23 Април, 2024 17:40 4 280 23

Subaru се отказва от ключов модел

  • subaru-
  • legacy-
  • производство

Legacy ще спре да се произвежда след 2025 година

Subaru се отказва от ключов модел - 1

Subaru обяви, че ще спре производството на седана Legacy в края на моделната година 2025 като част от стратегическата си промяна към електрифициране на гамата си от автомобили. Решението идва на фона на бавните продажби на седана и по-широката тенденция в индустрията към SUV и кросоувъри.

Представен през 1989 г., Legacy е първият модел на Subaru, произвеждан в САЩ, като всяко Legacy, предназначено за САЩ, се произвежда в завода в Лафайет, Индиана. През последните 35 години Subaru е продала над 1,3 милиона модела Legacy в страната.

Позовавайки се на пазарните промени към SUV и кросоувъри, съчетани със собствения преход към електрифицирани автомобили, Subaru реши да спре производството на Legacy. Продажбите на седана бяха слаби през последните години, което допълнително мотивира решението.

С плановете си да въведе осем електрически автомобила в гамата си до 2028 г., Subaru се очаква да запълни празнината, оставена от Legacy, с изцяло електрическа алтернатива в близко бъдеще.


Поставете оценка:
Оценка 2.5 от 11 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Николай

    10 43 Отговор
    Субару направиха само една грешка, когато започнаха да произвеждат коли!!!

    Коментиран от #2

  • 2 Луд ли си

    30 7 Отговор

    До коментар #1 от "Николай":

    Карах Субару Импреза 2.0 бензин/газ от 2014 до миналата зима, а сега минах на 2.5 Форестър бензин/газ и при нормална поддръжка тия коли са вечни. Бащата кара Форестър Турбо надигнат и подсилен и километража мина милион вече без никакви проблеми извън поддръжка по часовник.

    Коментиран от #5

  • 3 Коиловци брадърс

    20 10 Отговор
    Най-добрата марка!
  • 4 Читател

    27 4 Отговор
    Японците са много добри.Аз съм горд собственик на дърта Хонда и до момента е пушка.Дсже младите келеши с БМВ и Голф се закачат по светофарите като гледат двата кюнеца от зад като не знаят че е фабрично.
  • 5 БАРС

    25 6 Отговор

    До коментар #2 от "Луд ли си":

    ПРАВ СИ СУБАРУ ПРАВИ ЕДНИ ОТ НАЙ НАДЕЖДНИТЕ КОЛИ И ДВИГАТЕЛИ ЕСТЕСТВЕННО.МОГА ДА КАЖА СПОКОЙНО ,ЧЕ СА ПО ЗДРАВИ КОЛИ И ОТ НЕМСКИТЕ 1000%.
  • 6 Джуган

    18 2 Отговор
    Преимуществото на Субару бяха боксерните двигатели и симетричното 4х4. Като почнат да произвеждат миксери едва ли някой ще ги предпочете пред утвърдените играчи

    Коментиран от #7

  • 7 Читател

    14 1 Отговор

    До коментар #6 от "Джуган":

    Да да утвърдените играчи както казваш все повече висят по сервизите последните години.
  • 8 братвурст

    10 11 Отговор
    Като чуя субару чувам и гарнитура на главата... не знам защо.

    Коментиран от #9, #11, #16

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Факт

    9 8 Отговор
    Ако не е патерицата Тайота тия отдавна да са минало
  • 11 Като гост

    5 4 Отговор

    До коментар #8 от "братвурст":

    Като си стотинкаджия и си сипал агресивен антифриз от левче литър нормално е да духне гарнитура. Специално ти с всяка марка ще имаш проблем.
  • 12 Гост

    3 6 Отговор
    На последното изложение исках да разгледам детайлно Фореснъра и Аутбека. Заключени! Оня пита дали имам сериозни намерения??? А аз го питам, а вие сериозни двигатели предлагате ли? Нъцки? Два тона коли с по 180 атмосферни коня??? Смех! Купих си Волво!
  • 13 Ввв

    4 1 Отговор
    Потънал кораб отдавна,не моделът,марката!!!

    Коментиран от #14, #15

  • 14 гост

    5 1 Отговор

    До коментар #13 от "Ввв":

    Субару и Сузуки отдавна са с мажоритарен собственик Тойота , която има в единия 25 , а в другия 30 % ! Съответно произвеждат това, което им се разреши от Тойота ! Като Сузуки е определена за бюджетна марка за малолитражки за Азия , включително за Индия със Сузуки-Марути , а Субару за среден клас , като да НЕ ЗАСТРАШАВА моделите на Тойота в него ! Съответно всичко в по-горен клас беше отрязано от производство и забравено !
  • 15 гост

    2 0 Отговор

    До коментар #13 от "Ввв":

    Също така 6 цилиндровия боксер , който го имаше дори в Легаси , а сега се готвят и 2,5 литровия да погребат и ще правят само 1,6 и 2,0 литра 4 цилиндъра
  • 16 Раптор

    2 1 Отговор

    До коментар #8 от "братвурст":

    Проблема с гарнитурите от 15 години не съществува, а преди това беше главно в един двигател 2.5 атмосферка, ама ти от къде да знаеш ...
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.