представа за какво говори, или пък някой много добре я насърчава да лъже (такива са толкова зле, че понякога няма нужда да им плащат пари директно).

    Коментиран от #161, #168

  • 150 Тонката

    7 6 Отговор

    До коментар #126 от "Човек":

    "А кой създаде сепаратисткото движение в Украйна с пропаганда, финанси и оръжие?"

    Кой създаде Хамас? Кой създаде Хизбула?

    Същите, които създадоха и конфликта в Украйна....И не! Хамас не е терористична организация.....Терористите са евреите, начело със Сатаняху! Хамас означава ислямско съпротивително движение(He ́raket el Mukauamat el Islamia). Съпротивително! Когато няма кой да те защити, се защитаваш сам....И после те обявяват за терорист....Много удобно, нали? При Хизбула е горе-долу същата картинка....И знаеш ли, че една от 9-те държави, които са обявили Хизбула за терористична организация е.... България....🤣

    Коментиран от #153

  • 151 Българите

    6 4 Отговор

    До коментар #147 от "Ха ха ха":

    Такива като мен не ги е "страх" от вашите фантасмагории, именно защото сме в реалността.

    Урбулешките рублоистории си ги развявай сред приятелчетата в Телеграм каналите.
  • 152 Българските турци

    4 6 Отговор

    До коментар #132 от "Историк":

    Русия е само един изтърван Шаран ! Рано или късно ще бъде оплюскан ! Не е работа на един турчин да ходи да брани вековния си враг ! Парадоксът е,че влюбените браушките вече се мразят... а уж беше Голяма любов !!!
  • 153 Българин

    5 6 Отговор

    До коментар #150 от "Тонката":

    Както обикновено, когато се натъкне на реалността русофила започва здраво да маже опорка връз опорка, белким всичко се превърне в една голяма боза от която той да си съчини поредната нелогична и абсурдна фантасмагория, без да се притеснява, че трябва да ОТГОВАРЯ за лъжеите си.

    Така става, когато фактите се изпречват на пътя на рублописанията.

    И Гиркин, и Пригожин вече признаха, че цялото "сепаратистко движение" е дело на руския режим. Няма връщане назад към лъжите, че това били някакви "доброволни" или "спонтанни" движения.

    Всички устаноеени факти също го подкрепят, независимос какви фантасмагории ни поднася руската пропаганда.

    Коментиран от #155

  • 154 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 155 Тонката

    3 3 Отговор

    До коментар #153 от "Българин":

    "....без да се притеснява, че трябва да ОТГОВАРЯ за лъжеите си..."

    Посочи поне една лъжа, която съм написал? Поне една!
    Колкото до това да "отговарям" за нещо.....Не дължа обяснение никому!

    Коментиран от #159, #224

  • 156 българските дудурци

    5 9 Отговор

    До коментар #109 от "Българските турци":

    няма нищо общо с историците писанията тук ГОРБАЧОВ е най великия руснак от политиците защото се опита руснаците да живеят като хора Качи ги на мерцедеси даде им телефони ВЪОРЪЖИармията със снайпери и западна техника и искаше мир за всички народи В това число и твоя глас се чува в ефир иначе щеше да копаш домати за 2 лева на ден и удоволствието да ти е да гледаш черно бял телевизор с две програми и да биеш жената защото другото ти е писнало а съседа е ревнив и е ловджия

    Коментиран от #226, #227

  • 157 В.В.П.

    8 3 Отговор
    ЗЕЛЮ фашиста,провали Окропистан..
  • 158 Така Така

    10 5 Отговор
    Не давайте нищо на Запада У крайна е ваша покрайнина вземете си я, иначе нато ще нахълта там и ще ви нападне след това. Нато и сащ са империата на злото основаваща се на принципите на колониализма

    Коментиран от #218

  • 159 Българин

    5 7 Отговор

    До коментар #155 от "Тонката":

    "Посочи поне една лъжа, която съм написал? Поне една! "

    Веднага.

    Още ПЪРВОТО ти твърдение, че тези, които били създали Хамас, били "създали конфликта в Украйна".

    Вече имаме признанията на няколко различни високопоставени източника изпълняващи различни функции в руската държава, че "сепаратистите" били някакво самовъзникнало движение, и че "идеологическата обосновка" за нападението над Украйна е пълен фейк.

    Коментиран от #199

  • 160 Човек

    7 9 Отговор

    До коментар #129 от "Кой проведе Майдана":

    Искаш да кажеш, че Америка извади десетки хиляди украинци в Киев и ги държа всяка вечер на протест на площада в продължение на три месеца? Ти чуваш ли се какво говориш? На украинците им беше писнало да живеят в мизерна руска губерния, пропита от корупция и беззаконие. Затова се организираха във Фейсбук и вдигнаха протест срещу пионката на Путин, която скъса споразумението с ЕС, с обещанието за което беше спечелил изборите. И така 3 месеца от ноември до февруари. И протестите не бяха само в Киев, а в много градове. И това го организира и плати Америка? Как точно напълни площадите? Как трансферира сумите на всички тези хора? Откъде дойде финансирането? Кога го гласува сената? Или някой ги извади тези милиарди и ги бутна под масата на десетки хиляди украинци? Ти в час ли си? Може би се Виктория Нюланд извади "доволните" украинци на площада с нейните курабийки. Защо копейките отричате очевидното - след няколко века репресии и геноцид на Украйна й писна тотално от това да бъде руска губерния и се разбунтува. Путин се уплаши, че това може да вдъхнови руснаците да направят същото, и започна да я дестабилизира докато се подготви за тотална инвазия.

    Коментиран от #205

  • 161 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 162 джак

    6 8 Отговор

    До коментар #145 от "Антон":

    един политик се познава по това как се изказва какви са му доводите В този смисъл путин е политически труп защото изопачава историята лъже убива Нищо общо не се намира в думите с историята А и притиска цяла европа заради една газ и нефт и вече никой не му търси договорите Дори се опита да пусне газопровода до седмица но германците не искали НИКОЙ не го приема на сериозно и няма да седне на една маса с него ВОЙНАТ ще трае докато си иде по един или друг начин НЕ може да програмира живота на цял свят
  • 163 Ляв+

    8 5 Отговор

    До коментар #130 от "Българин":

    Знаеш, че повече от половината от нещата, които си "издрънкал" под формата на въпроси са преувеличени и дори неверни. Например, никой никога не е оставал без хляб в БГ по време на соца. Да имаше временни дефицити, но не и с хляба. Топлият и вкусен пресен хляб - да, свършваше до обяд. За нещастие, социализмът завлече с себе си тайните за качествен вкусен хляб, вкусно кисело мляко, сирене, кашкавал, салами, луканка, шоколадови изделия, първокласна конфекция и обувки, добре действащи лекарства, електрокари, мотокари,велосипеди, асамсьори и много други все български стоки, които никога повече няма да имаме.

