Концернът Dongfeng има подмарка, наречена Forthing, която е основана през 2001 година и стана първата марка в Китай, която представи семеен миниван. Онзи ден компанията Forthing представи нов флагмански миниван, но вече напълно електрически, и обеща да пусне девет нови модела. Интересното е, че всички те ще бъдат електрифицирани.
Така Forthing става поредната марка, към все още скромния списък от автомобилни производители, които отказват да произвеждат автомобили с двигатели с вътрешно горене, които не са част от хибридни инсталации. Преди това китайският BYD също предприе такава стъпка.
През следващите две години Forthing ще произвежда само хибриди и електрически превозни средства, а след пет години напълно ще се откаже от двигателите с вътрешно горене - дори като част от хибридни инсталации. До 2030 г. китайският автомобилен производител ще похарчи 20 милиарда юана, за да направи своите електрически превозни средства конкурентоспособни. Известно е, че линията Forthing ще включва девет нови модела, включително миниванове, кросоувъри и седани.
Новият план има за цел да отговори на основните нужди на потребителите, като предоставя ефективни, безопасни и надеждни екологични решения за пътуване. Марката ще реализира и нов път за устойчиво енергийно развитие. За да постигне това, Dongfeng Forthing иска 100% от производството на автомобили да бъдат електрифицирани (PHEV или EV) в рамките на три години. А до пет години ще спре производството на превозни средства, задвижвани с гориво. Целта е да се превърне в масова марка за електромобили през 2025 година.
Но може ли Dongfeng Forthing да се изправи срещу другите компании, произвеждащи електромобили?
Като автомобилна марка, която разработва търговски и пътнически превозни средства, Forthing се нуждае от по-съществено присъствие на вътрешния пазар. Единици от техните превозни средства са в списъка на най-продаваните. Продуктите на Forthing първоначално бяха относително слаби, но все още има възможности марката да пробие на пазарите.
Но тъй като те стават все по-конкурентни, потребителите ще бъдат по-рационални при избора на продукти. Тези превозни средства, на които им липсва технология, постепенно ще излязат от пазара. От компанията са на мнение, че прекратяването на продажбите на автомобили с двигатели с вътрешно горене ще помогне на марката да се адаптира към промените на пазара.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 хахахааххаа
Коментиран от #3
12:45 07.12.2022
2 реле
13:08 07.12.2022
3 Ти само заглавието ли прочете
До коментар #1 от "хахахааххаа":
Не видя ли че става въпрос за китайски производител, а за последния месец в китай 35% от продадените автомобили се зареждат в контакта.В тези 35% дори не са включени чистите хибриди, като тези, които продават toyota.
Тоест всеки, който не се ориентира към електромобили ще фалира, ако разчита на продажби в Китай.
Тези 35% се вдигнаха от 10% само за 2 години. Само можеш да предполагаш колко ще са процентите след още две години.
Коментиран от #4, #5, #17
13:51 07.12.2022
4 Вля..вля..вля..
До коментар #3 от "Ти само заглавието ли прочете":
Мечтите само са безплатни!!🤔Коментиран от #6
16:31 07.12.2022
5 Намали филмите малко
До коментар #3 от "Ти само заглавието ли прочете":
Имаше един филм "островът на фантазиите"16:33 07.12.2022
6 За вас мечта, за Китай реалност
До коментар #4 от "Вля..вля..вля..":
Китайският пазар на леки автомобили отбеляза още един положителен месец с 10% годишно увеличение на продажбите през септември.Междувременно сегментът на plug-in електрическите автомобили процъфтява, достигайки ново рекордно ниво и заемайки повече от една трета от общия пазар.
Според данните на EV Volumes , споделени от Хосе Понтес, през септември в Китай са регистрирани около 636 000 нови електрически коли за пътници, което е със 78% повече от преди година и около 35% от общия обем.
Този невероятен рекорд е комбинация от рекордни продажби на изцяло електрически автомобили (475 000) и рекордни продажби на електрически автомобили с плъгин (161 000). PHEV също се разширяват по-бързо от всичко друго през последния месец (увеличение от 148% на годишна база).
