Спряната от производство преди две години B9 Tribeca няма да бъде последното голямо Subaru. Противоречиви слухове за появата на нов седемместен всъдеход с емблемата на Плеядите получиха потвърждение на салона в Лос Анджелис, където японците показаха прототип на бъдещ модел с дължина 5.2 метра.
Концептуалният Viziv-7 се простира на почти половин метър повече от B9 Tribeca, широк е 2 метра и висок 180 см, а междуосието му достига 2.9 метра. Официални данни за техниката не се съобщават.
По непотвърдена информация серийната версия на Viziv-7 ще се казва Ascent. Основания за това предположение дава обстоятелството, че от Subaru са регистрирали името в патентното ведомство на САЩ, които ще бъдат основният целеви пазар на модела.
По-евтините модификации на Ascent най-вероятно ще се оборудват с четирицилиндрови бензинови турбодвигатели. За по-амбициозни водачи ще се предлага 3.6-литровият шестцилиндров боксер с 260 коня, който се монтира на Outback.
Пазарният дебют на най-голямото Subaru е насрочен за 2018 г. Моделът ще се произвежда в завода на компанията в гр. Лафайет, щата Индиана.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 656
11:28 18.11.2016
2 Иван Господинов
11:33 18.11.2016
3 japan
ШВАБИТЕ с боклуците мечтаят да направят такъв автомобил!
Коментиран от #11
11:37 18.11.2016
4 селските южни райони
Коментиран от #6, #7, #18, #22
12:14 18.11.2016
5 Киро
Точно бях казал, че с тия малки СУВ-чета, ще трябва да сменям марката и те ме изненадаха приятно!
Форестъра вече ми отесня, Трибеката я спряха...
Сега да изкарат и един трилитров дизел, че двойката е малка за този звяр и направо се приготвям за нова кола след 2 години!
СУПЕР Е и на дизайн. Малко в муцуната прилича на новото Волво ХС90, ама даже по-добре от него изглежда! И отзад е добре.
Браво, браво!
13:45 18.11.2016
6 Киро
До коментар #4 от "селските южни райони":
Жестоко си се объркал, че са се изложили с дизела!Дизелът им е супер, лек, с ниска точка на тежестта и с разход за фул-тайм 4х4 СУВ под 7/100 как е?!
Коментиран от #8
13:53 18.11.2016
7
До коментар #4 от "селските южни райони":
На добре направена кола не е трябва много електроника, многото електроника е за разни каруци дето буксуват и се въртят за щяло и нещяло, но даже и това не им помага на моменти.13:58 18.11.2016
8
До коментар #6 от "Киро":
Нещо се чуваше че имало проблеми с него.Коментиран от #9
14:00 18.11.2016
9 Киро
До коментар #8 от " ":
Имаше, вярно, при първата генерация - 2008-2010 година.При под 1% от колите, но проблема беше лош, че като се счупи, купуваш нов шорт блок. Детски болести на първа генерация.
След 2010-та няма повече такъв проблем.
14:03 18.11.2016
10 dexter
19:56 18.11.2016
11 dexter
До коментар #3 от "japan":
Швабите много отдавна са го направилиМерцедас Г-класа W463.
Като човек с радост оттървал се от Субару и минал на Ауди ти казвам - кефи се на японските си кенефи и събирай пари за тенекиджии. Ще ти трябват.
Коментиран от #13, #14, #15
20:03 18.11.2016
12 ддд
микробусите бяха по малки е латвия е
Габаритные размеры, мм: длина*ширина*высота 4980*2035*1970
с 20 санта по къс
20:07 18.11.2016
13 japan
До коментар #11 от "dexter":
Като човек карал аЛуди,по-чупливо нещо няма.Като човек,чийто съседи си купиха Мерцедес и след 2 дена цялата предница замина ти казвам.Като човек,на който приятелите ми от Германия купиха Мерцедес и до България 3-пъти се чупи.Като човек,който се е возил на БМВ,по-недодялана кола не съм виждал.Като човек с радост,минал през немските боклуци,нямам намерение да се връщам да правя двигатели,помпи,дюзи и окачването да е все едно са ме родили в Мадагаскар.Силно се надявам,по-напред да имам възможност за Лексус,там вече като човек с радост,даже няма да ти пиша.Щото само,докато ти проследявам мисловата акивност,като човек ти казвам...
22:13 18.11.2016
14 japan
До коментар #11 от "dexter":
Като човек с радост,возил се на много джипове и притежавал такъв.Силно се радвам и ми е смешно,да коментираш точно ти понятието джип.Кое е джип?Паркетинг-боклуците на немците?Където стават,само да ги спреш пред дискотеката?Като човек,ти казвам,че от Ланд Круизер и Паджето по-добри джипове няма.