    Коментиран от #167, #179

  • 164 Българин

    5 6 Отговор

    До коментар #161 от "Стенли":

    "Абе не знам какво обезлюдяване е имало през соца "

    Ами, като не знаеш е за предпочитане да не се изказваш незнаещ, защото изглежда като да искаш да внушаваш неща и то без да знаеш.

    България в края на 80те беше стигнала до ОТРИЦАТЕЛЕН демографски прираст.

    Коментиран от #177

  • 165 Българин 🇧🇬

    6 7 Отговор
    Това прасе на снимката мисли , че говори пред руските боклуци от парламента.
  • 166 Българин 🇧🇬

    5 7 Отговор
    Всички русороби са от най нисшата прослойка на Българското общество .
  • 167 Българин

    7 8 Отговор

    До коментар #163 от "Ляв+":

    "Например, никой никога не е оставал без хляб в БГ по време на соца. "

    За разлика от теб аз съм живял през соца.

    БУКВАЛНО ако не си купиш хляб до обяд след това НЯМАШЕ. А т.нар. хора със "земеделски пенсии" ако не си МЕСЕХА хляб и да произвеждат някаква собствена продукция, нямаше да има буквално какво да ядат. Пенсиите им бяха МИЗЕРНИ (писал съм за това - ставката беше 37 лева).

    Коментиран от #173, #225

  • 168 Човек

    7 6 Отговор

    До коментар #149 от "Българин":

    През 80-те ние като деца си играехме във вече изоставеното и порутено селско училище, строено по царско време. Майка ми е учила там до средата на 60-те, а то окончателно затваря някъде през 70-те, уж в апогея на комунизма.

    Коментиран от #172

  • 169 Историк+

    6 6 Отговор

    До коментар #131 от "Българин":

    Историческите лъжи днес ги "бълват" атлантисти като теб, от рода на: мирно съвместно съществуване с османците, който ни е освободил-той ни е и заробил на път за проливите и подобни
  • 170 След 9.09.1944г.

    8 5 Отговор

    До коментар #117 от "НОСТАЛГИЯ ПО НОРМАЛНОСТТА Стела Костова":

    първо се окрадоха парите, имотите и фабриките на богаташите, а те по лагерите. Парите свършиха и се посегна на пенсионния фонд докато свърши и той. След това следва парична реформа 1951г. от която загубиха тия с повече пари. Това се изконсумира и се взе заем от народа чрез облигации 1952 и 1954г. Тези средства се похарчиха и се посегна на българското село. Взеха се земи, добитък, инвентар и пак се закърпи положението. Следва още една девалвация на българския лев 1962г. и като се оплюска и това бай Тошо започна да внася нефт и да го реекспортира. Руснаците се усетиха, но ние ги снабдявахме със забранени от КОКОМ електронни елементи и ни търпяха до към 1985г. След това взехме заеми от западни банки, не можехме да плащаме и Луканов обяви фалит 1990г. Ето това са постиженията на "социализъма", "едно недоносче" както го нарече Т. Живков.

    Коментиран от #178, #197

  • 171 ТъмнатаСтрана

    5 3 Отговор
    Че кой е казал, че Запада иска мир!
  • 172 Българин

    4 6 Отговор

    До коментар #168 от "Човек":

    Такава беше картината навсякъде в България, освен в Родопите по селата, където местното население живее така от столетия и не мърдаше оттам, разчитайки главно на тютюна. Но там пък другарете комунисти решиха, че ще правят смяна на имената та и там съсипаха социалната картинка (тва го направиха с други цели, но това вече е друга тема).

    Направих си труда да проверя - тая "поетеса" се е пръкнала наскоро - няма никакви публикации, освен в няколко тролски групи във ФБ и подобни. Нищо чудно, че руската пропганда я разпространява.
  • 173 Да, Да

    5 5 Отговор

    До коментар #167 от "Българин":

    Пенсиите мизерни, а заплатите по 80 лв, без да цитираш, че това беше минималната заплата през 70-те. Знаем ги и тези атлантически соросоидки

    Коментиран от #184

  • 174 Мрън

    6 10 Отговор

    До коментар #19 от "Кнаус 485":

    Ракети за Москва могат да хвърчат и много други места . Украйна е независима държава и може сама да решава бъдещето си . Руснаци живеят и други държави . Видяхме какво стана с такива , които са в непосредствена близост до Русия още преди тя да нахлуе в Украйна . Видяхме , какво се случи с Крим още 2014 г. Това и въоръжаването на сепаратисти , както и изпращането на руски , разпали и Днепър и Луганск . Не ми разправяй , че Путин ще спре . Няма да спре , защото е маняк и не се различава от Хитлер . Само дето времената са други и хората помнят историята . Светът , не може да позволи следващ велик Райх с руски корени
  • 175 Да си чувалa

    7 5 Отговор

    До коментар #117 от "НОСТАЛГИЯ ПО НОРМАЛНОСТТА Стела Костова":

    нещо за затворени граници, вноска за кола, вноска за апартамент и лихвоточки, жителство, открит лист, режим на тока, задължителна казарма, липса на черна и бяла техника, стригане на коса за момчетата, меренето на широчината на крачола на чарлстона и печати по краката на момичетата носещи къси поли, Белене, ученически, студентски и войнишки бригади (ангария), забранената упадъчна западна музика, чупене на грамофонни плочи на границата...? Има и още: Ергенски данък. Ленински съботници, партийни секретари, вечни и несменяеми номенклатурни кадри, АБПКФ със големи привилегии и народни пенсии, КОРЕКОМ пред който само се облизваш и извадил долар отиваш в МВР(биещото сърце на Партията), привилегиите на чужденците пълнещи Албена, Златни пясъци, Русалка, а ти на квартира. Изучаването на история на БКП и КПСС, политикономия и научен комунизъм във ВУЗ и разпределението след завършване като възпитател в някое забутано селце. Изключването от Комсомола и от студентството като следствие. Отнемането на земите и добитъка по селата и ползването им без рента за собствениците...
  • 176 така де