В световен мащаб Китай е отговорен за повече от половината от всички продажби на електрически автомобили с плъгин.
Резултати за месеца:
BEV: около 475 000 (увеличение с 62%) и 26% дял
PHEV: около 161 000 (увеличение от 148%) и 9% дял
Общо: 636 223 (ръст от 78%) и 35% дял
Коментиран от #7, #13, #23
17:37 07.12.2022
7 Намали филмите малко
До коментар #6 от "За вас мечта, за Китай реалност":
За теб е мечта,мой човек! Изобщо разбираш ли какво цитираш или само си чешеш пръстите!? Тая статия не знам от къде си я преписал,но се отнася само за КИТАЙ!!! До тук добре! Защо не препишеш нещо от някъде и за другите производители?Коментиран от #8, #9
18:20 07.12.2022
8 А ти какво коментираш?
До коментар #7 от "Намали филмите малко":
Цитирам от мнението към което си писал че много филми гледам"Не видя ли че става въпрос за китайски производител, а за последния месец в китай 35% от продадените автомобили се зареждат в контакта."
Коментиран от #10
19:11 07.12.2022
9 Пропуснах
До коментар #7 от "Намали филмите малко":
Ами не въобще не ми е мечта да живея в Китай! Но все пак коментираме китайски производител, който продава автомобилите си само на китайския пазар и затова ти давам китайската статистика.19:12 07.12.2022
10 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
До коментар #8 от "А ти какво коментираш?":
Щом ти казваш,ОК👍❗Значи така ще да е🤣🤣🤣19:27 07.12.2022
11 Бай Тричко-Електричко
20:42 07.12.2022
12 Готин
Коментиран от #22
21:16 07.12.2022
13 БРЦК
До коментар #6 от "За вас мечта, за Китай реалност":
А ток и батерии от къде . Това е поредно залитане като при ЛГБТ - то......Коментиран от #14, #15
21:35 07.12.2022
14 Интересно
До коментар #13 от "БРЦК":
Защо за каквото и да ти говорят, първото за което си помисляш и казваш е ГЕЙ?Добро утро! - Абе ти да не си ЛГБТ
Китайска фирма ще спира ДВГ - всеки който пише коментар е гей.
Ама проблема обикновено е при този който постоянно за това си мисли още като се събуди.
Тава дали караш на газ, дизел, метан или ток няма никаква връзка освен в твоята глава и логика.
23:51 07.12.2022
15 А батериите
До коментар #13 от "БРЦК":
Ще ги внесат от най големия производител на батерии в света - Китай.23:53 07.12.2022
16 васИк атанасова
живеем в скопено общество
80 те години мъжете яздеха мотори
а сега тортинетки
истниския расов мъж стана ретро и демоде
Коментиран от #18, #19
01:22 08.12.2022
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 За сметка на това
До коментар #16 от "васИк атанасова":
Жените станаха по женствени и истински жени, нали. Едни такива естествени. Даже грим вече не ползват като едно време да се клепят.И разбира се ценност на теб система е много по-добра от преди. Ти си живото доказателство - слагаш на един кантар множество и притежаваната кола от мъжа.
И ако днес има много по-бързи коли от едно време, лошото е че жените станаха по-бързи и от колите.
08:18 08.12.2022
19 Истинските мъже
До коментар #16 от "васИк атанасова":
Са карали истински коне, а не изкуствени. Това пък е било мнението на жените в началото на миналия век.Как ти се струва идеята? Защо не си вземеш един с кон, който никога не се е качвал на автомобил?
08:22 08.12.2022
20 Дзверцов
08:52 08.12.2022
21 Пешо
17:37 08.12.2022
22 666
До коментар #12 от "Готин":
Браво готин аз вече уча мандарински и чакам експанзията. Само кажи коя година ще стане.хахо17:47 08.12.2022
23 Беги беги
До коментар #6 от "За вас мечта, за Китай реалност":
Не цитирай такива статистики , че петроджендърите са много чувствителни , и ще вземат да си прережат вените надълго !07:32 09.12.2022