3 275 18

Дефектите с електромобилите Tesla продължават

  • tesla-
  • сервизна акция-
  • дефект

Сега компанията изтегля стотици хиляди електрически коли поради неизправни светлини

Дефектите с електромобилите Tesla продължават - 1

Tesla продължава да обявява големи сервизни акции поради различни дефекти и фабрични пропуски. Според Reuters, позовавайки се на Националната администрация за безопасност на движението на САЩ (NHTSA), причината за поредното изтегляне са светлините на електрическите автомобили, които може да не се включват периодично. Това може да доведе до инциденти през нощта, въпреки че досега няма съобщения за такива случаи. Проблемът потенциално може да възникне на повече от 320 000 електромобила Tesla.

В документа на NHTSA се посочва, че проблемът с фаровете засяга Model 3 от 2023 г. и модел Y от 2020-2023 година. Разследването показа, че в някои случаи фаровете могат да се повредят поради софтуерен проблем: той може погрешно да идентифицира неизправност по време на включване на електрониката.

Tesla съобщи за такива гаранционни претенции, като по-голямата част от оплакванията идват от клиенти извън САЩ. В същото време, за щастие, все още не са получени сигнали за аварии, свързани с проблема.

Ще припомним, че Tesla обяви изтегляне в Съединените щати преди по-малко от седмица: в петък стана известно, че въздушните възглавници на почти 30 000 автомобила може да не работят правилно. Реакцията на фондовата борса, свързана с дефектите, бе мигновена и доведе до пореден спад на акциите на производителя с три процента, като по този показател компанията бележи близо двегодишно дъно.

Според NHTSA Tesla е обявила 19 кампании за изтегляне на автомобили от началото на тази година, а четири от тях са само през ноември. Те обхванаха над 3.7 милиона автомобила. Акцията за изтегляне на 1.1 милиона електрически автомобили поради проблем с електрически прозорци беше рекордна. Става дума за открит проблем при който при предмет между рамката и стъклото, механизмът не спира автоматично стъклото.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 7 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Много добра сервизна мрежа

    7 14 Отговор
    Добре че от тесла имат огромна сервизна мрежа и много бързо сервизно обслужване и ще ги оправят тези 600 хиляди стопа за едно денонощие, както оправиха проблема на 4 милиона прозореца предния път в рамките на денонощие.

    От toyota вероятно имат много по-лоша сервизна мрежа, защото вкараха всичките произведени 374 броя електромобили преди повече от половин година в сервиза заради риск от падане на колелата и все още не са ги ремонтирали!

    А някои хора тука се притесняваха че Тесла нямала достатъчно сервизни центрове и произвеждала некачествени автомобили.

    Коментиран от #3, #8

  • 2 Смех

    3 2 Отговор
    Ако саботират тоя Мъск мноу е прозт
  • 3 Ей сельо

    9 8 Отговор

    До коментар #1 от "Много добра сервизна мрежа":

    Ти гледай немските недоразумения фау вйе и бе ем вйе

    Коментиран от #4

  • 4 Имаш нещо да ми кажеш ли?

    3 4 Отговор

    До коментар #3 от "Ей сельо":

    Ами давай по темата с цифри и факти, както съм направил аз?

    Това как ще ме наречеш няма да направи сервизното обслужване на някоя марка по-добро или по-лошо.

  • 5 МЪСК

    6 5 Отговор
    Могло, ама не се е случвало досега. Поредно потвърждение: Няма медии, има органи за облъчване. Тесла я дъвче всеки, понеже бръкна в джигера на целия свят.
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Турбо

    7 4 Отговор
    Качество теслъ от Тесла.
  • 8 Турбо

    11 4 Отговор

    До коментар #1 от "Много добра сервизна мрежа":

    Огромната сервизна мрежа кара българските фенове на Тесла да пътуват до Виена.За бързината на обслужването в сервизите на Тесла е писано много.Чака се с месеци да ти дойде редът за ремонт,не ти вдигат телефона за да се запишеш.