    6 6 Отговор

    До коментар #161 от "Стенли":

    да ти кажа за обезлюдяването РУСНАЦИТЕ избиха 44 г елита цялото народно събрание и правителство за една нош и осъдиха даже убитите с народен съд За да им вземат фабрики и къщи Построиха металургични заводи за да пращат стоманата в русия за танкове Атук се правиха 9 автомобила но и тях ни забрани москва за да не може ПО линия на СБА да видиш чужбина А сега всеки иска да види чужбина и да работи за евро или долар И няма нужда да сече държа в коми или либиеца кадафи да ни мисли за бели роби И всичко товз за една кола или хладилник ЩОТО при соца нямаше нищо по магазините а малкото се изнасяше по ВТОРО наптравление ако си наясно с израза за обезлюдяване и обезпаричаване
  • 177 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 178 Българин

    5 4 Отговор

    До коментар #170 от "След 9.09.1944г.":

    За съжаление, сегашните управляващи, които само парадират като "европейски" но са си доведени от Кремъл и му слугуват, сега правят много подобни неща.

    Множество инвеститори и българи, постигнали успех съ ссобствения си труд и акъл, пищят, че ги рекетират и то от най-високите етажи на държавата. Сегашната история покрай Нотариуси, Еврота и всякакви други рублоджуджета показва, че това е една стройна система - държава в държавата, която краде от въпросните и им извива ръцете - и то не от името на българската държава а на организация вътре в нея, на дъното на която стоят бившите (то те никога не са бивши) хора от Дръжавна сигурност, което значи КГБ.

    Сега чета, констатациите как в българските частни пенсионни фондове имало 23 милиарда лева. ЯВно се чудят как да им сложат ръка, но знаят, че без държавен преврат и някаква тотална промяна в политическия режим, няма как да стане. Пак са хвърлили оЧо на тия пари, както едно време.

    Заемите вече ги взеха руските наколенки, представящи се за европейци.

    Всичко ли пак така се повтаря, да или неее!

    Коментиран от #186, #210

  • 179 Човек

    5 8 Отговор

    До коментар #163 от "Ляв+":

    Нашите електрокари са били толкова "качествени", че Япония ги купувала и ги претапяла за да извлече метала.

    Коментиран от #183

  • 180 Антитрол

    8 6 Отговор

    До коментар #142 от "Българин":

    "че са й показали как живеят техните общества и са им дали ИЗБОР"

    Я се скрий с козяшката си пропаганда и лъжи - господарите ти признаха че те са организирали кървавия преврат в Киев, господарите ти преди войната определиха Азов, Айдар и Десен сектор като неонациски формирования.

    Така ли се дава избор според пропагандата като запалиш живи протестиращите в Одеса - това е "избор" по козяшки.

    Коментиран от #193

  • 181 В.В.П.

    8 4 Отговор
    Тоя запад е неоколониализъм..търсят роби,НЕ приятели и партньори.
  • 182 да добавим

    3 4 Отговор

    До коментар #161 от "Стенли":

    понеже намеси и османско като изключим руско турската война и априлското въстание както и факта че ЛЕВСКИ и Ботев загинаха от руска ръка Времето което споменаваш българите са пътували предимно до виена италия и са се връщали образовани доктори учители и писатели СЕГА никой не ще да се връща щото се опитват да ни изнасят към русия отново А И ако вземем семейството на вазов от което има световноизвестен писател и двама генерали недолюбвани предимно от враговете Явно обезлюдяването за което пишеш е само за зверствата през войната и АПРИЛСКОТО възстание ТАМ обаче коментара е друг това е което сега се случва в УКРАЙНА

    Коментиран от #185

  • 183 Антитрол

    5 4 Отговор

    До коментар #179 от "Човек":

    Стига с опорките - Япония ги купуваше даже и след като направиха тежестта им от цимент. Ъглошлайфи и дрелки имам които и до сега работят а макита и блак ънд декер се скапаха. Та само с опорки и лъжи не става - някои помним. Може да излъжете някоя хлапетия с опорките.

    Коментиран от #187

  • 184 Българин

    6 2 Отговор

    До коментар #173 от "Да, Да":

    "Пенсиите мизерни, а заплатите по 80 лв, без да цитираш, че това беше минималната заплата през 70-те. Знаем ги и тези атлантически соросоидки"

    Това бяха ЗЕМЕДЕЛСКИТЕ пенсии на селяните бе, другаре, кое не разбрахте?

    Това бяха пенсиите на хората, които не работеха в АПК или заводите. При тях нямаше "минимални", там беше СТАВКА, защото те "трудов стаж" нямаха официален. Това бяха СЕЛЯНИТЕ от селата, за които плачете, че били обезлюдени.

    А се обезлюдиха, защото "великите" комунисти решиха да направят недоразуменията ГУБЕЩИ заводи, и за тях им ТРЯБВАХА хората от селата. Тези, които останаха там бяха на доизживяване.

    ТАКА се случи обезлюдяването, то не е заради промените след 89та.

    Редно е да се посочват причините, а не да се лъже наедро за тях, само защото не ви изнася.

    В момента даже тече процес на обратно връщане на част от населението към селата.

    Коментиран от #189

  • 185 Антитрол

    4 5 Отговор

    До коментар #182 от "да добавим":

    "ЛЕВСКИ и Ботев загинаха от руска ръка"

    Казах ви не става само с лъжи и опорки - трябва и акъл. Какво мислите че като повтаряте лъжите те ще станат истини ли?

    Коментиран от #212, #219

  • 186 джак

    3 3 Отговор

    До коментар #178 от "Българин":

    АБСОЛЮТНО ВЯРНА КОНСТАТАЦИЯ И НЯМА КАКВО ДА СЕ ДОБАВИ
  • 187 Българин

    6 3 Отговор

    До коментар #183 от "Антитрол":

    "Япония ги купуваше даже и след като направиха тежестта им от цимент. "

    Я дай си източника на тая "информация".

    Цитирай го и цитирай цифрите.