Твоите паркетинг джипчетата,са да се качи ей такъв като теб и да надуе чалгата.Като човек ти пиша и с радост ти заявявам,че японските неколкократно са обявени са най-надеждни и здрави,именно в Германия.
22:16 18.11.2016
15 japan
До коментар #11 от "dexter":
Колкото и да мразя немските автомобили,по-добре мерцедес,и возията и здравината е по-добре.То тези аЛудита с това окачване вози като дърво,проблеми с електроника...Просто ти казвам КАТО ЧОВЕК.
Нямам Субару,но съм се возил и имам познати,които имат.Като здравина и проходимост,премиум класа на аЛуди е в девета глуха.
Само като човек.
Коментиран от #16, #19
22:22 18.11.2016
16 dexter
До коментар #15 от "japan":
Чакай секунда да видя дали съм разбрал правилно ...Наричаш Г-класа-та паркетник?
Машина, с 2 твърди моста и 3 ЗАВОДСКИ блокажа на 3-те диференциала е перкетник?
И после аз съм бил прост ...
Не отричам и ФАКТА, че в България 90% от Г-класите не са виждали оффроуд.
Не отричам в никакъв случай възможностите на Патрул и Ленд Крузър (на Паджерото не съм му фен). Даже са прекрасни машини.
Лексус ... Само и единствено ЛС серията. Да харесвам ги. Може и никога да нямам възможност да си ги позволя, но им се радвам.
Аз имам Ауди и "съм бил прост", обаче ти, умния, не разбрах каква кола имаш. Като казвам, че япоските коли са ръждилници ми вярвай, такива са. И Субару е една от най-ръждивите. ВЯРВАЙ МИ. Никой от собствениците на японска кола, еле на Субару не иска да си признае, че е фен на ръждилник и затова почва да обяснява с гордост за ниския център на тежестта на опозитния двигател и за симетричното АВД. Но не ти споменава колко време сменя едни свещи например.
И Порше ползват боксер мотори, пак с нисък център на тежестта, ама се справят по-добре от Субару и не прегряват като Субару.
Симетричното АВД ... я да видим и там.
1. ръчна кутия с демултипликатор - среден дифф, който "блокира" с виско-муфа. Тук две мнения няма - евтино решение. Муфата блокира супер нелинейно. Консуматив е и надживява най-често купето.
Сравнено с ТорСен-а на мойта дърта А4-ка (2002-ра) ... няма нищо общо.
Виж в youtube-а TorSen и Viscous LSD и го обмисли пак ко е е по-добре
23:12 18.11.2016
17 dexter
Както и да е ....
23:14 18.11.2016
18 dexter
До коментар #4 от "селските южни райони":
Ей ти проходимостта на Торсен -https://www.youtube.com/watch?v=d-bv0aEsQCs
Ей ти и теглителната сила -
https://www.youtube.com/watch?v=wnJfNzOaG70
https://www.youtube.com/watch?v=zaiHHrpGVtE
23:22 18.11.2016
19 Гост
До коментар #15 от "japan":
По-голяма тавтология не съм виждал. Пич, как в 3 поста успя да напишеш 12 пъти словосъчетанието "като човек"???Ясно е и колко разбираш от автомобили - едни комшии, един приятел, един познат...
В кралския клас на истинските джипове има само dwa модела - G classe и Randge Rover!!! Японците имат страхотни off road машини, но са пълна скръб като качество и дизайн!
Коментиран от #24
11:28 19.11.2016
20 БасиОлигофрените
Коментиран от #21
16:56 19.11.2016
21 Гост
До коментар #20 от "БасиОлигофрените":
Рейнжда ако е боклук, то е ясно колко разбираш от коли!18:02 19.11.2016
22 dexter
До коментар #4 от "селските южни райони":
Я аз като глупак с Ауди да отправя едив въпрос към умниците със Субару относно "великото" им симетрично АВД -защо на автоматичните скоростни кутии на Субару има предпазител, който изключва предаването към задния мост? Как реално това е постоянно АВД?
На Ауди защо няма такава ... глупост?
19:53 19.11.2016
23 До dexter
На една ежедневна градска кола не и трябва сложна 4х4 система, защото става недозавиващ кашон, като твоето ауди.
21:24 19.11.2016
24 japan
До коментар #19 от "Гост":
Ако,ти сечеше поне малко горе,щеше да разбереш,че "като човек",го използвам в ироничен смисъл,свързан с предходния коментар.Коментиран от #25
21:09 20.11.2016
25 Гост
До коментар #24 от "japan":
Ако на теб ти сечеше там горе, може би щеше да ги вместиш в изречението, а не да ги напишеш по този безсмислен начин!22:37 20.11.2016
26 lada
08:52 21.11.2016
27 Този коментар е премахнат от модератор.