Отидете към основна версия

18 184 12

Запознайте се с новия Mercedes GLC

  • mercedes-benz-
  • glc

Новото поколение Mercedes-Benz GLC бе официално представено, като моделът стана по-голям, получи нови опции и хибридни двигатели

Mercedes-Benz показа ново поколение кросоувъра GLC. Ще припомним, че предходния модел с това име замени GLK преди повече от 10 години и оттогава се превърна в един от най-продаваните SUV-та на немската марка. Сега на ход е новата генерация, а ето и основните неща, които знаем за нея.

Автомобилът е по-голям от предшественика си: дължината нарасна с 60 мм, но в същото време е с 4 мм по-нисък. Увеличението на размерите се отрази най-положително на обема на багажника - плюс 70 литра (сега 620 литра).

Моделът се прави на универсална платформа, върху която е изградена C-класата: независимо окачване отпред и многораменно окачване отзад. Скъпите версии на GLC ще получат въздушно окачване.

За първи път за модела ще се предлага напълно управляемо шаси, като задните колела ще завиват леко (с 4.5 градуса).

Ще има пакет Offroad Engineering, който не само ще даде на автомобила допълнителна защита в долната част на каросерията, но и ще увеличи просвета с 20 мм.

Салонът ще бъде от С-класа. Разбира се, с някои промени. Но ще останат двата огромни екрана: това са 12.3-инчов инструментален панел и 11.9-инчов за мултимедията.

Германците отбелязват, че в сравнение с предшественика си, новият модел ще има по-добра шумоизолация. Ще има обикновен DVR и скенер за пръстови отпечатъци.

Автомобилът ще бъде свързан към системата за интелигентен дом. Например можете да попитате: "Мерцедес, има ли някой вкъщи сега." И той ще отговори кой е в къщата. Можете също да помолите колата да включи кафе машината, климатика и т.н.

Фърмуерът може да се актуализира "по въздуха". Тоест GLC винаги ще разполага с най-новата и актуална система.

Всички двигатели ще бъдат хибридни. Версиите на GLC 200 4Matic (204 к.с. и 320 Нм), GLC 300 4Matic (258 к.с. и 400 Нм) и GLC 200 d 4Matic (197 к.с. и 440 Нм) ще получат 48-волтов стартер-алтернатор. Той ще добавя за кратко 23 к.с. към мощността на двигателите с вътрешно горене, както и 200 Нм въртящ момент.

Но ще има и "истински" хибриди, които могат да се зареждат от контакт. Те ще бъдат обозначени с буквата "e". Това са версии на GLC 300 e 4Matic (313 к.с. и 550 Нм), GLC 400 e 4Matic (381 к.с. и 650 Нм) и GLC 300 de 4Matic (333 к.с. и 750 Нм). Такива модели ще разполагат с батерии от 31.2 kWh и електродвигател с мощност 136 к.с. Бензиновите хибриди ще могат да карат само на ток 120 км.

Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 14 гласа.

Свързани новини