    Коментиран от #194

  • 188 Ало Ало

    6 6 Отговор
    Чумави и прокажени руски отпадъци нагли и примитивни, за две години един малък болен мозък успя да ви върне десетилетия назад, явно това и заслужавате. Русия ще е на бунището на историята и заема място до нацистка германия, но без дисциплина и стил, типично по съветски. А....и вървете по дяволите руски подлоги.
  • 189 Антитрол

    5 4 Отговор

    До коментар #184 от "Българин":

    "В момента даже тече процес на обратно връщане на част от населението към селата"

    Пак лъжи и опорки - ти излизал ли си от София по провинцията - връщат в "селата" около София и големите градове максимум до 10 км. Защо не отидеш де видиш какво е по северозапада или по югоизтока.

    Коментиран от #198, #217

  • 190 Алоу

    7 5 Отговор

    До коментар #15 от "Опааа":

    Смачкана е само чугунената ти глава руска подметке
  • 191 Българин 🇧🇬

    5 1 Отговор

    До коментар #117 от "НОСТАЛГИЯ ПО НОРМАЛНОСТТА Стела Костова":

    Мога само да ти запиша час при д-р Гълъбова , но мисля , че вече е доста късно .
  • 192 В.В.П.

    7 4 Отговор
    България щеше да е като Кюрдистан..ако не беше ,,Омразната,, РОССИЯ... Ахаха.

    Коментиран от #195

  • 193 Българин

    6 2 Отговор

    До коментар #180 от "Антитрол":

    "господарите ти признаха че те са организирали кървавия преврат в Киев"

    Няма как да признаят нещо, което не е вярно.

    Това, което са "признали" е, че за да се развие демокрация е необходимо да има организации, които да могат да действат самостоятелно от корумпираната обхванала всички нива на държавата тоталитарна система наследена от СССР.

    Така е в абсолютно всички държави, които бяха под съветския ботуш.

    Имаше МЕСЕЦИ на всенародни протести из цяла Украйна, срещу чисто корупционното решение на Янукович, да ИЗЛЪЖЕ избирателите си, които го избраха, защото в предизборната си кампания беше обещал, че ще ориентира Укрйна към Запада.

    Що се отнася до "окървавяването", редица руски военни "изпълнители" са били в Киев по време на преврата. Знае се, че те не са били там на почивка. Същия тип военни изпълнители после се появиха в Донбас за да стартират "съпротивата", този път подкрепени и с тежко оръжие.

    Коментиран от #204

  • 194 Антитрол

    6 2 Отговор

    До коментар #187 от "Българин":

    "Я дай си източника на тая "информация"

    Хайде пак опорките и каквото са ви научили от посолството - ти защо не дадеш твоя източник на информация - ти първи твърдиш че японците ги купували само заради желязото и ги претопявали.

    Та питам знаеш ли цената на стоманата по това време.
    Знаеш ли колко тежи един наш мотокар
    Знаеш ли по колко пари са продавани нашите мотокари на Япония

    Ако знаеш тия работи ще разбереш че сметката не излиза и опорките са ви чисти лъжи но продължавате да ги повтаряте като папагали щото това ви е работата.

    Коментиран от #206, #221

  • 195 Българин

    6 6 Отговор

    До коментар #192 от "В.В.П.":

    България е била наричана "икономическото чудо на Балканите" през двайсетте и началото на трийсетте години.

    Пробвай некоя друга руска лъжа базирана на чиста фантасмагория.
  • 196 В.В.П.

    2 4 Отговор
    При Тачър и Рейгън ,ходиха с табели на врата...Работя за храна,,..Сега не искат и работа..Мрат си в гавната.. Ахаха...
  • 197 ИМА

    6 3 Отговор

    До коментар #170 от "След 9.09.1944г.":

    некои несъответствия не че не си прав РУСНАЦИТЕ още 45 изнесоха пенсионния фонд цялото злато и валута от банките защото така сталин е договорил с чърчил и рузвелт и ХРАНИХМЕ руските войски две години което ни струва 2 милиарда от онези скъпите пари И като натрупахме 25 тона злато 52 г масква ги поиска и си ги взе без да пита А на б ългарското село посегнаха още в този период това животни и вършачки всико заедно със земите се експоприира БЪЛГАРИНА на село нямаше право да има кон МАГАРЕТО БЕШЕ двигателната сила ИНАЧЕ казано един москвич може би е по мощен защото има поне 100 магарешки сили ТЕ това

    Коментиран от #223

  • 198 Българин

    3 5 Отговор

    До коментар #189 от "Антитрол":

    С наглост няма да ти се получи.

    ВСИЧКИТЕ ми познати, които се реализираха като специалисти, полека лека се завръщат: някои още докато са активни, някои след като се пенсионираха.

    Не става дума само за селата около София.

    Отделно, селския туризъм цъфти, а, познай какво, където има бизнес, има и хора.

    Но за руските тролеи е лесно просто да надраскат нещо, независимо, че няма общо с реалността.

    Коментиран от #207

  • 199 Тонката

    2 6 Отговор

    До коментар #159 от "Българин":

    Още ПЪРВОТО ти твърдение, че тези, които били създали Хамас, били "създали конфликта в Украйна".

    Визирам САЩ...Не директно, а индиректно...Подкрепяйки Израел....Ако ме разбираш.

    "Вече имаме признанията на няколко различни високопоставени източника изпълняващи различни функции в руската държава, че "сепаратистите" били някакво самовъзникнало движение, и че "идеологическата обосновка" за нападението над Украйна е пълен фейк."

    Война в Донбас (2014—2022)

    Военни операции в Донецка и Луганска области на Украйна, които започнаха през април 2014 г.

    Да не кажеш, че пак съм си го измислил....Иначе, Русия има пълномащабно военно присъствие там от август 2014г и да - финансира така наречените от теб "сепаратисти"....Там никога не са живели украинци и никога няма да живеят украинци! Иначе всичко започна с финансирания от САЩ преврат в Украйна. И ако случайно не знаеш, точно САЩ вербуваха и вкараха в Украйна грузински снайперисти, които всъщност застреляха хората на площада.

    Та кое викаш е първо? Яйцето или кокошката?

    Коментиран от #208, #213

  • 200 В.В.П.

    5 2 Отговор
    Познавах един немец,спеше в една каменна саксия в Мюнхен...Потрес.. ахаха..не помня името му..

    Коментиран от #202

  • 201 В.В.П.

