Концернът Dongfeng има подмарка, наречена Forthing, която е основана през 2001 година и стана първата марка в Китай, която представи семеен миниван. Онзи ден компанията Forthing представи нов флагмански миниван, но вече напълно електрически, и обеща да пусне девет нови модела. Интересното е, че всички те ще бъдат електрифицирани.
Така Forthing става поредната марка, към все още скромния списък от автомобилни производители, които отказват да произвеждат автомобили с двигатели с вътрешно горене, които не са част от хибридни инсталации. Преди това китайският BYD също предприе такава стъпка.
През следващите две години Forthing ще произвежда само хибриди и електрически превозни средства, а след пет години напълно ще се откаже от двигателите с вътрешно горене - дори като част от хибридни инсталации. До 2030 г. китайският автомобилен производител ще похарчи 20 милиарда юана, за да направи своите електрически превозни средства конкурентоспособни. Известно е, че линията Forthing ще включва девет нови модела, включително миниванове, кросоувъри и седани.
Новият план има за цел да отговори на основните нужди на потребителите, като предоставя ефективни, безопасни и надеждни екологични решения за пътуване. Марката ще реализира и нов път за устойчиво енергийно развитие. За да постигне това, Dongfeng Forthing иска 100% от производството на автомобили да бъдат електрифицирани (PHEV или EV) в рамките на три години. А до пет години ще спре производството на превозни средства, задвижвани с гориво. Целта е да се превърне в масова марка за електромобили през 2025 година.
Но може ли Dongfeng Forthing да се изправи срещу другите компании, произвеждащи електромобили?
Като автомобилна марка, която разработва търговски и пътнически превозни средства, Forthing се нуждае от по-съществено присъствие на вътрешния пазар. Единици от техните превозни средства са в списъка на най-продаваните. Продуктите на Forthing първоначално бяха относително слаби, но все още има възможности марката да пробие на пазарите.
Но тъй като те стават все по-конкурентни, потребителите ще бъдат по-рационални при избора на продукти. Тези превозни средства, на които им липсва технология, постепенно ще излязат от пазара. От компанията са на мнение, че прекратяването на продажбите на автомобили с двигатели с вътрешно горене ще помогне на марката да се адаптира към промените на пазара.