    Коментиран от #10

  • 9 Антон

    11 3 Отговор
    Кипуваш си автомобил тесла и получваш инструмент тесла. Буквално и преносно. Ахахахахха
  • 10 Така е!

    2 5 Отговор

    До коментар #8 от "Турбо":

    Всички български собственици ще трябва да чакат ред пред 320 000 други тесли за да има оправят задните фарове, дето не е в България им викаме стопове. Дано да се доредят до догодина, за да си получат интернет ъпдейта. Ама доколкото съм чувал на някой места и в България има интернет и сигурно няма да им се налага да ходят до Виена да хванат wifi, как мислиш?

    Или пак не си разбрал нещо? Избяга с 200 от другата тема за паленето на парен автомобил с копче, при положение че става въпрос за неща които си ги учил !

    Хайде не се напъвай с неща които не разбираш!

    Коментиран от #13

  • 11 От село

    6 3 Отговор
    С дефекти или не ще ги купат!
    Малоумни колкото щеш!
  • 12 Оня

    9 8 Отговор
    Тесла бърка в гза на ОПЕК и сибирците , бърка на същото място на монтьорите , а за капак колите им не могат да се крадат ! Превъртането на километража е мираж , както и смените на масла , накладки , маховици , турбо , и дюзи . Та дали пък ке имат врагове , как мислите ?
  • 13 Турбо

    2 0 Отговор

    До коментар #10 от "Така е!":

    Спорил си с някой друг,не с мен.Колко време ще ти трябва за да вденеш,че в предмета ДВГ не се изучават парни машини.

    Коментиран от #14

  • 14 И не си влизал в онази статия, нали?

    1 1 Отговор

    До коментар #13 от "Турбо":

    "Въвеждат пътни данъци и за електромобилите"

    Даже за първи път чуваш за нея защото една седмица беше на почивка в Гърция или имаше работа на онези и няколко километра маршрути цяла седмица всеки ден или този път беше на Велинград.

    Е как пък всеки път като се изложиш и не си писал ти?

    Погледни я онази тема и си кажи мнението, защото "някой" яко, ама много яко те е изложил там.

    Коментиран от #15


  • 15 Турбо

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "И не си влизал в онази статия, нали?":

    За твоята оценка мен не ми дреме.Коментарите с ник Турбо са мой.Спора ти е с Гост не с мен.

    Коментиран от #16

  • 16 А дали е така, кой да ти каже?

    1 2 Отговор

    До коментар #15 от "Турбо":

    "Електрическият стартер е изобретен от Чарлс Кетъринг и се използва за първи път от Кадилак хахахаха Делко е измислил съвсем друго нещо.Баща ти нещо те е метнал хахахаха."

    А този спор с тебе ли го водихме? Защото по едно време изчезна и остана само адвоката ти с другия ник?

    Последно държиш ли си на думите?


    А на тези?

    " Не бях чувал,че парен котел може да се запали с копче.Интересно!"
    "Парният двигател е с външно горене и се пали с огън , а не с копче умнико."


    А така и не ми обясни защо смяташ че бъркам вътрешно с външно горене:

    "Не различаваш двигател с външно и вътрешно горене."
  • 17 ПЛЕД

    2 3 Отговор
    1500 безаварийни старта! Най-великата кола на всички времена!
    Вижда се как и най-расовите ДВГ коли забавят като сменят предавки и като загубят въртящ момент от паденето на оборотите. Досега не беше възможно да се види, нито заснеме, защото Plaid е първото МПС в историята с постоянна максимална мощност до 350 км/ч

    Коментиран от #18

  • 18 СЛЕД

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "ПЛЕД":

    Най-велика във главата ти омотана…. 1500 стартс с 4 различни тесли и незнайно какво правено по тях и на какво отстояние…. и какво се вижда на това клипче??? Как я тупат и как тя тупа и кара с всякакви “самоделки”… ???
    Фантазьори…. и каква е тази постоянна максимална скорост до 350 км/ч….???