    6 2 Отговор
    Окропистан си умря..Свиквайте!!
  • 202 Мдаа

    3 4 Отговор

    До коментар #200 от "В.В.П.":

    И той като руските наколенки е "оправял" проблемите на света, вместо да се хване на работа.
  • 203 Българските турци

    6 1 Отговор

    До коментар #127 от "НОСТАЛГИЯ ПО НОРМАЛНОСТТА Стела Костова":

    Благодаря любезна госпожо !
    "Лудите не може никой утеши, бесните не може никой укроти!"-Хр.Ботев(Смешен плач)
    Изминали са 150 години...въпреки това истинският ум и мисъл са си актуални с първичния си блясък !
    Това в превод на нормален днешен език означава : Украйна няма да преговаря !
    На руски значи : Украйна я изстрийте от картата или както преди си я поделете помежду си !
    На западно християнски език значи : - Пред тази непреклонна упоритост и ограничена визия сме безсилни !
    В резултат... в предстоящата нова" стогодишна война" НАТО ще се освободи от оксидиралия си боеприпас и ръждясала техника , ще наложи тотална отбранителна зависимост на демилитаризираната част на членовете си и ще ги използва само като жива сила( примерно очаквайте в близко бъдеще натовски поделения където турски офицери ще обучават български младежи) !
    А "Великите сили" ще седнат пак някъде в някоя Ялта и ще оформят пак новото разпределение на света!!!...Просто, ясно,категорично ... нали ?!...
  • 204 Антитрол

    6 3 Отговор

    До коментар #193 от "Българин":

    "Няма как да признаят нещо, което не е вярно"

    Продължаваш с лъжите и пропагандата - или имаш доларова амнезия защото ти се губят разни спомени които са неудобни - за едни 5 милиарда долара става въпрос дадени от САЩ на "опозицията" в Украйна. Или това не е намеса във вътрешните работи.
    Сигурно и амнезия си получил за това че Виктория Нюланд призна пред конгреса на САЩ за биолабораториите в Украйна.
    Сигурно амнезия имаш и за Арабските пролети, за контрите в Никарагуа и за много други неудобни истини - лъжата е съвременната истина.

    Това с повтарянето на едни и същи лъжи не върши работа - пропагандата не ти се отдава.
  • 205 Тонката

    3 5 Отговор

    До коментар #160 от "Човек":

    "На украинците им беше писнало да живеят в мизерна руска губерния, пропита от корупция и беззаконие. Затова се организираха във Фейсбук и вдигнаха протест срещу пионката на Путин...."

    И след това цъфнаха и вързаха, нали?🤣
    Аз се чудих, защо украинците рязко си вдигнаха стандарта и се качиха на бентлита и ролс-ройс-и, а тя каква била работата....🤔
    Между другото, това се видя и във филма Слуга на народа.
  • 206 анти анти

    4 3 Отговор

    До коментар #194 от "Антитрол":

    нашите мотокари японците ги купуваша защото тежестите им бяха оловни ИНАЧЕказано заради оловото ЕЛЕКТРОКАРИТЕ бяха добри но японците ги префинваха с нова електроника и се управляваха по лесно след което ги пребоядисваха пълнеха противотежестите с бетон и ги продаваха Но българите си познаха магарето и купиха едно разбраха си грешката и следващата пратка за япония беше с противотежести от бетон ПОВЕЧЕ и не се изнесе продукция за япония Не им е трябвала стоманата а оловото

    Коментиран от #209

  • 207 Антитрол

    5 2 Отговор

    До коментар #198 от "Българин":

    "Отделно, селския туризъм цъфти"

    Какъв селски туризъм те гони бе момче - явно наистина не си излизал от София. Разни местни големци си направиха "къщи за гости" по някои села и в 99% стоят празни. Казах ти вземи се поразкарай малко по северозапада или югоизтока ама не по морето да видиш напълно празни села без нито един човек. Вземи спри в някое село и където се виждат хора и влез в кръчмата.

    Коментиран от #216

  • 208 Българин

    4 7 Отговор

    До коментар #199 от "Тонката":

    Продължаващите ти опити да маже с опорките само доказват това, което вече констатирах.

    САЩ не са предизвикали нападението над Украйна нито директно, нито индиректно.

    Единствения начин, по който можеш индиректно да ги свържеш с него, е ако кажеш, че САЩ са "виновни" за това, че са показали на украинците, че могат да живеят като демократична държава. Наистина, много тежко престъпление на САЩ е, че са показали на украинците, че имат ИЗБОР.

    Руските фашисти решиха, че няма да позволят на украинците да направят този ИЗБОР, защото това ще доведе до ДИРЕКТНИ СЪПОСТАВКИ ДО КАКВО ВОДИ ТОЙ: основно с царящата ТОТАЛНА МИЗЕИЯ и смазани права в Русия. Нещо, което стана кристално ясно след като започна самия конфликт - Русия и преди беше държава с репресивен режим, но сега се е превърнала в чиста фашистка диктатура. Войната в Украйна доведе до свалянето на маската й, която тя предвидливо държеше, за да продължава да работи подмолно из целия свят.

    ТОВА наистина е смъртна опасност за КГБисткия режим на Путлер, така че за това той не лъже. Само не казва на руснаците истината за истинските причини ЗА КОГО това е смъртна опасност - не е за тях, а за неговия режим и организация. Затова сега този същия режим ги мачка и принуждава да се жертват за него. НЕ за себе си. Руснаците в момента мрат, за да съществува КГБисткия режим и КГБ.
  • 209 хихи

    6 3 Отговор

    До коментар #206 от "анти анти":

    Да да !!! И двама космонавти нямахме!! Полетите ги снимаха в Бояна филм.
    Нямахме и космическа програма!
    Нямахме, ЕЛКА ДЗУ завод за компютри, 6 блока АЕЦ
    Селскостопанска продукция за износ и почти 9млн българи...
  • 210 Точно по времето

    5 1 Отговор

    До коментар #178 от "Българин":

    на социализЪма се изгради тая стройна система от "наши" хора - бивши партизани, ятаци и други АБПФК, а сега и от тяхните добре образовани в "загниващия" запад по време на соца деца и внуци. Почти всички в сферата на дипломацията, съдебната система, милиция(сега полиция), военни, външно-търговски организации, преподаватели във ВУЗ са от тези номенклатурчици. Това е причината тези метастази като Нотариуса, Еврото да дерибействат на воля докато чак станат неудобни за господарите си.
    Четох някъде едно интервю където нашият журналист пита - Е, само у нас ли има корупция, нима у вас няма? И у нас има естествено отговори западнякът-събеседник, но от един проект за 10млн евро нашите ще откраднат 1млн., а за другите 9 млн. ще го направят. У вас ще откраднат 7млн и ще закърпят проекта с едни 3млн.
    За пенсионните фондове: Преди 20г. бяха открити със зурли и тъпани - сега плащате, а след 20г. са първите пенсии на тия които са живи. Шефовете им си гласуваха заплати по над 100 000лв. и пей сърце! Сега се "усетиха", че пенсията е не само от фондовета, а и от бюджета и не могат да плащат такива пенсии само от вноските. Търчете (в НОИ) , казаха затлъстелите шефове - тамо са парите;).
  • 211 Пълен смешник

