Китайската компания Dongfeng Motors представи два интересни концепта в стил Hummer чрез новосформираната компания Mengshi. Името на брандa идва от думата „войник“ на китайски и създава подобни автомобили с висока проходимост, които да служат за нуждите на армията. Двата концепта, които бяха представени днес се задвижват от електромотори и на практика са идентични с разликата, че единият от тях показва всъдеход с четири врати, докато другият представя двуврат пикап.
Идентичните форми на концпета са вдъхновени от остри линии и дизайнерски елементи приличащи много на тези на Hummer EV с подобни пропорции, брони и елементи. Модерни LED светлини допринасят за футуристичната визия, както и интериора, който също разчита на няколко дисплея, включително и върху волана.
И двете возила са базирани на платформата MORA, която комбинира в себе си четири електромотора със сумарна мощност от 1014 конски сили и 16 000 (да. хиляди) нютон метра въртящ момент. Те позволяват ускорение от 0 до 100км/ч за 4.2 секунди. Според непотвърдена информация, батерията е с капацитет от 140кВч и предлага около 500 километра с едно зареждане.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Тотална Кражба
18:28 30.08.2022
3 Тралала
18:41 30.08.2022
4 Пустиняка
18:55 30.08.2022
5 Едно време
А както пророкувах, четири електрически двигатели по един за всяко колело ще стане стандарт за всеки автомобил 4х4 в бъдеще, защото това е най-добрата възможна система за задвижване на четирите колела, позволяваща да се предава точно необходимия въртящ момент на всяко колело и всяко от тях да се върти с правилните обороти без нужда от бързи и бавни, дори без нужда от скоростна кутия, без нужда от какъвто и да е диференциал, а да не говорим за раздатки, блокажи на диференциали и тем подобни механични усложнения, които освен че понижават ефективността, също така понижават и надежността.
Коментиран от #11
19:30 30.08.2022
6 СЗО
Коментиран от #8, #9, #10
20:36 30.08.2022
7 тъпХолд
20:45 30.08.2022
8 ТПК
До коментар #6 от "СЗО":
Волво самосвал 12.8 литров вдигател 27тона товаримост е само със 2100 нютона, това по скоро се доближава до дизелов локомотив, а за състезателите ...Бугати Вайрон е само 1200 нютончета21:26 30.08.2022
9 ТПК
До коментар #6 от "СЗО":
забравих...купих си китайски зарядни батерий на тях пише 9999 милиампера, слагам ги на тестера и чудо станаха на от 780 до 850, но пък тежаха почти като истински, отварям една ми китаеца сложил 3-пъти по дебел корпус да тежи.21:36 30.08.2022
10 Има разлика
До коментар #6 от "СЗО":
При електромобилите нютон метрите се измерват направо на гумите от диностенда. При ДВГ пак се измерват на колелата, но после се преизчисляват по предавателното число от гумите до коляновия вал, защото при всяка смяна на предавките, максималния въртящ момент към колелата се променя.Електромобилите нямат предавки и двигателя е постоянно зацепен към колелата с постоянно предавателно число. В случая дори двигателите са четири и това е сумарния им въртящ момент.
Коментиран от #12
21:54 30.08.2022
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Има разлика
До коментар #10 от "Има разлика":
В твоята глава! Въртящият момент е силата на въртене, произвеждана от коляновия вал на даден двигател...па било то ДВГ, Парен, Електрически или каквото ти дойде на ум, забрави за скоросни кутий, ръчни и автомат и за софтуер на елките. Ще ти помогна, всеки сам може даже да разбереНютон/метрите на какъвто и да е двигател в гаража си даже. Закачаш на оста на двигателя 1метър рамо с тежест 1кг и му подаваш макс ток,пара, бензин,дизел, метан и тнт и ако успее да ги преудолее или завърти значи е 10 нютона. 1кг=10 нютона. Та в случея излиза че Китаеца с тази кола( 16 000 N) е направил перпетомобиле с КПД превишаващо дори филмите на Марвел.Коментиран от #14
22:26 30.08.2022
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Дрън-дрън
До коментар #12 от "Има разлика":
Дори не знаеш принципа на скоростната кутия. Ако двигателите на Тесла модел S са с 1300 нютон метра, при предавателно число 9,734 въртящият момент на колелата е 12 654,2 нютонметра. Като на същата предавка можеш да постигнеш на 250 км в час.Тогава какъв е проблемът, китайският SUV да има повече, като само увеличаването на предавателното число, могат да постигнат и над 20 000 нютонметра, като само ще се намали максималната скорост.
Точно както ще направят с камиона на Тесла, който ще ползва същите двигатели като на Тесла модел 3, но те ще дърпат 40 тона.
10:46 31.08.2022
15 Гост
Коментиран от #16
20:18 31.08.2022
16 Па ли не разбра написаното?
До коментар #15 от "Гост":
Какви бутала?И двете возила са базирани на платформата MORA, която комбинира в себе си четири електромотора със сумарна мощност от 1014 конски сили и 16 000 (да. хиляди) нютон метра въртящ момент
00:12 01.09.2022
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Този коментар е премахнат от модератор.