Погледнете този жълт спортен прототип. Това е ВАЗ-21106 или наричан още "Жълтата акула".Тази кола днес преминава през трудни времена. Каросерията ѝ е покрита със слой прах, един от фаровете е счупен и като цяло състоянието и не е много добро.
Уникалният прототип ВАЗ-21106 "Жълта акула" е представен на автомобилното изложение в Москва през вече далечната 1996 година. Прототипът е разработен с участието на предприятието Mega-Lada с цел хомологизиране на части за състезателни автомобили.
Първият ВАЗ-21106 е боядисан в ярко жълто, разширена е колеята със 76 милиметра, намален е просветът до 170 милиметра, инсталирани са дискови спирачки и допълнителен стабилизатор отпред. Визията на автомобила се различава от стандартните "десетки" по пластмасов боди кит, жълти 15-цолови джанти, жълто арматурно табло с повече прибори и по състезателните седалки.
Пробегът на прототипа е само 883 километра. Този автомобил се задвижва от 1.5-литров ВАЗ двигател, който впоследствие е заменен с двулитров двигател от Opel с мощност 150 конски сили. Агрегатът работи съвместно с петстепенна механична скоростна кутия.
Най-мощната версия ускорява от място до 100 км/ч за 9.5 секунди, а максималната ѝ скорост е 205 километра в час. Впоследствие са произведени 300 такива седана ВАЗ-21106, като 18 от тях представляват купе с две врати. Моделът е свален от конвейера през 1998 година, но сглобяването на екземпляри продължава до 2009 година.