    8 6 Отговор
    И на малките деца отдавна стана ясно, че в Украйна , която е призната за независима страна от над 30г., хората искат да живеят свободен и достоен живот, а не да бъдат роби на джудже -диктатор, който иска със сила да прави хората безлични послушни роби. Такива арогантни изказвания като на тоя льльо, трябва да бъдат посрещани с твърд отговор, като например че елитни бригади на НАТО , с модерно въоръжение и няколко ескадрили. F-35 ще се включат във бойните действия, и че ако Путин иска да съхрани мобилизираните си войници трябва незабавно да ги изтегли
  • 212 джак

    5 3 Отговор

    До коментар #185 от "Антитрол":

    вижЛЕВСКИ е осъден от чорбаджи иванчо БЪЛГАРСКИ глас е решаващ за присъдата ГРАФ игнатиев го прави общински съветник та и до днес комунета дращят за постовете общ съветник пример пеко янчо и иванчо ни таковат А когато левски влиза в българия предава на каравелов три чувала сдокументи на БТЦРК а неговата жена наташа ги носи на мига в руското посолство Руснаците му вземат снимката от чувала и я предават на турците снимка която е била в чувала И Посланието е да жсе залови и осъди тоз разбеснял се багабонтин Между другото ЛЕВСКИ разбира грешката си и си бие главата в стената НА бесилото е окачен почти мъртвец
  • 213 Опълченец

    4 5 Отговор

    До коментар #199 от "Тонката":

    В Донбас са живели украинци, както и на много други места. Защо, обаче, проблемите бяха САМО в Донбас, а късичкия диктатор иска и други области? Защо в Херсон и Харкийв нямаше гражданска война? Защо се промени драстично демографията на Крим и защо имаше масово изселване на местно население от там и заселване на руснаци? Защо на карелите им е забранено да направят референдом за отцепване от Русия? Имам още поне 100 защота, но нямам време да пиша.

    Коментиран от #220

  • 214 Даа бе

    5 10 Отговор

    До коментар #19 от "Кнаус 485":

    Тотални глупости!!Русия има най много нужда от енергийните ресурси на Украйна! А Путин използва войната за да не го катурнат от стола!!
  • 215 Българските турци

    3 0 Отговор

    До коментар #138 от "Човек":

    Онези, които не могат да преодолеят гнева и обидата си, се ядосват и бълват омраза!... Те изпитват злоба и се гърчат от негодувание!
  • 216 Българин

    2 4 Отговор

    До коментар #207 от "Антитрол":

    АЗ ли не съм излизал от София?

    Само в последните 6 месеца съм бил в Желява, Сопот, Велинград, Баня, Арбанаси, Гела, Бачиново, Долна Баня.

    По това се познаваш какъв си - когато започнеш да "познаваш". Що не се пишеш с истинския си ник. Само трябва да махнеш едно "анти" от сегашния.
  • 217 Стенли

    4 1 Отговор

    До коментар #189 от "Антитрол":

    Много точно казано около големите градове не намалят, но има много повече които са останали с една шепа възрастни хора или ромеите са повече от българите
  • 218 Задължително

    1 1 Отговор

    До коментар #158 от "Така Така":

    Прочети ком.152. Много е поучителен за такива като тебе!
  • 219 джак

    4 8 Отговор

    До коментар #185 от "Антитрол":

    ДА ти кажем и за БОТЕВ който дори не е искал да влиза в българия но е заставен с пищов А целта е да се уинищожи интелигенцията в румъния БОТЕВ е постоянно следен от руската тайна по;иция и е имал конфликт с каравелов за когото ти казах че жена му наташа е шпионин и 1887 вече е женена за олег руски офицер А КАРАВЕЛОВ умира болен и отчаян в къщата на баба ТОНКА всъщност сина на баба тонкапочти разказва на историци че БОТЕВ е застрелян в сърцето с револвер А револвер освен ботев е имал само капитана на руска служба НИКОЛА ВОЙНОВСКИ за капак на войводата е отрязана главата и е разсъблече УЖ да не го познаят турците и да не се гаврят снего ПРИЧИНАТа е че ботев е искал да спаси момчетата и да се изнесат по стара планина в сърбия РУСНАКА е викал не тук ще умрем ЧЕТАТА Е ПОПИЛЯНА по руска договорка от предатели
  • 220 Тонката

    5 0 Отговор

    До коментар #213 от "Опълченец":

    "В Донбас са живели украинци...."
    Не се изразих точно, но както и да е....Защо в началото на 2023 г., Европейския съд за правата на човека взе решение, според което териториите на Източна Украйна, контролирани от ДНР и ЛНР, де факто са под контрола на Русия? Що?

    Коментиран от #222

  • 221 Българин

    4 3 Отговор

    До коментар #194 от "Антитрол":

    "Хайде пак опорките и каквото са ви научили от посолството - ти защо не дадеш твоя източник на информация - ти първи твърдиш че японците ги купували само заради желязото и ги претопявали."

    Сега го видях това.

    Първо, нещо си се объркал, аз разговор за това какво сме изнасяли за Япония не съм водил. Единствената причина да се намеся е, че никъде не съм срещал доказателства за "великия" българки износ на електрокари за Япония. ВСЕКИ запознат с реалността е наясно, че японците са били винаги на върха на технологичното развитие, тъй че това трябва да бъде доказао и обяснено.

    Второ: дай си източника на твърденията, защото още не си го направил. Ако не можеш, това означава, че нямш представа какво и колко е изнасяно.
  • 222 Българин

    1 4 Отговор

    До коментар #220 от "Тонката":

    "Що"

    Щото са ОКУПИРАНИ и са "де факто под контрола на Русия".

    Всъщност решението на Европейския съвет по правата на човека потвърждава ОКУПАЦИЯТА на Донбас.

