Tesla продължава да обявява големи сервизни акции поради различни дефекти и фабрични пропуски. Според Reuters, позовавайки се на Националната администрация за безопасност на движението на САЩ (NHTSA), причината за поредното изтегляне са светлините на електрическите автомобили, които може да не се включват периодично. Това може да доведе до инциденти през нощта, въпреки че досега няма съобщения за такива случаи. Проблемът потенциално може да възникне на повече от 320 000 електромобила Tesla.
В документа на NHTSA се посочва, че проблемът с фаровете засяга Model 3 от 2023 г. и модел Y от 2020-2023 година. Разследването показа, че в някои случаи фаровете могат да се повредят поради софтуерен проблем: той може погрешно да идентифицира неизправност по време на включване на електрониката.
Tesla съобщи за такива гаранционни претенции, като по-голямата част от оплакванията идват от клиенти извън САЩ. В същото време, за щастие, все още не са получени сигнали за аварии, свързани с проблема.
Ще припомним, че Tesla обяви изтегляне в Съединените щати преди по-малко от седмица: в петък стана известно, че въздушните възглавници на почти 30 000 автомобила може да не работят правилно. Реакцията на фондовата борса, свързана с дефектите, бе мигновена и доведе до пореден спад на акциите на производителя с три процента, като по този показател компанията бележи близо двегодишно дъно.
Според NHTSA Tesla е обявила 19 кампании за изтегляне на автомобили от началото на тази година, а четири от тях са само през ноември. Те обхванаха над 3.7 милиона автомобила. Акцията за изтегляне на 1.1 милиона електрически автомобили поради проблем с електрически прозорци беше рекордна. Става дума за открит проблем при който при предмет между рамката и стъклото, механизмът не спира автоматично стъклото.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Много добра сервизна мрежа
От toyota вероятно имат много по-лоша сервизна мрежа, защото вкараха всичките произведени 374 броя електромобили преди повече от половин година в сервиза заради риск от падане на колелата и все още не са ги ремонтирали!
А някои хора тука се притесняваха че Тесла нямала достатъчно сервизни центрове и произвеждала некачествени автомобили.
Коментиран от #3, #8
13:19 21.11.2022
2 Смех
13:20 21.11.2022
3 Ей сельо
До коментар #1 от "Много добра сервизна мрежа":
Ти гледай немските недоразумения фау вйе и бе ем вйеКоментиран от #4
13:21 21.11.2022
4 Имаш нещо да ми кажеш ли?
До коментар #3 от "Ей сельо":
Ами давай по темата с цифри и факти, както съм направил аз?Това как ще ме наречеш няма да направи сервизното обслужване на някоя марка по-добро или по-лошо.
13:30 21.11.2022
5 МЪСК
13:30 21.11.2022
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Турбо
14:09 21.11.2022
8 Турбо
До коментар #1 от "Много добра сервизна мрежа":
Огромната сервизна мрежа кара българските фенове на Тесла да пътуват до Виена.За бързината на обслужването в сервизите на Тесла е писано много.Чака се с месеци да ти дойде редът за ремонт,не ти вдигат телефона за да се запишеш.Коментиран от #10
14:18 21.11.2022
9 Антон
14:27 21.11.2022
10 Така е!
До коментар #8 от "Турбо":
Всички български собственици ще трябва да чакат ред пред 320 000 други тесли за да има оправят задните фарове, дето не е в България им викаме стопове. Дано да се доредят до догодина, за да си получат интернет ъпдейта. Ама доколкото съм чувал на някой места и в България има интернет и сигурно няма да им се налага да ходят до Виена да хванат wifi, как мислиш?Или пак не си разбрал нещо? Избяга с 200 от другата тема за паленето на парен автомобил с копче, при положение че става въпрос за неща които си ги учил !
Хайде не се напъвай с неща които не разбираш!
Коментиран от #13
14:28 21.11.2022
11 От село
Малоумни колкото щеш!
15:16 21.11.2022
12 Оня
18:01 21.11.2022
13 Турбо
До коментар #10 от "Така е!":
Спорил си с някой друг,не с мен.Колко време ще ти трябва за да вденеш,че в предмета ДВГ не се изучават парни машини.Коментиран от #14
18:47 21.11.2022
14 И не си влизал в онази статия, нали?
До коментар #13 от "Турбо":
"Въвеждат пътни данъци и за електромобилите"Даже за първи път чуваш за нея защото една седмица беше на почивка в Гърция или имаше работа на онези и няколко километра маршрути цяла седмица всеки ден или този път беше на Велинград.
Е как пък всеки път като се изложиш и не си писал ти?
Погледни я онази тема и си кажи мнението, защото "някой" яко, ама много яко те е изложил там.
Коментиран от #15
20:08 21.11.2022
15 Турбо
До коментар #14 от "И не си влизал в онази статия, нали?":
За твоята оценка мен не ми дреме.Коментарите с ник Турбо са мой.Спора ти е с Гост не с мен.Коментиран от #16
21:32 21.11.2022
16 А дали е така, кой да ти каже?
До коментар #15 от "Турбо":
"Електрическият стартер е изобретен от Чарлс Кетъринг и се използва за първи път от Кадилак хахахаха Делко е измислил съвсем друго нещо.Баща ти нещо те е метнал хахахаха."А този спор с тебе ли го водихме? Защото по едно време изчезна и остана само адвоката ти с другия ник?
Последно държиш ли си на думите?
А на тези?
" Не бях чувал,че парен котел може да се запали с копче.Интересно!"
"Парният двигател е с външно горене и се пали с огън , а не с копче умнико."
А така и не ми обясни защо смяташ че бъркам вътрешно с външно горене:
"Не различаваш двигател с външно и вътрешно горене."
22:42 21.11.2022
17 ПЛЕД
Вижда се как и най-расовите ДВГ коли забавят като сменят предавки и като загубят въртящ момент от паденето на оборотите. Досега не беше възможно да се види, нито заснеме, защото Plaid е първото МПС в историята с постоянна максимална мощност до 350 км/ч
Коментиран от #18
17:35 22.11.2022
18 СЛЕД
До коментар #17 от "ПЛЕД":
Най-велика във главата ти омотана…. 1500 стартс с 4 различни тесли и незнайно какво правено по тях и на какво отстояние…. и какво се вижда на това клипче??? Как я тупат и как тя тупа и кара с всякакви “самоделки”… ???Фантазьори…. и каква е тази постоянна максимална скорост до 350 км/ч….???
12:59 23.11.2022