Last news in Fakti

30 Август, 2022 18:15 4 511 19

Dongfeng представи китайски Hummer с 16 000 нютон метра

  • dongfeng-
  • mengshi-
  • hummer-
  • китай

Двата електрически концепта са джип и пикап

Dongfeng представи китайски Hummer с 16 000 нютон метра  - 1

Китайската компания Dongfeng Motors представи два интересни концепта в стил Hummer чрез новосформираната компания Mengshi. Името на брандa идва от думата „войник“ на китайски и създава подобни автомобили с висока проходимост, които да служат за нуждите на армията. Двата концепта, които бяха представени днес се задвижват от електромотори и на практика са идентични с разликата, че единият от тях показва всъдеход с четири врати, докато другият представя двуврат пикап.

Dongfeng представи китайски Hummer с 16 000 нютон метра

Идентичните форми на концпета са вдъхновени от остри линии и дизайнерски елементи приличащи много на тези на Hummer EV с подобни пропорции, брони и елементи. Модерни LED светлини допринасят за футуристичната визия, както и интериора, който също разчита на няколко дисплея, включително и върху волана.

Dongfeng представи китайски Hummer с 16 000 нютон метра

И двете возила са базирани на платформата MORA, която комбинира в себе си четири електромотора със сумарна мощност от 1014 конски сили и 16 000 (да. хиляди) нютон метра въртящ момент. Те позволяват ускорение от 0 до 100км/ч за 4.2 секунди. Според непотвърдена информация, батерията е с капацитет от 140кВч и предлага около 500 километра с едно зареждане.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 12 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Тотална Кражба

    14 5 Отговор
    Но се е получило
  • 3 Тралала

    7 0 Отговор
    Колко!?!?!
  • 4 Пустиняка

    13 1 Отговор
    Е това вече е нещо!
  • 5 Едно време

    27 1 Отговор
    Беше mercedes и всички останали. Скоро ще е китайците и всички останали. Като гледам дори на дизайн са го докарали, да не говорим за технически характеристики.

    А както пророкувах, четири електрически двигатели по един за всяко колело ще стане стандарт за всеки автомобил 4х4 в бъдеще, защото това е най-добрата възможна система за задвижване на четирите колела, позволяваща да се предава точно необходимия въртящ момент на всяко колело и всяко от тях да се върти с правилните обороти без нужда от бързи и бавни, дори без нужда от скоростна кутия, без нужда от какъвто и да е диференциал, а да не говорим за раздатки, блокажи на диференциали и тем подобни механични усложнения, които освен че понижават ефективността, също така понижават и надежността.

    Коментиран от #11

  • 6 СЗО

    10 3 Отговор
    С тея нютон метри, това да не е трактор?

    Коментиран от #8, #9, #10

  • 7 тъпХолд

    5 4 Отговор
    Познайте КОЙ спонсорира рекламата на ДонкФенк тук!!!
  • 8 ТПК

    13 2 Отговор

    До коментар #6 от "СЗО":

    Волво самосвал 12.8 литров вдигател 27тона товаримост е само със 2100 нютона, това по скоро се доближава до дизелов локомотив, а за състезателите ...Бугати Вайрон е само 1200 нютончета
  • 9 ТПК

    9 4 Отговор

    До коментар #6 от "СЗО":

    забравих...купих си китайски зарядни батерий на тях пише 9999 милиампера, слагам ги на тестера и чудо станаха на от 780 до 850, но пък тежаха почти като истински, отварям една ми китаеца сложил 3-пъти по дебел корпус да тежи.
  • 10 Има разлика

    9 0 Отговор

    До коментар #6 от "СЗО":

    При електромобилите нютон метрите се измерват направо на гумите от диностенда. При ДВГ пак се измерват на колелата, но после се преизчисляват по предавателното число от гумите до коляновия вал, защото при всяка смяна на предавките, максималния въртящ момент към колелата се променя.

    Електромобилите нямат предавки и двигателя е постоянно зацепен към колелата с постоянно предавателно число. В случая дори двигателите са четири и това е сумарния им въртящ момент.

    Коментиран от #12

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Има разлика

    12 3 Отговор

    До коментар #10 от "Има разлика":

    В твоята глава! Въртящият момент е силата на въртене, произвеждана от коляновия вал на даден двигател...па било то ДВГ, Парен, Електрически или каквото ти дойде на ум, забрави за скоросни кутий, ръчни и автомат и за софтуер на елките. Ще ти помогна, всеки сам може даже да разбереНютон/метрите на какъвто и да е двигател в гаража си даже. Закачаш на оста на двигателя 1метър рамо с тежест 1кг и му подаваш макс ток,пара, бензин,дизел, метан и тнт и ако успее да ги преудолее или завърти значи е 10 нютона. 1кг=10 нютона. Та в случея излиза че Китаеца с тази кола( 16 000 N) е направил перпетомобиле с КПД превишаващо дори филмите на Марвел.

    Коментиран от #14

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Дрън-дрън

    3 2 Отговор

    До коментар #12 от "Има разлика":

    Дори не знаеш принципа на скоростната кутия. Ако двигателите на Тесла модел S са с 1300 нютон метра, при предавателно число 9,734 въртящият момент на колелата е 12 654,2 нютонметра. Като на същата предавка можеш да постигнеш на 250 км в час.

    Тогава какъв е проблемът, китайският SUV да има повече, като само увеличаването на предавателното число, могат да постигнат и над 20 000 нютонметра, като само ще се намали максималната скорост.

    Точно както ще направят с камиона на Тесла, който ще ползва същите двигатели като на Тесла модел 3, но те ще дърпат 40 тона.
  • 15 Гост

    3 3 Отговор
    16000 нютон метра? Тия сигурни ли са? Ба…! Солсо е диаметъра на буталото?

    Коментиран от #16

  • 16 Па ли не разбра написаното?

    3 0 Отговор

    До коментар #15 от "Гост":

    Какви бутала?

    И двете возила са базирани на платформата MORA, която комбинира в себе си четири електромотора със сумарна мощност от 1014 конски сили и 16 000 (да. хиляди) нютон метра въртящ момент
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.