    Това е точно обратното на това, което искаш да докажеш :)
  • 223 Сега аз говоря

    3 0 Отговор

    До коментар #197 от "ИМА":

    за обществено-политическия строй който е позволил това да се направи. Дали са ги похарчили или са ги дали на руснаците няма значение. За колективизацията сме се престарали - в Полша до края на соца половината земя беше частна.
  • 224 Барбонката

    3 1 Отговор

    До коментар #155 от "Тонката":

    Не си и помисля,че си безнаказан!......нали ме разбираш какво искам да ти кажа.............
  • 225 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 226 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 227 реставрация 226

    6 4 Отговор

    До коментар #156 от "българските дудурци":

    Айде бре , сериозно ли говориш ?...Аз съм в РТ(ТС) и тука си копам доматите за да ги нагъвате там вие ...защото демокрацията ви изсмука младите за слугинаж в Европа и не остана никой да копа домати или да произвежда нещо "Made in Bulgaria" дори и келяво да е или вързано с прословутата тел за балиране на слама !!!...Вместо да се фукаш тук с чужд прогрес и просперитет и оплюваш руска или каквато и да е немотия по добре се огледай да видиш до къде ти е затънала Българията !...Огледай се и виж как умират старците ви и как се множат и растат българчета !... Огледай се и виж какво ново си построил !?... Къде са Строителни войски , къде са ЖП войски ? Къде е корабостроителната във Варна ? Къде е леярната на Кремиковци ? Къде ?..Къде ?...Къде ?... Ама се фукаш и се надуваш ! ... Типична грандомания и инжектиран фалшив елитизъм !... Въздух под налягане !!!

    Коментиран от #229

  • 228 Госあ

    8 5 Отговор
    Някой мислил ли е, че при цялата тази военна интервенция и санкции, руснаците просто ще си тръгнат ей така ??? Я стига. Укрите ще си платят за всеки убит руски войник.
  • 229 Българин

    2 3 Отговор

    До коментар #227 от "реставрация 226":

    Хвалиш губещите комунистически мастодонти, а говориш за "фалшив елитизъм и грандомания"

    Верно ли?

    Коментиран от #230

  • 230 Българските турци

    8 0 Отговор

    До коментар #229 от "Българин":

    Каквито сте били тогава , такива сте и сега !...
    Гербът на България е ЛъвЪт !... Когато той(лъвът) имаше корона и топки, България беше Царство България, управлявана от конституционна монархия начело с Цар и Премиер с Народно Събрание !... Когато му свалиха короната , остана лъв без корона но с топки , а България стана НРБ с Диктатура на пролетариата и страната се управляваше от Генерален секретар на БКП и Политбюро с централен комитет !... На 10 ноември скопиха и проскубаха лъва , изтриха народа и направиха България само Република България начело с Премиер на коалиции с корумпирано Народно Събрание и с Декоративен параден Президент, и започнаха Великият Преход с безкрайни промени в България ! Продължава до ден днешен вече 33 години !?... Без промяна и милиметър прогрес и напредък, с фантастични приватизации и реставрации , с политическа метаморфоза , с мутренски терор , чалгарска културна революция и пълен срив на промишленост, селско стопанство и икономика !!!...Най невероятното и куриозното е, че без да има Икономика и Армия я направиха членка на най големия икономически съюз на света ЕС и пълноправна членка на най мощния и престижен военен пакт на планетата НАТО !!!...България е в АпоГей с блестяща Демокрация !?!....

    Коментиран от #231, #234, #236

  • 231 Българин

    5 5 Отговор

    До коментар #230 от "Българските турци":

    Герба на България е Лъвът, но комунистите разрушиха сума ти паметници с лъвове, посветени на славната Българска армия, за да ни натрапят съветския окупатор и неговите монументи.

    И сега българия пак поставя Лъва където му е мястото!

    Коментиран от #232

  • 232 Българските турци

    4 1 Отговор

    До коментар #231 от "Българин":

    А комунистите изчезнаха ли ?!... На 10 ноември в България освен комунисти , комсомолци и безпартини малцинства имаше ли нещо ДРУГО ?!...
  • 233 ганю

    4 3 Отговор
    Няма да има там фашизъм
    горихте и убивахте ли Русначета на ви сега
  • 234 ганю

    6 0 Отговор

    До коментар #230 от "Българските турци":

    Това което стори Ердоган нашите умници не са и сънували
    така става като ни управляват 33г мутри и цървули
  • 235 ганю

    4 0 Отговор
    сега е Демокрация ама са нужни можещи и знаещи хора
    а не лапачи и селски тарикати
    иначе имаме назадък ,а не напредък
    и се работи малко това е
    "без труд и наука няма сполука"
  • 236 ганю

    4 0 Отговор

    До коментар #230 от "Българските турци":

    ашколсун за написаното всяка дума е истина
    защото тука се перат пари....
    затова е така
  • 237 Швейк

    4 2 Отговор
    Какво стана с А50 копейки?!

    Коментиран от #239

  • 238 Чък

    9 2 Отговор
    Плиткоумните западни политици испуснаха за две години няколко златни шанса дадени им от Русия. Сега по трудния начин ще разберат че, винаги първото предложение на Русия е най добро.
  • 239 Охи

    7 1 Отговор

    До коментар #237 от "Швейк":

    Абе те самолети ще си построят, ама украйна територия през крив макарон ще види.
  • 240 6666

    0 0 Отговор

    До коментар #96 от "И да слагате минуси,":

    Глуп@к.
  • 241 Тоя си запази билет

    2 4 Отговор
    За първия ред на представлението в Хага. Заради чудовищната му арогантност ще бъде на първия ред.....подсъдими!
  • 242 Мдааа

    3 3 Отговор
    Специална Виена операция. Как да вярваш на Русия. История. На Сталин ли, на Ленин ли, на Троцки ли.. Все една и съща пасмина от страхливци с власт. Трагедия!
  • 243 Иван

