Няколко седмици след представянето на Tesla Semi се появи интересен набор от технически изображения от онлайн каталога с части на компанията, които хвърлят светлина върху различните системи на камиона. По-специално, едно от изображенията дава представа за структурата на акумулаторната система.
Както се оказа, батерията Semi се състои от девет големи модула, три от които (средният ред) изглеждат по-големи. Монтират се под кабината на камиона. Известно е, че версията с пробег от 805 км се очаква да бъде оборудвана с батерии с капацитет приблизително 850-900 kWh. В процес на разработка е и модификация с пробег от 483 км, която вероятно ще получи по-малък акумулаторен блок.
Електрическата установка на камиона е тримоторна. Освен това агрегатите са монтирани на втората и третата ос. В документацията втората ос се нарича "въртящ момент" и има два електродвигателя. Активира се при ускорение или значителни натоварвания. Третата ос - "ефективна" - е оборудвана с един двигател, оптимизиран за движение с постоянна скорост по магистралата.
Както беше съобщено по-рано от Tesla, електрическите двигатели на Semi имат ротори с въглеродни втулки, подобно на 2021 Tesla Model S и Model X Plaid. Друг интересен момент е наличието на система за охлаждане на батерията на борда на Tesla Semi. Той ще позволи зареждане на камиона от високоскоростни терминали с мощност над 1 MW.
Галерията също така включва изображения на кормилната и спирачната системи, както и данни за брутното тегло на камиона, размера на гумите и налягането. Както знаете, общото тегло на Tesla Semi (с ремаркето) е 37 195 кг.