    2 0 Отговор
    Леле, чета ви коментарите и не знам какво да си мисля. Дано сте някакви платени тролове. Ако не сте още по-зле. На такива страшни глупости и тъпи коментари не съм попадал скоро. Като почнеш от “мненията” за Украйна и Русия и стигнеш до това “ колко е хубав живота в България “ и колко е висок стандарта на живот. Вие сериозно ли ги вярвате тези неща? Ако е така значи българите си заслужават съдбата. София е станала супер западнал и загубен град, с ужасна инфраструктура( с изключение на няколко основни булеварда и улици ), занемарена, вие ще ми говорите за България. Останала да живее неясно каква класа в нея. Презастроена. Не че някой купува нещо от това което се строи. Наплива не е към столицата вече, а към Терминал 1 и 2. И не става въпрос вече само за пари и за едни сезонни работници. Българите се установяват трайно, дърпат си семействата или ги създават там. Поколения вече са там, и се раждат там, и ще се раждат. България не е 6000000 милиона. Четири в добрия случай. Преброяват се българи, които от години не живеят в България. Фалшива статистика. И по-важното, никой няма намерение или дори желание да се връща и причината не са парите. Да, в София и други градове може да се поддържа стандарт на живот, но едно нещо никога няма да го има скоро или изобщо в България - СПОКОЙСТВИЕ и СИГУРНОСТ. Както казва една позната “ нямам търпение да си хвана полета от София за Англия “, “ да си отида вкъщи, на спокойствие “. Англия е “ вкъщи” и е “ дом”. Жената е успяла с

    Коментиран от #248

  • 244 Иван

    2 1 Отговор
    Жената е успяла и с хубава професия. Всичките ми познати и приятели навън са такива. Млади и успели хора, които не искат и няма да се върнат. Имат по две деца. Страхуват се децата им да живеят в България.Причините: Никой не иска да бъде убит на пешеходна или на пътя от дрогиран и пиян шофьор, да участва в улични боеве и скандали заради “ лошо” шофиране, да се лекува в търговските дружества наречени болници и да става нечия “ лекарска грешка “, а ако няма пари за операция да се оправя сам, да живее в държава с западащо образование, фалшиво земеделие и животновъдство, неработеща икономика, липса на инфраструктура, на правосъдна система, нагли и некомпетентни политици обслужващи всякакви други, но не и българските интереси, огромен външен дълг, загуба на енергийна независимост, безнаказаност, неоправдано растящи цени и т.н и т.н. Няма край. И аз се задържах цели две години в България. Достатъчно , за да се убедя че нищо няма да се промени и дори ще става много много по-лошо и страшно. Вече никого не карам да се връща. Нямам съвест да го правя. Както казва един приятел “ давай да я закриват тази държава и да се свършва”.
  • 245 Руски лъжи

    1 2 Отговор
    Затова ли, Русия анексира Крим и призна Донбас? Не може да има "някаква форма на държава", ако тя е призната от ООН, тя е суверенна страна.
  • 246 Иван

    2 0 Отговор
    P.S. Приоритет за нас българите трябва винаги да бъде България и това което се случва със и във нея.
    Защо ви е грижа и са ви по-важни други държави? Като обсъждате, коментирате и вадите исторически факти за други държави бягате от действителността за Вашата собствена? Че ние и без война сме свършили.
    Украйна, Русия и Запада ще се разберат. Не ги мислете. И там се въртят едни схеми и пари. Важна е България. В исторически план уж сме винаги в отбора на силните, но как става, че все губим. При трета национална катастрофа само да не изчезнем от картата и географията? Нали не вярвате, че някой ще тръгне да ни спасява и помага? Никакъв шанс. На ЕС и НАТО му дреме за нас. На Русия също. Тя отдавна ни даде гръб и приключи с нас. Нищо, че ни лъжат колко сме им важни. Свърши тая. Така че русофили и русофоби спете спокойно. Еднакво маловажни сме и за двете велики сили, колкото й да си придаваме важност и да ни се иска да сме важни. Колкото сме важни за Китай, Индия и други главоломно развиващи се държави. Но в едно сме и винаги ще бъдем първи - в това да се ИЗЛАГАМЕ и то пред всички, без значение. В това сме безспорно номер едно. И да се ПРЕДЛАГАМЕ първи. И после търсим нещо наречено УВАЖЕНИЕ. И в САЩ и в Брюксел където основно се изявяваме и отчитаме, делегатите ни биват посрещани я на полето, я в коридора на някоя сграда. Определено демонстрират голямо УВАЖЕНИЕ към нас. А нашите медии го изкарват голямо събитие. И като се замисля каква е разликата сега? Едно вр
  • 247 Иван

    2 1 Отговор
    Едно време ни пропагандираха колко е велика Русия и колко е лош Запада, а сега обратното - колко е лоша Русия и колко добър и велик е Запада. Егаси скуката. Същите манипулации, цензура, уж свобода на словото…дрън дрън малко по демократично обаче.
    Домъчня ми за европейските ценности с които ни облъчват нашите телевизии по 24 часа. Време ми е за Терминал 2. Забавих се много дори.
    Загубих и ненужно време тук! Вие си пишете на воля. Аз няма да се връщам и да чета! Живи и здрави
  • 248 Инаме, ти да не би да си Иванушка?

    0 2 Отговор

    До коментар #243 от "Иван":

    Щото от писанията ти наред с многото плява основната нишка е как СЕГА не живеем бобре и как под сянката на СССР и Русия е било добре. Не, не беше добре.Ама никак не беше добре и когато имаме шанс да се доближим поне до там, където е бобре, където има закони и РЕД, както ти сам признаваш се намират такива като тебе, дето искат да ни върнат обратно в блатото.Не, не си познал.Връщане назад няма, не е опция, защото и образованите руснаци бягат пресглава от Путинския рай!
Новини по държави:
Новини САЩ, Новини Великобритания, Новини Германия, Новини Италия, Новини Франция, Новини Испания, Новини Гърция, Новини Украйна, Новини Белгия, Новини Китай, Новини Сирия, Новини Сърбия, Новини Бразилия, Новини Австралия, Новини Япония, Новини Швейцария, Новини Северна Македония, Новини Турция, Новини Полша, Новини Румъния, Новини Иран (Ислямска Република), Новини Австрия, Новини Нидерландия, Новини Северна Корея, Новини Всички държави, Новини Унгария, Новини Канада, Новини Литва, Новини Индия, Новини Мексико, Новини Южна Корея, Новини Хърватия, Новини Норвегия, Новини Дания, Новини Финландия, Новини Ирландия, Новини Аржентина, Новини Дубай, Новини Португалия, Новини Словакия, Новини Беларус, Новини Латвия, Новини Естония, Новини Словения, Новини Чехия, Новини Швеция, Новини Ирак, Новини Афганистан, Новини Албания